MINISTARSTVO ZA DEMOGRAFIJU, OBITELJ, MLADE I SOCIJALNU POLITIKU
PRIJEDLOG PRAVILNIKA
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, obrasca programa rada neprofitne pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, minimalni sadržaj plana provođenja humanitarne akcije i plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te sadržaj izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći i izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći podnosi se nadležnom upravnom tijelu na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su, uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika, dostaviti Trogodišnji Program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom upravnom tijelu dostaviti Izvješće o provedbi Trogodišnjeg programa rada na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe iz članka 4. ovoga Pravilnika dužne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom upravnom tijelu dostavljati Izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev iz članka 6. ovoga Pravilnika dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev iz članka 6. ovoga Pravilnika dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom upravnom tijelu dostavljati Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 10.
(1) Zahtjev iz članka 2., Trogodišnji Program rada iz članka 3., Izvješće o provedbi trogodišnjeg programa rada iz članka 4., Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći iz članka 5., Zahtjev iz članka 6., Plan provođenja humanitarne akcije iz članka 7., Plan korištenja humanitarne pomoći iz članka 8. i Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji iz članka 9. ovoga Pravilnika mogu se podnijeti u elektroničkom obliku putem informacijskog sustava.
(2) Zahtjevi, programi, izvješća i planovi iz stavka 1. ovoga članka u elektroničkom obliku moraju biti potpisani kvalificiranim elektroničkim potpisom u skladu s posebnim propisima.
(3) Zahtjevi, programi, izvješća i planovi iz stavka 1. ovoga članka u elektroničkom obliku potpisani kvalificiranim elektroničkim potpisom smatrat će se vlastoručno potpisanim.
(4) Dan kada je informacijski sustav podnositelju potvrdio primitak zahtjeva, programa, izvješća i planova iz stavka 1. ovoga članka smatra se danom predaje podneska nadležnom upravnom tijeku kojemu je upućen.
Članak 11.
Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima za prikupljanje humanitarne pomoći (»Narodne novine«, broj 120/15).
Članak 12.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, osim odredbe članka 10. koja stupa na snagu 1. travnja 2020.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B)Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C)Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (osobno ime i pozicija):
Osoba za kontakt (osobno ime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta (molimo zaokružiti odgovarajuće):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja (molimo zaokružiti jednu ili više odgovarajućih svrha) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja: - provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180 dana**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** Kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada.
Obrazac broj 2.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Prikupljanje humanitarne pomoći
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄*
Opis
aktivnosti i svrha
Vrijeme provedbe (navesti razdoblje od do)
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
2. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄*
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
3.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄*
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Država/županija/ grad/mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika.
1* i 4* - Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije.
Dodatna obrazloženja:
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 3.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Izvješće o provedbi trogodišnjeg Programa rada pravne osobe kojoj je odobreno
stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Provedba trogodišnjeg Programa rada
Godina provedbe
Planirane aktivnosti
Provedba aktivnosti
Redni
broj iz programa
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2.Odstupanje od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem Programu rada
Godina provedbe
Popis neprovedenih planiranih aktivnosti
Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje
Redni
broj
Opis aktivnosti
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira
2 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika.
1* i 2* - Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije.
Dodatna obrazloženja:
DOKAZI O PROVEDBI AKTIVNOSTI (molimo priložiti po godinama provedbe trogodišnjeg Programa rada):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Popis zaposlenih osoba (temeljem ugovora o radu, ugovora o djelu, ugovora o autorskom djelu)
2.
Popis volontera uključenih u provedene aktivnosti
3.
Podaci o prostoru (ured/skladište) i opremi koja je korištena (ugovori o vlasništvu prostora i opreme, odnosno najmu ili korištenju; dokazi o plaćenom najmu prostora i opreme, dokazi o kupljenoj opremi i sl.)
4.
Podaci o vozilima korištenim u provedbi aktivnosti
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 4.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________
Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći
za _________ godinu
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći)
Podnositelj izvješća je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B)Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C)Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osoba/e (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
IBAN broj:
2. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog trogodišnjeg Programa rada
Rješenje kojim je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (molimo upisatiKLASU, URBROJ i datum izdavanja):
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći (molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznos):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
3. Provedene aktivnosti prikupljanja humanitarne pomoći nepredviđene u trogodišnjem Programu
rada pravne osobe kojoj je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Opis aktivnosti
Vrijeme
provedbe
Obuhvaćena
skupina korisnika₁*
Napomena: Ovisno o potrebi mogu se dodavati novi redci!
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada (molimo upisati iznos):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoćiu svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada (molimo upisati iznos):
*Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u okviru provedenih aktivnosti nepredviđenih trogodišnjim programom rada:
4. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći u kalendarskoj godini
za koju se podnosi Izvješće (2+3)
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći (molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznos):
*Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE:
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)
2.
Popis neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć
(ime, prezime i adresa)
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Obrazac broj 5.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO: ________________________________________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba
B)Profitna pravna osoba
C)Fizička osoba
A)i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
Naziv banke i broj poslovnog
računa:
IBAN broj:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
2. Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije (zaokružiti jedan redni broj)
Redni broj
Oznaka vrste
SVRHA
1.
LB
Liječenje bolesti
2.
LD
Liječenje djece
3.
LO
Liječenje odraslih osoba
4.
REH
Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
5.
NMU
Nabava medicinskih uređaja i opreme
6.
NODP
Nabava ortopedskih i drugih pomagala
7.
SPSOS
Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina
8.
PHO
Zadovoljavanje potreba za prehranom i odjećom
9.
ŠK
Unaprjeđenje uvjeta školovanja
10.
OJO
Obnova javnih i drugih objekata
11.
KAT
Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem
12.
USI
Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
13.
OST
Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći
3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Očekivano trajanje humanitarne akcije -
broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu):
Početak -
Završetak -
Ciljana skupina korisnika (molimo zaokružiti odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika
(bliže odrediti broj neposrednih korisnika)
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
Suglasnost osobe za koju se organizira humanitarna akcija
(samo kada se humanitarna akcija organizira za pojedinca)
Organizatori humanitarne akcije, uz Zahtjev, moraju priložiti i sljedeću dokumentaciju
(molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitne pravne osobe kojima je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (stalni prikupljatelji humanitarne pomoći)
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
plan provođenja humanitarne akcije*
2.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
3.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
B)Neprofitne pravne osobe koje nemaju rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje humanitarne pomoći, te profitne pravne osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
C)Fizičke osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv fizičke osobe ne vodi kazneni postupak ne starije od tri mjeseca
__________________
* Potrebno je popuniti Obrazac broj 6.
** Potrebno je popuniti Obrazac broj 7.
Obrazac broj 6.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Plan provođenja humanitarne akcije
Naziv i vremenski period provođenja humanitarne akcije:
Cilj organiziranja humanitarne akcije:
Potreban iznos za podmirenje potrebe:
Planirane aktivnosti (molimo kratak opis):
Način prikupljanja humanitarne pomoći (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (molimo kratak opis)
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₁
(molimo jasno odrediti i upisati):
Osobno ime i potpis fizičke osobe ili
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 8.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________
Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji
Vrsta izvješća koja se podnosi (molimo zaokružiti odgovarajuće):
a)Redovito izvješće - po završetku humanitarne akcije (u roku od 30 dana, od dana završetka humanitarne akcije)
b)Konačno izvješće (u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije vezane uz provedenu humanitarnu akciju)
I.PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)
Podnositelj izvješća je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A) Neprofitna pravna osoba
B) Profitna pravna osoba
C) Fizička osoba
A)i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
2. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji
Naziv humanitarne akcije:
Evidencijska oznaka humanitarne akcije:
Oznaka vrste humanitarne akcije:
Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije (molimo upisatiKLASU, URBROJ i datum izdavanja):
Trajanje humanitarne akcije - broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu):
Početak -
Završetak -
Ukupno dana -
Obuhvaćena skupina korisnika za koje je organizirana humanitarna akcija₁ (molimo odabrati odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika -
Način na koji je prikupljanja humanitarna pomoć (molimo zaokružiti odgovarajuće) :
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Zemljopisno područje na kojem je provedena humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće – država/županija/grad/ mjesto):
Ukupni prihod od humanitarne akcije (molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
c.
Financijska sredstva prenijeta iz humanitarne akcije iste oznake vrste ili usmjerene zaštiti života i zdravlja =
Ukupno = kn
Troškovi provedene humanitarne akcije: (molimo upisati iznose u kn):
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
II.UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE
Napomena:
Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć
Preostala humanitarna pomoć nakon završetka humanitarne akcije (molimo upisati vrijednost - iznos u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Naziv banke i broj računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:
Razlozi postojanja neutrošene pomoći, odnosno financijskih sredstava (članak 25, stavak 2. i 3. Zakona o humanitarnoj pomoći - molimo kratak opis):
Legenda:
1 - Pojedinac - dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba; pravna osoba – broj neposrednih korisnika; šira
zajednica/skupina korisnika - obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo (bliže odrediti broj
neposrednih korisnika.
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
2.
Preslika izjave korisnika, odnosno njegova zakonskog zastupnika ili člana obitelji o primljenim financijskim sredstvima sukladno specifikaciji materijalnih potreba korisnika vezanih uz svrhu humanitarne akcije
3.
Dokaz o izvršenom plaćanju fizičkoj, odnosno pravnoj osobi, za neposredno pružene usluge korisniku
4.
Preslike vjerodostojne dokumentacije o provedenoj humanitarnoj akciji
5.
Preslika rješenja nadležnog ureda o nalogu za uplatu neutrošenih sredstava preostalih na računu za humanitarnu akciju, na račun prve slijedeće odobrene humanitarne akcije s istom oznakom vrste
6.
Dokaz o uplati neutrošenih financijskih sredstva iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste
7.
Dokaz o zatvaranju računa za humanitarnu akciju
8.
Preslika vjerodostojne dokumentacije o troškovima humanitarne akcije
MINISTARSTVO ZA DEMOGRAFIJU, OBITELJ, MLADE I SOCIJALNU POLITIKU
PRIJEDLOG PRAVILNIKA
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, obrasca programa rada neprofitne pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, minimalni sadržaj plana provođenja humanitarne akcije i plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te sadržaj izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći i izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći podnosi se nadležnom upravnom tijelu na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su, uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika, dostaviti Trogodišnji Program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom upravnom tijelu dostaviti Izvješće o provedbi Trogodišnjeg programa rada na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe iz članka 4. ovoga Pravilnika dužne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom upravnom tijelu dostavljati Izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev iz članka 6. ovoga Pravilnika dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev iz članka 6. ovoga Pravilnika dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom upravnom tijelu dostavljati Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 10.
(1) Zahtjev iz članka 2., Trogodišnji Program rada iz članka 3., Izvješće o provedbi trogodišnjeg programa rada iz članka 4., Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći iz članka 5., Zahtjev iz članka 6., Plan provođenja humanitarne akcije iz članka 7., Plan korištenja humanitarne pomoći iz članka 8. i Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji iz članka 9. ovoga Pravilnika mogu se podnijeti u elektroničkom obliku putem informacijskog sustava.
(2) Zahtjevi, programi, izvješća i planovi iz stavka 1. ovoga članka u elektroničkom obliku moraju biti potpisani kvalificiranim elektroničkim potpisom u skladu s posebnim propisima.
(3) Zahtjevi, programi, izvješća i planovi iz stavka 1. ovoga članka u elektroničkom obliku potpisani kvalificiranim elektroničkim potpisom smatrat će se vlastoručno potpisanim.
(4) Dan kada je informacijski sustav podnositelju potvrdio primitak zahtjeva, programa, izvješća i planova iz stavka 1. ovoga članka smatra se danom predaje podneska nadležnom upravnom tijeku kojemu je upućen.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 11.
Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima za prikupljanje humanitarne pomoći (»Narodne novine«, broj 120/15).
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 12.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, osim odredbe članka 10. koja stupa na snagu 1. travnja 2020.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
O brazac broj 1.
ŽUPANIJA/GRAD ZAGREB________________________________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C) Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (osobno ime i pozicija):
Osoba za kontakt (osobno ime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja ( molimo zaokružiti jednu ili više odgovarajućih svrha ) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja:
- provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180 dana**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** Kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 2.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Prikupljanje humanitarne pomoći
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄*
Opis
aktivnosti i svrha
Vrijeme provedbe (navesti razdoblje od do)
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
2.
GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄*
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
3. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁*
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći ₄*
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba); pravna osoba (neposredni korisnici); šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna
zajednica, ostalo).
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Država/županija/ grad/mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .
1* i 4* - Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije.
Dodatna obrazloženja:
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 3.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Izvješće o provedbi trogodišnjeg Programa rada pravne osobe kojoj je odobreno
stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Provedba trogodišnjeg Programa rada
Godina provedbe
Planirane aktivnosti
Provedba aktivnosti
Redni
broj iz programa
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2. Odstupanje od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem Programu rada
Godina provedbe
Popis neprovedenih planiranih aktivnosti
Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje
Redni
broj
Opis aktivnosti
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira
zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.
2 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .
1* i 2* - Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije.
Dodatna obrazloženja:
DOKAZI O PROVEDBI AKTIVNOSTI ( molimo priložiti po godinama provedbe trogodišnjeg Programa rada ):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Popis zaposlenih osoba (temeljem ugovora o radu, ugovora o djelu, ugovora o autorskom djelu)
2.
Popis volontera uključenih u provedene aktivnosti
3.
Podaci o prostoru (ured/skladište) i opremi koja je korištena (ugovori o vlasništvu prostora i opreme, odnosno najmu ili korištenju; dokazi o plaćenom najmu prostora i opreme, dokazi o kupljenoj opremi i sl.)
4.
Podaci o vozilima korištenim u provedbi aktivnosti
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 4.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________
Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći
za _________ godinu
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći)
Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C) Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osoba/e (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
IBAN broj:
2. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog trogodišnjeg Programa rada
Rješenje kojim je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći ( molimo upisati KLASU, URBROJ i datum izdavanja) :
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznos ):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
3. Provedene aktivnosti prikupljanja humanitarne pomoći nepredviđene u trogodišnjem Programu
rada pravne osobe kojoj je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Opis aktivnosti
Vrijeme
provedbe
Obuhvaćena
skupina korisnika₁*
Napomena: Ovisno o potrebi mogu se dodavati novi redci!
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada ( molimo upisati iznos ):
* Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u okviru provedenih aktivnosti nepredviđenih trogodišnjim programom rada:
4. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći u kalendarskoj godini
za koju se podnosi Izvješće (2+3)
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznos ):
* Ne odnosi se na zaklade, odnosno fundacije
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE:
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)
2.
Popis neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć
( ime, prezime i adresa )
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 5.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO: ________________________________________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba
B) Profitna pravna osoba
C) Fizička osoba
A) i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
Naziv banke i broj poslovnog
računa:
IBAN broj:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
2. Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije (zaokružiti jedan redni broj)
Redni broj
Oznaka vrste
SVRHA
1.
LB
Liječenje bolesti
2.
LD
Liječenje djece
3.
LO
Liječenje odraslih osoba
4.
REH
Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
5.
NMU
Nabava medicinskih uređaja i opreme
6.
NODP
Nabava ortopedskih i drugih pomagala
7.
SPSOS
Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina
8.
PHO
Zadovoljavanje potreba za prehranom i odjećom
9.
ŠK
Unaprjeđenje uvjeta školovanja
10.
OJO
Obnova javnih i drugih objekata
11.
KAT
Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem
12.
USI
Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
13.
OST
Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći
3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Očekivano trajanje humanitarne akcije -
broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :
Početak -
Završetak -
Ciljana skupina korisnika (molimo zaokružiti odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika
(bliže odrediti broj neposrednih korisnika)
Osobno ime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
Suglasnost osobe za koju se organizira humanitarna akcija
(samo kada se humanitarna akcija organizira za pojedinca)
Organizatori humanitarne akcije, uz Zahtjev, moraju priložiti i sljedeću dokumentaciju
(molimo zaokružiti odgovarajuće) :
A) Neprofitne pravne osobe kojima je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (stalni prikupljatelji humanitarne pomoći)
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
plan provođenja humanitarne akcije*
2.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
3.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
B) Neprofitne pravne osobe koje nemaju rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje humanitarne pomoći, te profitne pravne osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
C) Fizičke osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv fizičke osobe ne vodi kazneni postupak ne starije od tri mjeseca
__________________
* Potrebno je popuniti Obrazac broj 6.
** Potrebno je popuniti Obrazac broj 7.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 6.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Plan provođenja humanitarne akcije
Naziv i vremenski period provođenja humanitarne akcije:
Cilj organiziranja humanitarne akcije:
Potreban iznos za podmirenje potrebe:
Planirane aktivnosti (molimo kratak opis) :
Način prikupljanja humanitarne pomoći ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Planirani troškovi organiziranja humanitarne akcije:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Osobno ime i potpis fizičke osobe ili
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 7.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći
Naziv humanitarne akcije:
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći ( molimo kratak op is)
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₁
(molimo jasno odrediti i upisati):
Osobno ime i potpis fizičke osobe ili
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 8.
NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________
Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji
Vrsta izvješća koja se podnosi ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
a) Redovito izvješće - po završetku humanitarne akcije (u roku od 30 dana, od dana završetka humanitarne akcije)
b) Konačno izvješće (u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije vezane uz provedenu humanitarnu akciju)
I. PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)
Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba
B) Profitna pravna osoba
C) Fizička osoba
A) i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
Naziv Registra:
OIB:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
2. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji
Naziv humanitarne akcije:
Evidencijska oznaka humanitarne akcije:
Oznaka vrste humanitarne akcije:
Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije ( molimo upisati KLASU, URBROJ i datum izdavanja) :
Trajanje humanitarne akcije - broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :
Početak -
Završetak -
Ukupno dana -
Obuhvaćena skupina korisnika za koje je organizirana humanitarna akcija₁ (molimo odabrati odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika -
Način na koji je prikupljanja humanitarna pomoć ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Zemljopisno područje na kojem je provedena humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće – država/županija/grad/ mjesto) :
Ukupni prihod od humanitarne akcije ( molimo upisati iznose u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
c.
Financijska sredstva prenijeta iz humanitarne akcije iste oznake vrste ili usmjerene zaštiti života i zdravlja =
Ukupno = kn
Troškovi provedene humanitarne akcije: ( molimo upisati iznose u kn ):
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
II. UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE
Napomena:
Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć
Preostala humanitarna pomoć nakon završetka humanitarne akcije ( molimo upisati vrijednost - iznos u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Naziv banke i broj računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:
Razlozi postojanja neutrošene pomoći, odnosno financijskih sredstava (članak 25, stavak 2. i 3. Zakona o humanitarnoj pomoći - molimo kratak opis) :
Legenda:
1 - Pojedinac - dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba; pravna osoba – broj neposrednih korisnika; šira
zajednica/skupina korisnika - obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo (bliže odrediti broj
neposrednih korisnika.
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
2.
Preslika izjave korisnika, odnosno njegova zakonskog zastupnika ili člana obitelji o primljenim financijskim sredstvima sukladno specifikaciji materijalnih potreba korisnika vezanih uz svrhu humanitarne akcije
3.
Dokaz o izvršenom plaćanju fizičkoj, odnosno pravnoj osobi, za neposredno pružene usluge korisniku
4.
Preslike vjerodostojne dokumentacije o provedenoj humanitarnoj akciji
5.
Preslika rješenja nadležnog ureda o nalogu za uplatu neutrošenih sredstava preostalih na računu za humanitarnu akciju, na račun prve slijedeće odobrene humanitarne akcije s istom oznakom vrste
6.
Dokaz o uplati neutrošenih financijskih sredstva iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste
7.
Dokaz o zatvaranju računa za humanitarnu akciju
8.
Preslika vjerodostojne dokumentacije o troškovima humanitarne akcije
Osobno ime i potpis fizičke osobe ili
Osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku