E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


Na temelju članka 6. stavka 4. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, br. 67/08, 48/10, 74/11, 80/13, 158/13, 92/14, 64/15, 108/17, 70/19, 42/20) i članka 17. stavka 3. Zakona o cestama (»Narodne novine«, br. 84/11, 22/13, 54/13, 148/13, 92/14, 110/19, 144/21) ministar mora, prometa i infrastrukture u suglasnosti s ministrom unutarnjih poslova i ministrom prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine donosi

 

PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA OSNOVNIM UVJETIMA KOJIMA JAVNE CESTE IZVAN NASELJA I NJIHOVI ELEMENTI MORAJU UDOVOLJAVATI SA STAJALIŠTA SIGURNOSTI PROMETA

 

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
0
Komentiraj

Članak 1.

Članak 3. Pravilnika o osnovnim uvjetima kojima javne ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa („Narodne novine“, br. 110/01) mijenja se tako da glasi:

„Tehnička dokumentacija za izgradnju i rekonstrukciju javnih cesta koja je izrađena ili čija je izrada započeta prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika, može se prihvatiti odnosno dovršiti prema odredbama Pravilnika o osnovnim uvjetima kojima javne ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa (»Narodne novine«, broj 110/01.), ako bi se zbog izmjene te dokumentacije u svrhu njenog usklađivanja s ovim Pravilnikom izgradnja odnosno rekonstrukcija javne ceste morala odložiti za duže vrijeme“.

 

0
Komentiraj

Članak 2.

U dodatku „Osnovni uvjeti kojima javne ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa“ mijenja se točka 5.1.6. Zaustavni trak, tako da glasi:

 

5.1.6. Zaustavni trak

Zaustavni trak je element kolnika koji se izvodi uz rubni trak vanjskog voznog traka. Predviđa se na autocestama na cijeloj duljini trase osim:

 na objektima (vijadukti i mostovi),

 u tunelima duljim od 200 m,

 u području čvorišta na potezima trakova za usporenje i ubrzanje

 

Prilikom fazne izgradnje moguće je graditi kolnik bez zaustavnog traka uz osiguranje prostornih uvjeta za kasniju izgradnju zaustavnog traka, ali uz obaveznu izgradnju ugibališta.

 

U tunelima i galerijama kao i na ostalim dijelovima ceste na kojima se ne predviđa zaustavni trak mogu se na pogodnim mjestima predvidjeti ugibališta za privremeno zaustavljanje vozila.

 

Razmak i dimenzije ugibališta odabiru se prema terenskim uvjetima. Treba nastojati izbjeći ugibališta za suprotne smjerove jedno nasuprot drugom.

 

Širina zaustavnog traka iznosi 2,50 m.

 

 

 

0
Komentiraj

Članak 3.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

 

Klasa:
Urbroj:

Zagreb,

Ministar
Oleg Butković, v. r.

 

 

 

 

 

 

 

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2022 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.