Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje s javnošću o Nacrtu Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o osnovnim uvjetima kojima javne ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 LJERKA BUŠELIĆ PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O OSNOVNIM UVJETIMA KOJIMA JAVNE CESTE IZVAN NASELJA I NJIHOVI ELEMENTI MORAJU UDOVOLJAVATI SA STAJALIŠTA SIGURNOSTI PROMETA, Članak 3. Zaustavni trak na objektima - nije definirano duljim od.... - što sada znači da se, ako investitor tako odluči, zaustavni trak može (ovisno o kakrakteristikama autoceste) učestalo pojavljivati / nestajati, što smatram nepovoljnim utjecajem na sigurnost prometa. Što znači "(vijadukti i mostovi)" ? Objekti mogu biti i propusti, pothodnici, podvožnjaci.... Ako se kod fazne izgradnje propisuje OBVEZNA izgradnja ugibališta - trebalo bi propisati minimalnu udaljenost / razmak između susjednih ugibališta, kao i njihove minimalne dimenzije. Širina zaustavnog traka iznosi MINIMALNO 2.5. m - to podrazumijeva da se dozvoljavaju i širi zaustavni trakovi; u kojim slučajevima i koja je maksimalna širina ? Ako nam se već sada vozači nedozvoljeno voze po zaustavnom traku što će tek biti ako on bude širi ? Primljeno na znanje Primljeno na znanje.
2 LJERKA BUŠELIĆ PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O OSNOVNIM UVJETIMA KOJIMA JAVNE CESTE IZVAN NASELJA I NJIHOVI ELEMENTI MORAJU UDOVOLJAVATI SA STAJALIŠTA SIGURNOSTI PROMETA Prijedlog novog Pravilnika (ožujak 2021.) je iz nekih razloga zaboravljen - zar ćemo sada za ovaj postojeći, za koji svi koji ga koriste znaju da nije baš najbolji, svako malo raditi izmjene i dopune ? Primljeno na znanje Primljeno na znanje.