Izvješće o provedenom savjetovanju - Nacrt natječaja za provedbu tipa operacije 16.4.1 „Kratki lanci opskrbe i lokalna tržišta“

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 ANTUN LEŽ NATJEČAJ, 16.POPIS PRILOGA Prilog 11 - Vremenik Primljeno na znanje Natječajem i prilozima Natječaja su propisani uvjeti za podnošenje zahtjeva za potporu i sva dokumentacija koju je korisnik u obvezi učitati u zahtjev za potporu.
2 ANTUN LEŽ 2.POSTUPAK DODJELE POTPORE, 3.3.Ugovor o poslovnoj suradnji Moraju li partneri, koji nisu OPG, kod ovjere potpisa kod javnog bilježnika obavezno donijeti i pečat? Primljeno na znanje Ako partner posjeduje pečat, istim je potrebno ovjeriti Ugovor o poslovnoj suradnji.
3 Bitoraj 2.POSTUPAK DODJELE POTPORE, 2.2.Uvjeti prihvatljivosti korisnika u postupku dodjele potpore Nalazimo se u Gorskom kotaru gdje se bavimo poljoprivrednom proizvodnjom s time da imamo partnera na području zagrebačke županije koji se bavi istom proizvodnjom ali sa većim asortimanom svojih proizvoda. Naša je želja da otvorimo prodajni centar u Zagrebu i Rijeci kako bi svoje proizvode približili hrvatskom kupcu na jedan inovativni način. Postoji li mogućnost takvog partnerstva iz dviju različitih Županija. Primljeno na znanje Suradnja partnera iz dvije različite županije je prihvatljiva pod uvjetom da se suradnja odvija na lokalnom tržištu, odnosno u radijusu od 100 km.
4 Sunčana Pešak, Hrvatski savez udruga ekoloških proizvođača NATJEČAJ Ograničenje kratkog lanca na radius od 100 km nema smisla niti ima uporište u drugim dokumentima ZPPa. Hrvatska je vrlo raznolika i u nekim krajevima kao što je primjerice okolica Rijeke, nedostaje poljoprivrednih proizvođača u okolici dok 100 km u okolici Metkovića teško možete prodati mandarine lokalnom stanovništvu ili u okolici Osijeka jabuke. Logično je da se pojedini proizvodi razmjenjuju među regijama. Kriterij bi trebao biti da se prodaju prozvodi unutar Hrvatske i to isključivo vlastiti proizvodi gospodarstava. Nije prihvaćen Definicija lokalnog tržišta propisana je Programom ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. - 2020. godine i ne može se mijenjati za potrebe Natječaja.
5 Bitoraj NATJEČAJ Primjedba se odnosi na uvijete prihvatljivosti gdje se navodi da lokalno tržište je tržište u radijusu 100 kilometara od gospodarstva s kojeg potječe proizvod, uključujući aktivnost prerade do krajnjeg potrošača (isključujući internetsku prodaju) . To znači da se preko interneta može prodavati putem cijele Hrvatske, dakle nema ograničenja u geografskom smislu u vidu radijusa do maksimalno 100 km. Stoga predlažemo da se tih ograničavajućih 100 km briše ili barem uveća na 200 km. Jer primjerice mi u Zagrebu ne možemo otvoriti trgovinu koja će prodavati naš lokalni proizvod, ali ga ti isti kupci u Zagrebu mogu kupiti preko interneta. Radi se o otvaranju prodajnog centra gdje će se pred očima kupca pripremiti proizvod i gdje će kupac imati mogućnost direktne usmene komunikacije i postavljanja raznih pitanja na temu tog proizvoda. Osim toga radi se o prodaji koja bi bila u Hrvatskoj jedna nova inovativna prodaja sa mogučnošću da kupac jedan poljoprivredni proizvod može dobiti u jednom od pet mogućih oblika u svježem stanju. Nije prihvaćen Definicija lokalnog tržišta propisana je Programom ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. - 2020. godine i ne može se mijenjati za potrebe Natječaja.