Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Prijedlogu Pravilnika o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ksandra Sinožić | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanja. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
2 | IVANA ŠIPIĆ | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupovima ishoda učenja te načinu rada i imenovanju povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
3 | Tea Kompar Jerković | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
4 | Tina Parać | PRAVILNIK | Poštovani, slažem se s prijedlogom Pravilnika o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju i podržavam ga. Lijep pozdrav, Tina Parać | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
5 | ŽELJKA GROBENSKI SENJAN | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupovima ishoda učenja te načinu rada i imenovanju povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
6 | LEA LJUBA KOCIJAN | PRAVILNIK, Članak 11. | Poštovani, prijedlog Pravilnika o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju čini se dobar i primjenjiv u praksi. Budući kako ne primjećujem manjkavosti, podržavam ga. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
7 | Sanja | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. S poštovanjem, Sanja Jazvec | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
8 | Katarina Kokan | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. Smatram da je dobar u ovakvom obliku. Srdačan pozdrav! | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
9 | SUZANA MATKOVIĆ | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. S poštovanjem! | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
10 | VESNA PLENČA | PRAVILNIK | Poštovani, prijedlog Pravilnika o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju je dobar i primjenjiv, ne vidim neke zamjerke te ga podržavam. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
11 | VEDRAN LAKOVIĆ | PRAVILNIK | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. Srdačan pozdrav. Vedran Laković | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
12 | MARIANNA JELICICH BUIĆ | PRAVILNIK, Članak 20. | Slažem se sa predloženim pravilnikom | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
13 | Irena Žiger | PRAVILNIK, Članak 14. | Vezano na članak 14. stavak (4), mislimo da nije korektno objavljivati ocjenu ustanove na mrežnim stranicama Agencije (svojevrsna rang lista), jer nam se to čini diskriminatornim i nimalo poticajnim u smislu podizanja kvalitete ustanove, u slučaju da ocjena ne bude baš dobra. Vremenski perid do sljedeće provjere radi vanjskog vrednovanja je jako dugačak (7 godina) i ustanova bi unatoč povećanim naporima na podizanju kvalitete mogla biti godinama u lošem položaju. Usporedbe radi, NCVVO ne objavljuje rang listu škola prema uspjehu njihovih učenika na ispitima državne mature. | Nije prihvaćen | Javna objava ocjene kvalitete ustanove jedan je od ciljeva transparentnosti postupka vanjskog vrednovanja ustanova u koje se ulažu značajna sredstva iz Državnog proračuna Republike Hrvatske. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
14 | Irena Žiger | PRAVILNIK, Članak 11. | Vezano na članak 11. Smatramo da je potrebno definirati vrijeme trajanja provjere ustanove posjetom, tako da bi stavak (1) trebalo dopuniti tekstom: '... u trajanju od najmanje jednog (1) radnog dana.' U svrhu pomoći ustanovama na podizanju kvalitete potrebno je dopuniti stavak (6) članka 11. '...zapisnik o vanjskom vrednovanju s detaljnim opisom nalaza, prema područjima provjere i kriterijima te s preporukama za eventualna moguća poboljšanja u radu ustanove.' Na taj način bi vanjsko vrednovanje imalo i savjetodavnu ulogu, a ne samo ocjenivačku. Vezano na članak 12., stavak (1), na kraju predlažemo da se doda rečenica: 'Ustanovi se može dati rok od 8 dana da ispravi manje nesukladnosti u odnosu na zadane kriterije te da o tome obavijesti Povjerenstvo (obično se radi o manjim materijalnim nedostacima koji se mogu brzo ispraviti i dokazi poslati). | Nije prihvaćen | Trajanje posjeta ovisi o specifičnosti ustanove i bit će propisano Protokolom. Ustanova će na upit Povjerenstva moći dopunjavati potrebnu dokumentaciju tijekom trajanja posjete ustanovi. |
15 | Irena Žiger | PRAVILNIK, Članak 1. | Vezano na članak 3. koji govori da se vanjsko vrednovanje vrši u skladu sa standardima kvalitete utvrđenim u smjernicama za provedbu vanjskog vrednovanja. Mislimo da je ovdje potrebno barem ugrubo navesti koja su to područja provjere ustanove, koji su standardi i kriteriji kvalitete prema kojima će se vrednovati ustanove. Ustanovama će biti lakše pripremiti se za provjeru kvalitete u svrhu vrednovanja ako budu unaprijed znale što ta provjera sve obuhvaća, napr. provjeru prostora, programa, dnevnih nastavnih priprema, način realizacije programa u nastavi, evidenciju o održanim satima programa i prisutnosti polaznika, promatranje nastave u svrhu načina komunikacije, adekvatnosti pristupa i metoda; internu i eksternu komunikaciju u ustanovi, usklađenost objavljenih informacija s praksom, evidenciju kontinuiranog razvoja nastavnika; održati razgovor s polaznicima programa učenja, nastavnicima i upravom ustanove, itd. itd. Mislim da bi ovaj članak Pravilnika barem generalno trebao naznačivati podrčja i način provjere. Smjernice, naravno, sve to trebaju detaljnije definirati. | Nije prihvaćen | Predloženo će se propisati Smjernicama i Protokolom. |
16 | VALENTINA ĐUKIĆ | PRAVILNIK, Članak 14. | Smatram kako je potrebno ovim Pravilnikom jasnije definirati koji su kriteriji prema kojima se jednoj ustanovi ocjena dodjeljuje na 5 godina, a drugima na 6 ili 7 godina. | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
17 | VALENTINA ĐUKIĆ | PRAVILNIK, Članak 18. | Smatram kako je potrebno jasnije definirati nad kojim polaznicima/pristupnicima će vršiti vanjsko vrednovanje i sukladno kojem kriteriju? | Nije prihvaćen | Iz članka 18. stavka 1. Pravilnika proizlazi da se vanjsko vrednovanje može provoditi nad polaznicima/ pristupnicima koje je ustanova prijavila Agenciji. |
18 | VALENTINA ĐUKIĆ | PRAVILNIK, Članak 18. | Smatramo kako je potrebno točno definirati za koje sve programe je Ustanova dužna prijaviti Agenciji termine i popis kandidata jer je termin ,,formalni programi'' širok pojam. Ako se misli na sve formalne programe, molimo da se to jasno i navede. Pravilnikom je potrebno utvrditi kako će se određivati na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje te javlja li se ranije ustanovi dolazak povjerenstva i koliko dana ranije jer plan provedbe vanjskog vrednovanja za razdoblje od 12 mjeseci (članak 16., stavak 3) nije adekvatan obzirom kako ustanove kontinuirano moraju prijavljivati završne provjere i obrane završnih radova. | Nije prihvaćen | Formalni programi obrazovanja definirani su Zakonom o obrazovanju odraslih. Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
19 | Ana-Marija Stošić | PRAVILNIK, Članak 18. | Pravilnikom bi se trebalo definirati kako se određuje na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje te nad kojim će se polaznicima/pristupnicima vršiti vanjsko vrednovanje i prema kojem kriteriju | Nije prihvaćen | Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
20 | Ana-Marija Stošić | PRAVILNIK, Članak 14. | Predlažem definiranje kriterija prema kojima se jednoj ustanovi ocjena razine kvalitete dodjeljuje na 5 godina, a drugoj na 6 ili 7 godina. | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
21 | Dunja Skender Kuna | PRAVILNIK, Članak 18. | Predlažem jasnije definiranje na koje završne provjere ili obrane završnog rada dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje skupova ishoda učenja te najavljuje li se dolazak ustanovi i koliko ranije jer plan provedbe vanjskog vrednovanja za razdoblje od 12 mjeseci (članak 16., stavak 3.) nije adekvatan s obzirom da ustanove kontinuirano moraju prijavljivati završne provjere i obrane završnog rada. | Nije prihvaćen | Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
22 | PETRA KONTIĆ | PRAVILNIK, Članak 14. | Predlažem definiranje kriterija prema kojima se jednoj ustanovi ocjena razine dodjeljuje na 5 godina, a jednoj na 7, odnosno na 6 godina. | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
23 | PETRA KONTIĆ | PRAVILNIK, Članak 18. | Molimo da se jasno definira kako se određuje na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje te javlja li se ranije ustanovi i koliko jer plan provedbe vanjskog vrednovanja za razdoblje od 12 mjeseci (članak 16- stavak 3) nije adekvatan obzirom ustanove kontinuirano moraju prijavljivati završne provjere i obrane. | Nije prihvaćen | Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
24 | Dunja Skender Kuna | PRAVILNIK, Članak 14. | Predlažem definiranje kriterija po kojima se rješenja o ocjeni razine kvalitete ustanove donose na različita razdoblja (od pet do sedam godina). | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
25 | Jelena Tanacković | PRAVILNIK, Članak 18. | Pravilnik bi trebao jasnije definirati kako se određuje na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje. Molimo da se jasnije definira nad kojim polaznicima/pristupnicima će vršiti vanjsko vrednovanje i prema kojem kriteriju. | Nije prihvaćen | Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
26 | Jelena Tanacković | PRAVILNIK, Članak 14. | Rješenje o ocjeni razine kvalitete ustanove donosi na razdoblje od pet do sedam godina. Predlažem da se ovim Pravilnikom definira koji su kriteriji prema kojima se jednoj ustanovi ocjena dodjeljuje na 5 godina, a drugima na 6 ili 7 godina. | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
27 | SNJEŽANA THES | PRAVILNIK, Članak 18. | Molimo da se jasno navede kako se određuje na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje te javlja li se ranije ustanovi i koliko jer plan provedbe vanjskog vrednovanja za razdoblje od 12 mjeseci (članak 16- stavak 3) nije adekvatan obzirom ustanove kontinuirano moraju prijavljivati završne provjere i obrane. | Nije prihvaćen | Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
28 | SNJEŽANA THES | PRAVILNIK, Članak 14. | Člankom 14 stavkom 3. određeno je da se rješenje o ocjeni razine kvalitete ustanove donosi na razdoblje od pet do sedam godina. Obzirom razlika od 2 godine nije mala, predlažem da se ovim Pravilnikom definira koji su kriteriji prema kojima se jednoj ustanovi ocjena dodjeljuje na 5 godina, a jednoj na 7, odnosno na 6. | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
29 | Ana Šumiga | PRAVILNIK, Članak 14. | Predlažemo da se definira koji su kriteriji prema kojima se jednoj ustanovi ocjena dodjeljuje na 5 godina, a jednoj na 7, odnosno na 6 godina | Nije prihvaćen | Razdoblje od 5 do 7 godina ne odnosi se na kriterije za ponovno vrednovanje ustanove, nego na razdoblje u kojem je Agencija obvezna pokrenuti ponovni postupak vrednovanja ustanove. Sukladno članku 25., stavku 17. Zakona o obrazovanju odraslih ustanova može zatražiti ponovno vanjsko vrednovanje i prije isteka roka iz članka 25. Stavka 13. Zakona. |
30 | Ana Šumiga | PRAVILNIK, Članak 18. | Predlažemo da se točno definira za koje sve programe je Ustanova dužna prijaviti Agenciji termine i popis kandidata. Termin formalni programi je podosta širok, pa ukoliko se misli na sve formalne programe, molimo da se to jasno i navede. Molimo da se jasno navede kako se određuje na koje završne provjere dolazi povjerenstvo za vanjsko vrednovanje te javlja li se ranije ustanovi i koliko jer plan provedbe vanjskog vrednovanja za razdoblje od 12 mjeseci (članak 16- stavak 3) nije adekvatan obzirom ustanove kontinuirano moraju prijavljivati završne provjere i obrane. Molimo da se jasnije definira nad kojim polaznicima/pristupnicima će vršiti vanjsko vrednovanje i sukladno kojem kriteriju. | Nije prihvaćen | Formalni programi obrazovanja definirani su Zakonom o obrazovanju odraslih. Detalji provedbe vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja bit će definirani protokolom. |
31 | MORANA JUGOVIĆ | PRAVILNIK, Članak 18. | Učilište Profokus zanima, obzirom da je ustanova obvezna prijaviti kandidate i termine završne provjere u roku od 15 dana prije održavanja samog roka, što u slučaju kada kandidat u tom periodu odustane? U istom članku stavku 4., smatramo nepotrebnim dostavljanje odobrenog programa obrazovanja ili vrednovanja jer se isti nalaze u NISOO-u sustavu, a uvjeti o provedbi vrednovanja za ustanove su jasno definirani u članku 16. stavak 4. Zakona o obrazovanju odraslih. | Nije prihvaćen | Uzimajući u obzir da se programi obrazovanja kontinuirano usklađuju s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom, potrebno je imati zadnju usklađenu verziju programa obrazovanja po kojem se polaznik/pristupnik vrednuje. Program obrazovanja po kojem se polaznik/pristupnik vrednuje ustanova šalje elektroničkim putem. S obzirom da obrazac prijave ne sadrži veliku količinu podataka, prilaganje programa obrazovanja omogućava Povjerenstvu lakše praćenje procesa vrednovanja. |
32 | MORANA JUGOVIĆ | PRAVILNIK, Članak 9. | Učilište Profokus podržava komentar g. Miroslava Dujmovića da bi se rok za prigovor u čl.9. stavak 2. trebao povećati sa 3 dana na 7 dana. | Nije prihvaćen | U cilju efikasnijeg provođenja vanjskog vrednovanja i zadržavanja optimalnog broja dana cjelokupnog procesa smatramo da je propisani rok od 3 dana dostatan za ulaganje prigovora ustanove Agenciji na sastav Stručnog povjerenstva za provedbu vanjskog vrednovanja. |
33 | Miroslav Dujmović | PRAVILNIK, Članak 9. | Poštovani, podržavam Pravilnik o načinu vanjskog vrednovanja ustanova za obrazovanje odraslih i skupova ishoda učenja te načinu rada i imenovanja povjerenstva za prigovore na izvješće o vanjskom vrednovanju. Smatram da je dobar u ovakvom obliku. Promijenio bih broj dana u članku 9., stavak 2 sa 3 dana na 7 dana. Članak 9. (2) Ustanova ima pravo uložiti prigovor Agenciji na sastav Stručnog povjerenstva za provedbu vanjskog vrednovanja u roku 7 dana od dana zaprimanja odluke iz stavka 1. ovoga članka. Srdačan pozdrav! | Nije prihvaćen | U cilju efikasnijeg provođenja vanjskog vrednovanja i zadržavanja optimalnog broja dana cjelokupnog procesa smatramo da je propisani rok od 3 dana dostatan za ulaganje prigovora ustanove Agenciji na sastav Stručnog povjerenstva za provedbu vanjskog vrednovanja. |
34 | Irena Žiger | PRAVILNIK, Članak 19. | Vezano na članak 19. stavak (1), potrebno je dopuniti tekst: 'Vanjsko vrednovanje skupova ishoda učenja provodi povjerenstvo koje se sastoji od tri člana koje imenuje Agencija, od kojih barem jedan mora biti stručnjak iz područja predmeta/stranog jezika iz kojeg se vrednuju skupovi ishoda učenja.' | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
35 | Irena Žiger | PRAVILNIK, Članak 10. | Vezano na članak 10. stavak (1), smatramo da je potrebno tekst dopuniti: 'Ustanova je dužna u roku od 30 dana od zaprimanja odluke iz članka 9. stavka 1. ovog Pravilnika, a najkasnije 30 dana prije datuma planirane provjere ustanove, dostaviti Agenciji izvješće o samovrednovanju.' Smatramo kako je povjerenstvu potrebno vrijeme da prouči detalje o ustanovi prije same provjere na licu mjesta, kako bi se stvorila sveobuhvatna slika o ustanovi. | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
36 | VALENTINA ĐUKIĆ | PRAVILNIK, Članak 20. | Potrebno je jasnije definirati tijek vrednovanja - prema napisanome, znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad Ustanove povjerenstva imenovanog za završnu/obranu i kako će se to odnositi na primjenu članaka 19., stavka 1.? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
37 | VALENTINA ĐUKIĆ | PRAVILNIK, Članak 19. | Potrebno je jasnije definirati trebali se ili ne treba formirati povjerenstvo za završnu provjeru/obranu završnog rada u slučaju provođenja vanjskog vrednovanja te koje će povjerenstvo vrednovati određene dijelove obrazovnog procesa (vanjsko povjerenstvo - povjerenstvo Agencije - unutarnje povjerenstvo ustanove) | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
38 | Filip Frančić | PRAVILNIK, Članak 19. | Molimo da se jasnije definira treba li se formirati povjerenstvo za završnu provjeru/obranu završnog rada prilikom provođenja vanjskog vrednovanja. Koje povjerenstvo u tom slučaju vrednuje koji dio obrazovnog procesa? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
39 | Filip Frančić | PRAVILNIK, Članak 20. | Predlažem da se jasnije definiraju postupci vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad povjerenstva za završnu obranu/obranu završnog rada koje je imenovala ustanova? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
40 | Ana-Marija Stošić | PRAVILNIK, Članak 20. | Pravilnikom bi se jasnije trebao definirati tijek vrednovanja - nadgleda li vanjsko povjerenstvo rad povjerenstva za završnu/obranu koje je imenovala ustanova? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
41 | Dunja Skender Kuna | PRAVILNIK, Članak 20. | Predlažem jasnije definiranje postupka vanjskog vrednovanja skupova ishoda učenja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad povjerenstva za završnu obranu/obranu završnog rada koje je imenovala ustanova te kako se to odnosi na primjenu članka 19., stavka 1.? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
42 | Dunja Skender Kuna | PRAVILNIK, Članak 19. | Predlažemo da se definira treba li se formirati povjerenstvo za završnu provjeru/obranu završnog rada i od strane ustanove, u slučaju kada se provodi vanjsko vrednovanje skupova ishoda učenja i već se radi vrednovanja formira povjerenstvo za vanjsko vrednovanje skupova ishoda učenja koje se sastoji od vanjskih neovisnih ispitivača i člana kojeg imenuje ustanova. Koje povjerenstvo u tom slučaju (vanjsko - Agencija, unutarnje - ustanova) vrednuje koji dio obrazovnog procesa? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
43 | PETRA KONTIĆ | PRAVILNIK, Članak 20. | Predlažem da se Pravilnikom jasnije definira tijek vrednovanja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad povjerenstva za završnu/obranu koje je imenovala ustanova, te kako se to reflektira na primjenu članaka 19 stavka 1. ? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
44 | Jelena Tanacković | PRAVILNIK, Članak 20. | Predlažem da se Pravilnikom jasnije definira tijek vrednovanja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad povjerenstva za završnu/obranu koje je imenovala ustanova? | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
45 | SNJEŽANA THES | PRAVILNIK, Članak 20. | Molim jasnije definirati tijek vrednovanja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad povjerenstva za završnu/obranu koje je imenovala ustanova, te kako se to reflektira na primjenu članaka 19 stavka 1. sukladno prethodnom komentaru | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
46 | SNJEŽANA THES | PRAVILNIK, Članak 19. | Molimo da se jasno definira trebali se ili ne formirati povjerenstvo za završnu provjeru/obranu završnog rada u slučaju kada će biti provođeno vanjsko vrednovanje, te koje povjerenstvo (vanjsko - Agencija, unutarnje - ustanova) u tom slučaju vrednuje koji dio obrazovnog proces. | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |
47 | Ana Šumiga | PRAVILNIK, Članak 20. | Molim jasnije definirati tijek vrednovanja. Znači li to da vanjsko povjerenstvo nadgleda rad Ustanove povjerenstva za završnu/obranu. Te kako se to reflektira na primjenu članaka 19 stavka 1. gubi smisao | Prihvaćen | Prijedlog se prihvaća. |