Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Prijedlogu Odluke o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023.
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | DEJAN RISTIĆ | ODLUKU | Poštovani, slažem se i u potpunosti podržavam Odluku o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. Srdačan pozdrav! | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
2 | Ivana Petričević | ODLUKU | Poštovani, podržavam prijedlog Odluke o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. S poštovanjem, Ivana Petričević | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
3 | SERGEJ PAVLEK | ODLUKU | Poštovani, slažem se s Odlukom o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
4 | Ksandra Sinožić | ODLUKU | Poštovani, slažem se s Odlukom o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
5 | Vlatka Đido | ODLUKU | Poštovani, slažem se s Odlukom o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. S poštovanjem, Vlatka Đido, prof. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
6 | Mirjana Puljar | ODLUKU | Poštovani, slažem se s prijedlogom Odluke s napomenom da treba povesti brigu o demografskoj slici pojedinih krajeva Hrvatske. Srdačan pozdrav, Mirjana Puljar | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
7 | Barbara Fistonić | ODLUKU | Poštovani, po mome mišljenju prijedlogom odluke o uvjetima za prijem učenika u prvih razreda srednjih škola u učeničke domove za školsku 2022./2023.je dobro osmišljen i potpun. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
8 | Anita-Davorka Kružičević | ODLUKU | Poštovani, slažem se sa prijedlogom odluke o uvjetima za prijem učenika u prvih razreda srednjih škola u učeničke domove za školsku 2022./2023. uz jednu napomenu. Ukinula bih dodatnih 5 bodova za učenike koji su u posljednja četiri razreda osnovnog obrazovanja imali ocjenu iz vladanja uzorno jer bi uzorno vladanje trebao biti uvjet za za prijem učenika u učenički dom Svakako bi trebalo plan upisa u škole i nove programe u školama koji obrazuju za tzv.zelena radna mjesta i brojna druga zanimanja uskladiti sa mogućnošću ostanka učenika u svojim sredinama ako to žele. Potrebno je ulaganje u sustav obrazovanja kako bi se riješio problem ostanka mladih obrazovanih ljudi u svojoj sredini Lp | Nije prihvaćen | Dodjela dodatnih bodova za učenike koji su u posljednja četiri razreda osnovnog obrazovanja imali ocjenu iz vladanja uzorno prethodnih se godina pokazala kao relevantan odgojno-obrazovni poticaj učenicima. Prema članku 8. stavku 1. podstavku 8. ove Odluke učenik koji je upisao program obrazovanja za deficitarno zanimanje u županiji u kojoj se prijavljuje za upis u učenički dom, a sukladno Preporukama HZZ-a za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja, ostvaruje dodatnih pet (5) bodova. |
9 | Viktorija Mrđenović | ODLUKU | Poštovani! Smatram da je odluka o uvjetima za prijem učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove 2022/23. godina dobro napravljena. L.p Viktorija | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
10 | DARIO GEC | ODLUKU | Poštovani, slažem se s odlukom o uvjetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u š.g. 2022./2023. Lp. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
11 | Igor Prašnikar | ODLUKU | Poštovani! U cijelosti podržavam Prijedlog Odluke o uvijetima za prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. Mišljenja sam da ovaj prijedlog jasno i transparento propisuje uvijete za upis učenika prvih razreda u učeničke domove u grtadovima gdje takve ustanove postoje. Svjestan sam da postoje problemi u manjim mjestima sa ograničenim brojem učenika u takvim ustanovama, naravno, ako takvi domovi uopće i postoje. Riješenje navedenog problema je puno kompleksnije i ne može se riješiti samo odlukom, već sustavnim ulaganjem u obrazovanje. Srdačan pozdrav! | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
12 | Asja Jelaković | ODLUKU | Članak 6 stavak 3 je bolje rješenje od prošle godine, direktni upis u školu u čijem je sastavu uč. dom, ali mislim da će se opet pojaviti problem upisa u gradovima gdje je samo jedan učenički dom. S poštovanjem Asja Jelaković | Primljeno na znanje | Učenički domovi u suradnji s osnivačem planski, na osnovu analize potreba upisa u učenički dom tijekom prethodnih godina, racionalno planiraju broj mjesta za upis vodeći računa o upisu svih učenika koji ostvaruju pravo na upis. |
13 | Hrvoje Musinov | ODLUKU | Hrvoje Musinov 14.05.2022 16:41 uredi obriši0 0 Poštovani, uvažavajući rezultate trenutačnog stanja demografske slike RH, poglavito brdsko-planinskih područja, ne mogu se oteti dojmu da će Vašim planom upisa u škole na navedenim mjestima, ušteda koja je vjerojatno razlog ovakvih mjera biti minimalna i kratkoročna u odnosu na dugoročne negativne posljedice koje će ovakve mjere donijeti. Smatram kako je o ovom osjetljivom pitanju nužno biti u dubokoj interakciji sa školama, a ne ih dovoditi pred gotov čin. | Primljeno na znanje | Navedeni prijedlozi nisu predmet ove Odluke. Upućujemo Vas da je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. objavljena u “Narodnim novinama”, broj 57/2022. |
14 | ARIJANA ŠERCER | ODLUKU | Poštovani,ne slažem se s prijedlogom upisa u prve razrede SŠ Delnice.Bivša sam učenica ove škole i profesorica matematike s uskoro 25 godina staža u obrazovnom sustavu.Naše zanimanje je specifično.Odgovorno i izazovno.Mlade ljude pripremamo za studij ili za tržište rada.Svjesni smo da se učenici koji odu u srednju školu izvan našeg grada više neće vratiti a to je nažalost pogubno za ovaj kraj.Kao brdsko- planinskoj školi sa specifičnim uvjetima rada trebalo bi odobriti plan upisa za ovu školsku godinu a onda razmišljati o uvođenju novih atraktivnijih programa. Lp Arijana Šercer | Primljeno na znanje | Navedeni prijedlozi nisu predmet ove Odluke. Upućujemo Vas da je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. objavljena u “Narodnim novinama”, broj 57/2022. |
15 | Ivica Katić | ODLUKU | Poštovani, obraćam Vam se kao profesor ekonomske skupine predmeta u Srednjoj školi Slunj. Dozvolite da nešto napišem o povijesti škole, kratki izvadak sa web stranice Srednje škole Slunj ( ne cijeli tekst ): "Prva srednja škola u Slunju otvorena je tijekom 50-tih, a bila je to tzv. «stara» ekonomska škola (današnji Crveni križ, Zavod za zapošljavanje). Kada je 1975. osmogodišnja škola preselila u novu zgradu nastala je Srednja škola Slunj. U njoj su se učenici sve do Domovinskog rata školovali za razna zanimanja. Poslije Domovinskog rata zgrada je bila znatno oštećena, a većina stvari otuđena usprkos tome što su ih čuvale mirovne snage. Zbog toga je nastava u prvom poslijeratnom polugodištu školske godine 1996/97. organizirana u prostorijama Osnovne škole. U drugom polugodištu ostvareni su uvjeti za izvođenje nastave u djelomično obnovljenoj zgradi Srednje škole Slunj. Tada je nastavu polazilo 32 učenika u dva razredna odjela elektrotehničkog i obrtničkog smjera, te svega osam profesora." Naglašavam da je Srednja škola Slunj izvorno u početku bila Ekonomska škola, ne doduše na istoj lokaciji, ali je poslije preseljena u prostor u kojem je i danas. Učenici Srednje škole Slunj su i prije, a i danas uspješno završavali školu, fakultet, zapošljavali se zato jer je obrazovanje koje su unutar nje dobivali bilo praktično sve ono što su trebali. Ako su htjeli raditi, mogli su jer su dobili znanja koja su im bila potrebna. Ako su željeli ići na fakultet i dalje se školovati, imali su sve što im je potrebno pa su te fakultete i završavali. Svi su se ti učenici negdje zaposlili. Nije im uvijek bilo lako tijekom školovanja jer smo mi profesori pred njih postavljali zadatke prilagođene onome što dolazi u njihovim životima. Sada vidimo namjeru ukidanja smjer ekonomist u Srednjoj školi Slunj. Učenici koji žele to upisati u Slunju, morati će ići u Karlovac, Zagreb ili neko drugo mjesto. Od Karlovca do Zadra ostaje jedan prazan prostor u obrazovanju koji će potaknuti depopulaciju Slunjskog područja. Područja koje već ima problem depopulacije stanovništva, a ova mjera će taj problem još i pogoršati. Molim Vas da razmislite o toj odluci, ne samo ja, nego i postojeći i potencijalni novi učenici koji planiraju upisati smjer ekonomist u Slunju. Ako želimo potaknuti razvoj slunjskog područja, mi trebamo mlade, obrazovane, sposobne ljude, a to su naši učenici. Oni postaju ti ljudi jer upisuju Srednju školu Slunj, školuju se za ekonomistu, a poslije se opredjeljuju po zanimanjima prema kojima osjećaju sklonost, ono što preferiraju. Na kraju napominjem da Srednja škola Slunj ima sve potrebne materijalne i kadrovske uvjete za izvođenje programa ekonomist. Ivica Katić, profesor ekonomske skupine predmeta u Srednjoj školi Slunj | Primljeno na znanje | Navedeni prijedlozi nisu predmet ove Odluke. Upućujemo Vas da je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. objavljena u “Narodnim novinama”, broj 57/2022. |
16 | Ana Milardović | ODLUKU | Poštovani! Ukidanje smjera ekonomist u Ekonomskoj školi Imotski u idućoj nastavnoj godini znači da bi učenici koji su to planirali upisati moraju putovati u druge gradove. S obzirom na geografsku udaljenost to je teško ostvarivo. Autobusne linije ne postoje ili su rijetke. Za učenike i roditelje to je i gubitak novca također. Ovakvo što zvuči i nevjerojatno i zato što je Ekonomska škola u Imotskom već dugi niz godina prepoznata kao jedna od boljih škola i kao jedina takva na ovom području. Učenici redovito sudjeluju na državnim natjecanjima iz različitih ekonomskih nastavnih predmeta poput Vježbeničke tvrtke, Statistike, zatim različitim uspješnim eTwinning projektima i raznim drugim projektima... Nadalje, Imotski se razvija u smjeru turizma i ekonomije. S obzirom da je turizam djelatnost koja spada pod ekonomiju, bila bi prava šteta ukinuti obrazovni program ekonomistu, jer niti jedan drugi program ne pruža znanja i vještine koje su potrebne za obavljanje knjigovodstvenih, statističkih i drugih usluga.Ukidanjem programa ekonomist se samo potiče iseljavanje mladih naraštaja u već ugroženom demografskom području i dovodi do diskriminacije učenika koji žive u Imotskom i okolici, jer nemaju iste mogućnosti kao djeca u drugim gradovima. Lijep pozdrav! Ana Milardović | Primljeno na znanje | Navedeni prijedlozi nisu predmet ove Odluke. Upućujemo Vas da je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. objavljena u “Narodnim novinama”, broj 57/2022. |
17 | LOREN KOLENC | ODLUKU | Kao bivša učenica Srednje škole Delnice ne slažem se nikako s prijedlogom upisa u prve razrede 2022./2023. godine te dajem podršku upisnoj politici svoje bivše škole koja nastoji zadržati učenike u Gorskom kotaru i pružiti im najbolje moguće obrazovanje. Ukidanjem nekih od programa nikako se ne daje pozitivno misljenje o skoli i na taj se nacin tjera mlade iz Gorskog kotara. Nazalost,tko jednom ode tesko se vraca i na taj se nacin gasi zivot u Gorkom kotaru u kojem je ionako premalo stanovnika. Loren Kolenc, bivsa ucenica Srednje skole Delnice | Primljeno na znanje | Navedeni prijedlozi nisu predmet ove Odluke. Upućujemo Vas da je Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. objavljena u “Narodnim novinama”, broj 57/2022. |
18 | SILVIJA KATAVIĆ | ODLUKU, Članak 1. | Poštovani! U Odluci o uvjetima za prijem učenika u učeničke domove navode se samo učenici prvog razreda. Što je sa učenicima 2. - 5. razreda koji također imaju potrebu stanovati u učeničkom domu, a nisu obuhvaćeni ovom Odlukom? Smatram da bi bilo u redu da se svi učenici prijavljuju elektronski i ravnopravno sudjeluju u natječaju. S poštovanjem, Silvija Katavić | Primljeno na znanje | Svi ostali učenici obuhvaćeni su odredbom članka 13. stavka 1. ove Odluke prema kojoj o posebnostima upisa učenika svih razreda srednje škole koje nisu predviđene odredbama ove Odluke odlučuje odgajateljsko vijeće učeničkoga doma na temelju podnesene zamolbe učenika/roditelja/skrbnika za prijam učenika u učenički dom. |
19 | Elizabeta Galić-Papić | ODLUKU, Članak 4. | Prošle godine, kada su pokrenuti e-upisi, trebali smo kontaktirati s upisnim povjerenstvom osnovne škole. U navedenim podacima bio je samo naziv osnovne škole. Nije bilo navedeno mjesto, niti kontakt telefoni. Nakon dužeg traženja kontakta uspjeli smo doći do ravnateljice koja nam je dala kontakt profesorice iz upisnog povjerenstva. Je li moguće da osnovna škola u tablici e-upisa navede kontakt telefon osobe koja će biti dostupna Upisnom povjerenstvu učeničkog doma u slučaju potrebe? Također predlažem da u tablici e-upisa budu navedeni telefoni učenika i roditelja. Ponekad se događa da dignuta npr. liječnička potvrda zadovoljava formu, ali ne zadovoljava sadržaj (liječnička potvrda za školu nije pravovaljana za dom). | Primljeno na znanje | Unos svih potrebnih podataka Povjerenstva za upis, učenika i roditelja/skrbnika predviđeni su u Informacijskom sustavu prijava i upisa u učeničke domove (ISPUUD-u). |
20 | Elizabeta Galić-Papić | ODLUKU, Članak 6. | Specifičnost učeničkog doma je da raspisuje onoliko slobodnih mjesta koliko maturanata završi školovanje, odnosno koliko je kreveta slobodno. U slučaju članka 6, stavka 3., treba primiti 2 ili više učenika s istim brojem bodova onda imamo problemsku situaciju smještaja dodatnih učenika s istim brojem bodova. U razredu je lakše dodati stolicu nego tražiti mjesto za dodavanje kreveta i ormara, koje treba dodatno kupiti (dovodi se u pitanje broj mjesta objavljenih u natječaju...) | Primljeno na znanje | Unos svih potrebnih podataka Povjerenstva za upis, učenika i roditelja/skrbnika predviđeni su u Informacijskom sustavu prijava i upisa u učeničke domove (ISPUUD-u). |
21 | Goran Knežević | ODLUKU, Članak 6. | Cijenjeni, kako ćete upisati dva ili više učenika s istim brojem bodova, ako dom nema toliko kreveta, odnosno slobodnih mjesta?! Domovi uvijek upisuju fiksni broj mjesta. Mora se osmisliti drugo rješenje za ovakve situacije. S poštovanjem | Primljeno na znanje | Unos svih potrebnih podataka Povjerenstva za upis, učenika i roditelja/skrbnika predviđeni su u Informacijskom sustavu prijava i upisa u učeničke domove (ISPUUD-u). |
22 | LENKA CIMPERMAN | ODLUKU, Članak 8. | Članak 8. regulira dodatne elemente vrednovanja kandidata. Međutim u elementu posebnog socijalnog statusa nije razvidno je li taj element uključuje i učenike s teškoćama u razvoju koji se školuju izvan svog mjesta boravka. Oni često teško ostvaruju smještaj u učeničkim domovima zbog manjka adekvatnih stručnjaka koji bi ih stacionarno pratili tijekom obrazovanja. | Prihvaćen | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
23 | Mirela Stanić-Popović | ODLUKU, Članak 8. | Prema postojećim međunarodnim dokumentima i nacionalnom zakonodavnom okviru koji se vodi načelom najboljeg interesa djeteta mišljenja smo da pri uvjetima za izravni prijam učenika prvih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023. godini u obzir treba uzeti i kategoriju učenika koji su suočeni s malignom bolešću. Vjerujemo da se ovoj ranjivoj skupini koja je proživjela teške trenutke dodatnim bodovima omogućava uspješnija integracija među vršnjake i dobivanje uvjeta, ali i motivacije da nastave s obrazovanjem. I nacionalnim strateškim okvirom protiv raka do 2030. (NN 141/2020 (18.12.2020.) prepoznata je potreba za poboljšanjem uvjeta u širem društvenom okruženju i senzibilizacijom javnosti za teškoće onkoloških pacijenata. Po prestanku aktivnog liječenja mnoga se djeca suočavaju sa zdravstvenim posljedicama liječenja koje mogu rezultirati kognitivnim, emocionalnim i socijalnim problemima. Dugotrajan boravak u bolnici te spomenute posljedice liječenja značajno utječu na pohađanje nastave, iskustvo obrazovanja, kao i obrazovne rezultate te sužavaju mogući izbor srednjoškolskih programa obrazovanja. Omogućavanjem dodatnih bodova za upis u učenički dom, učenicima suočenim s malignom bolesti bi se značajno proširile mogućnosti izbora srednjoškolskih programa. Svaka dodatna mogućnost od izuzetne je važnosti za daljnji nastavak obrazovanja, a time i njihovu uspješnu integraciju u društvo. Naš je prijedlog da se u Dodatne elemente vrednovanja kandidata, članak 8. doda i kategorija: - učenik s posebnim socijalnim statusom ostvaruje dodatnih 10 bodova po jednoj od osnova: • Ako je učenik suočen s dugotrajnom teškom bolesti (malignom bolesti) što dokazuje liječničkom potvrdom o malignoj bolesti | Prihvaćen | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
24 | Kata Špika | ODLUKU, Članak 8. | Poštovani, U potpunosti se slažem sa prijedlogom odluke o uvjetima za prijem učenika u prvih razreda srednjih škola u učeničke domove za školsku 2022./2023. Budući sa sam srednjoškolski profesor i imam priliku raditi s učenicima prvih razreda koji su smješteni u domove, i smatram da bi bilo dobro prije samog početka školske godine da se njihovi stručno-pedagoški radnici obrate školama prije početka školske godine i obavijeste stručnu službu škole o pojedinim specifičnim problemima korisnika domova koji dolaze iz socijalnih razloga, bilo iz razorenih obitelji i /ili drugih sličnih situacija. Nerijetko se dogodi da mi njihovi školski profesori kasno saznamo pravo stanje i situaciju koju ta djece prolaze. Smatram da bi naša upućenost u njihova realna stanja doprinijela njihovim boljim školski rezultatima. Zahvaljujem, Kata Špika, prof. savjetnik | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
25 | LIVIJA GRUBIŠIĆ | ODLUKU, Članak 8. | Poštovani, smatram da dodatnih 10 bodova za učenike koji upisuju školu koja u sastavu ima učenički dom, dobro rješenje i zamjena za izravan upis takvih učenika. | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
26 | Elizabeta Galić-Papić | ODLUKU, Članak 10. | Poštovani, predlažem da se skrati postupak prijave na način da se objedine prve dvije stavke u tablici - prilikom prijave učenika u sustav da učenik istovremeno izabere i učenički dom. | Nije prihvaćen | Rokovi za prijavu i upis učenika u učeničke domove prilagođeni su rokovima upisa učenika u I. razred srednje škole. Naime, učenici se u domove upisuju tek nakon upisa u srednju školu. Predloženi kalendar omogućuje pravodobno postupanje kako učenika tako i članova Povjerenstava osnovnih škola i učeničkih domova. Datumi i koraci pri prijavama i upisima u učeničke domove su razrađeni na temelju višegodišnje prakse tako da učenici imaju jasne upute i dovoljno vremena za postupanje u skladu s njima. |
27 | MATIJA BUDIMIR | ODLUKU, Članak 10. | Poštovane/poštovani, tijekom upisa 2021. neki roditelji nisu razlikovali prijavnice i upisnice te se neke moralo i posebno upućivati da pošalju potpisanu upisnicu u roku. Ne bi bilo loše iznaći drugo rješenje koje bi zadovoljilo pravnu formu, primjerice da umjesto ispisivanja, potpisivanja i učitavanja prijavnica roditelji mogu prijavnice "potvrditi" i putem e-građanina (dakle da to bude opcija pored klasična načina). | Primljeno na znanje | Zahvaljujemo na uključivanju u savjetovanje. |
28 | MATIJA BUDIMIR | ODLUKU, Članak 10. | Poštovane/poštovani, da bi se skratilo stresno razdoblje učenicima i roditeljima te, moguće, snizilo troškove fizičkog dolaska roditelja i učenike u škole i domove u koje se učenici upisuju, poželjno je pomaknuti datume upisa u domove i omogućiti jedan ili dva dana na koje je moguće upisati se i u školu i u dom. Predlažem rokove: 1. Početak prijava odabranih domova - 6. 7., 2. Rok za dostavu dokumentacije i prigovore u vezi s dodatnim pravima - 8. 7., 3. Brisanje kandidata koji nisu zadovoljili preduvjete - 9. 7., po objavi konačne ljestvice za upis u srednje škole, 4. Završetak prijava - 9. 7., do 12 sati, 5. Početak ispisa/potvrđivanja prijavnica - 9. 7., od objave konačne ljestvice za upis u srednje škole, 6. Rok za zaprimanje potpisanih/potvrđenih prijavnica - 12. 7., do 12 sati, 7. Objava konačne ljestvice - 12. 7., u 14 sati, 8. Upisi - 12-14. 7. | Nije prihvaćen | Rokovi za prijavu i upis učenika u učeničke domove prilagođeni su rokovima upisa učenika u I. razred srednje škole. Naime, učenici se u domove upisuju tek nakon upisa u srednju školu. Predloženi kalendar omogućuje pravodobno postupanje kako učenika tako i članova Povjerenstava osnovnih škola i učeničkih domova. Datumi i koraci pri prijavama i upisima u učeničke domove su razrađeni na temelju višegodišnje prakse tako da učenici imaju jasne upute i dovoljno vremena za postupanje u skladu s njima. Napominjemo da učenik/roditelj/skrbnik potpisane prijavnice i upisnce može učitati u Informacijski sustav prijava i upisa u učeničke domove (ISPUUD) što ne iziskuje osobni dolazak učenika/roditelja/skrbnika u učenički dom. |
29 | IVA ILIĆ STANIĆ | ODLUKU, Članak 14. | Poštovani, zašto su upisi u domove vremenski toliko odvojeni od upisa u srednje škole? Nije li jednostavnije za roditelje i učenike obaviti upise u školu i dom istovremeno, kako ne bi morali 2 puta putovati u buduće mjesto školovanja učenika. Bilo bi lijepo da se termini upisa u škole i domove barem djelomično preklapaju kako bi se olakšalo roditeljima koji dolaze izdaleka. Lijep pozdrav | Nije prihvaćen | Rokovi za prijavu i upis učenika u učeničke domove prilagođeni su rokovima upisa učenika u I. razred srednje škole. Naime, učenici se u domove upisuju tek nakon upisa u srednju školu. Predloženi kalendar omogućuje pravodobno postupanje kako učenika tako i članova Povjerenstava osnovnih škola i učeničkih domova. Datumi i koraci pri prijavama i upisima u učeničke domove su razrađeni na temelju višegodišnje prakse tako da učenici imaju jasne upute i dovoljno vremena za postupanje u skladu s njima. Napominjemo da učenik/roditelj/skrbnik potpisane prijavnice i upisnce može učitati u Informacijski sustav prijava i upisa u učeničke domove (ISPUUD) što ne iziskuje osobni dolazak učenika/roditelja/skrbnika u učenički dom. |