Izvješće o provedenom savjetovanju - Javno savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o službenoj iskaznici i znački, opremi i službenoj odjeći inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, označavanju vozila inspekcije cestovnog prometa i cesta te načinu zaustavljanja vozila radi nadzora
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | AUTOTRANSPORT D.D. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
2 | Autotransport Karlovac d.o.o. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
3 | ČAZMATRANS - NOVA d.o.o. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
4 | Čazmatrans d.o.o. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
5 | ČAZMATRANS DALMACIJA PUTNIČKA AGENCIJA D.O.O. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
6 | Čazmatrans Promet d.o.o. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
7 | Čazmatrans Vukovar d.o.o. | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Članak 27. U pravilnik bi trebalo implementirati odredbu koja bi uvela ograničenje zaustavljanja i vremena trajanja inspekcijskog nadzora autobusa u prijevozu putnika (javni linijski i poseban linijski prijevoz) na autobusnom kolodvoru, autobusom stajalištu ili na cesti i kamiona koji voze lako pokvarljivu robu do max. 15. min. Za propisano vrijeme nadzora od max. 15 min inspektor treba napraviti kratak izvid i ako je potrebno (utvrde se nepravilnosti) izuzimanje prometne dokumentacije za daljnje istražne radnje, a autobus sa putnicima ili kamion sa lako pokvarljivom robom se puštaju da nastave putovanje, kako ne bi nastala nepotrebna šteta (putnici ako ne stignu na vrijeme na odredište zahtijevaju povrat novca jer uslugu koju su platili nisu u tom obliku konzumirali, naknade putniku za kašnjenje autobusa sukladno Uredbi (EU) br. 181/2011, osim kašnjenja nastalog zbog djelovanja više sile, stvaranje loše slike o prijevozniku, kvarenje robe u teretnom prometu i sl.). Napominjemo da se Javni linijski prijevoz i Posebni linijski prijevoz odvijaju po unaprijed poznatim uvjetima (dozvole i ugovori) i dugo vremena nakon započetog nadzora (na cesti i puštanja vozila) u sjedištu tvrtke nadziranog vozila je moguće dobiti su potrebnu dokumentaciju i utvrditi sve potrebne činjenice za provođenje detaljnijeg nadzora i okončanje postupka. | Nije prihvaćen | U obavljanju inspekcijskog nadzora putnika vodi se posebna briga kako bi nadzor trajao što kraće i kako ne bi nastala nepotrebna šteta (kašnjenje putnika na odredište), ali se vremensko ograničenje ne može uvesti budući da sam nadzor (kontrola korištenja tahografskog uređaja, kontrola radnog vremena i odmora vozača, kontrola tehničke ispravnosti i posebnih uvjeta za vozila, kontrola dozvola, licencija, stručne osposobljenosti vozača itd.), čije provođenje iziskuje određeno vrijeme, ima u konačnici za cilj zaštitu sigurnosti putnika. Prilikom provedbe nadzora nad vozilima s termoizoliranim sanducima i opremljenima uređajima za hlađenje, a kojima se prevozi lako pokvarljiva roba, trajanje nadzora nema utjecaja. |
8 | Tomislav Crnković | a) Oprema inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, Članak 18. | Dvogled. | Prihvaćen | Komentar je prihvaćen te će se u opremu inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta uvrstiti i dvogled (u članak 17, pridodajući stavak 20 i u članak 18, pridodajući stavak 17). |
9 | Tomislav Crnković | VI. ZAUSTAVLJANJE VOZILA U CESTOVNOM PROMETU, Članak 27. | Inspekcijski nadzori prijevoza putnika na cesti se vrše zbog provjere sigurnosti prijevoza putnika, tj. radi njihove zaštite. Provedba inspekcijskog nadzora je propisana Zakonom, a nakon provedbe nadzora inspektor je dužan sastaviti zapisnik. U obavljanju istih posebno se vodi briga kako bi inspekcijski nadzor trajao što kraće, kako ne bi nastala napotrebna šteta, kašnjenje putnika na odredište, kvarenje robe i sl., ali vremensko ograničenje inspekcijskog nadzora nije moguće odrediti. Ukoliko se inspekcijski nadzor vrši zbog kontrole nepravilnog korištenja tahografa, prekoračenja radnog vremena vozača, tehničke neispravnosti vozila, obavljanja prijevoza bez dozvola, licencija, posebnih uvjeta, stručne osposobljenosti vozača itd., nije nikako moguće odrediti ograničenje nadzora, a sve u svrhu zaštite sigurnosti putnika. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. |
10 | Tomislav Crnković | b) Službena odjeća inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, Članak 22. | Remen za hlače sa natpisom Inspekcija CP, slično kako imaju kolege iz Lučkih kapetanija | Prihvaćen | Komentar je prihvaćen. |
11 | Tomislav Crnković | a) Oprema inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, Članak 18. | Službeno vozilo barem srednje klase-C segment | Nije prihvaćen | Značajke službenih vozila određuju se kroz proces javne nabave. |
12 | Tomislav Crnković | b) Službena odjeća inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, Članak 22. | -zaštitne sunčane naočale sa UV filterom, jačina zaštite 3N -sredstvo za osobnu zaštitu (sprej, šoker) -terenske radne cipele i zimske cipele: poluvisoke i vodonepropusne | Nije prihvaćen | Inspektor je dužan postupati sukladno Etičkom kodeksu državnih službenika te u slučaju ugroze obavijestiti MUP (Centar 112). Terenske radne cipele i zimske cipele navedene su pod točkama 18. i 19. Članka 22. |
13 | Tomislav Crnković | a) Oprema inspektora cestovnog prometa i inspektora cesta, Članak 18. | Mjerna traka: 25 metara (radi mjerenja duljine preko 20 m.) | Prihvaćen | Komentar je prihvaćen te će se isto promijeniti u članku 17 i 18. |