Izvješće o provedenom savjetovanju - Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Predlaže se izmijeniti novčane kazne u kunama i propisati novčane kazne u eurima (u članku 121. Zakona). | Prihvaćen | Izmjena članka 121. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi planira se ovim zakonskim izmjenama. |
2 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Predlaže se izmijeniti naziv glave XVI. u „PREKRŠAJNE ODREDBE“ (ne „kaznene“). | Prihvaćen | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Međutim, vodit će se računa o prijedlogu da se izmjena naziva glave XVI. navedenog Zakona obuhvati ovim zakonskim izmjenama. |
3 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Predlažem u članku 4. Zakona dodati stavke 5. i 6. koji bi glasili: „5) Pravilnik o unutarnjem redu objavljuje se u službenom glasilu lokalne jedinice i može stupiti na snagu najranije osmog dana od dana objave. 6) Ako lokalna jedinica nema svoje službeno glasilo, pravilnik o unutarnjem redu se objavljuje u službenom glasilu županije.“ Obrazloženje: Prema upravno-sudskoj praksi, pravilnici o unutarnjem redu su opći akti internog karaktera i imaju značaj pravilnika o radu. Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave svoje opće akte objavljuju u službenim glasilima i bez javne objave opći akti ne mogu stupiti na snagu. Odredbom članka 3. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi utvrđena je supsidijarna primjena općih propisa o radu, dakle Zakona o radu. Prema odredbi čl. 27. st. 3. Zakona o radu, pravilnik o radu ne može stupiti na snagu prije isteka roka od osam dana od dana objave. Slijedom rečenog, predlaže se dopuniti članak 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i propisati obveznu objavu pravilnika o unutarnjem redu u službenom glasilu, uz vakacijsko razdoblje od minimalno osam dana. | Prihvaćen | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Međutim, vodit će se računa o prijedlogu da se pitanje objave pravilnika o unutarnjem redu u službenom glasilu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave obuhvati ovim zakonskim izmjenama. |
4 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | U članku 105. stavku 1. predlaže se propisati da se pročelnik i službenici raspoređuju na radna mjesta, a ne samo službenici. Obrazloženje: U odnosu na pročelnika donosi se rješenje o imenovanju, nakon postupka javnog natječaja. Međutim, kada se donese novi pravilnik o unutarnjem redu, valja odlučiti što sa zatečenim službenicima, pa tako i s pročelnikom. Oni će se, u pravilu, rasporediti na radna mjesta za koja ispunjavaju uvjete. Neki će službenici, možda, ostati neraspoređeni, pa se u odnosu na njih donosi rješenje o stavljanju na raspolaganje. Pročelnik koji nije raspoređen je dakle – neraspoređen. Također, novim pravilnikom o unutarnjem redu može se npr. promijeniti struka, pa se novim pravilnikom može propisati drugačija struka nego što je bila ranije propisana. O statusu pročelnika mora se odlučiti isto kao i o statusu ostalih službenika, a o svim pravima i obvezama iz službe odlučuje se rješenjem. No, u praksi je uočeno da se u odnosu na pročelnika ne donosi rješenje o rasporedu zbog pravnog shvaćanja da se u odnosu na pročelnika donosi isključivo rješenje o imenovanju, a ne rješenje o rasporedu na radno mjesto. Ali rješenje o imenovanju može se donijeti samo nakon provedenog natječaja. Međutim, ako je donesen novi pravilnik o unutarnjem redu, tada natječaj nije potrebno provoditi. Prema tome, predlaže se jasno propisati da se i u odnosu na zatečenog pročelnika donosi rješenje o rasporedu (odredbom članka 105. stavka 6. uređeno je postupanje s razriješenim pročelnikom). | Nije prihvaćen | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu izmjenu članka 105. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Međutim, nije moguće izmijeniti odredbu članka 105. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, kako se predlaže, budući da je odredbom članka 53.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi izričito utvrđeno da pročelnike upravnih tijela imenuje općinski načelnik, gradonačelnik, odnosno župan na temelju javnog natječaja. Nakon donošenja novog pravilnika o unutarnjem redu nije potrebno donositi rješenje o rasporedu pročelnika, jer je isti imenovan na radno mjesto pročelnika rješenjem o imenovanju na temelju javnog natječaja. |
5 | Zvonimir Lončarić | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Predlažemo da se u sklopu planiranih izmjena i dopuna Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi izmjeni članak 115. Zakona koji uređuje prestanak službe po sili zakona odnosno da se uskladi sa člankom 137. stavkom 1. točkom 4. Zakona o državnim službenicima. Prije izmjena i dopuna Zakona o državnim službenicima NN br. 61/17. položaj službenika i namještenika u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave i državnih službenika je bio identičan u slučajevima prestanka službe po sili zakona sa državnim službenicima dok su nakon tih izmjena Zakona o državnim službenicima, službenici u JLS dovedeni u nepovoljniji položaj od državnih službenika iako za to nema nikakvog opravdanog razloga. Zvonimir Lončarić, predsjednik Odbora lokalne samouprave u Sindikatu državnih i lokalnih službenika i namještenika RH | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu izmjenu članka 115. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. |
6 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Zašto se odredba članka 77. Zakona ne bi odgovarajuće primjenjivala na pročelnika koji pisano upozori izvršnog čelnika da bi izvršenjem naloga mogla nastati šteta? Predlažem dodati stavak 2. kojim bi se to uredilo. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu dopunu članka 77. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Pritom ukazujemo na odredbu članka 53.a stavka 4. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, sukladno kojoj se na prava, obveze i odgovornosti kao i druga pitanja u svezi s radom pročelnika koja nisu uređena tim Zakonom, primjenjuju odredbe zakona kojima se uređuje radni odnos službenika i namještenika u tijelima jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave. |
7 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | U članku 35. predlaže se dodati stavak 2. koji bi glasio: „Odredba stavka 1. ovog članka na odgovarajući se način primjenjuje na pročelnika, koji je dužan izvršavati naloge općinskog načelnika, gradonačelnika, odnosno župana.“ Obrazloženje: Zakonom nije eksplicitno propisano da izvršni čelnik može davati naloge pročelniku. Međutim, u stvarnosti je nezamislivo kako bi lokalna jedinica uopće mogla funkcionirati kada izvršni čelnik ne bi mogao naložiti pročelniku da obavi određene poslove u vezi sa službom. Primjerice, izvršni čelnik je jedini ovlašteni predlagatelj proračuna. No, razumljivo je da on sam neće izrađivati proračun koji mora u svemu odgovarati strogim pravilima o proračunskom računovodstvu i računskom planu, zadovoljavati potrebne klasifikacije itd. Naravno da će dati nalog pročelniku da se pristupi izradi nacrta proračuna, a pročelnik će dalje dati naloge podređenim službenicima. Drugi je primjer kada upravna inspekcija izriče mjere prema izvršnom čelniku i naređuje mu usklađivanje rada nadziranog tijela sa zakonom. Kako će on izvršiti te mjere ako nikome (pa ni pročelniku) ne može dati nalog? Da bi se otklonile dvojbe u primjeni, predlažem izrijekom propisati da općinski načelnik, gradonačelnik, odnosno župan daje naloge pročelniku. Smatram da je zakonom potrebno propisati ono što se u praksi ionako provodi i bez čega lokalna samouprava ne bi mogla funkcionirati. | Primljeno na znanje | Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu dopunu članka 35. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Pritom ukazujemo na odredbu članka 53.a stavka 4. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, sukladno kojoj se na prava, obveze i odgovornosti kao i druga pitanja u svezi s radom pročelnika koja nisu uređena tim Zakonom, primjenjuju odredbe zakona kojima se uređuje radni odnos službenika i namještenika u tijelima jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave. |
8 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | U članku 29. stavku 4. predlaže se brisati riječi: „koji nije primljen u službu“. Obrazloženje: Svaka stranka u postupku ima pravo žalbe, pa tako i kandidat koji je primljen, a ne samo onaj kandidat koji nije primljen. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu izmjenu članka 29. stavka 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. |
9 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | U članku 25. stavku 2. u prvoj rečenici predlaže se brisati riječi: „koji nije primljen u službu“. Predlaže se brisati i rečenicu: „Žalba odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.“ Obrazloženje: 1. Svaka stranka u postupku ima pravo žalbe, pa tako i kandidat koji je primljen, a ne samo onaj kandidat koji nije primljen. Rješenje o prijmu u službu može sadržavati greške zbog kojih bi se mogao žaliti kandidat koji je primljen, npr. pogrešno mu se odredi obveza polaganja državnog ispita, pogrešno mu se utvrdi plaća (koeficijent, minuli rad) itd. 2. Zakonom o općem upravnom postupku uspostavljeno je opće pravilo da žalba ima suspenzivno djelovanje. Dakle, žalba uvijek odgađa izvršenje, osim kada je izričito propisano da ne odgađa. Stoga je nepotrebno posebnim zakonom propisivati da žalba odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu jer se to podrazumijeva. Lex specialis derogat legi generali. Posebnim zakonom se propisuju iznimke, a ne prepisuju se odredbe općeg zakona. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženu izmjenu članka 25. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. |
10 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | U članku 21. predlaže se izmijeniti stavak 3. i dodati stavke 4. i 5. tako da glase: „3) Osoba iz stavka 1. ovoga članka protiv obavijesti iz stavka 2. ovoga članka može podnijeti prigovor općinskom načelniku, gradonačelniku, odnosno županu. 4) Općinski načelnik, gradonačelnik, odnosno župan odlučuje o prigovoru rješenjem u roku od osam dana od dana dostave prigovora. 5) Protiv rješenja o prigovoru ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.“ Obrazloženje: Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi potječe iz 2008. godine, dakle prije donošenja Zakona o općem upravnom postupku. U obrazloženju konačnog prijedloga Zakona o općem upravnom postupku navodi se: „...radi zaštite prava građana u odnosu prema javnoj upravi, novi ZUP predviđa da određeni pravni lijekovi štite građane i u svim ostalim slučajevima upravnog postupanja. Za realizaciju te svrhe uveden je potpuno novi pravni instrument - prigovor. Uvođenjem instituta prigovora omogućuje se postojanje posebnog pravnog lijeka putem kojeg građani imaju mogućnost pravne zaštite u mnoštvu slučajeva koji ne rezultiraju donošenjem klasičnog upravnog akta, ali su ipak važni za realizaciju njihovih građanskih prava.(...)“. U tom smislu odredba članka 21. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi nije usklađena sa Zakonom o općem upravnom postupku jer se osobi čija prijava na natječaj sadrži formalne nedostatke ne omogućava nikakva pravna zaštita. Pored toga, u praksi je uočeno da pojedine lokalne jedinice olako odbacuju prijave na natječaje i oglase, proglašavajući ih neurednim ili nepotpunim ili pak dostavljaju neobrazložene obavijesti iz kojih nije vidljivo zašto je prijava odbačena. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predložene izmjene i dopune članka 21. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. |
11 | MARINA KRAJNOVIĆ | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Vezano za komentar na ažurirani prijedlog Plana zakonodavnih aktivnosti Ministarstva pravosuđa i uprave za 2021. godinu (od 30. 11. 2020.) obećano je da će se izmijeniti članak 6. Zakona. Stoga predlažem da se članak 6. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi odgovarajuće izmijeni. U članku 6. stavku 1. predlažem propisati: „Protiv rješenja iz članka 5. stavka 2. ovoga Zakona može se izjaviti žalba...“. U stavku 3. istog članka predlažem propisati: „Protiv rješenja iz članka 5. stavka 3. ovoga Zakona žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor.“ Ili se stavak 3. može brisati jer je člankom 7. uređeno da se protiv rješenja općinskog načelnika, gradonačelnika, odnosno župana može pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od dana dostave rješenja. Stoga je u sadašnjem članku 6. stavak 3. nepotreban. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Međutim, pitanje usklađivanja odredbe članka 6. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi s odredbama članka 5. istog Zakona planira se ovim zakonskim izmjenama. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženo usklađivanje članka 6. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi s odredbama članka 5. istog Zakona. |
12 | Koprivničko-križevačka županija | Obrazac prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi | Predlažemo da se u okviru predstojećih promjena Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19.) isprave greške u njegovom članku 6. koje su nastale kad je člankom 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 61/11.) mijenjan članak 5. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08.), a pri čemu nisu napravljene nužne izmjene i u članku 6. stavcima 1. i 3. Zakona (NN 86/08.) koje upućuju na odredbe članka 5. istog Zakona. Naime u članku 6. stavku 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19.), riječi: „stavka 1.“ treba zamijeniti s riječima: „stavka 2.“ jer se od 11. lipnja 2011. godine članak 5. stavak 2. tog Zakona odnosi na rješenja koja donosi pročelnik ili druga službena osoba, a ne više članak 5. stavak 1. Zakona. Isto tako u članku 6. stavku 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19.), riječi: „stavka 2.“ treba zamijeniti s riječima: „stavka 3.“ jer se od 11. lipnja 2011. godine odredba prema kojoj župan, gradonačelnik ili općinski načelnik rješenjem odlučuje o imenovanju i razrješenju te o drugim pravima i obvezama pročelnika nalazi u članku 5. stavku 3. tog Zakona, a ne kao ranije u članku 5. stavku 2. tog Zakona. Sada su odredbe članka 6. stavka 1. i 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19.) u koliziji s odredbom članka 6. stavka 3. istog Zakona, jer po članku 6. stavcima 1. i 2. se protiv rješenja pročelnika može izjaviti žalba županu, gradonačelniku ili općinskom načelniku, dok prema članku 6. stavku 3. žalba protiv rješenja pročelnika (iz članka 5. stavka 2. Zakona) nije dopuštena ali se može pokrenuti upravni spor. Kako se članak 6. stavak 3. Zakona, očito odnosi na slučajeve iz članaka 5. stavka 3. Zakona, kada župan, gradonačelnik ili općinski načelnik odlučuju rješenjem o pravima i obvezama pročelnika, stoga je potrebno ispraviti tu očitu grešku. | Primljeno na znanje | Predmet konkretnog postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću je Obrazac prethodne procjene za Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Međutim, pitanje usklađivanja odredbe članka 6. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi s odredbama članka 5. istog Zakona planira se ovim zakonskim izmjenama. Ministar pravosuđa i uprave imenovat će radnu skupinu za izradu Nacrta prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, koja će razmotriti predloženo usklađivanje članka 6. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi s odredbama članka 5. istog Zakona. |