Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Prijedlogu Pravilnika o tehničkim pregledima vozila na cesti

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 IVAN DUŠAN Područje primjene, Članak 2. Branimir Jurković, koje ti gluposti pišeš ovdje???? SVA VOZILA da bi mogla prometovati na cestama moraju biti tehnički ispravna u protivnom ne prolaze tehnički pregled i ne mogu se registrirati. Pročitaj što piše u Zakonu. U realnom prometu nema tehnički neispravnih vozila jer se ona ne mogu registrirati. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
2 BRANIMIR JURKOVIĆ Područje primjene, Članak 2. S obzirom kako u realnom prometu vidimo brdo zasigurno tehnički neispravnih putničkih "civilnih" vozila držim kako se ne bi trebalo ovdje u zakonu prije svega toliko orjentirati na teretna i službena vozila nego bi se ovaj zakon trebao primjenjivati na sva vozila u prometu posebice jer teretna vozila imaju periodičke tehničke preglede. Na taj način bi se smanjila mogućnost da po cestama imamo desetke tisuća vozila čije su emisije ispušnih plinova ugroza za zdravlje najteže kategorije daleko opasnije od duhanskog dima. Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
3 IVAN DUŠAN PRAVILNIK O TEHNIČKIM PREGLEDIMA VOZILA NA CESTI Osnovna pretpostavka od koje treba krenuti je da su sva vozila koja prometuju na cestama tehnički ispravna jer u protivnom se ne mogu registrirati. Prema tome tehnički pregled vozila na cestama se može provoditi samo na onim vozilima za koje se opravdano sumlja da nisu tehnički ispravna. Ne smije se dati ovlaštenje bilo kome da maltretira vozače sa bilo kakvim dodatnim tehničkim pregledima jer za to ne postoji opravdana potreba niti ima to bilo kakvog smisla. Stoga molim za obrazloženje koja je svrha ovog pravilnika? Nije prihvaćen Prijedlog se ne prihvaća, jer je provjera tehničke ispravnosti vozila propisana Direktivom 2014/47 i predviđa nasumičnu kontrolu.
4 IVAN DUŠAN Odabir vozila za početni tehnički pregled vozila na cesti, Članak 9. Članak 9 je neustavan. Ustav RH jamči svim građanima RH jednakost pred zakonom, a samim time i jednakost prilikom postupanja službenih osoba RH. Metoda slučajnog odabira koja se spominje u čl 9 nije u skladu sa načelom jednakosti svih vozača pred zakonom, jer su diskriminirani oni vozači koje se slučajnim odabirom izabere za tehnički pregled na cesti. Znači, ili sve svi vozači na određenom mjestu u određeno vrijeme moraju podvgnuti tehničkom pregledu ili nitko. Ne postoji slučajni odabir, već samo načelo svi ili nitko. Ako se sada ova odredba ne ukine prije ili kasnije će pasti na nekom sudu. Nije prihvaćen Prijedlog se ne prihvaća, jer je provjera tehničke ispravnosti vozila propisana Direktivom 2014/47 i predviđa nasumičnu kontrolu vozila.
5 IVAN DUŠAN Odabir vozila za početni tehnički pregled vozila na cesti, Članak 9. Članak9 treba mijenjati nanačin daon glasi "Prilikom odlučivanja koja će vozila biti podvrgnuta početnom tehničkom pregledu vozila na cesti, ovlaštene osobe mogu odabrati samo ona vozila kod kojih je vidljivo da mogu predstavljati opasnost za sigurnost prometa" Pravilnik ne smije dati mogućnost ovlaštenim osobama da tehničkom pregledu mogu podvrgnuti vozila metodom slučajnog odabira. To je preveliko ovlaštenje. Da netko slobodnim odabirom zaustavlja vozače i provodi tehnički pregled?? To je nasilje nad vozačima. Nismo policijska država. Tehničkom pregledu se mogu podrvgnuti samo ona vozila kod kojih postoji takva potreba a ne svako vozilo. Pa ionako tehnički pregled se mora proći jednom godišnje, bez tehničkog pregleda ne možete registrirati vozilo i morate vratiti tablice. Sva vozila su unutar zakonskog roka prošla tehnički pregled i nema potrebe maltretirati vozače sa time. Pođimo od pretpostavke da su sva vozila koja prometuju na cestama tehnički ispravna inače ne bi mogla proći tehnički pregledi i biti registrirana. Čemu onda služu tehnički pregled za ona vozila koja koja normalno izgledaju i čiji vozači normalno voze? To je udar na građanska i ljudska prava .Tehnički pregled na cesti se mora regulirati ali on u načelu može biti samo u iznimnim situacijama i u praksi treba biti jako rijedak. Nije prihvaćen Prijedlog se ne prihvaća, jer je provjera tehničke ispravnosti vozila propisana Direktivom 2014/47 i predviđa nasumičnu kontrolu, a propisan je i minimalan broj vozila koje je potrebno pregledati na cesti.