Izvješće o provedenom savjetovanju - Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2021. i 2026. godine

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 HRVATSKI URED ZA OSIGURANJE 2. KLJUČNI REZULTATI PRVOG NACIONALNOG STRATEŠKOG OKVIRA, 2.1. AKTIVNOSTI FINANCIJSKOG OPISMENJAVANJA KOJE SU PROVELI ČLANOVI OPERATIVNE RADNE GRUPE Odlomak koji se odnosi na Hrvatski ured za osiguranje predlaže se izmjeniti i dopuniti na sljedeći način: "HRVATSKI URED ZA OSIGURANJE – 2017. godine je distribuirao edukativnu društvenu igru pod nazivom „Manje rizika - više zabave“ namijenjenu mladima od 12 godina na dalje svim osnovnim i srednjim školama, uz suglasnost Agencije za odgoj i obrazovanje i Ministarstva znanosti i obrazovanja, uoči Svjetskog i Europskog tjedna novca. Društvena igra je predstavljena kroz kampanju društava za osiguranje i HUO pod nazivom „Znanje je najbolje osiguranje“ te organiziranjem ciklusa edukativnih radionica. Cilj obraćanja društava za osiguranje i HUO kroz kampanju „Znanje je najbolje osiguranje” te općenito kroz projekt financijske pismenosti je podizanje svijesti o riziku, važnost osiguranja života i dobrovoljne mirovinske štednje, prepoznavanje osiguranja kao podrške u ostvarivanju životnih ciljeva, sposobnost planiranja financija te pomoć mladima u financijskom obrazovanju. Kako bi ostvarili navedeno, društva za osiguranje i HUO kontinuirano održavaju brojna predavanja i radionice u suradnji sa srednjim školama i fakultetima, kao i edukativne kvizove. Također, Hrvatski ured za osiguranje izdao je i edukativnu brošuru „Čemu zapravo služi osiguranje?“ te edukativni video „Pet ključnih vrsta osiguranja“ i prilagođeni video Insurance Europe „Pomažemo Europi spavati noću”." Prihvaćen Poštovani, vaš prijedlog da se odlomak koji se odnosi na Hrvatski ured za osiguranje izmjeni i dopuni je prihvaćen.