Izvješće o provedenom savjetovanju - Javno savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o održavanju cesta
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Bilić usluge doo | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODRŽAVANJU CESTA | Ovo je sve ok, međutim ako cestar godinama ne izvodi nikakve radove a prometnica drastično propada meni kao korisniku ceste kakve su mogućnosti na raspolaganju. Lokalna nerazvrstana makadamska cesta prolazi kroz zaštićeni park prirode i renđeri se protive svim radovima na odrzavanju prometnice. Na toj cesti postoji nekoliko turističkih lokacija i objekata. | Nije prihvaćen | Nije prihvaćen Primjedbe nisu prihvaćene jer se ne odnose na predložene izmjene i dopune Pravilnika o održavanju cesta, a nerazvrstane ceste spadaju u nadležnost jedinica lokalne samouprave. |
2 | MARIO DEDIĆ | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODRŽAVANJU CESTA, Članak 2. | Poštovani vezano za tablicu 2 koja se mijenja imam primjedbu pod stavkom vegetacija gdje je određeno koliko puta će se kositi na državnim cestama.Hrvatske ceste su se dosta puta bunile zašto moraju kositi na DC jer smatraju da to nije u njihovoj nadležnosti što naravno nije dobro jer prebacivanje krivice na Gradove je zaista nemoguća misija niti Gradovi imaju novce tako velike da bi mogli održavati urednu DC kada je rijeć o redovnoj košnji,niti gradovi imaju takvu vrstu mehanizacije da bih bili spremni da redovono kose.Smatram da sve DC trebaju upravljati Hrvatske ceste i naravno voditi računa o košnji uz prometnicu a ne da se dogodi da trava i drać rastu i do 1 m što je nedopustivo.Stoga predlažem da se na svim DC cestama omogući košnja trave odmah 4 traga svaka dva do 3 mjeseca ovisno o godini i vegetaciji i da se kosi kako treba a to je bankine grabe izvan grabe i još sip da se kosi i do odmah 4 traga a ne kako s eje dosad kosilo prvo dva traga pa onda dodu za dva mjeseca još dva traga i to je ne dopustivo i jako loše provedeno.Molim da se to uzme u obzir i uvrsti izmjenom pravilnika o održavanju cesta.Nadalje vezano za održavanje ceste da se vodi više računa o održavanju svih DC jer se događa da ima oštečenja ceste a da niko ne reagira,bilo bi dobro da se uspostavi poseban email na koji se jasno može prijavljivati svi nedostaci na DC autocestama i da se postupa po tim prijavama.A što se tiće ophodarske službe vrijeme je da se i njima neke stvari objasne da nije dovoljno samo brzinski proletiti cestom kako bi što prije obavio posao nego ako postoji problem vezan za košnju za strgani znak oštećenja ceste da se napiše u izvještaju i preda svom nadležnom šefu koji je dužan reagirati izaći na teren van i postupiti da se što je prije moguće riješi problem,molim da se i takva vrsta izmjene prihvati i stavi u pravilnik. | Nije prihvaćen | Nije prihvaćen Primjedbe nisu prihvaćene jer se ne odnose na predložene izmjene i dopune Pravilnika o održavanju cesta. |
3 | palamida | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODRŽAVANJU CESTA, Članak 2. | Poštovani, razmislite o uporabi betona u izgradnji kolnika.Beton je skuplji, ali je vremenski dugotrajniji,na njemu se ne pojavljuju kolotrazi, svjetlije je boje i ukupna rasvjeta je učinkovitija. Osim što je beton domaći proizvod, što nije beznačajno, po nekim studijama skraćuje zaustavni put pri kočenju. Možda bi bilo dobro da 50 ili 100 m od križanja ili prije semafora se ugradi betonski kolnik za izbjegavanje pojave kolotraga.Samim time izbjeći ćemo radove i gužve. U nekim zapadnim zemljama beton se postupno vraća na kolnike. | Nije prihvaćen | Nije prihvaćen Primjedbe nisu prihvaćene jer se ne odnose na predložene izmjene i dopune Pravilnika o održavanju cesta. |