Izvješće o provedenom savjetovanju - Obrazac iskaza o procjeni učinaka propisa
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | DENIS PELOZA | -PRILOG 4. | Analize ishoda i utvrđenih izravnih učinaka nisu obuhvatile sve predložene izmjene u Nacrtu prijedloga zakona, u tom smislu posebno bih naveo plan izmjene i dopune članka 299. Zakona te izravnih i neizravnih učinaka odgovornosti sudjelujućih korisnika-građana, angažiranog stručnog osoblja , te pravnih osoba nositelja osposobljavanja i provedbe ispita Također i pitanje privremene ili stalne zdravstvene (ne)sposobnosti vozača. | Nije prihvaćen | Mišljenja smo da su izmjene članka 299. Važećeg Zakona o sigurnosti prometa na cestama nužne, budući da ni u kojem slučaju se ovlašteni ispitivač ne može kazniti za prekršaj, jer mu nisu dostupne udvojene komande te nije u mogućnosti, sve i da hoće, spriječiti prekršaj. Predloženo propisivanje privremene nesposobnosti vozača je opcija, koja je predložena da bi se izbjeglo slanje vozača na obavljanje zdravstvenog pregleda zbog privremenih zdravstvenih stanja u kraćem trajanju, a što posljedično vozačima smanjuje troškove. |
2 | ZORAN SAMBOL | -PRILOG 4. | Za vozila električne romobile koji u vožnji mogu postići više od 25 km/h: Homologizacija + Registracija + Test vozača + Osiguranje + Zaštitna oprema i reflektirajući prsluk za vozača + Kretanje po površinama kako je određeno i za bicikle. | Djelomično prihvaćen | Vozila koja ne zadovaljavaju uvjete propisane za osobna prijevozna sredstva, da bi sudjelovala u prometu morati će se registrirati. Mišljenja smo da vozački ispit nije nužan, uostalom nije ni za vožnju biciklom. Refletirajuća oprema biti će obavezna za vožnju po noći i u uvjetima smanjene vidljivosti. Kaciga bi bila obvezna za vozače osobnih prijevoznih sredstava mlađe od 16. godina. |