Izvješće o provedenom savjetovanju - Javno savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o izmjenama Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 Miro  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Poštovani Pravobranitelju za djecu! Cijenim Vašu brigu za djecu, ona su svakako najranjivija u prometu. No jeste li vi ikad vidjeli dječju sjedalicu? Postoje različite veličine za različite uzraste, pa bi u praksi svaki taksist trebao imati nekoliko dječjih sjedalica. Pošto u prtljažnik stane jedna-dvije, treba li ih voziti u autoprikolici? Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
2 TOMISLAV IVANETIĆ  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Potpuno se slažem sa g. Filipom kako sam promašio godinu. Opet kažem kako nisam mogao sa vozilom koje je 2018 bilo 9god., starosti osnovat taksi obrt. Nisam protiv novijih vozila, ali nije mi logično da oni koji su bili u tom poslu prije 2018 i dalje obavljaju prijevoz, a novima se uskraćuje. Vozilo kao moje je i danas na cesti, ako je 2018 max 7godina onda treba maknuti sve starije od 7god. Naravno niti sa tim se ne slažem. Trebalo je najaviti odma da za 2 ili 3 god., na cestama mogu bit samo vozila sa Euro 6 normom, a trenutno sva koja prolaze tehnicki pregled. Malo sam promatrao vozila sa Norma 5. Iskreno i ne isplati se kupit vozilo 2012 pa do 2014. Sa malo km nema, a sa 100tkm i više cijenovno su 5000eur jeftiniji od 2017 Norme 6d i max 60tkm. Tako da ova promjena je ok jer će novi koji krecu u posao, a već posjeduju vozilo Euro 5 moći do 2025 iskoristiti i zaraditi pa kupiti Euro 6. Možda kao prijedlog da stavimo Euro 4 do 31.12.2023. 😀 Samo se nadam da će biti za sve isto, a ne Vi možete, a Vi novi ne. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
3 Filip-Ivan Blažević  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Poštovani g. Goran Petrić. Posjedujem, za sada, 2 vozila Euro 6 norme jer sam se prilagodio izmjenama pravilnika od 01.01. ove godine. Smatram da bi svi morali imati iste uvjete, ali dok su pojedinci radili ilegalno preko Uber aplikacije, bez prijave, licencije i dozvole, drugi su kupovali tvrtke s licencijom i dozvolom za preko 10 000 eura + vozilo kojim bi radio. 5 godina prilagodbe je, po meni, sasvim u redu. Osjetio sam se prozvanim pa sam samo htio pojasniti. Gospodin Ivanetić je isto tako u krivu, 2018. , točnije 01.06.2018. stupio je na snagu Zakon na koji on misli. Da skratim... Ljudi! U koji to posao možete uložiti 1000 eura i postati poduzetnik?! Ako nemate novca za vozilo koje je sigurno i koje ne zagađuje okoliš u tolikoj mjeri kao vaša stara vozila, imate Plavi ured. Ondje će vam pomoći kako doći do poticaja za samozapošljavanje. Tada kupite novo vozilo, radite, skupite nešto novca jer ima posla, grad nije prepun taksija, i gle čuda - dobijete poticaj za kupnju JOŠ JEDNOG novog vozila i zaposlite vozača. Isto tako imate posla i Vi i on jer, ne možeš vjerovat, grad nije prepun taksija i imaš posla... Nadam se da sam malo pomogao svima onima koji razmišljaju na način kao ova dva gospodina. Lijep pozdrav P.S. ovo nije nikakav prijedlog Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
4 GORAN PETRIĆ  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE, Članak 2. Realno.... treba ostaviti euro 5 normu za stalno. U njemačkoj naprimjer nema nikakvog ograničenja po osnovi godišta ni euro norme, samo treba ispunjavati tehnički pregled ispravnosti zvan BOKraft, jesmo li mi bolji od njemačke pa smo strožiji? Razlika između euro 5 i 6 norme su ionako minimalne po samoj emisiji ispušnih plinova, ali su zato puno skuplja sama vozila jer se euro6 počeo primjenjivati od 2016-e, i uzevši u obzir trenutnu svjetsku krizu sa svime, tako i proizvodnjom novih automobila koja je stala i na nove aute se čeka po godinu dana, cijene vozila su otišle u nebo, kao i gorivo. Jedina razlika euro5 spram euro 6 norme su Nitrogen Oxides emisije, gdje je sa 0.18 smanjena na 0.08 (g/km). Sve ostale vrsta emisija ostale su nepromjenjene; Carbon Monoxide 0.5 (g/km), Particulates 0.005 (g/km). Da se mene pita, dozvolio bi sve automobile duže od 4m sa 4/5 vrata, uveo bi eventualno strožu provjeru na tehničkom pregledu za ispravnost vozila.... ali evo da budemo realni da nebi bio cirkus stvarno na cestama, euro 5 je sasvim u redu norma, jer to su sve već relativno novi i dobri automobili. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
5 GORAN PETRIĆ  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Slažem se sa ovim izmjenama, vozila Euro5 norme su i više nego dovoljno nova za obavljanje taxi djelatnosti. I žustro se protivim ovim nekim pojedincima koji bi htjeli da se ''njima'' što su od prije tu dozvoli da voze euro 5, a za sve nas ostale euro 6, kakve su to fore? Žašto bi se pogodovalo vama? Pretpostavljam da ste to vi starinski taxisti koji se protive uber i bolt aplikacijama koje su pristupačnom cjenom taxi usluge stvorili tisuće novih radnih mjesta, i omogučili normalnim ljudima, generalnoj populaciji da se koriste tom istom taxi uslugom, dok vi ''starinski'' taxisti ste tu bili samo da oderete imučnije turiste kao zećeve, a hrvatski narod tko šljivi, jer tko će si priuštit prijevoz po tim vašim suludim cijenama? I sad bi vi još da se vama pogoduje, da se samo vama dozvoli da vozite sa starim krševima, viđam stvarno svakakve vaše automobile na cesti, Euro 2 normi iz 90-ih godina, a nama što vozimo aplikacije da mi moramo euro 6 imat? Zbog čega točno vi bi da se nas diskriminira, a vama pogoduje? Kakve fore.... nadam se da vaše prijedloge nitko iz ministarstva ne shvaća ozbiljno. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
6 TOMISLAV IVANETIĆ  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Poštovani, posjedujem Golf 5 Variant 2009. Sa tim vozilom sam namjeravao 2016god., otvoriti obrt prijevoz putnika, taksi prijevoz, ali bio je na snazi zakon do max 7 godina starosti vozila. Pošteđeni su bili samo oni koji su već imali otvoren obrt i licencu. Tako i danas vidim vozilo kao moje koje obavlja prijevoz, a meni je bilo uskračeno. Sad kako je taj zakon poništen na sudu, doalzi zakon o Euro 6 normi. I taj nije dugo živio. Sad je minimum Norma 5. Isad Vi gospodine PETRIT MADŽAR želite da opet mi koji bi radili ne možemo da radimo. Po kojem to kriteriju bi Vama koji već radite treblo dozvolit još 2,5 godina povlasticu na Normi 5, a nama novima uskratit. Nije valjda da se bojite konkurencije. Pustite ljude da rade, ima dovolljno posla za sve. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
7 UDRUŽENJE PRIJEVOZNIKA ZAGREB  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE . Nije prihvaćen Nema konkretnog komentara.
8 SINDIKAT RADNIKA DIGITALNIH PLATFORMI  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Smatramo da ova izmjena Pravilnika nema nikakvog smisla, niti nikakvo logično uporište u struci, već je pogodovanje određenim interesnim skupinama. Trenutno su u branši taksisti sa licencama od prije donošenja novog Zakona 2018., koji imaju prijelazni rok do 2023. da sa trenutnih, često jako starih vozila, prijeđu na vozila euro 6 norme, te novi taksisti koji su se većinom prilagodili normi euro 6. Naime, ta norma je stupila na snagu 1.1.2022., a čija bi se kontrola trebala početi vršiti 1.7.2022. Znači u ovom trenutku su u prekršaju svi koji ne koriste vozila euro 6, a nemaju taxi licencu od prije 2018. Ovom izmjenom Pravilnika se pogoduje onima upravo sada krše isti taj Pravilnik, a kažnjavaju se oni koji ga se pridržavaju, i na vrijeme su svoje poslovanje uskladili sa pozitivnim propisima. Smatramo da je produženje prijelaznog roka za taksiste koji su imali licence prije 2018. nepotreban, jer je 5 godina bilo sasvim dovoljno vremena za prilagodbu. I ta je odredba kontradiktorna ostatku ove Izmjene, jer se nekima ostavlja rok od 7 godina za prilagodbu na nove uvjete, a nekima se novi uvjeti mijenjaju svakih par mjeseci, pa tako trpe znatnu financijsku štetu u smislu nabavljanja sve skupljih vozila svakih par mjeseci. Pitanje je, je li ovo stvarno zadnja izmjena, ili ćemo vozila iz 1990.-ih viđati na taxi stajalištima do kraja ovog desetljeća? Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacije koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza, procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
9 SINDIKAT RADNIKA DIGITALNIH PLATFORMI  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE, Članak 1. U prijedlogu članku 3. stavak 1.podstavak 1. nakon Euro 5 norme dodati: "samo za vozila koja su zaključno sa 1.1.2022 bili upisani u Taksi licenciju i u prometnoj dozvoli pod 3 imali upisano (TAXI PRIJEVOZ). Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacija koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
10 Miro  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Ovo je totalni apsurd! U nekoliko mjeseci je vrijedilo pravilo 7 godina, pa je trebalo 5 godina, pa euro 6, pa sad euro 5, taksistima koji su imali licencu prije 2018. je odobreno prijelazno razdoblje da sa starim autima voze do 2023., sada do 2025. Je li to pravna država, koja pruža pravnu sigurnost, da se pravila mijenjaju svakih par mjeseci? Nije mi jasno zašto se produljuje rok onima koji voze stara vozila za još 2 godine, kad su i ovako imali 5 godina za prilagodbu? Kome se pogoduje sa euro 5 normom? Još prošle godine su se svi trebali pripremiti za 5 godina starosti, no to je ukinuto i donešeno da mora biti euro 6 norma (znači vozila od cca 2015.). I svi, osim onih koji imaju prastara vozila po licenci od prije 2018. su nabavili vozila euro 6. Za koga se sada uvodi euro 5? Tko je to uopće tražio? To će dovesti samo do hrpe tužbi prema državi onih koji su prodali euro 5 i kupili euro 6. Znači ti ljudi su sad odjednom ispali budale jer su se htjeli poštovati pravni sustav i prilagodili su se na vrijeme. A sada ispada da isti taj pravni sustav ne poštuje njih! Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacije koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza, procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
11 NIKŠA PASQUALICCHIO  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Predlažem da navedena olakšica da se dozvoljava korištenje EURO 5 norme vrijedi samo za vozila koja su već upisana u Licenciju i kojima je u prometnoj dozvoli pod br 3 upisan "Taxi prijevoz" s datumom 1.1.2022. a za vozila koja su upisana do 6.mj 2018. (čl 23. pravilnika) da im se dozvoli Euro 5 do 1.1.2025 samo radi zamjene vozila koje je ekološke norme ispod Euro 5. (Dakle primjerice Euro 4 briše Euro 5 upisuje u Licenciju) Ovo predlažem iz razloga što se velika većina taksi prijevoznika već prilagodila predhodnim pravilnicima 7/5 g. starosti i euro 6 i prema njima bi bilo nepošteno da se sada pojave stotine novih taksi vozila Euro 5 koje su ti isti taksi prijevoznici odbacili prodali isključivo radi pravilnika o posebnim uvijetima za vozila kojima se obavlja javni i cestovni prijevoz. Ovime ako bi sada najednom svima odobrili euro 5 stvorili novu diskriminaciju koja bi mogla imat jako lose financijske posljedice za RH a time i za sve nas porezne obveznike ukoliko bi prijevoznici koji su se prilagodili i već uvelike istrošili za nova vozila potražili obeštećenje, Zamislite prijevoznika koji je primjerice tijekom 2019,2020,2021 prodao svoje Euro 5 vozilo proizvedeno 2014 EURO 5, Kreditno se zadužio i kupio novije vozilo EURO 6 iskljućivo da bi se prilagodio svim dosadašnjim pravilnicima od 2018. do ovog prijedloga i sada da nakon ovog pravilnika sretne to isto vozilo na ulici sa taxi znakom i vozac mu se podsmjeknjuje! Koje nezadovoljstvo građana koji su samo željeli poštovat Zakone RH bi time izazvali? Hvala na promjenama, Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacije koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza, procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
12 Pravobranitelj za djecu RH  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Sukladno ovlasti iz članka 10. Zakona o pravobranitelju za djecu („Narodne novine“ br. 73/17), dostavljamo naše mišljenje o Prijedlogu Pravilnika o izmjenama Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe. U cilju prevencije stradavanja djece putnika u autotaksi prijevozu i prijevozu osobnim automobilima namijenjenim za javni prijevoz putnika, preporučamo da se aktualnim Prijedlogom intervenira i u članak 3. i 6. Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe, na način da se propiše obveza dostupnosti posebne sigurnosne sjedalice/postolja za djecu u osobnim automobilima namijenjenim za autotaksi prijevoz i osobnim automobilima namijenjenim za javni prijevoz putnika. Obrazloženje Pritužbe koje smo dobivali upućuju na potrebu propisivanja ove obveze kako bi se omogućilo roditeljima koji koriste usluge osobnih automobila za autotaksi prijevoz i javni prijevoz putnika prijevoz djece na siguran i zakonit način. Nije prihvaćen Korisnik autotaksi prijevoza prilikom odabira putem aplikacije u mogućnosti je odabrati opciju vozila s dječjom sjedalicom, a kod ostalih načina naručivanja prijevoza moguće je također zatražiti takvu uslugu.
13 Antoni Martić  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Poštovani, slažem se s navedenim izmjenama, iako smatram da svi taksisti, pogotovo oni koji posao rade već 15-20 godina s isto toliko starim vozilima ili još starijima imaju financijsku mogućnost priuštiti si vozilo EURO 6 norme, no neka ljudima još te dvije i pol godine vremena za prilagodbu, pa poslije toga više neće imati izgovora. Svakako se slažem s izmjenom članka 3. podstavka 14. "- imati najmanje 4 odobrenih sjedećih mjesta uključujući sjedalo za vozača". jer u 99% slučajeva se ne prevoze više od dvije osobe istovremeno, a da li ima odobreno 4 ili 5 sjedećih mjesta ne utječe na količinu prtljage koju može auto prevesti kao što je kolega naveo u svom komentaru. Također, sama činjenica da vozilo ima 4 odobrenih sjedećih mjesta ne znači da se radi o malom vozilu - za primjer se može uzeti Mercedes CLS klasa. No, nastavno na tu promjenu podstavka 14. smatram da bi trebalo obrisati podstavak 13. "imati ugrađene naslone za glavu na svim sjedalima" jer ne vidim preveliku svrhu naslona za glavu za sigurnost putnika, pogotovo kod manjih vozila gdje naslon uglavnom niti nije u razini glave putnika. Također neka vozila imaju sjedala oblikovana na način da nema fizički odvojenog naslona za glavu već je sami naslon za leđa sjedala dimenzije koja prelazi visinu glave - za primjer možete pogledati električno vozilo Renault ZOE kojemu je sami naslon za leđa ujedno i naslon za glavu, a u najvećem broju modela na stražnjoj klupi ima 3 sigurnosna pojasa ali nema 3 naslona za glavu. Hvala, Lijep pozdrav. Nije prihvaćen Na prihvaća se u dijelu komentara koji se odnosi na naslone za glavu jer su nasloni za glavu dio sigurnosne opreme vozila.
14 Filip-Ivan Blažević  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Poštovani, Predlažem izmjenu u Pravilniku o izmjenama Pravilnika o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe iz: Članka 1. ovog Pravilnika - "...mora imati električni pogon ili motor s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu mora ispunjavati najmanje zahtjeve Euro 5 norme, a od 1.1. 2025. Euro 6 norme..." u: "... mora imati električni pogon ili motor s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu mora ispunjavati najmanje zahtjeve Euro 6 norme. " Te dodati stavak: " Osobni automobili kategorije M1 koji su upisani u evidenciju vozila do dana stupanja na snagu (prethodnog) Pravilnika, do 1. lipnja 2023., ne mora ispunjavati uvjet iz članka 3. stavka 1. podstavka 1." Obrazloženje: Degradacijom norme s Euro 6 na Euro 5 učinit ćemo vožnju putnika nesigurnijom radi starosti vozila i do 15 godina. Isto tako sam uvjeren da su gotovo svi autotaksi prijevoznici prodavali svoja vozila Euro 5 norme kako bi kupili jako skupa vozila Euro 6 norme i pritom se zaduživali po velikim kamatnim stopama. Vjerujem da su oni ogorčeni ovom odlukom. Predlažem da se članak 1. podstavak 14. ovog Pravilnika briše.  Obrazloženje: Republika Hrvatska kao turistička zemlja si ne može dopustiti prijevoznike koji ne mogu primiti 2 putnika s 2 prtljage. Predlažem da se Članak 3. izmjeni odnosno da članak 23. stavak 1. glasi: "(1) Osobni automobil M1 kojim se u trenutku stupanja na snagu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (>>Narodne Novine<<, br. 41/18) obavljao autotaksi prijevoz odnosno osobni automobil koji je imao važeći izvod iz licencije za obavljanje autotaksi prijevoza, do 1. lipnja 2023. godine, ne mora ispunjavati uvjet iz članka 3. stavka 1. podstavka 1." Obrazloženje: Prijevoznici koji imaju vozila s važećim izvodom iz licencije imaju 5 godina za prilagodbu na Zakon što je sasvim dovoljno. Hvala Lijep pozdrav Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacija koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
15 PETRIT MADŽAR  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE Predlažem da sa vozilima euro 5 norme mogu upravljati samo prijevoznici koji imaju upisana vozila prije 1.1.2022 a za sva nova vozila koja se ubacuju u evidencijski list moraju ispunjavati euro 6 normu. Prijevoznici koji trenutno imaju vozila euro 5 norme ili koji imaju vazeci izvod iz licence mogu obavljati autotakski prijevoz i ne smiju ga prodavati,iznajmiti drugom prijevozniku u svrhu autotaksi prijevoza sve do 1.1.2025 godine Isto tako smatram da je vrlo neprofesionalno donositi ovakve odluke,s obzirom da se vecina prijevoznika vec prilagodila novim pravilnikom sa kupnjom euro 6 norme,prijevoznici su ušli u kredite,leasinge da bi sad taj dio pravilnika bio izmjenjen u tako kratkom roku. Stoga se iskreno nadam da ce te uvaziti moj komentar. Lp. Nije prihvaćen Ministarstvo je pristupilo izmjenama Pravilnika s ciljem sprečavanja sistemske krize autotaksi djelatnosti. Naime, uslijed posljedica dvogodišnje krize izazvane virusom Covid 19, stanja sa cijenama energenata te problema sa nabavkom novih vozila uslijed globalne krize opskrbnih lanaca, a što je rezultiralo i povećanjem cijena novih i rabljenih vozila na EU tržištu kao i pojave inflacija koja je još dodatno utjecala na cijene prijevoza procijenjeno je da ostavljeni rok prilagodbe nije dovoljan zbog navedenih okolnosti, koje nisu bile predvidive prilikom posljednjih izmjena Pravilnika.
16 Dalibor Džono  PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O POSEBNIM UVJETIMA ZA VOZILA KOJIMA SE OBAVLJA JAVNI CESTOVNI PRIJEVOZ I PRIJEVOZ ZA VLASTITE POTREBE, Članak 1. u čl. 1. podstavak u kojem se navodi duljina vozila - od 1.1.2025. mora biti konstruirano tako da ima duljinu od najmanje 4.000 mm mjereno od najizbočenijeg prednjeg dijela vozila do najizbočenijeg stražnjeg dijela vozila “. staviti da glasi: - od 1.1.2025. mora biti konstruirano tako da ima duljinu od najmanje 4.000 mm a koji podatak je upisan u prometnu dozvolu vozila. Prihvaćen Prihvaća se.