Izvješće o provedenom savjetovanju - Prijedlog uredbe o kriterijima za plaćanje umanjene naknade za obnovljive izvore energije i visokoučinkovitu kogeneraciju

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 Brković d.o.o. PRILOG 1., Popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK izloženih znajačajnom riziku Zašto je sa popisa prihvatljivih sektora uklonjen sektor oporabe posebno odvojenih materijala(NACE oznaka: 3832)? Smatram da bi poduzeća koja se bave oporabom otpada, kao veliki potrošači električne energije, morala biti obuhvaćena ovom mjerom. Nije prihvaćen Djelatnost oporabe posebno odvojenih materijala, NKD 3832 nije sadržana u Prilogu 1. Smjernica o državnim potporama za klimu, zaštitu okoliša i energiju za 2022., stoga ne ispunjava kritriji prihvatljivosti te poduzetnik nema pravo na državnu potporu u obliku umanjenju visine nakanade za OIEiK.
2 DRAVA INTERNATIONAL d.o.o. UREDBU U Prilogu I i II Uredbe nema sektora NACE oznake 3832 - oporaba posebno izdvojenih materijala. U ovoj djelatnosti se troši velika količina energije, a mišljenja smo da je oporaba posebno izdvojenih materijala, posebice plastike izuzetno važna djelatnost u cilju zaštite okoliša i kružnog gospodarstva u cilju stvaranja novih proizvoda i novih vrijednosti. Nije prihvaćen Djelatnost, NKD 3832 - oporaba posebno izdvojenih materijala, nije sadržana u Prilogu 1. Smjernica poduzetnik nema pravo na državnu potporu u obliku umanjenju visine nakanade za OIEiK.
3 GALEB D.D. PRILOG 1., Popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK izloženih znajačajnom riziku Zašto na popis prihvatljivih sektora nije uključen sektor Proizvodnja rublja (NACE oznaka: 1414)? Konkretno, Galeb ima ukupni proizvodni proces uključujući i sektore 1414 i 1391 (Proizvodnja pletenih i kukičanih materijala), ali se vodimo pod 1414, te prema navedenom popisu ne bismo bili prihvatljivi. Ako je možda bila logika da se ide samo u smjeru tehničkih tekstila, zašto je ostala proizvodnja čarapa 1431? Mišljenja smo da se kao značaj potrošač energije i Proizvodnja rublja treba uvrtstiti u prihvatljive sektore Nije prihvaćen Djelatnost oporabe proizvodnja rublja NKD oznaka: 1414, nije posebno sadržana u Prilogu 1. Smjernica o državnim potporama za klimu, zaštitu okoliša i energiju za 2022., stoga ne ispunjava kritriji prihvatljivosti te poduzetnik nema pravo na državnu potporu u obliku umanjenju visine nakanade za OIEiK.
4 HGK PRILOG 1., Popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK izloženih znajačajnom riziku Članice Udruženja tekstilne, odjevne i kožarsko prerađivačke industrije HGK predlažu da u popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK izloženih značajnom riziku uvrsti sljedeći prihvatljivi prijavitelj: C1414 Proizvodnja rublja, s obzirom na to da se u prihvatljivim prijaviteljima nalazi i C1431 Proizvodnja pletenih i kukičanih čarapa što je srodna djelatnost. Članice Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK predlažu da u popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK izloženih značajnom riziku uvrste sljedeći prihvatljivi prijavitelji: C3101 Proizvodnja namještaja za poslovne i prodajne prostore, C3102 Proizvodnja kuhinjskog namještaja, C3103 Proizvodnja madraca C3109 Proizvodnja ostalog namještaja. Navedeno se predlaže s obzirom da se u popisu prihvatljivih sektora nalaze srodne djelatnosti kao što su Piljenje i pjeskarenje drva (1610) te Proizvodnja furnirskih ploča i ploča na osnovi drva (1621). Nije prihvaćen Navedene djelatnosti nisu posebno sadržane u Prilogu 1. Smjernica o državnim potporama za klimu, zaštitu okoliša i energiju za 2022., stoga ne ispunjava kritriji prihvatljivosti te poduzetnik nema pravo na državnu potporu u obliku umanjenju visine nakanade za OIEiK.
5 Hrvatski duhani d.d. UREDBU Smatramo da Uredba treba pokrivati obrađivače i proizvođače duhana obzirom da spadaju u kategoriju djelatnosti sa visokim električnim intenzitetom i potrošnjom električne energije i ostalih energenata, te isti trebaju biti uključeni u listu Prilog 1 Prilog 2; NKD Broj djelatnosti Proizvodnja duhanskih proizvoda 1200 Nije prihvaćen Proizvodnja duhanskih proizvoda NKD 1200, nije sadržana u Prilogu 1. Smjernica te poduzetnik nema pravo na državnu potporu u obliku umanjenju visine nakanade za OIEiK.
6 PETRA VLAHEK UREDBU, Članak 3. Ako poduzeće ima povezana poduzeća a nije obveznik konsolidacije dal mora dostaviti konsolidirane izvještaje i dal mora dostaviti za svako povezano poduzeće podatke i dokumentaciju? Nije prihvaćen Navedeni komentar nije prijedlog, već pitanje. Veliki poduzetnici obvezni su konsolidirati financijske izvještaje prema odredbi ZOR-a, odnosno MSFI-ja 10 kada oni predstavljaju matično društvo koje ima kontrolu nad jednim ili više ovisnih društava. Mikro, mali i srednji poduzetnici obvezni su konsolidirati financijske izvještaje prema odredbi ZOR-a, odnosno HSFI-ja 2, kada oni predstavljaju matično društvo koje kontrolira jedno ili više ovisnih društava. Međutim, temeljem članka 6. stavka 2. Uredbe, Operator tržišta je radi utvrđivanja električnog intenziteta ovlašten zatražiti od poduzetnika i dodatne financijske podatke, koji se između ostalog, mogu odnositi i podatke za ostale poduzenike koji su dio grupacije poduzentika. To iz razloga što je u određenim slučajevima potrebno izvršiti procjenu na razini grupe sukladno Uredbi br. 1407/2013.
7 TDR d.o.o. UREDBU Tekst Uredbe, Članak 2.: ..” ‒ trošarinski obveznik je svaka pravna ili fizička osoba koja posluje s trošarinskim proizvodima (alkohol i alkoholna pića, duhanske prerađevine, energenti i električna energija) ili duhanskim proizvodima (grijani duhanski proizvodi, e-tekućina i novi duhanski proizvodi). „ Komentar : Trošarinski proizvodi definicije iz člana 4 Zakona o trošarinama obuhvaćaju duhanske prerađevine , međutim Članak 82 definira predmet oporezivanja koji uključuje duhanske prerađevine kao I duhanske proizvode , s tim u vezi zaključujemo da se u pojmovniku Uredbe tekst pogrešno referira samo na tekst iz članak 4 I 94 (bez navođenja članaka) te se pogrešno navodi samo dio trošarinskih proizvoda Prijedlog ispravke : ‒ trošarinski obveznik je svaka pravna ili fizička osoba koja posluje s trošarinskim proizvodima (alkohol i alkoholna pića, duhanske prerađevine, energenti i električna energija) odnosno duhanskih proizvoda I duhanskih prerađevine u skladu sa Člankom 94 I 82 Zakona o Trošarinama „ ‒ S tim u vezi također smatramo da djelatnost proizvodnje duhanskih proizvoda I duhanskih prerađevina treba biti uključena u Prilog 1 ili Prilog 2 obzirom da djelatnost spada u kategoriju djelatnosti sa s visokim električnim intenzitetom i potrošnjom električne energije I ostalih energenata NKD BROJ DJELATNOSTI 1200 – proizvodnja duhanskih proizvoda Djelomično prihvaćen Odredbu je potrebno uskladiti na način da sada glasi: “- trošarinski obveznik je fizička ili pravna osoba sukladno propisima kojim se uređuje područje trošarina“.
8 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 9. Predlažem u izrazu: "PP – poslovni prihodi na poziciji AOP 125 iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika koji uključuju sve prihode na pozicijama AOP 126-130 uključivo sve primljene priznate subvencije" uskladiti AOP oznake iz aktualnog obrasca GFI-POD, odnosno tako da taj izraz sada glasi: "PP – poslovni prihodi na poziciji AOP 127 iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika koji uključuju sve prihode na pozicijama AOP 128-132 uključivo sve primljene priznate subvencije" Također predlažem u izrazu: "MT – materijalni troškovi na poziciji AOP 133 iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika" uskladiti AOP oznaku iz aktualnog obrasca GFI-POD, odnosno tako da taj izraz sada glasi: "MT – materijalni troškovi na poziciji AOP 135 iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika" Djelomično prihvaćen U novom GFI obrasu za 2022. godinu izmijenjena je numaracija AOP pozicija i stoga je s tog osnova komentar opravdan. Međutim, s obzirom da se Uredba donosi za očekivano razdbolje do 2028. godine odnosno da će se Smjernice primijenjivati do 2030. godine, razvidno je da se numeracija pojedinih AOP pozicija iz GFI može mijenjati za svaku godinu. U tom smislu, smatramo opravdanim u navedenim odredbama ne korisiti postojeću numeraciju pozicija AOP-a iz GFI za 2022. godinu, te da bi odredba trebala glasiti: “PP – poslovni prihodi iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika koji uključuju sve prihode uključivo sve primljene priznate države potpore”. " MT – svi materijalni troškovi iz Godišnjeg financijskog izvješća (dio Račun dobiti i gubitka) poduzetnika"
9 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 23. Predlažem pravopisno uskladiti izraz "kongereaciju" tako da stoji izraz "kogeneraciju". Prihvaćen “Stupanjem na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o kriterijima za plaćanje umanjene naknade za obnovljive izvore za energije i visokoučinkovitu kogeneraciju („Narodne novine“, broj 57/2020).”
10 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 19. Predlažem pravopisno uskladiti izraz "elektične enegije" tako da stoji izraz "električne energije", odnosno uskladiti izraz "podnoštenja" tako da stoji "podnošenja". Prihvaćen Poduzetnik koji temeljem rješenja operatora tržišta energije iz članka 18. stavka 7. ove Uredbe nije opskrbljivaču elektične energije izvršio povrat utvrđenog iznosa potpore do dana podnoštenja zahtjeva iz članka 4. stavka 1. ili članka 13. stavka 5. ove Uredbe, ne može ostvariti pravo na umanjenje naknade za OIEiK prije izvršenja navedenog povrata.
11 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 18. Predlažem u točki 1. stavka 4. ovog članka Uredbe pravopisno uskladiti tekst na način da umjesto izraza "elektične enegije" stoji izraz "električne energije" - u dva navrata. Predlažem u stavku 6. ovog članka Uredbe pravopisno uskladiti izraz "cerificiranje" da ispravno stoji "certificiranje". Predlažem u stavku 8. ovog članka Uredbe pravopisno uskladiti tekst na način da umjesto izraza "elektične enegije" stoji izraz "električne energije" - u dva navrata. Predlažem u stavku 9. ovog članka Uredbe pravopisno uskladiti tekst na način da umjesto izraza "elektične enegije" stoji izraz "električne energije". Prihvaćen Odredba članka 18. stavka 4. točka 1. reba glasiti: “Dokazom iz stavka 2. podstavka 2. ovoga članka, u slučaju ako se dokazuje da poduzetnik osigurava minimalno 60% potrebne električne energije iz OIE smatra se: ‒ izjava opskrbljivača električne enegije o udjelu električne energije iz OIE u ukupnoj potrošnji električne energije poduzetnika, ako se uvjet zadovoljava isključivo kupnjom električne energije iz OIE od opskrbljivača električne energije“ Stavak 6. treba glasiti: „U postupku iz stavaka 1. ovogaa članka, operator tržišta energije je ovlašten zatražiti od poduzetnika i/ili operatora distribucijskog i/ili prijenosnog sustava, nadležnih financijskih institucija i ovlaštene osobe za energetsko certificiranje sve potrebne podatke radi utvrđivanja sukladnosti korištenja prava umanjenja naknade za OIEiK rješenjem iz članka 3. stavka 7. i članka 4. stavka 3. ove Uredbe.“ Stavak 8. treba glasiti: „U slučaju da operator tržišta energije u rješenju iz stavka 7. ovogaa članka utvrdi da poduzetnik nije proveo sve mjere na način predviđen stavkom 3., 4. i 5. ovogaa članka, poduzetnik je dužan izvršiti povrat iznosa dodijeljene potpore svom opskrbljivaču električne enegije temeljem obračuna koji će biti utvrđen u rješenju iz stavka 7. ovogaa članka. Opskrbljivač električne enegije je ovaj iznos dužan isplatiti operatoru tržišta energije.“ Stavak 9. treba glasiti: „U slučaju da operator tržišta energije u rješenju iz stavka 7. ovogaa članka utvrdi da je poduzetnik svoje pravo na umanjenje naknade za OIEiK stekao na nepravilan način ili temeljem neistinitih podataka, poduzetnik je dužan isplatiti svom opskrbljivaču cjelokupni iznos primljene potpore koji će biti utvrđen rješenjem iz stavka 7. ovogaa članka. Opskrbljivač električne enegije je taj iznos dužan isplatiti operatoru tržišta energije.“
12 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 17. Predlažem u stavku 1. ovog članka Uredbe izraz "elektične enegije" zamijeniti izrazom "električne energije". Prihvaćen “1) Poduzetnik je dužan u roku od osam dana od izvršnosti rješenja iz članka 3. stavka 7., članka 4. stavka 3. ili iz članka 13. stavka 5. ove Uredbe obavijestiti svojeg opskrbljivača elektične enegije o ostvarenju prava na plaćanje umanjene naknade za OIEiK.”
13 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 14. Predlažem izraz "daljneg" zamijeniti izrazom "daljnjeg". Prihvaćen (1) Ako je poduzetnik ostvario pravo na umanjenje naknade za OIEiK temeljem rješenja iz članka 13. stavka 5. ove Uredbe, radi daljnjeg ostvarivanja takvog prava, dužan je podnijeti zahtjev najkasnije 60 dana prije isteka važenja Rješenja”.
14 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 16. Predlažem nomotehnički i pravopisno uskladiti dio teksta ovog članka Uredbe kako slijedi: "(1) Poduzetnici koji su ostvarili pravo za umanjenje visine naknade za OIEiK u 2021. godini temeljem rješenja iz članka 4. Uredbe o kriterijima za plaćanje umanjene naknade za obnovljive izvore za energije i visokoučinkovitu kogeneraciju („Narodne novine“, broj 57/2020) i ako su nakon isteka roka važenja navedenog rješenja plaćali puni iznos naknade za OIEiK, mogu ostvariti pravo na potporu sukladno uvjetima iz stavka 2. ovoga članka." - ispravan broj Narodnih novina "(5) U slučaju utvrđivanja povrata iz stavka 4. postavka 1. ovog članka, operator tržišta dužan je isplatiti opskrbljivaču električne energije poduzetnika utvrđeni iznos dijela plaćene visine naknade za OIEiK u roku od 30 dana od dana izvršnosti Rješenja. (6) Opskrbljivač električne energije je dužan isplatiti poduzetniku iznos dijela plaćene naknade za OIEiK u roku od 8 dana od dana uplate iznosa iz stavka 5. ovoga članka." Prihvaćen "(1) Poduzetnici koji su ostvarili pravo za umanjenje visine naknade za OIEiK u 2021. godini temeljem rješenja iz članka 4. Uredbe o kriterijima za plaćanje umanjene naknade za obnovljive izvore za energije i visokoučinkovitu kogeneraciju („Narodne novine“, broj 57/2020) i ako su nakon isteka roka važenja navedenog rješenja plaćali puni iznos naknade za OIEiK, mogu ostvariti pravo na potporu sukladno uvjetima iz stavka 2. ovoga članka." - ispravan broj Narodnih novina "(5) U slučaju utvrđivanja povrata iz stavka 4. postavka 1. ovoga članka, operator tržišta dužan je isplatiti opskrbljivaču električne energije poduzetnika utvrđeni iznos dijela plaćene visine naknade za OIEiK u roku od 30 dana od dana izvršnosti Rješenja. (6) Opskrbljivač električne energije je dužan isplatiti poduzetniku iznos dijela plaćene naknade za OIEiK u roku od 8 dana od dana uplate iznosa iz stavka 5. ovoga članka."
15 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 15. Pretpostavljam da je intencija bila na "prosječnoj potrošnji" u tekstu stavka 1. točke 1. ovoga članka Uredbe, te ukoliko je to tako sugeriram da tekst glasi: "Uvjeti za ostvarivanje prava na plaćanje umanjene naknade za OIEiK iz članka 13. stavka 1. ove Uredbe, su da: ‒ prosječna godišnja količina potrošene električne energije poduzetnika na svim njegovim obračunskim mjernim mjestima, koji može ostvariti pravo na umanjenje visine naknade za OIEiK, ne može biti manja od 500 MWh/godini tijekom promatranog razdoblja" Naime iz predložene odredbe izraz "u svakoj godini" djeluje zbunjujuće, odnosno postavlja se pitanje da li za ostvarivanje prava na plaćanje umanjene naknade za OIEiK u svakoj godini minimalna potrošnja električne energije ne može biti manja od 500 MWh ili prosječna godišnja potrošnja u promatranom razdoblju ne može biti manja od 500 MWh. Djelomično prihvaćen Odredba treba glasiti: “ prosječna godišnja količina potrošene električne energije poduzetnika na svim njegovim obračunskim mjernim mjestima, koji može ostvariti pravo na umanjenje visine naknade za OIEiK, ne može biti manja od 500 MWh/godini”.
16 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 13. Predlažem nomotehnički i pravopisno uskladiti dio teksta ovog članka Uredbe kako slijedi: "(1) Poduzetnici koji su temeljem Uredbe o kriterijima za plaćanje umanje naknade za obnovljive izvore za energije i visokoučinkovitu kogeneraciju („Narodne novine“, broj 57/2020) ostvarili pravo plaćanja umanjene visine naknade za OIEiK u razdoblju od 2020. do 2021. godine, osim poduzetnika koji su sukladno zakonu kojim se uređuju klimatske promjene i zaštita ozonskog sloja obveznici ishođenja dozvola za emisije stakleničkih plinova, a koji ne pripadaju u Popis prihvatljivih sektora za smanjenje naknade za OIEiK iz Priloga 1. i 2. ove Uredbe, mogu ostvariti pravo na plaćanje umanjene naknade za OIEiK, kako slijedi:" U stavku 3. točke 4. i 5.: "- izjava opskrbljivača električne energije o ukupnoj potrošnji električne energije i ukupnim plaćenim troškovima električne energije poduzetnika za sva njegova obračunska mjerna mjesta za prethodnu kalendarsku godinu - izjava operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika za prethodnu kalendarsku godinu" "(4) Zahtjev iz stavka 2. ovoga članka poduzetnik može podnijeti do 1. prosinca tekuće godine, izuzev za 2022. godinu kada taj zahtjev može podnijeti do 31.12.2022. godine." Prihvaćen Odredba treba glasiti kako je i predloženo komentarom.
17 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 7. Predlažem izraz "umanjenje" zamijeniti izrazom "umanjene". Prihvaćen “Uvjeti za ostvarivanje prava na plaćanje umanjene naknade za OIEiK su da: ”
18 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 4. Predlažem nomotehnički i pravopisno u stavku 2. ovog članka Uredbe uskladiti sljedeće: "- izjava opskrbljivača električne energije o ukupnoj potrošnji električne energije i ukupnim plaćenim troškovima električne energije za pojedinog poduzetnika za sva njegova obračunska mjerna mjesta za prethodnu kalendarsku godinu. ‒ izjava operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika za prethodnu kalendarsku godinu." Prihvaćen "- izjava opskrbljivača električne energije o ukupnoj potrošnji električne energije i ukupnim plaćenim troškovima električne energije za pojedinog poduzetnika za sva njegova obračunska mjerna mjesta za prethodnu kalendarsku godinu. ‒ izjava operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika za prethodnu kalendarsku godinu."
19 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 3. Predlažem nomotehnički i pravopisno u stavku 4. ovog članka Uredbe uskladiti sljedeće: "- Dokaz o glavnoj djelatnosti ishođen u Državnom zavodu za statistiku za trgovačka društva ili izvadak iz odgovarajućeg registra za obrtnike, ne stariji od jedne godine od dana podnošenja zahtjeva." "- Izjava opskrbljivača električne energije o plaćenoj ukupnoj potrošnji električne energije i troškovima potrošnje električne energije za poduzetnika za sva njegova obračunska mjerna mjesta i za svaku godinu razdoblja iz stavka 3. ovog članka. Ukoliko je poduzetnika tijekom razdoblja iz stavka 3. ovog članka opskrbljivalo više opskrbljivača električne energije, potrebno je dostaviti dokaz za svaku godinu razdoblja u kojem je opskrbljivao poduzetnika električnom energijom za sva njegova obračunska mjerna mjesta. - Izjava operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika za svaku godinu razdoblja iz stavka 3. ovog članka. - Dokaz iz kojeg je vidljivo da je poduzetnik proveo energetski pregled prema metodologiji propisanoj važećim propisom za velika poduzeća, iz nadležnosti Ministarstva, a koji ne smije biti stariji od četiri godine na dan predaje zahtjeva ili po normi ISO 50001 na temelju certifikata izdanog od strane akreditiranog neovisnog tijela prema relevantnim europskim ili međunarodnim normama." Prihvaćen "- Dokaz o glavnoj djelatnosti ishođen u Državnom zavodu za statistiku za trgovačka društva ili izvadak iz odgovarajućeg registra za obrtnike, ne stariji od jedne godine od dana podnošenja zahtjeva." "- Izjava opskrbljivača električne energije o plaćenoj ukupnoj potrošnji električne energije i troškovima potrošnje električne energije za poduzetnika za sva njegova obračunska mjerna mjesta i za svaku godinu razdoblja iz stavka 3. ovoga članka. Ukoliko je poduzetnik tijekom razdoblja iz stavka 3. ovoga članka opskrbljivalo više opskrbljivača električne energije, potrebno je dostaviti dokaz za svaku godinu razdoblja u kojem je opskrbljivao poduzetnika električnom energijom za sva njegova obračunska mjerna mjesta. - Izjava operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika za svaku godinu razdoblja iz stavka 3. ovoga članka. - Dokaz iz kojeg je vidljivo da je poduzetnik proveo energetski pregled prema metodologiji propisanoj važećim propisom za velika poduzeća, iz nadležnosti Ministarstva, a koji ne smije biti stariji od četiri godine na dan predaje zahtjeva ili po normi ISO 50001 na temelju certifikata izdanog od strane akreditiranog neovisnog tijela prema relevantnim europskim ili međunarodnim normama."
20 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 2. Predlažem izraz "ozbira" u određivanju značenja poduzetnika zamijeniti izrazom "obzira". Prihvaćen “‒ poduzetnik je svaki subjekt koji se bavi ekonomskom djelatnošću, bez obzira na njegov pravni oblik i obuhvaćen je Prilogom 1. i 2. ove Uredbe koji čine njezin sastavni dio”.
21 Veselko Špoljar UREDBU, Članak 5. Sugeriram da tekst stavka 3. i 4. ovog članka Uredbe glasi: "(3) Ukupni godišnji troškovi za električnu energiju iz članka 10. ove Uredbe računaju se temeljem Izjave opskrbljivača električne energije o potrošnji i troškovima električne energije za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika i Izjave operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika. (4) Opskrbljivač električne energije i operator sustava dužni su na zahtjev poduzetnika izdati Izjave iz stavka 3. ovog članka." Prihvaćen "(3) Ukupni godišnji troškovi za električnu energiju iz članka 10. ove Uredbe računaju se temeljem Izjave opskrbljivača električne energije o potrošnji i troškovima električne energije za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika i Izjave operatora sustava o plaćenim troškovima naknade za korištenje mreže za sva obračunska mjerna mjesta poduzetnika. (4) Opskrbljivač električne energije i operator sustava dužni su na zahtjev poduzetnika izdati Izjave iz stavka 3. ovogaa članka."