Izvješće o provedenom savjetovanju - Nacrt prijedloga akcijskog plana za unapređenje financijske pismenosti potrošača za 2020. godinu

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 Karol Jurišić NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU Financijska pismenost potrošaća u Republici Hrvatskoj treba povećavati na 92 i više posto građana Republike Hrvatske da nauče o financijama i o svim pojmovima financijskog sektora koje se treba primjeniti svima nama treba biti korisna S poštovanjem Član stranke Hrvatskih suverenista Karol Jurišić Prihvaćen Poštovani, hvala Vam na komentaru. Operativna radna grupa će učinkovito provoditi unapređenje financijske pismenosti što je prikazano u sadržaju Akcijskog plana za unapređenje financijske pismenosti potrošača.
2 DARKO BALOG NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU, SADRŽAJ AKCIJSKOG PLANA U financijsku pismenost bi u svakom slučaju spadala i edukacija o korištenju servisa eGrađani. Same reklame sa pozivom građanima na korištenje usluge nisu dovoljne već bi trebale i upute za korištenje servisa koji je sve drugo samo ne user friendly. Primljeno na znanje Poštovani Darko Balog, hvala Vam na komentaru. Vaš prijedlog je primljen na znanje i isti će se razmotriti kao jedna od aktivnosti unutar Operativne radne grupe.
3 Edita Jurjević NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU, SADRŽAJ AKCIJSKOG PLANA Potrebno je donijeti plan aktivnosti razrađen za svaku od mjera koje su navedene i to to što prije na godišnjoj, mjesečnoj, tjednoj i dnevnoj bazi. Rdukacije trebaju biti organizirane i online, kako ise njima obuhvatio veći broj zainteresiranih. Svakako jedan broj edukacija mora biti i obvezan,osobito za učitelje i nastavnike, kao i za učenike i to osnovnoškolske i srednjoškolske dobi.. Trebalo bi nagrađivati pojedince koji svojim djelovanjem/objašnjavanjem/ seminarima/ radionicama razvijaju i potiču financijeku pismenost. Potrebno je uključiti i udruge za zaštitu potrošača Primljeno na znanje Poštovana Edita Jurjević, hvala Vam na komentaru. Vaš prijedlog je primljen na znanje i isti će se razmotriti unutar Operativne radne grupe.
4 MLADEN SKYPALA NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU, SADRŽAJ AKCIJSKOG PLANA U točki 10. moglo bi se još dodati i izradu web i mobilnih aplikacija poput: 1. mobilna aplikacija za mobitele i tablete za vođenje evidencije o financijskim proizvodima (ne nužno prihodi i rashodi već stanje) i to za račune (štedne, tekuće, žiro,...), osiguranja, novčanike, kartice, kredite, dionice te praćenje vrijednosti stanja tih financijskih proizvoda (trenutno i kroz vrijeme). 2. mobilna aplikacija u obliku igre prilagođene pojedinim dobima korisnika u kojoj bi se rješavali zadatci iz financijske pismenosti, odgovaralo na pitanja te dobivali nagradni bedževi. Ti bi se nagradni bedževi onda mogli objavljivati po društvenim mrežama. Primljeno na znanje Poštovani, hvala Vam na komentaru, primljeno na znanje.