Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje s javnošću o Odluci o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 MIHAELA SCHMIDT 1. OPĆI PODATCI O NASTAVNOM PROGRAMU, 1.2. OPRAVDANOST DONOŠENJA PROGRAMA Slažem se da je od krucijalne važnosti za RH donijeti Nastavni program za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih. Za tako nešto potrebni su nam zaista obrazovani i kompetentni nastavnici koji će se posvetiti obrazovanju odraslih učenika te koji će im na taj način pomoći da usavrše svoje nažalost niske kompetencije što će im u konačnici biti od velike koristi u njihovom privatnom i poslovnom životu. Primljeno na znanje Zahvaljujemo na sudjelovanju.
2 Anita Karaban ODLUKU o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih Slažem se s odlukom o donošenju nastavnoga programa koji će omogućiti svim odraslim osobama s niskom razinom kompetencija usavršavanja kojima će moći povećati stupanj svoje kvalifikacije jer nastavni program omogućava razvijanje čitalačkih, matematičkih i digitalnih kompetencija važnih za tržište rada, pruža mogućnosti aktivnijega sudjelovanje u društvu, ali i otvara mogućnost nastavka školovanja. Primljeno na znanje Zahvaljujemo na sudjelovanju.
3 Marija Čorak-Markunović ODLUKU o donošenju Nastavnog programa za stjecanje andragoških kompetencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih Odluka o donošenju nastavnog programa za stjecanje andragoških kompentencija za poučavanje temeljnih vještina u obrazovanju odraslih mnogima otvora nove mogućnosti za zapošljavanje kako bi mogli ostvariti jedno od temeljnih ljudskih prava-pravo na rad. Primljeno na znanje Zahvaljujemo na sudjelovanju.
4 Saša Uljančić 2.OPIS NASTAVNOG PROGRAMA I IZVEDBENI PLAN, 2.1. Popis predmeta nastavnog programa Predlažem kolegij koji bi obuhvaćao pristup osobama s teškoćama učenja, invaliditetom te kulturološkim teškoćama Djelomično prihvaćen Zbog strukture programa dodavanje novog kolegija nije moguće, ali su unutar postojećih kolegija odgovarajući ishodi učenja prilagođeni individualnim i specifičnim značajkama pojedinaca, ranjivim skupinama, osobama s invaliditetom i dr. u skladu s načelima inkulzivnosti