Izvješće o provedenom savjetovanju - Izmjene i dopune Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | AGENCIJA APPA D.O.O. ZA EDUKACIJU I SAVJETOVANJE | PRAVILNIK | U kontaktu sa polaznicima redovitih usavršavanja prepoznata je potreba za kraćim jednodnevnim usavršavanjima u trajanju od najviše 6 nastavnih sati, ali i za vrlo kratkim usavršavanjima u trajanju od 2 nastavna sata (kao npr. za temu Izrade godišnjih Statističkih izvješća). | Djelomično prihvaćen | Prihvaća se prijedlog o stručnom usavršavanju u trajanju od 2 nastavna sata, te će se članak 30. stavak 1. izmijeniti tako da glasi: Članak 30. stavak 1. Programi stručnog usavršavanja provode se u obliku predavanja i/ili radionica, i to kao dvosatni (2 nastavna sata), poludnevni (4 nastavna sata), jednodnevni (8 nastavnih sati) ili dvodnevni programi (16 nastavnih sati). Prijedlog da stručno usavršavanje traje šest nastavnih sati se ne prihvaća jer nije jasno definirana svrha ni opravdanost takvog prijedloga. Naime, važeći podzakonski akti omogućiti će programe stručnog usavršavanja u trajanju od 2 školska sata (kratke), 4 školska sata (poludnevne), 8 školskih sati (cjelodnevne) te 16 školskih sati (dvodnevne). Također, ako bi se u okviru šest nastavnih sati obrađivale različite teme, prema novim odredbama Pravilnika bit će moguće prijaviti dva programa stručnog usavršavanja – npr. jutarnji u trajanju od 4 školska sata i popodnevni u trajanju od 2 školska sata. Time bi ukupno trajanje iznosilo šest školskih sati, a polaznici bi imali mogućnost odabrati žele li sudjelovati u oba programa stručnog usavršavanja ili samo u onome koji im je zaista potreban. |
2 | AGENCIJA APPA D.O.O. ZA EDUKACIJU I SAVJETOVANJE | PRAVILNIK | Kao nositelj izobrazbe u području javne nabave i prema mišljenjima polaznika redovitih usavršavanja želimo istaknuti potrebu za obveznom izobrazbom čelnika naručitelja, kao što je to uređeno Uredbom o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila (NN 95/2019), a u svrhu bolje informiranosti čelnika o obvezama koje proizlaze iz Zakona o javnoj nabavi, te upoznavanja sa složenošću poslova javne nabave koji se obavljaju kod obveznika javne nabave. | Nije prihvaćen | Znanja i vještine potrebne čelniku tijela u području javne nabave razlikuju se od onih definiranih programima izobrazbe i stručnog usavršavanja propisanim ovim Pravilnikom. Poseban podzakonski akt iz predmetnog područja može, u okviru modula, obuhvatiti i temu javne nabave, kao i ciljno definirane kompetencije i vještine. Takav pristup bio bi učinkovitiji i primjereniji, s obzirom na to da je osnovni cilj ovog podzakonskog propisa edukacija svih dionika u postupcima javne nabave, odnosno osoba koje u praksi provode postupke javne nabave, rade na poslovima kontrole kao i djelatnika gospodarskih subjekata potencijalnih ponuditelja u postupcima javne nabave. |
3 | TAJANA MIKAS | PRAVILNIK, Članak 7. | čl.31. - ovo je prekomjerno traženje podataka. Mišljenja sam da je dovoljno naznačiti samo OIB, jer se radi o osobnom identifikacijskom broju. U tom slučaju nije potreban i datum rođenja. | Nije prihvaćen | S obzirom da se često događaju pogreške kod fizičkog unosa podataka potrebno je imati više usporedivih parametara. Tijekom dosadašnje prakse događalo se da uneseni podaci polaznika nisu kompatibilni sa stvarnim podacima zbog čega je i dalje potreban podatak o datumu rođenja polaznika. |