2.1.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice (EU)
2.1.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice (EU)
II. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1717 Europskog parlamenta i Vijeća od 13. lipnja 2024. o izmjeni Uredbe (EU) 2016/399 o Zakoniku Unije o pravilima kojima se uređuje kretanje osoba preko granica.
Izmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice osigurat će se mjere za provedbu Uredbe (EU) 2024/1717 Europskog parlamenta i Vijeća od 13. lipnja 2024. o izmjeni Uredbe (EU) 2016/399 o Zakoniku unije o pravilima kojima se uređuje kretanje osoba preko granica, odnosno propisat će se mogućnost da Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Ministarstva unutarnjih poslova može donijeti odluku o privremenom zatvaranju pojedinog graničnog prijelaza radi učinkovitog nadzora vanjske granice i upravljanja migracijskim tokovima odnosno kada to zahtijevaju razlozi javnog zdravlja. Također, detaljnije će se propisati procedura ponovnog uvođenja nadzora granice na unutarnjim granicama odnosno mogućnost savjetovanja o tome između država članica ili između država članice i Europske komisije. Propisat će se i mogućnost određivanja graničnih regija između država članica koje imaju unutarnje granice i na koje se ne bi primjenjivala ograničenja u slučaju uvođenja privremenog nadzora na unutarnjim granicama.
2.2.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o strancima (EU)
2.2.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o strancima (EU)
IV. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1356 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o uvođenju dubinske provjere državljana trećih zemalja na vanjskim granicama i izmjeni Uredaba (EZ) br. 767/2008, (EU) 2017/2226, (EU) 2018/1240 i (EU) 2019/817.
2. Uredbe (EU) 2024/1358 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o uspostavi sustava „Eurodac” za usporedbu biometrijskih podataka radi djelotvorne primjene uredaba (EU) 2024/1351 i (EU) 2024/1350 Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive Vijeća 2001/55/EZ te radi utvrđivanja identiteta državljana treće zemlje i osoba bez državljanstva s nezakonitim boravkom i o zahtjevima tijela za izvršavanje zakonodavstva država članica i Europola za usporedbu s podacima iz Eurodaca u svrhu izvršavanja zakonodavstva, o izmjeni uredaba (EU) 2018/1240 i (EU) 2019/818 Europskog parlamenta i Vijeća te o stavljanju izvan snage Uredbe (EU) br. 603/2013 Europskog parlamenta i Vijeća
3. Uredbe (EU) 2024/1349 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju postupka vraćanja na granici i izmjeni Uredbe (EU)2021/1148
4. Uredbe (EU) 2024/1352 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o izmjeni uredaba (EU) 2019/816 i (EU) 2019/818 za potrebe uvođenja dubinske provjere državljana trećih zemalja na vanjskim granicama
Pored navedenog, potrebno je u nacionalni zakon implementirati novu Direktivu (EU) 2024/1233 Europskog parlamenta i Vijeća od 24. travnja 2024. o jedinstvenom postupku obrade zahtjeva za izdavanje jedinstvene dozvole za boravak i rad državljanima trećih zemalja na državnom području države članice te o zajedničkom skupu prava za radnike iz trećih zemalja koji zakonito boravke u državi članici.
14. svibnja 2024. Vijeće Europske unije potvrdilo je Pakt o migracijama i azilu te je usvojen paket od 10 zakonodavnih akata, odnosno cjelovita reforma upravljanja migracijama i azilom.
S time u vezi potrebno je odgovarajuće izmijeniti važeći Zakon o strancima kako bi se osigurali uvjeti za provedbu Pakta o migracijama koja započinje od lipnja 2026. godine.
U odnosu na implementaciju Direktive (EU) 2024/1233 ovim Zakonom uredit će se sljedeća pitanja:
- postupak izdavanja jedinstvene dozvole za boravak i rad državljanima trećih zemlja u Republici Hrvatskoj
- osigurat će se da trajanje postupaka za izdavanje dozvola za boravak i rad državljana trećih zemalja može trajati do maksimalno 90 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva uz iznimnu mogućnost produženja postupka za još 30 dana u opravdanim slučajevima
- osigurat će se veća zaštita državljana trećih zemalja na način da će tijekom trajanja dozvole za boravak i rad imati mogućnost promijeniti poslodavca već nakon šest mjeseci rada kod prvog poslodavca
- u slučaju nezaposlenosti neće doći do ukidanja dozvole za boravak i rad (nezaposlenost do tri mjeseca odnosno do šest mjeseci akodržavljanin treće zemlje dulje od dvije godine ima dozvolu za boravak i rad)
- osigurat će se pravo državljana trećih zemalja na jednako postupanje u ostvarivanju prava te u tom smislu i obvezu donošenja mjera za sprečavanje mogućih zlouporaba i sankcioniranja kod kršenja odredbi o jednakom postupanju od strane poslodavaca.
2.3.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o međunarodnoj i privremenoj zaštiti
2.3.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o međunarodnoj i privremenoj zaštiti
Razlozi predlaganja zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1351 Europskog parlamenta i Vijeća
od 14. svibnja 2024. o upravljanju azilom i migracijama, izmjeni uredbi (EU) 2021/1147 i (EU) 2021/1060 i stavljanju izvan snage Uredbe (EU) br. 604/2013
2. Uredba (EU) 2024/1348 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju zajedničkog postupka zameđunarodnu zaštitu u Uniji i stavljanju izvan snage Direktive 2013/32/EU
3. Uredbe (EU) 2024/1359 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o kriznim situacijama i situacijama više sile u području migracija i azila i izmjeni Uredbe (EU) 2021/1147
4. Uredba (EU) 2024/1347 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o standardima za kvalifikaciju državljana trećih zemalja ili osoba bez državljanstva kao korisnika međunarodne zaštite, za jedinstveni status za izbjeglice ili za osobe koje ispunjavaju uvjete za supsidijarnu zaštitu i za sadržaj odobrene zaštite, o izmjeni Direktive Vijeća 2003/109/EZ i stavljanju izvan snage Direktive 2011/95/EU Europskog parlamenta i Vijeća
5. Uredba (EU) 2024/1350 Europskog parlamenta i Vijeća
od 14. svibnja 2024.
o uspostavi okvira Unije za preseljenje i humanitarni prihvat i izmjeni Uredbe (EU) 2021/1147
6. Direktiva (EU) 2024/1346 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju standarda za prihvat tražitelja međunarodne zaštite
3.IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA
3.1.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o uzajamnom priznavanju i zamjeni vozačkih dozvola
3.1.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o uzajamnom priznavanju i zamjeni vozačkih dozvola
I. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Unaprjeđenje i produbljivanje međusobne suradnje u području javne sigurnosti.
Cilj Sporazuma je uzajamno priznavanje i zamjena valjanih nacionalnih vozačkih dozvola koje su izdala nadležna tijela država stranaka Sporazuma u skladu s nacionalnim pravom država stranaka Sporazuma.
3.2.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o suradnji u zaštiti od prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa
3.2.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o suradnji u zaštiti od prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa
II. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Uspostavljanje suradnje u području sprječavanja i ublažavanja posljedica u slučaju prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa.
Cilj je ispunjavanje uvjeta i olakšavanje postupaka za pružanje pomoći između država stranaka Sporazuma u slučaju katastrofa na državnom području bilo koje stranke.
3.3.Sporazum između Vlade Republike Hrvatske i Kabineta ministara Ukrajine o suradnji na području protuminskog djelovanja
3.3.
Sporazum između Vlade Republike Hrvatske i Kabineta ministara Ukrajine o suradnji na području protuminskog djelovanja
I. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Razvijanje i promicanje međusobne suradnje i pružanja pomoći u području protuminskog djelovanja.
Ublažavanje socio-ekonomskih, sigurnosnih, ekoloških i drugih posljedica opasnosti od eksplozivnih ostataka rata u Ukrajini.
3.4.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vijeća ministra Bosne i Hercegovine, Vlade Republike Hrvatske, Vlade Mađarske, Vlade Republike Sjeverne Makedonije, Vlade Crne Gore, Vlade Republike Srbije, Vlade Slovačke Republike i Vlade Republike Slovenije o suradnji i koordinaciji u traganju i spašavanju
3.4.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vijeća ministra Bosne i Hercegovine, Vlade Republike Hrvatske, Vlade Mađarske, Vlade Republike Sjeverne Makedonije, Vlade Crne Gore, Vlade Republike Srbije, Vlade Slovačke Republike i Vlade Republike Slovenije o suradnji i koordinaciji u traganju i spašavanju
III. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona
Zakon se predlaže iz razloga unaprjeđenja i produbljivanja međusobne suradnje država stranaka u području potraga i spašavanja zrakoplova.
Cilj je uspostavljanje pravnog temelja za daljnju operativnu suradnju, odnosno potpisivanje bilateralnih sporazuma koji će regulirati prelaske državnih granica, tranzit, vježbe i razmjene stručnjaka u svrhu traganja i spašavanja zrakoplova.
4.OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
4.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
Potpis:
potpredsjednik Vlade i ministar
dr.sc. Davor Božinović
Datum: 30. rujna 2024.
Uputa:
1. Točka 1.: navesti naziv tijela državne uprave
2. Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
3. Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
4. Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
5. Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom »(EU)«
6. Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom »(RM)«
7. Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku
PRILOG 1.:
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
PRILOG 1.:
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
1.
STRUČNI NOSITELJ:
Ministarstvo unutarnjih poslova
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
2.POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA
2.
POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA
Redni broj:
Naziv nacrta prijedloga zakona:
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
2.1.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice (EU)
2.1.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice (EU)
II. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1717 Europskog parlamenta i Vijeća od 13. lipnja 2024. o izmjeni Uredbe (EU) 2016/399 o Zakoniku Unije o pravilima kojima se uređuje kretanje osoba preko granica.
I zmjenama i dopunama Zakona o nadzoru državne granice osigurat će se mjere za provedbu Uredbe (EU) 2024/1717 Europskog parlamenta i Vijeća od 13. lipnja 2024. o izmjeni Uredbe (EU) 2016/399 o Zakoniku unije o pravilima kojima se uređuje kretanje osoba preko granica, odnosno propisat će se mogućnost da Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Ministarstva unutarnjih poslova može donijeti odluku o privremenom zatvaranju pojedinog graničnog prijelaza radi učinkovitog nadzora vanjske granice i upravljanja migracijskim tokovima odnosno kada to zahtijevaju razlozi javnog zdravlja. Također, detaljnije će se propisati procedura ponovnog uvođenja nadzora granice na unutarnjim granicama odnosno mogućnost savjetovanja o tome između država članica ili između država članice i Europske komisije. Propisat će se i mogućnost određivanja graničnih regija između država članica koje imaju unutarnje granice i na koje se ne bi primjenjivala ograničenja u slučaju uvođenja privremenog nadzora na unutarnjim granicama.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
2.2.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o strancima (EU)
2.2.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o strancima (EU)
IV. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1356 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o uvođenju dubinske provjere državljana trećih zemalja na vanjskim granicama i izmjeni Uredaba (EZ) br. 767/2008, (EU) 2017/2226, (EU) 2018/1240 i (EU) 2019/817.
2. Uredbe (EU) 2024/1358 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o uspostavi sustava „Eurodac” za usporedbu biometrijskih podataka radi djelotvorne primjene uredaba (EU) 2024/1351 i (EU) 2024/1350 Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive Vijeća 2001/55/EZ te radi utvrđivanja identiteta državljana treće zemlje i osoba bez državljanstva s nezakonitim boravkom i o zahtjevima tijela za izvršavanje zakonodavstva država članica i Europola za usporedbu s podacima iz Eurodaca u svrhu izvršavanja zakonodavstva, o izmjeni uredaba (EU) 2018/1240 i (EU) 2019/818 Europskog parlamenta i Vijeća te o stavljanju izvan snage Uredbe (EU) br. 603/2013 Europskog parlamenta i Vijeća
3. Uredbe (EU) 2024/1349 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju postupka vraćanja na granici i izmjeni Uredbe (EU) 2021/1148
4. Uredbe (EU) 2024/1352 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o izmjeni uredaba (EU) 2019/816 i (EU) 2019/818 za potrebe uvođenja dubinske provjere državljana trećih zemalja na vanjskim granicama
Pored navedenog, potrebno je u nacionalni zakon implementirati novu Direktivu (EU) 2024/1233 Europskog parlamenta i Vijeća od 24. travnja 2024. o jedinstvenom postupku obrade zahtjeva za izdavanje jedinstvene dozvole za boravak i rad državljanima trećih zemalja na državnom području države članice te o zajedničkom skupu prava za radnike iz trećih zemalja koji zakonito boravke u državi članici.
14. svibnja 2024. Vijeće Europske unije potvrdilo je Pakt o migracijama i azilu te je usvojen paket od 10 zakonodavnih akata, odnosno cjelovita reforma upravljanja migracijama i azilom.
S time u vezi potrebno je odgovarajuće izmijeniti važeći Zakon o strancima kako bi se osigurali uvjeti za provedbu Pakta o migracijama koja započinje od lipnja 2026. godine.
U odnosu na implementaciju Direktive (EU) 2024/1233 ovim Zakonom uredit će se sljedeća pitanja:
- postupak izdavanja jedinstvene dozvole za boravak i rad državljanima trećih zemlja u Republici Hrvatskoj
- osigurat će se da trajanje postupaka za izdavanje dozvola za boravak i rad državljana trećih zemalja može trajati do maksimalno 90 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva uz iznimnu mogućnost produženja postupka za još 30 dana u opravdanim slučajevima
- osigurat će se veća zaštita državljana trećih zemalja na način da će tijekom trajanja dozvole za boravak i rad imati mogućnost promijeniti poslodavca već nakon šest mjeseci rada kod prvog poslodavca
- u slučaju nezaposlenosti neće doći do ukidanja dozvole za boravak i rad (nezaposlenost do tri mjeseca odnosno do šest mjeseci ako državljanin treće zemlje dulje od dvije godine ima dozvolu za boravak i rad)
- osigurat će se pravo državljana trećih zemalja na jednako postupanje u ostvarivanju prava te u tom smislu i obvezu donošenja mjera za sprečavanje mogućih zlouporaba i sankcioniranja kod kršenja odredbi o jednakom postupanju od strane poslodavaca.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
2.3.Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o međunarodnoj i privremenoj zaštiti
2.3.
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o međunarodnoj i privremenoj zaštiti
Razlozi predlaganja zakona:
Stupanje na snagu:
1. Uredbe (EU) 2024/1351 Europskog parlamenta i Vijeća
od 14. svibnja 2024. o upravljanju azilom i migracijama, izmjeni uredbi (EU) 2021/1147 i (EU) 2021/1060 i stavljanju izvan snage Uredbe (EU) br. 604/2013
2. Uredba (EU) 2024/1348 Europskog Parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju zajedničkog postupka za međunarodnu zaštitu u Uniji i stavljanju izvan snage Direktive 2013/32/EU
3. Uredbe (EU) 2024/1359 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o kriznim situacijama i situacijama više sile u području migracija i azila i izmjeni Uredbe (EU) 2021/1147
4. Uredba (EU) 2024/1347 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o standardima za kvalifikaciju državljana trećih zemalja ili osoba bez državljanstva kao korisnika međunarodne zaštite, za jedinstveni status za izbjeglice ili za osobe koje ispunjavaju uvjete za supsidijarnu zaštitu i za sadržaj odobrene zaštite, o izmjeni Direktive Vijeća 2003/109/EZ i stavljanju izvan snage Direktive 2011/95/EU Europskog parlamenta i Vijeća
5. Uredba (EU) 2024/1350 Europskog parlamenta i Vijeća
od 14. svibnja 2024.
o uspostavi okvira Unije za preseljenje i humanitarni prihvat i izmjeni Uredbe (EU) 2021/1147
6. Direktiva (EU) 2024/1346 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. svibnja 2024. o utvrđivanju standarda za prihvat tražitelja međunarodne zaštite
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
3.IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
3.1.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o uzajamnom priznavanju i zamjeni vozačkih dozvola
3.1.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o uzajamnom priznavanju i zamjeni vozačkih dozvola
I. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Unaprjeđenje i produbljivanje međusobne suradnje u području javne sigurnosti.
Cilj Sporazuma je uzajamno priznavanje i zamjena valjanih nacionalnih vozačkih dozvola koje su izdala nadležna tijela država stranaka Sporazuma u skladu s nacionalnim pravom država stranaka Sporazuma.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
3.2.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o suradnji u zaštiti od prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa
3.2.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Republike Kosovo o suradnji u zaštiti od prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa
II. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Uspostavljanje suradnje u području sprječavanja i ublažavanja posljedica u slučaju prirodnih, tehničkih i tehnoloških katastrofa.
Cilj je ispunjavanje uvjeta i olakšavanje postupaka za pružanje pomoći između država stranaka Sporazuma u slučaju katastrofa na državnom području bilo koje stranke.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
3.3.Sporazum između Vlade Republike Hrvatske i Kabineta ministara Ukrajine o suradnji na području protuminskog djelovanja
3.3.
Sporazum između Vlade Republike Hrvatske i Kabineta ministara Ukrajine o suradnji na području protuminskog djelovanja
I. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Razvijanje i promicanje međusobne suradnje i pružanja pomoći u području protuminskog djelovanja.
Ublažavanje socio-ekonomskih, sigurnosnih, ekoloških i drugih posljedica opasnosti od eksplozivnih ostataka rata u Ukrajini.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
3.4.Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vijeća ministra Bosne i Hercegovine, Vlade Republike Hrvatske, Vlade Mađarske, Vlade Republike Sjeverne Makedonije, Vlade Crne Gore, Vlade Republike Srbije, Vlade Slovačke Republike i Vlade Republike Slovenije o suradnji i koordinaciji u traganju i spašavanju
3.4.
Zakon o potvrđivanju Sporazuma između Vijeća ministra Bosne i Hercegovine, Vlade Republike Hrvatske, Vlade Mađarske, Vlade Republike Sjeverne Makedonije, Vlade Crne Gore, Vlade Republike Srbije, Vlade Slovačke Republike i Vlade Republike Slovenije o suradnji i koordinaciji u traganju i spašavanju
III. tromjesečje 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona
Zakon se predlaže iz razloga unaprjeđenja i produbljivanja međusobne suradnje država stranaka u području potraga i spašavanja zrakoplova.
Cilj je uspostavljanje pravnog temelja za daljnju operativnu suradnju, odnosno potpisivanje bilateralnih sporazuma koji će regulirati prelaske državnih granica, tranzit, vježbe i razmjene stručnjaka u svrhu traganja i spašavanja zrakoplova.
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova
4.OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
4.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
Potpis:
potpredsjednik Vlade i ministar
dr.sc. Davor Božinović
Datum: 30. rujna 2024.
Uputa:
1. Točka 1.: navesti naziv tijela državne uprave
2. Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
3. Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
4. Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
5. Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom »(EU)«
6. Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom »(RM)«
7. Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku
Komentirate u ime: Ministarstvo unutarnjih poslova