Izvješće o provedenom savjetovanju - Izvješće o provedbi Nacionalnog programa zaštite potrošača za razdoblje od 2013. do 2016. godine

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 IVANA KOVAČ IZVJEŠĆE O PROVEDBI NACIONALNOG PROGRAMA ZAŠTITE POTROŠAČA ZA RAZDOBLJE OD 2013. DO 2016. GODINE Inspekcije moraju imati kompetenciju i odgovornost i onda će moći obavljati svoj posao, moraju imati i nezavisnu kontrolu od onih za koje rade i javni uvid izvršene inspekcije, te kažnjavanje na člicu mjesta. Ovako građani imaju dojam da sanitarni inspektori puštaju da trgovci prodju od mesa na dalje robu koju oni hoće. laboratoriji su tržavni i pod pritiskom su i daju nalaz koji se traži a ne koji jest. kad želite prijaviti da ste kupili na placu ili negdje ne propisnu namirnicu do inspektora ne možete ni doći uz ispriku da ih je malo i na terenu. U doba komjuterizacije moglo bi se poslikati roba i recimo poput Ministarstva unutarnjih poslova dati mogućnost potrošaću da pošalje robu, ili čak ponašanje osobe u ugostiteljstvu , turizmu itd i da sevidi postoji li ili ne element za ispravku greške ili štete nanesene kupcu ili korisniku usluge. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.