Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje s javnošću o Odluci o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | MIHAELA SCHMIDT | 1. OPĆI PODATCI O NASTAVNOM PROGRAMU, 1.2. OPRAVDANOST DONOŠENJA PROGRAMA | Slažem se da je od krucijalne važnosti za RH donijeti Nastavni program za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih. Za tako nešto potrebni su nam zaista obrazovani i kompetentni nastavnici koji će se posvetiti obrazovanju odraslih učenika te koji će im na taj način pomoći da usavrše svoje nažalost niske kompetencije što će im u konačnici biti od velike koristi u njihovom privatnom i poslovnom životu. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na sudjelovanju. |
2 | Anita Karaban | ODLUKU o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih | Slažem se s odlukom o donošenju nastavnoga programa koji će omogućiti svim odraslim osobama s niskom razinom kompetencija usavršavanja kojima će moći povećati stupanj svoje kvalifikacije jer nastavni program omogućava razvijanje čitalačkih, matematičkih i digitalnih kompetencija važnih za tržište rada, pruža mogućnosti aktivnijega sudjelovanje u društvu, ali i otvara mogućnost nastavka školovanja. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na sudjelovanju. |
3 | Marija Čorak-Markunović | ODLUKU o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih | Odluka o donošenju nastavnog programa za stjecanje andragoških kompentencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih mnogima otvora nove mogućnosti za zapošljavanje kako bi mogli ostvariti jedno od temeljnih ljudskih prava-pravo na rad. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na sudjelovanju. |
4 | Saša Uljančić | 2.OPIS NASTAVNOG PROGRAMA I IZVEDBENI PLAN, 2.1. Popis predmeta nastavnog programa | Predlažem kolegij koji bi obuhvaćao pristup osobama s teškoćama učenja, invaliditetom te kulturološkim teškoćama | Djelomično prihvaćen | Zbog strukture programa dodavanje novog kolegija nije moguće, ali su unutar postojećih kolegija odgovarajući ishodi učenja prilagođeni individualnim i specifičnim značajkama pojedinaca, ranjivim skupinama, osobama s invaliditetom i dr. u skladu s načelima inkulzivnosti |