Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnosti o Obrascu prethodne procjene za Zakon o izmjeni Zakona o prosvjetnoj inspekciji
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Marica Brzica | PRILOG 1. | Ukinuti anonimne prijave. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
2 | ANA TUŠKAN | PRILOG 1. | Kako je Sindikat hrvatskih učitelja imenovan kao jedan od članova radne skupine za Izmjenu Zakona o prosvjetnoj inspekciji, a koje je izmjene prošle godine tražio putem GSV-a, inzistira se na potrebi održavanja više sastanaka da bi se izmijenio ovako važan zakon. Također, SHU je proveo znanstveno istraživanje u kojem je većina sudionika bila za ukidanje anonimne inspekcije. Na jednom jedinom sastanku radne skupine održanom u MZO-u navedeno je da će se raditi on-line na izmjenama Zakona, a pisanim putem iz MZO-a je najavljeno kako je cilj izmjena "pojednostavljivanje i jasnije propisivanje, fokus je i na administrativnom rasterećenju, usklađivanju s novim Zakonom o odgoju i obrazovanju te novim kurikulumima", dok iz ove prethodne procjene nije vidljiva poveznica između tada navedenog cilja izmjena te ovdje navedenog cilja koji je samo usklađivanje pojmova sa Zakonom o sustavu državne uprave. Na tako važnim izmjenama ne smije se i ne može se raditi samo on-line, već je, kako smo naveli, potrebno mnogo više vremena da se sustav učini efikasnijim i boljim, jer, osim što ne znamo koji je stav MZO-a na naš prijedlog o ukidanju anonimne inspekcije, o jasnijem uređenju inspekcijskog i stručnog nadzora te razgraničenju nejasnih i dvojbenih pojmova te što je s nepoštivanjem kolektivnih ugovora, jer Prosvjetna inspekcija mora nužno postupati kada je riječ o povredi kolektivnih ugovora. Naglašavamo da smo on-line već dali konkretne prijedloge članaka koje treba izmijeniti (osobito u vidu ukidanja anonimnih prijava i postupanja kod povrede kolektivnih ugovora) te inzistiramo da se oni uzmu u obzir jer čemu inače radne skupine ako se njihov rad provodi samo radi zadovoljavanja forme, a ne radi uvažavanja mišljenja struke i poboljšanja sustava za sve njegove dionike. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
3 | ŽELJKO KRALJIĆ | PRILOG 1. | Obavezno ukinuti anonimne prijave. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
4 | Fani Vidović | PRILOG 1. | Ukinuti anonimne prijave nastavnika/učitelja (članak 11.) | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
5 | IVANA RUBIĆ | PRILOG 1. | Potrebno je obavezno ukinuti anonimne prijave učitelja prosvjetnoj inspekciji ! Nedorečenost raznih pravilnika u obrazovnom sustavu dovodila je do različitog tumačenja istih i do sada, a u trenutku kad se od nas traži što više formativnog vrednovanja smatram da će učitelji biti izloženi još većem broju anonimnih prijava. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
6 | IVANA ZEMUNIK | PRILOG 1. | Tumačenje raznih Pravilnika i zakona u obrazovanju je podložno subjektivnoj interpretaciji svih sudionika obrazovnog sustava (učitelji, učenici, roditelji, prosvjetna inspekcija). Ako k tome dodamo i mogućnost anonimne prijave onda je učitelj taj koji se bori s vjetrenjačama. Stoga je nužno ukinuti mogućnost anonimne prijave djelatnika u prosvjeti. Ukoliko inspekcija nije uočila nepravilnosti u radu prijavitelj bi trebao pokriti troškove nadzora. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
7 | Danijel Forjan | PRILOG 1. | Obavezno ukinuti anonimne prijave nastavnika/učitelja. Dovoljno su već učitelji na meti kojekakvih ljudi koji se previše petljaju u tuđe poslove. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
8 | Ivona Trtanj Šneler | PRILOG 1. | Obavezno ukinuti anonimne prijave nastavnika/učitelja (članak 11. ispunjava li se obveza praćenja rada i napredovanja učenika, obveza redovitog ocjenjivanja u tijeku nastave te izvode li se zaključne ocjene na osnovi podataka o praćenju i ocjenjivanju u tijeku nastave, odnose li se zaposlene osobe u nadziranoj ustanovi prema učenicima i njihovim roditeljima, odnosno skrbnicima (u daljnjem tekstu: roditelji) u skladu s obvezama i odgovornostima). | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. Međutim, ove izmjene Zakona odnose se isključivo na usklađivanje Zakona o prosvjetnoj inspekciji sa Zakonom o sustavu državne uprave. O navedenom će se voditi računa pri donošenju novog Zakona o prosvjetnoj inspekciji ili njegovih izmjena. |
9 | Marica Brzica | PRILOG 1. | Nužna je izmjena navedenog zakona. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
10 | Sanja Beloglavec | PRILOG 1. | Treba ispraviti dijelove rečenične strukture naznačene kao da li u je li. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
11 | Biserka Pučak | PRILOG 1., 5. UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA | Umjesto skupine DA LI bolje je upotrijebiti predikatnu kupolu + li (je li utvrđena, ima li i sl.). | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
12 | Biserka Pučak | PRILOG 1., 4. UTVRĐIVANJE RJEŠENJA | Ispraviti pogrešno pisanje futura I. - osigurati će ispraviti u osigurat će jer se prema pravilu infinitivno završno i ispušta kada pomoćni glagol htjeti slijedi iza njega u futuru I. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
13 | SNEŽANA KRANJEC | PRILOG 1., 5. UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA | Kod 5.6.13. ukloniti duplo "i" u riječi veliki. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |