Izvješće o provedenom savjetovanju - Javno savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o određivanju javnih cesta po kojima se mora odvijati tranzitni promet teretnih vozila kroz Republiku Hrvatsku

Redni broj
Korisnik
Područje
Komentar
Status odgovora
Odgovor
1 PREVOZ SMILJANIĆ d.o.o. PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODREĐIVANJU JAVNIH CESTA PO KOJIMA SE MORA ODVIJATI TRANZITNI PROMET TERETNIH VOZILA KROZ REPUBLIKU HRVATSKU, Članak 1. Povodom pravilnika o tranzitu preko ILOKA , jako sličan slučaj sam imao također u vezi utovara iz Njemačke za Bačku Palanku. Relacija je bila tur retur također sam ostao bez tog posla zbog velikih gužvi na ostalim graničnim prijelazima kojima je dozvoljen TRANZIT. Iz tog razloga u potpunosti podržavam prijedlog da ukidanje zabrane tranzita preko 7,5t na GP ILOK za Vukovarsko srijemsku županiju i općinu Bačka Palanka odnosno da te dvije susjedne općine mogu koristit GP ILOK U TRANZITU jer taj neznatan broj teretnih vozila sa obje strane ne bi građanima Šarengrada bio od problema jer je to mali broj kamiona. Prihvaćen Prihvaća se. Članak 2. stavak 2. biti će dopunjen kako slijedi: (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka tranzitni promet teretnih vozila dopušten je: - po državnoj cesti DC 2 (D55 – G.P. Ilok - Bačka Palanka (gr. R. Srbije), za teretna vozila koja imaju mjesto utovara / istovara ili kada je sjedište prijevoznika na području Vukovarsko-srijemske županije u Republici Hrvatskoj ili Općine Bačka Palanka u Republici Srbiji. Navedene izmjene ne bi trebale prouzročiti značajnije povećanje teških teretnih vozila po državnoj cesti DC 2 na relaciji Ilok – Vukovar jer obuhvaća relativno malo područje s malim gospodarskim aktivnostima koje generiraju veću količinu zahtjeva za prijevozom tereta.
2 DEJANOVIĆ JS TRANS PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODREĐIVANJU JAVNIH CESTA PO KOJIMA SE MORA ODVIJATI TRANZITNI PROMET TERETNIH VOZILA KROZ REPUBLIKU HRVATSKU, Članak 1. U potpunosti se slažem sa idejom o tranzitu preko ILOKA sa POPUŠTANJEM MJERA ZA TRANZIT PRIJEVOZNIKA VUKOVARA I BAČKE PALANKE , da vozila sa registarskim pločicama VU i BP imaju mogućnost da koriste GP ILOK U TRANZITU jer je normalno i prirodna stvar da u najbližoj svojoj životnoj okolini gdje su i poslovni kontakti najčešći ne bude ograničavanja i poteškoća za privrednike. Povodeći se istim slučajem sa sjeverozapadnom Hrvatskom sa prijevoznicima naslonjenim na R. Sloveniju kojima je omogućen prolaz na malim graničnim prelazima a nama ostalima zabranjen. Navodim konkretan primjer gubitka posla od strane Austrijskog distributera zamrznutog voća i povrća. Posao koji je trebalo da dobijem nakon tri probne ture nisam dobio jer nisam mogao vremenski da pređem granice koje su sada predviđene za tranzit iz Vojvodine za Hrvatsku. Utovar je bio u Novom Sadu , uvozna carina na Spielfeldu (Šentilj) , odakle je roba išla za Austriju , Mađarsku , Italiju i Sloveniju. Na graničnom prelazu Batrovci - Bajakovo proveo sam od 24-36 sati , na graničnom prelazu Macelj-Gruškovje sa isključenjem policije na autocesti ZG - MACELJ kod Sv. Križa Začretja za vozila koja su u tranzitu kroz HR provodio sam cca od 10 - 12 sati. Tako da sam kontsantno kasnio na Šentilj zbog zakona Republike Hrvatske o graničnim prelazima za tranzitni promet i zakonima Republike Slovenije za tranzitni promet. Disponentima austrijskog trgovačkog lanca dao sam moju šifru praćenja da vide gdje se moje vozilo nalazi jer nikako nisam mogao da objasnim da razdaljinu od 520 km nisam mogao da pređem za 4 dana , poštujući i zakon o vožnji sa ograničenjima trajanje vožnje odnosno pauze po TAHOGRAFU. Za taj posao sam bio konkurentan kao prijevoznik Europske unije jer mi ne trebaju dozvole za EU , međutim nevjerovatan splet okolnosti zakona o " O TRNAZITU" i nevjerovatnog sporog i neprihvatljivog protoka teretnih vozila na svim granicama koje dozvoljavaju TRANZIT OSTAO SAM BEZ POSLA koji sam trebao da radim godinu dana konstantno. U razgovorima sa mojim prijateljima prijevoznicima moje županije ovakvih sličnih primjera prijevoza robe iz EU i za EU iz Republike Srbije je bilo jako puno i gubitaka poslova konstantno. Prihvaćen Prihvaća se. Članak 2. stavak 2. biti će dopunjen kako slijedi: (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka tranzitni promet teretnih vozila dopušten je: - po državnoj cesti DC 2 (D55 – G.P. Ilok - Bačka Palanka (gr. R. Srbije), za teretna vozila koja imaju mjesto utovara / istovara ili kada je sjedište prijevoznika na području Vukovarsko-srijemske županije u Republici Hrvatskoj ili Općine Bačka Palanka u Republici Srbiji. Navedene izmjene ne bi trebale prouzročiti značajnije povećanje teških teretnih vozila po državnoj cesti DC 2 na relaciji Ilok – Vukovar jer obuhvaća relativno malo područje s malim gospodarskim aktivnostima koje generiraju veću količinu zahtjeva za prijevozom tereta.
3 AUTOPRIJEVOZNIČKI OBRT RADOŠ EXPRES PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODREĐIVANJU JAVNIH CESTA PO KOJIMA SE MORA ODVIJATI TRANZITNI PROMET TERETNIH VOZILA KROZ REPUBLIKU HRVATSKU, Članak 1. Povodom uvođenja pravilnika o tranzitu vozila preko 7,5t na GP ILOK , odnosno zabrane vozilima koja iz EU tranzitiraju za Srbiju. Predlažem da se u članu 1. stav 1. točka 2. doda nova podtočka: Za kretanje tranzitnog prometa preko GP ILOK , da tranzit mogu da koriste kamioni registrovani u Vukovarsko - srijemskoj županiji sa hrvatske strane i registrovani u Bačkoj Palanci sa srpske strane. Uzor tome je slovenačko hrvatski dogovor za hrvatska vozila registrovana uz granicu sa Slovenijom. Predlog sa kilometražom od 40 kilometara bi obuhvatio i grad Novi Sad koji ima jako puno vozila za međunarodni cestovni prijevoz , pa bi time bila ugrožena bezbijednost građana Šarengrada. Prijevoznici Vukovarsko srijemske županije su stavljeni u neravnopravan položaj za prelazak granice sa Slovenijom. Ograničeni smo na dva granična prijelaza GP BREGANA i GP MACELJ. Uvođenjem pravilnika o zabrani tranzita preko GP ILOK nastala je totalna konfuzija i šteta najviše prijevoznicima Vukovarsko srijemske županije , ali i susjednim prijevoznicima općine Bačka Palanka. Sadašnji režim prelaska GP ILOK dozvoljen je svim vozilima preko 7.5t koji imaju utovar i istovar u Republici Hrvatskoj. Ta odluka je teško pogodila sve hrvatske prijevoznike koji iz zemalja EU prevoze robu za Vojvodinu. Puštanjem tranzita preko GP ILOK prijevoznicima Vukovarsko srijemske županije i prijevoznicima Bačke Palanke ne bi povećalo i ugrozilo bezbijednost građana Šarengrada. Ovim činom bi se oslobodili ostali granični prijelazi sa RS a prijevoznicima bi u ovim teškim vremenima značilo puno. To bi bilo minimalno pravedno riješenje za tranzit preko ILOKA. Prihvaćen Prihvaća se. Članak 2. stavak 2. biti će dopunjen kako slijedi: (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka tranzitni promet teretnih vozila dopušten je: - po državnoj cesti DC 2 (D55 – G.P. Ilok - Bačka Palanka (gr. R. Srbije), za teretna vozila koja imaju mjesto utovara / istovara ili kada je sjedište prijevoznika na području Vukovarsko-srijemske županije u Republici Hrvatskoj ili Općine Bačka Palanka u Republici Srbiji. Navedene izmjene ne bi trebale prouzročiti značajnije povećanje teških teretnih vozila po državnoj cesti DC 2 na relaciji Ilok – Vukovar jer obuhvaća relativno malo područje s malim gospodarskim aktivnostima koje generiraju veću količinu zahtjeva za prijevozom tereta.
4 Doo Op-sa logistika PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODREĐIVANJU JAVNIH CESTA PO KOJIMA SE MORA ODVIJATI TRANZITNI PROMET TERETNIH VOZILA KROZ REPUBLIKU HRVATSKU, Članak 1. Predlog za dopunu Pravilnika o izmjenama i dopunama pravilnika o određivanju javnih cesta po kojima se mora odvijati tranzitni promet teretnih vozila kroz Republiku Hrvatsku Poštovani, Predlažem da se u članu 1. stav 1. tačka 2. doda nova podtačka: - po državnoj cesti DC 2 (Vukovar - G.P. Ilok (gr. R. Srbije), za teretna vozila kada je sjedište prijevoznika u radiusu od 40 kilometara od GP Ilok (računajući kako sa hrvatske tako i sa strane srpske). Obrazloženje: Sadašnjim rešenjem je izbačen iz upotrebe GP Ilok za vozila koja bi u normalnim okolnostima koristila ovaj prelaz. Uvođenjem zabrane da koriste pravac ka GP Ilok mi, prevoznici koji koristimo druge prelaze (Bogojevo, Bezdan…) imamo veće gužve na ovim prelazima i duža čekanja. Verujem da u smislu zaštite stanovnika na putu Vukovar-GP Ilok od velike frekvencije teretnih vozila, otvaranjem GP Ilok za gore navedena vozila, stanovništvo ne bi imalo značajnije promene u broju vozila jer i dalje ne bi bilo vozila iz drugih zemalja koja su nekad koristila ovaj prelaz. Prihvaćen Prihvaća se. Članak 2. stavak 2. biti će dopunjen kako slijedi: (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka tranzitni promet teretnih vozila dopušten je: - po državnoj cesti DC 2 (D55 – G.P. Ilok - Bačka Palanka (gr. R. Srbije), za teretna vozila koja imaju mjesto utovara / istovara ili kada je sjedište prijevoznika na području Vukovarsko-srijemske županije u Republici Hrvatskoj ili Općine Bačka Palanka u Republici Srbiji. Navedene izmjene ne bi trebale prouzročiti značajnije povećanje teških teretnih vozila po državnoj cesti DC 2 na relaciji Ilok – Vukovar jer obuhvaća relativno malo područje s malim gospodarskim aktivnostima koje generiraju veću količinu zahtjeva za prijevozom tereta.
5 Luka Marinovic PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O ODREĐIVANJU JAVNIH CESTA PO KOJIMA SE MORA ODVIJATI TRANZITNI PROMET TERETNIH VOZILA KROZ REPUBLIKU HRVATSKU, Članak 1. Poštovani, u stavku 2. članka 1., pod točkom jedan u zadnjem redu: nije Branje već Baranje. Slavonije i Baranje. Molim ispravak, prije slanja Pravilnika na izglasavanje. Hvala Prihvaćen Prihvaća se. Biti će ispravljeno u tekstu pravilnika.