Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje o Prijedlogu plana zakonodavnih aktivnosti za 2018. godinu i obrascu prethodne procjene za Nacrt prijedloga Zakona o sudjelovanju civilnih stručnjaka u međunarodnim misijama i operacijama
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Centar za mirovne studije | PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE, 2.ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA | Centar za mirovne studije pozdravlja najavu donošenja ovog Zakona, a posebno da je prepoznat nerazmjer između vojnih i civilnih komponenata u mirovnim misijima. Očekujemo da će se kroz Zakon regulirati i angažiranje stručnjaka iz akademskog sektora, sindikata i organizacija civilnog društva koje imaju veliko iskustvo u aktivnostima vezanim za izgradnju mira a koje mogu biti od velike koriste u mirovnim misijama i operacijama. | Prihvaćen | Intencija je predlagatelja Zakonom regulirati sudjelovanje svih civilnih stručnjaka, uključujući stručne osobe izvan državne službe te se u tom smislu primjedba može smatrati prihvaćenom. |
2 | Platforma za međunarodnu građansku solidarnost Hrvatske - CROSOL | PRILOG 2.OBRAZAC PRIJEDLOGA PLANA ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI ZA 2018. GODINU | Pozdravljamo najavu donošenja ovog Zakona. Očekujemo da Zakon ne stavi u diskriminatorni položaj privatni sektor i organizacije civilnog društva. Držimo da i ti dionici moraju biti kvalitetno uključeni u Zakon. | Prihvaćen | Prihvaća se |
3 | Platforma za međunarodnu građansku solidarnost Hrvatske - CROSOL | PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE, 4.UTVRĐIVANJE RJEŠENJA | Predlažemo da se već ovdje najavi da će se kroz zakon regulirati i korištenje civilnih stručnjaka iz ne-državnog sektora (organizacije civilnog društva, privatni sektor). Isključivanjem ovih skupina država bespotrebno ograničava bazen stručnjaka koje može koristiti u mirovnim misijama i operacijama. Dodatno, upravo u tim sektorima često se nalazi veliki stručni potencijal za rad na pojedinim temama. | Prihvaćen | Intencija je predlagatelja Zakonom regulirati sudjelovanje svih civilnih stručnjaka, uključujući stručne osobe izvan državne službe te se u tom smislu primjedba može smatrati prihvaćenom. |
4 | Platforma za međunarodnu građansku solidarnost Hrvatske - CROSOL | PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE, 6.Prethodni test malog i srednjeg poduzetništva (Prethodni MSP test) | točka 6.1 - Propis može imati utjecan ja privatni sektorjer se treba regulirati kako omogućiti da i poslovni sekto može dati civilnog stručnjaka. | Nije prihvaćen | Primjedba se ne prihvaća budući da predlagatelj Zakona nema intenciju propisivati administartivne troškove za male i srednje poduzetnike ukoliko se pojavi potreba njihovog angažiranja u okviru međunarodnih misija i operacija. |
5 | Platforma za međunarodnu građansku solidarnost Hrvatske - CROSOL | PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE, 5.UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA | KOd utvrđivanaj adresata potrebno je utvrditi da su adresati: poduzetnici, Hrvatski branitelji, udruge ili zaklade. Kao što smo već naveli ključno je i ne-državne aketer uključiti u ovaj zakon, | Nije prihvaćen | ne prihvaća se budući da se, neovisno o skupini adresata, ne predviđaju izravni gospodarski učinaci od podtočke 5.1.1. do podtočke5.1.14. |