Izvješće o provedenom savjetovanju - Javno savjetovanje o Nacrtu prijedloga Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o funkcionalnim kategorijama za određivanje mreže biciklističkih ruta
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Darko Hrešić | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O FUNKCIONALNIM KATEGORIJAMA ZA ODREĐIVANJE MREŽE BICIKLISTIČKIH RUTA, Članak 1. | Poštovani ! Od pravca Virovitice moglo bi se napraviti više ruta. Naprimjer: 1. VT- Milanovac- Jasenaš- Đulovac- Daruvar 2. VT- Milanovac- Jasenaš- Đulovac- Levinovac - Voćin. time se izbjegavaju glavni prometni pravci i vozi se kroz prirodu. Ujedno se mogu urediti ceste u manje naseljenim mjestima te malo oživiti taj kraj. Darko | Nije prihvaćen | Ovim Pravilnikom definirane su glavne državne biciklističke rute. Vaši prijedlozi se mogu uzeti u obzir kod razvijanja i definiranja ostalih ruta, a to su: državne vezne rute, županijske rute, lokalne rute. |
2 | Udruga "Sindikat biciklista" | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O FUNKCIONALNIM KATEGORIJAMA ZA ODREĐIVANJE MREŽE BICIKLISTIČKIH RUTA | Predlažemo da smjer pružanja rute DG4/EuroVelo 8 već sada u ovom Pravilniku anticipira izgradnju Pelješkog mosta. Izgradnjom Pelješkog mosta očekivano će se sav promet između kopna i Pelješca, kako motorni tako i biciklistički, voditi preko mosta i vjerojatno će se ukinuti trajektna linija Ploče - Trpanj. Ako Pelješki most ostane jedina biciklistička poveznica s Pelješcem, na njemu bi trebalo urediti biciklističke trake/staze, što zbog dovoljne širine mosta ne bi trebao biti velik zahvat. EU i drugi natječaji, iz kojih je moguće financirati buduće projekte razvoja cikloturizma ili biciklističke infrastrukture, redovno provjeravaju usklađenost prijavljenih projekata s pravilnicima i strateškim dokumentima države. Zato smatramo da je bolje da ovakvi pravilnici umjesto trenutnog stanja odražavaju buduće planove. Stoga predlažemo da se u Pravilnik uvrsti buduća ruta DG4/EV8 preko Pelješkog mosta, a ne sadašnja preko trajektne linije Ploče - Trpanj. | Nije prihvaćen | Pelješki most je objekt rezerviran isključivo za promet motornim vozilima. Iz tog razloga nije moguće udovoljiti prijedlogu rute. |
3 | Institut za turizam | PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O FUNKCIONALNIM KATEGORIJAMA ZA ODREĐIVANJE MREŽE BICIKLISTIČKIH RUTA | Pažljivim pregledom Tablice DRŽAVNE GLANE BICIKLISTIČKE RUTE zamijetio sam potrebu za unos četiri sitne nadopune koje držim da treba dodati radi potpune točnosti Pravilnika, a koje nemaju utjecaja na njegov sadržaj. Radi se o sljedećem: 1. Kod DG2 treba na početku polja Smjer u zagradi umjesto Bregana upisati Bregana Naselje, jer je to točan naziv graničnog prijelaza na koji se odnosi početak rute. 2. Kod DG3 treba na kraju polja Smjer iza Metković dodati - gr. BiH, jer je to završna točka rute, a ne grad Metković. 3. Kod DG3 treba u polju Dionica Međunarodne rute iza EuroVelo 8 - Mediteranska ruta i razmaka upisati EuroVelo 9 - Jantarna ruta (gr. Slovenije - Pula), jer se radi o postojećoj EuroVelo ruti. Naime, iako je Italija tražila izmjenu trase ove rute na način da ona umjesto u Hrvatskoj završi u Italiji, službena procedura izmještanja trase nije započeta niti je Hrvatska na to dala pristanak. Mišljenja sam i da kod Mediteranske rute (EV 8) nema potrebe upisivati na koji se dio DG8 ona odnosi, jer se ona u Hrvatskoj u potpunosti preklapa s državnom rutom DG4, a na relaciji granica Slovenije (Plovanija) - Pula ima identičnu trasu kao i Jantarna ruta (EV 9 ). 4. Kod DG10 treba na kraju polja Smjer umjesto Janjina upisati Ston, jer se državne glavne rute 4 i 10 spajaju dosta istočnije od Janjine. Trenutno se radi o zaseoku Zaradeže u općini Ston, ali nakon izgradnje pristupne ceste za Pelješki most spoj državnih glavnih ruta 4 i 10 mogao bi biti upravo u Stonu. | Prihvaćen | Prijedlog/komentar se prihvaća te je isti uvršten u Pravilinik. |