Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje s javnošću o Nacrtu uputa za prijavitelje i kriterija za ocjenjivanje kvalitete "Poziv za ulaganja u prometnu infrastrukturu sa svrhom uklanjanja uskih grla u javnom prijevozu"
Redni broj
|
Komentar | Odgovor | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | NIKŠA PASQUALICCHIO | UPUTE ZA PRIJAVITELJE | Poštovani. podržavam svaku inicijativu za ulaganje u promet. Nadam se da je već svima jasno da je gorući problem brza ili bilo kakva druga cesta Dubrovnik - Zračna Luka Ruđer Bošković. Ovo je pitanje egzistencije ovog kraja. Ta dionica je povezana sa cestom građenom 1964.godine. Koja je još zračna Luka u RH a da ne pričam u EU ostala na cesti iz 1964. godine? Možete li uopće zamislit kako bi to izgledalo u Splitu, Zagrebu? Mislim Da Dubrovnik zaslužuje da se ova dionica stavi na vrh liste prioriteta. Naravno da je ovo samo prva faza te da je potrbno i dalje cesta prema granici sa Crnom Gorom i novi granični prijelaz sa Crnom Gorom itd... Zahvaljujem Nikša Pasqualicchio | Primljeno na znanje | Poštovani, Pozivom za ulaganja u prometnu infrastrukturu sa svrhom uklanjanja uskih grla u javnom prijevozu predviđeno je rješavanje problema na uskim grlima koje su u nadležnosti Jedinica lokalne i regionalne samouprave te Županijskih uprava za ceste. Prometnica o kojoj Vi govorite prepoznate je i u Strategiji prometnog razvoja Republike Hrvatske (2017.-2030.) kao mjere Ro.11 Dubrovnik – državna granica s Crnom Gorom i Ro.16 Pripreme za pristupačnost Dubrovnika nakon pristupanja Hrvatske „Schengenu“, Pelješki most, nastavak Jadransko- Jonskog koridora te je svakako u planu njena izgradnja. |
2 | NATAŠA ANTOLJAK | UPUTE ZA PRIJAVITELJE, 16. Obrasci i prilozi | Smatram da je u većini gradova jednostavno prevelik broj automobila. U Zagrebu je to potencirano u prosincu kada još dodatno stižu uz turiste i brojna vozila koja rade za Uber, Bolt, ili Wolt. Pseudotaksija na sve strane i uz to, dio vozača loše voze. U nekoliko gradova nužno je omogućiti da HŽ preuzme dio gradskog prometa adaptacijom i postavljanjem većeg broja stanica, dostupnih invalidima liftom te spuštanjem ili povisivanjem pruge u odnosu na ceste. Uz to linije moraju biti učestale (kao neka vrsta metroa). Rasteretiti ključna mjesta gdje prolaze vozila javnog prometa. | Primljeno na znanje | Poštovana, razvoj Gradskog, prigradskog i regionalnog prometa prepoznat je i u Strategiji prometnog razvoja Republike Hrvatske (2017.-2030.) kao mjere U.2 - Razvoj infrastrukture, U.3 - Razvoj kolodvora i stajališta, U.4 - Odvajanje vidova prometa – određivanje prioriteta u javnom prometu, eliminacija uskih grla, U.5 - Povećanje intermodalnosti (park & ride itd.), U.13 - Naplata vozarina i zajednički sustavi karata, U.15 - Usklađenje voznih redova (koordinacija), U.17 - Nabava novog voznog parka, U.18 - Reorganizacija prometa. Navedenim mjerama pokušava se poboljšati funkcioniranje javnog gradskog, prigradskog i regionalnog prometa te smanjenje zagušenja koje dolazi iz uporabe osobnih vozila. |