Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje s javnošću za Nacrt prijedloga Programa Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za 2020.
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Slavka Vuletić Šagarjelo | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU | Poštovani, svesrdno podržavam ovaj Program i smatram da bi ga trebalo održavati svake godine s namjerom upoznavanja što više djece s vrijednim ciljevima ovoga Programa. Srdačan pozdrav, Slavka Vuletić-Šagarjelo | Prihvaćen | Već treću godinu za redom uspješno provodimo Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka. |
2 | Zdravko Bedenikovic | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU, 3. PROVEDBA PROGRAMA | Cijena po staklenci od 27kn je preniska. Ovakva cijena je formirana u prvoj godini provedbe programa kada su dobavljači/pčelari dobili ambalažu (staklenke, poklopce i etikete) bez naknade. Ukupna cijena za ambalažni materijal iznosi minimalno 4kn, što znači da se za med dobije tek 23kn. Treba uzeti u obzir da dobavljači/pčelari imaju i trošak dostave koji se ne refundira. Također, oni koji su zaposleni moraju uzeti slobodan dan kako bi isporučili med u radno vrijeme školskih ustanova, odnosno radno vrijeme administrativnog osoblja. Ovo su sve dodatni troškovi koji nisu pokriveni. Pojedini osnivači školskih ustanova uvjetuju koju sortu meda prihvaćaju. Smatram da to nije potrebno i da bi bilo koja sorta meda, koja zadovoljava uvjete, trebala biti prihvatljiva. Ovu klauzulu bi trebalo ugraditi u pravilnik kako bi se izbjeglo takvo uvjetovanje osnivača. Hvala | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
3 | Zdenka Vukasović | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU | Poštovani, u Programu °Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka" kojim se educiraju djeca o važnosti konzumiranja meda i njegovog uključivanja u prehranu sudjelujem dvije godine. Kroz različite aktivnosti s učenicima u nastavnom predmetu Informatika ostvarila sam ciljeve programa. Smatram da se program može provoditi sa svim učenicima (1.-8. razreda) kroz sve nastavne predmete. Prema prijedlogu program će se i ove godine organizirati u prvim razredima osnovnih škola u Republici Hrvatskoj podjelom staklenke s medom i edukativnog materijala. Mišljenja sam da bi predviđena količina mogla biti podijeljena većem broju učenika jer bi se med mogao pakirati u manje staklenke. Svakako bi trebalo obuhvatiti učenike 5.-8. razreda. U cilju motivacije učenika u program bi se moglo uključiti i učeničko stvaralaštvo uz nagrade uspješnim pojedincima ili školskoj ustanovi. Nagrada bi mogla biti posjet pčelinjaku čiji su med učenici konzumirali. Na taj način bi se povećala razina znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne prehrane i educiralo učenike o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost. Srdačan pozdrav, Zdenka Vukasović, prof. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
4 | GORDANA KATARINA | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU, 2. CILJEVI PROGRAMA | Pozdravljam program i imam prijedlog, u Školski dan s hrvatskih pčelinjaka uključiti i učenike strukovnih škola, konkretno 3. razredi veterinarskih tehničara koji slušaju pčelarstvo. U RH ima samo jedanaest škola (svaka je u drugoj županiji) koje imaju smjer veterinarski tehničar, većina ima samo jedan razred u generaciji (do 24 učenika u razredu), a neke upisuju svake druge godine, pa broj učenika koji bi sudjelovao ne bi bio velik, ali korist bi bila golema: - mogli bi sudjelovati u organizaciji samog događaja (fizička pomoć logistici) - napraviti prigodni program i igrice za učenike 1. razreda osnovne škole - osim edukacije učenika osnovne škole povećao bi se interes za pčelarstvo u učenika srednje škole (samozapošljavanje) - povezale bi se srednje škole s lokalnim pčelarima s kojima bi se mogli dogovoriti o obavljanju praktične nastave u pčelinjacima. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
5 | Sonja Zlatović | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU | Pozdravljam program, veoma korisno je posebno isticanje važnosti pčela za očuvanje živog svijeta na Zemlji. Obzirom na različite pristupe koje pčelari imaju zaštiti pčela od virusa itd., bilo bi dobro definirati način izbora pčelara tj. meda koji će biti dijeljen djeci. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
6 | Sonja Zlatović | ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2020. GODINU | Pozdravljam program, veoma korisno je posebno isticanje važnosti pčela za očuvanje živog svijeta na Zemlji. Bilo bi dobro dodati svakako edukaciju o tome koje biljke možemo saditi da bismo olakšali život pčela i u ne zagađenim sredinama, te koje biljke treba izbjegavati u sredinama gustog prometa, da ne bismo privlačili pčele nepotrebno u takve sredine. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |