Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje o Nacrtu prijedloga Programa Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za 2021. godinu
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | OPG Đurić Eva | , 2. CILJEVI PROGRAMA | Za ostvarenje navedenih ciljeva potrebno je promijeniti ciljanu skupinu u učenike srednjih škola, jer tek taj uzrast može prepoznati važnost promocije, pa tako i Nacionalne staklenke, ali i ostalih ciljeva ovog Programa kao što su nutritivne vrijednosti meda, te utjecaja pčela na prirodu, a time i proizvodnju hrane tj, cijele poljoprivrede i i ukupnog života... | Nema odgovora | |
2 | Dan Margetić | Smatram da djecu ne bi trebalo podučavati da je okrutno iskorištavanje pčela nešto pozitivno jer je to vrlo loše za njihov psihički razvoj. Također im ne bi trebalo podvaljivati neistinu da je pčelinji med iole korisniji za zdravlje od biljnog ili tzv. patvorenog meda. Nema nikakvih znanstvenih dokaza za to. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje | |
3 | Miroslava Vekić | Poštovani, izvrsna ideja i samo malo dobre volje za ostvarenje projekta općeljudskih vrijednosti i kompetencija za život u 21. stoljeću. Učenici nam donekle razlikuju i opisuju poželjne (preporučene) od nepoželjnih namirnica, kao i same osnove pravilne od nepravilne prehrane za normalan rast i razvoj. Potaknimo ih pravilno postupati u pripremi, čuvanju, posluživanju i konzumiranju namirnica i hrane. Nastojmo ih podučiti važnosti prvoga jutarnjega obroka koji može sadržavati med. Pokazati primjerom pripremu obroka u svakodnevnome životu kao preduvjet zdravlja, uz namirnice koje treba izbjegavati, jer su bogate skrivenim kalorijama. Kako će učenici razlikovati svježe od obrađene hrane, samo ako ih integriramo u sve nastavne predmete, a osobito u Prirodu i društvo, Prirodu, Tjelesnu i zdravstvenu kulturu, Glazbenu kulturu, Likovnu kulturu, Hrvatski jezik i strani jezik, u slobodne aktivnosti te školskih preventivnih programa. Shvatiti da je za zdrav život važna priroda koja nije zagađena. Sudjelovanjem na ovakvim prigodnim projektima i inicijativama škole u suradnji sa zajednicom, te svim aktivnostima i ponašanjem mogu pridonijeti zajednici i očuvanju okoliša, bez kojeg nema pčela i meda. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. | |
4 | Tomislav Milanović | Poštovani, smatram da je ovo jedna dobra inicijativa i podržavam ju u potpunosti. Svakako bi trebalo gledati uključiti i učenike ostalih nižih razreda kao i učenike viših razreda. Osobno sam mišljenja da dosta učenika nije svjesno važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne prehrane. Ovaj program zasigurno će pomoći educirati učenike. Lijep pozdrav. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. | |
5 | Nenad Duspara | Mislim da je ovo odlična ideja, promocija prirode,ekologije i zdravlja,edukativno, a da bi sve zaživjelo treba uključiti sve škole i vidjeti koji je način da sve dobije i podlogu u kurikulumu , što bi u tu svrhu trebali odraditi nastavnici i učenici, a što pčelarska zajednica,kako i što mogu zajedno ministarstvo poljoprivrede i ministarstvo znanosti i obrazovanja. | Primljeno na znanje | Primljeno na znanje. | |
6 | INES LOVRIĆ | Podržavam inicijativu i organizaciju programa "Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za 2021. godinu" . Mišljenja sam da ga treba nastaviti i u idućim godinama i proširiti ga kako bi se u njega mogli uključiti svi zainteresirani učenici i učitelji. | Prihvaćen | Primljeno na znanje. | |
7 | MILENA ĆULAV MARKIČEVIĆ | Poštovani, ovo je divna ideja i zbog hrvatskih medara i zbog učenika. Nadam se da će se projekt nastaviti i proširiti na ostale zdrave hrvatske proizvode i ostale razrede - predlažem po jedan proizvod u svakom razredu OŠ i SŠ prilagođen uzrastu. Što su učenici stariji edukacije mogu biti ozbiljnije i odlično se povezati s predmetnim kurikulumima. U matematici, primjerice, možemo optimizirati zaradu, pakiranje ili dostavu i učiti na stvarnim problemima naših OPGova. Slažem se i s komentarom da se iste te zdrave namirnice trebaju uvesti u školsku prehranu jer je trenutno ona poprilično nezdrava. | Prihvaćen | Primljeno na znanje. | |
8 | ZRINKA PONGRAC ŠTIMAC | Poštovani, pohvaljujem inicijativu i organizaciju programa "Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za 2021. godinu" i nadam se da će se projekt nastaviti u idućim godinama i proširiti te da će se u njega moći uključiti zainteresirani učenici, učitelji i nastavnici svih razreda OŠ i SŠ u Republici Hrvatskoj. Program svojim sadržajem omogućuje integraciju u različite predmete (Priroda, Biologija, Kemija, Geografija...). Srdačan pozdrav. | Prihvaćen | Primljeno na znanje. | |
9 | Julijana Ravić | Poštovani, pozdravljam ovaj projekt kao dobrodošlu dopunu kurikularnom programu. Iako je dobro zamišljeno da se krene od prvog razreda osnovne škole moje je mišljenje kako je iznimna šteta što nisu uključeni svi razredi osnovne škole. Naime ova inicijativa pruža mnoge mogućnosti učiteljima predmetne nastave za integraciju teme u svoje predmete. Isto tako predlažem da ministarstvo podupre nastojanja školskih zadruga za ostvarenjem praktičnog uvida u proizvodnju meda gdje god za to postoji mogućnost i interes. | Prihvaćen | Primljeno na znanje. | |
10 | OPG Đurić Eva | Program treba primijeniti na sve učenike osnovnih škola. Prvašići su jednostavno premali da bi shvatili cjelokupnu poruku koja im se nastoji prenijeti. Osim toga med treba uvesti u svakodnevnu prehranu sve djece u osnovnim školama uz mlijeko, voće i povrće ukoliko se želi pridonijeti stvaranju navika konzumacije meda u svakodnevnoj prehrani. | Prihvaćen | Primljeno na znanje. |