E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2019. GODINU

Zagreb, siječanj 2019. 

AKCIJSKI PLAN ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2019. GODINU

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
2
Komentiraj

UVOD

Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 29. siječnja 2015. godine usvojila Zaključak kojim se prihvaća Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine (Narodne novine, broj 11/15, u daljnjem tekstu: Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača). Ciljevi  Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača su razvoj kvalitete, povećanje kanala distribucije, ali i provođenje već poznatih i učinkovitih aktivnosti te zajedničko djelovanje svih dionika u svrhu financijskog opismenjavanja stanovništva.

Da bi se navedeni ciljevi ostvarili Ministarstvo financija, u suradnji s dionicima iz Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača, svake godine izrađuje Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača (u daljnjem tekstu: Akcijski plan) kojim se propisuju mjere i aktivnosti usmjerene prema podizanju financijske pismenosti.  U tu svrhu donosi se i Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača za 2019. godinu (u daljnjem tekstu: Akcijski plan za 2019. godinu) koji se izrađuje  s ciljem provođenja aktivnosti i mjera usmjerenih financijskom obrazovanju potrošača. Predmetnim planom definirane su mjere i aktivnosti svih dionika, rok za provedbu mjera, pokazatelji uspješnosti te izvori financiranja. Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača kao i Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača za svaku narednu godinu usmjereni su na poticanje svih dionika financijskog obrazovanja na zajedničko djelovanje prema razumijevanju zajedničkog cilja i predanosti za njegovo postizanje a kako bi se svim građanima Republike Hrvatske osigurala prilika ostvarivanja određene koristi od financijskog obrazovanja.

Sredstva za provedbu aktivnosti Akcijskog plana za 2019. godinu osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske. Ministarstvo znanosti i obrazovanja, i Agencija za odgoj i obrazovanje koja sudjeluju u provedbi aktivnosti Akcijskog plana za  2019. godinu imaju osigurana sredstva u okviru svojih redovnih aktivnosti. Ostala tijela osiguravaju vlastita sredstva za provedbu mjera i aktivnosti u svrhu financijskog opismenjavanja potrošača.

Svi dionici provedbe Akcijskog plana za 2019. godinu izvijestit će Ministarstvo financija o provedenim aktivnostima za proteklo izvještajno razdoblje kao i o projekcijama aktivnosti za naredno izvještajno razdoblje.

Učinkovita provedba Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača podrazumijeva različite mjere i aktivnosti usmjerene k unaprjeđenju financijske pismenosti potrošača te je stoga Ministarstvo financija početkom 2015. godine osnovalo Operativnu radnu grupu za praćenje provedbe mjera i aktivnosti (u daljnjem tekstu: Operativna radna grupa). Na sastancima koji se održavaju nekoliko puta godišnje raspravlja se o provedbenim aktivnostima te ostalim pitanjima relevantnim za financijsku pismenost.

Zavisno od aktivnosti, u rad Operativne radne grupe mogu se uključiti i predstavnici drugih institucija relevantnih za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača. Svi dionici u provedbi Akcijskog plana obvezuju se na kvalitetnu međusobnu suradnju, radi stvaranja uvjeta u okviru svoje nadležnosti i djelokruga rada te u skladu sa svojim djelatnostima, za osnaživanje okruženja i administrativne učinkovitosti u poticanju unaprjeđenja financijske pismenosti potrošača.

Akcijski plan za 2019. godinu izrađen je kao »živi dokument« podložan prilagodbama i eventualnim budućim promjenama. Također, praćenje Akcijskog plana za 2019. godinu omogućit će Ministarstvu financija i nositeljima provedbe, identifikaciju onoga što je uspješno u provođenju financijske pismenosti, identifikaciju ciljnih skupina koje imaju koristi od financijske pismenosti, stjecanje saznanja o tome koji su dodatni izvori potrebni te identifikaciju potencijalnih propusta i aktivnosti za njihovo otklanjanje.

0
Komentiraj

SADRŽAJ AKCIJSKOG PLANA

Akcijski plan za 2019. godinu sadrži prikaz identificiranih mjera i aktivnosti u podizanju razine financijske pismenosti građana Republike Hrvatske. Mjere su definirane prema nositeljima, odnosno dionicima u provođenju financijskog obrazovanja definiranim Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti potrošača. Uz mjere, navedene su i aktivnosti svih dionika, rok unutar kojeg će se one provoditi, izvori financiranja te pokazatelji uspješnosti. 

RED. BR.

MJERA

AKTIVNOST

2019.

NOSITELJ/SUNOSITELJ

ROK PROVEDBE
(kvartal/
kontinuirano)

IZVORI FINANCIRANJA

POKAZATELJI USPJEŠNOSTI

1.

Komunikacija s potrošačima

Redovita komunikacija s potrošačima radi savjetovanja po upitima.

DA

MFIN

MINGPO

HANFA

HNB

HUO

HGK

UMFO

Kontinuirano

MFIN – državni proračun

HANFA, HNB, HUO, HGK, UMFO – vlastita sredstva

Kontinuirana komunikacija s potrošačima u svezi sa zaštitom njihovih ekonomskih interesa.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sudjelovanje i organizacija seminara, radionica, panela, konferencija, okruglih stolova te stručnih skupova.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sudjelovanje na tribinama, okruglim stolovima, radionicama, edukativnim  skupovima i seminarima.

DA

MFIN

MINGPO

MIZ

MZO

HANFA

HNB

HUO

HUB

HUP

ZSE

HGK

UMFO

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

 

 

MFIN, MZO, AZOO – državni proračun

 

 

HANFA, HNB, HUO, HUB, HUP, HGK, ZSE, UMFO, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Broj organiziranih seminara, radionica, tribina, panel rasprava, okruglih stolova, konferencija te stručnih skupova. Broj sudionika na seminarima, panelima, radionicama, konferencijama, okruglim stolovima te stručnim skupovima. Zaključak dobiven analizom evaluacijskih listića o održanim seminarima, tribinama, panelima, radionicama, konferencijama, okruglim stolovima te stručnim skupovima.

U organizaciji AZOO-a održavanje stručnih seminara za učitelje i nastavnike na temu financijske pismenosti, u okviru kurikuluma Građanskog odgoja i obrazovanja, u suradnji s drugim financijskim ustanovama i organizacijama.

DA

AZOO

HUO

ŠTEDOPIS

UMFO

I. kvartal

Održavanje predavanja na stručnim skupovima za profesore u okviru kurikuluma Građanskog odgoja i obrazovanja.

Pripremljen  je kurikulum međupredmetne teme Poduzetništvo, u okviru kojeg je pripremljena domena Ekonomska i financijska pismenost.

Broj održanih radionica za nastavnike, broj predavanja i broj nastavnik koji su sudjelovali.

Organizacija različitih stručnih seminara, radionica, savjetovanja i slično u kontekstu hrvatskog tržišta osiguranja (CEDOH – Centar za edukaciju koji djeluje u okviru HUO-a, provodi edukativne aktivnosti otvorenog tipa).

DA

HUO

Kontinuirano

 

Broj održanih seminara i radionica.

Organizacija događanja i okruglih stolova za educiranje članova (između ostalog i u cilju zaštite potrošača), organizacija radnih ručkova i stručnih skupova s predstavnicima vlasti, gospodarstva i međunarodnih organizacija.

DA

HUP

Kontinuirano

Broj održanih skupova, broj sudionika.

Stručni skupovi i okrugli stolovi na aktualne teme.

DA

UMFO

Kontinuirano

Održane konferencije, nazivi, broj održanih konferencija, broj sudionika.

 

 

Teme skupova, broj održanih skupova ili broj sudionika.

Organizacija konferencije namijenjene stručnoj i poslovnoj javnosti.

DA

UMFO

ZSE

IV. kvartal

Organiziranje i sudjelovanje na raznim konferencijama, skupovima, okruglim stolovima tematski vezanih uz podizanje financijske pismenosti.

DA

HUB

Kontinuirano

Organiziranje različitih edukativnih događanja u Zagrebu i drugim gradovima te kroz mrežu županijskih komora, u cilju podizanja razine financijske pismenosti učenika srednjih škola, studenata i poslovnih subjekata.

DA

HGK

Sudjelovanje u radu eng.Child and youth finance working group for youth financial education and financial inclusion South Eastern Europe

DA

HNB

Kontinuirano

Broj održanih događanja, nazivi, teme.

3.

Edukacijske aktivnosti u svezi s financijskom pismenosti

Predavanja namijenjena učenicima i studentima, prezentacije iz područja financijskih usluga koje uključuju teme vezane uz podizanje svijesti o važnosti financijske izobrazbe.

DA

HANFA

Kontinuirano

HANFA, HNB, HGK, ZSE, HUO, ŠTEDOPIS, EFZG – vlastita sredstva

Broj organiziranih posjeta učenika i studenata financijskim institucijama i državnim institucijama te broj održanih predavanja, radionica, prezentacija iz područja financijskih usluga. Broj učenika odnosno studenata koji su sudjelovali na predavanjima. Zaključak nakon analize evaluacijskih listića o održanim predavanjima.

Informiranje i educiranje učenika srednjih škola i fakulteta na temu financijske pismenosti putem radionica u školama  i edukativnih programa putem Interneta.

DA

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj održanih radionica, broj predavanja, broj sudionika.

Zaključak nakon analize evaluacijskih listića o održanim predavanjima.

Edukativni programi putem Interneta.

Održavanje predavanja za srednjoškolce i studente.

DA

 

ZSE

Kontinuirano

 

Broj održanih događanja, predavanja, konferencija i broj sudionika odnosno polaznika.

 

 

 

 

 

Proveden edukativno-kreativni natječaj. („ Manje rizika - više zabave “)

Organizacija edukativno kreativnog natječaja „Manje rizika - više zabave“.

DA

HUO

 

 

I. i II. kvartal

 

 

Organizacija edukativnih radionica i predavanja za učenike i studente pri čemu se sadržaj izlaganja usklađuje s pojedinačnim zahtjevima.

DA

HNB

Kontinuirano

 

Broj održanih događanja, predavanja,  i broj sudionika odnosno polaznika.

 

Edukativni kvizovi znanja putem Interneta.

 

DA

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj održanih kvizova i broj prijavljenih timova.

Projekt „Više znamo, bolje razumijemo“ za učenike i nastavnike srednjih škola u Zagrebu

DA

HGK

II. kvartal

Organizirana edukacija u pet zagrebačkih srednjih škola.

Organizacija konferencije »Dan hrvatskih financijskih institucija«.

DA

HGK

EFZG

IV. kvartal

Održana Konferencija u Zagrebu

 4.

Provedba projekta „ Središnji portal za potrošače“.

Pokretanje projekta „ Središnji portal za potrošače“.

DA

 

 

MINGPO

 

 

 

 

Kontinuirano

 

 

 

 

MINGPO – državni proračun

 

 

 

 

 

 

Broj pruženih savjeta potrošačima u područjima općih prava potrošača, korištenja javnih usluga, elektroničkih komunikacija te financijskih usluga.

 

Broj informiranih potrošača.

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suradnja s nadležnim ministarstvima, članovima Operativne radne grupe te ostalim institucijama relevantnim za

podizanje razine financijske pismenosti.

Aktivna suradnja članova Operativne radne grupe s ciljem podizanja razine financijske pismenosti potrošača.

DA

MFIN

MINGPO

MIZ

MZO

AZOO

HANFA

HNB

HUO

HGK

HUB

ZSE

HUP

UMFO

EFZG

ŠTEDOPIS

 

Kontinuirano

 

MFIN, MZO, MIZ, AZOO – državni proračun

 

HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

 

Kontinuitet aktivne suradnje nadležnih ministarstava, članova Operativne radne grupe te ostalih institucija relevantnih za podizanje razine financijske pismenosti.

 

Suradnja sa županijskim stručnim vijećima za građanski odgoj i obrazovanje.

DA

AZOO

HUO

ŠTEDOPIS

EFZG

 

Broj održanih događanja, broj polaznika te povratna informacija.

 

 

Suradnja s MINGPO – Odjelom za zaštitu potrošača i Savjetovalištima za zaštitu potrošača.

DA

HUO

Broj održanih događanja, nazivi, teme, broj obuhvaćenih potrošača.

Suradnja s udrugama studenata, uključujući i suradnju pri održavanju specijaliziranih ljetnih škola, susreta i slično.

DA

HANFA

 

Broj ostvarenih suradnji.

 

EFZG

Broj ostvarenih suradnji.

 

Sudjelovanje u projektu pružanja tehničke pomoći u financijskom obrazovanju u organizaciji OECD/INFE i Ministarstva financija Nizozemske

DA

MFIN

HNB

HANFA

Provedba projekta tehničke pomoći u financijskom obrazovanju.

6.

Izrada, izdavanje i objava edukativnih materijala, brošura i publikacija, internetskih stranica i korisnih uputa u svezi s financijskim opismenjavanjem i obrazovanjem.

Izrada i objava brošura, publikacija, uputa, stručnih tekstova i slično o različitim financijskim uslugama i proizvodima.

 

 

 

 

 

DA

HGK

 

Kontinuirano

 

MFIN, MZO, MIZ, AZOO – državni proračun

 

 

 

HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

 

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, brošura, publikacija, knjiga, letaka i sl.

EFZG

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, brošura, publikacija, knjiga, letaka i sl.

Objava relevantnih informacija na internetskoj stranici u svezi s financijskom pismenosti potrošača te njezino ažuriranje.

 

DA

MINGPO

 

Posjećenost portala, broj pregleda te preuzimanja materijala.

 

 

 

Dodatno tiskanje i distribucija (direktno i putem društava za osiguranje) brošure „Čemu zapravo služi osiguranje?“ (oko 2500 primjeraka)

 

 

DA

 

MFIN

 

EFZG

Izrada ili objava edukativnih materijala i uputa vezanih uz bankarske i financijske usluge.

 

DA

HNB

Objava materijala vezanih uz financijske usluge.

DA

HANFA

Izdavanje brošure i informativnih materijala o financijskoj pismenosti na području osiguranja te njihova objava na internetskoj stranici.

DA

HUO

Izdavanje edukativnog materijala za mlade koji po prvi puta ulaze na tržište rada te objava na internetskoj stranici.

DA

 

MFIN, MINGPO, MIZ, MZO, AZOO, HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, EFZG, ŠTEDOPIS

 

 

II. kvartal

Izdavanje edukativnih materijala u kojima se opisuju pojmovi iz područja mirovinskih fondova i mirovinskog sustava.

DA

UMFO

II. kvartal

Projekt financijske pismenosti, faza II, „Zašto (ni)ovo nismo učili u školi“, za građane 18+  i objava na internetskoj stranici.

DA

ŠTEDOPIS

IV. kvartal

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, publikacija;

broj pregleda te preuzimanja materijala.

 

 

 

 

Razvoj i nadogradnja portala i izrada više programa za edukaciju putem Interneta, objava relevantnih informacija na internetskoj stranici u svezi s financijskom pismenosti potrošača.

DA

Kontinuirano

Tiskanje i distribucija drugog izdanja besplatnog udžbenika »Moj novac, moja budućnost« namijenjenog učenicima srednje škole u skladu s kurikulumom Građanskog odgoja i obrazovanja.

DA

III. kvartal

Vlastita sredstva

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suradnja s medijima i internetskim portalima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ciljani istupi u medijima vezano uz projekt Financijske pismenosti u Republici Hrvatskoj i zajedničke aktivnosti svih institucija i osiguratelja.

DA

HUO

Kontinuirano

 

HUO, ŠTEDOPIS,

HANFA, HNB,

UMFO, HGK, HUB, EFZG – vlastita sredstva

 

AZOO – državni proračun

 

 

Kontinuirano informiranje potrošača u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača i njihovog aktivnog uključivanja u zaštitu i ostvarivanje svojih prava.

II. kvartal

 

Podrška kreativno-edukativnom natječaju na portalu 24sata putem pozivnih članaka na sudjelovanje, putem blogova na temu osiguranja i putem članaka o završenom natječaju sa navođenjem pristiglih radova.

Provedena medijska kampanja uz edukativnu društvenu igru „ Manje rizika – više zabave “.

 

Medijska kampanja uz kreativno edukativni natječaj/kviz ili slični format koji će biti proveden u 2019. godini.

DA

Sudjelovanje u medijima u cilju promicanja važnosti financijske pismenosti.

DA

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Gostovanja na nacionalnoj i komercijalnim televizijama;  broj objavljenih i članaka u tiskanim i internetskim medijima u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača.

Suradnja s portalom Srednja.hr putem kreiranja nagradnih igra i pitalica te druge moguće aktivnosti za učenike srednjih škola i studente.

DA

HUO

AZOO

Broj i vrsta provedenih aktivnosti.

Sudjelovanje u medijima u cilju promicanja važnosti financijske pismenosti.

DA

HANFA

Kontinuirano informiranje potrošača u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača i njihovog aktivnog uključivanja u zaštitu i ostvarivanje svojih prava.

Sudjelovanje u medijima i odgovaranje na upite koji imaju za cilj financijsku edukaciju javnosti i potrošača iz djelokruga rada središnje banke.

DA

HNB

Gostovanja na nacionalnoj i komercijalnim televizijama, broj objavljenih članaka i prenošenje članaka u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača.

Suradnja s medijima po pitanju svih relevantnih tema u svezi sa zajedničkim

 

aktivnostima mirovinskih društava.

DA

UMFO

III. i IV. kvartal

Redovne tiskovne konferencije, brifinzi, okrugli stolovi.

Medijska kampanja u tiskanim medijima i na Internetu – edukacija o važnosti mirovinske štednje te osnovnim pojmovima.

 

DA

Kampanja financijske pismenosti za osnovne škole - Projekt „MAFIN“.

 

 

Informiranje potrošača i poslovnih subjekata kroz suradnju s medijima putem odgovora na upite, stručnih članaka i drugo.

 

DA

HGK

Kontinuirano

 

Odgovori na upite.

Održavanje redovnih brifinga za medije o temama iz područja bankarstva, financija i ekonomije. Objave za medije i odgovori na upite.

 

DA

HUB

Broj i teme održanih brifinga.

8.

Obilježavanje međunarodnih događaja značajnih za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača.

Obilježavanje Europskog dana cestovne sigurnosti i Svjetskog dana štednje u suradnji s društvima za osiguranje.

DA

HUO

II. i IV. kvartal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MFIN, MZO, AZOO – državni proračun

 

HNB, HANFA, HGK, HUO, HUB, UMFO, ZSE, HUP, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

Obilježen Europski dan cestovne sigurnosti.

 

Obilježen Svjetski dan štednje.

 

Obilježen Svjetski dan investicijskih fondova.

 

Obilježen Svjetski dan kreditnih unija.

 

Obilježen Europski i Svjetski tjedan novca.

 

Broj događanja na obilježenim međunarodnim događajima, broj polaznika, broj pregleda te doseg na društvenim mrežama.

Obilježavanje Svjetskog dana investicijskih fondova.

DA

HGK

II. kvartal

EFZG

Obilježavanje Svjetskog dana štednje putem predstavljanja analize trendova štednje u Hrvatskoj te organiziranje javne debate za srednjoškolce ili studente.

DA

 

HUB

 

IV. kvartal

EFZG

Obilježavanje Svjetskog dana štednje.

DA

HGK

DA

ŠTEDOPIS

Obilježavanje Svjetskog dana kreditnih unija.

DA

HUP

Obilježavanje Europskog i Svjetskog tjedna novca.

DA

MINGPO

MZO

MFIN

AZOO

HNB

HANFA

HUO

HUB

HUP

HGK

UMFO

ZSE

EFZG

ŠTEDOPIS

II. kvartal

9.

Informiranje potrošača i poslovnih subjekata o financijskim uslugama u cilju podizanja razine financijske pismenosti.

Edukacija i informiranje potrošača i poslovnih subjekata o različitim financijskim proizvodima i uslugama (osiguranje, bankarstvo, leasing, faktoring, investicijski fondovi, mirovinski fondovi, tržište kapitala i drugo).

DA

HGK

 

 

Kontinuirano

 

 

 

HGK, HUB, HUP, ŠTEDOPIS, – vlastita sredstva

Broj organiziranih edukacija i drugih oblika informiranja te broj sudionika u cilju podizanja razine financijske pismenosti potrošača i poslovnih subjekata.

Organizacija radionica i drugih oblika informiranja o SEPA platnim uslugama u suradnji s ostalim članovima hrvatskog SEPA foruma (HUB, HNB, FINA, MFIN). Ažuriranje web stanice www.sepa.hr te odgovori na upite upućeni putem kontakt adrese info@sepa.hr

Broj organiziranih radionica i drugih oblika informiranja, redovito održavanje i ažuriranje www.sepa.hr te objave na www.hgk.hr

Informiranja članova HUP-a o važnosti financijske edukacije.

DA

HUP

Kontinuirano

 

Informiranje  javnosti  iz područja financijske pismenosti.

 

Distribucija informativnih tekstova (newslettera).

DA

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj objavljenih priopćenja.

Broj distribuiranih informativnih tekstova (newslettera).

10.

 

Provođenje drugih aktivnosti usmjerenih na podizanje razine financijske pismenosti.

 

Promotivna kampanja o funkcioniranju OMF-a i DMF-a.

DA

UMFO

II. i III. kvartal

 

UMFO, HUO, FINA, HUB – vlastita sredstva

Broj aktivnosti usmjerenih na podizanje razine financijske pismenosti. Provedena mini kampanja o  DMF-u.

Promicanje financijske pismenosti i putem drugih aktivnosti u suradnji s društvima za osiguranje

DA

HUO

Kontinuirano

Aktivnosti  povezane s poticanjem svijesti o važnosti financijske edukacije iz područja osiguranja.

 

 

Broj građana koji su inicirali postupak, a kojima su zaposlenici FINA-e u ulozi posrednika pomogli da u dijelu koji prethodi sudskom postupku, utvrde svoje obveze i pokušaju sa svojim vjerovnicima postići izvansudsku nagodbu.

 

Broj posjetitelja ili broj upita medija temeljem sadržaja na stranici sigurnostnainternetu.hr.

 

 

Sudjelovanje zaposlenika FINA-e kao posrednika temeljem provođenja Zakona o stečaju potrošača.

DA

FINA

Ažuriranje sadržaja na internetskoj stranici sigurnostnainternetu.hr i promicanje objava na društvenim mrežama u svrhu prevencije prevara na Internetu.

DA

HUB

11.

Provedba Programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole.

Provedba Programa u osnovnim i srednjim školama.

DA

AZOO

EFZG

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

AZOO– državni proračun

ŠTEDOPIS, EFZG – vlastita sredstva

Proveden Program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole. Ocjena uspješnosti provedbe na temelju evaluacije učenika, odnosno nastavnika.

12.

Aktivnosti Koordinacije nebankarskih institucija na financijskom tržištu unutar HUP – udruge financijskog poslovanja.

Promocija aktivnosti članova Koordinacije prema javnosti kako bi se upoznali s radom i ponudom financijskih usluga koje postoje na domaćem tržištu (članovima HUP-a nefinancijskog sektora, prema nadležnim institucijama te široj javnosti).

DA

HUP

Kontinuirano

HUP – vlastita sredstva

Rad i djelovanje Koordinacije nebankarskih institucija na financijskom tržištu.

POPIS KRATICA:

AZOO Agencija za odgoj i obrazovanje

EFZG Ekonomski fakultet Zagreb

FINA Financijska agencija

HANFA Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga

HGK Hrvatska gospodarska komora

HNB Hrvatska narodna banka

HUB Hrvatska udruga banaka

HUO Hrvatski ured za osiguranje

HUP Hrvatska udruga poslodavaca

HUS Hrvatska udruga srednjoškolaca

MFIN Ministarstvo financija

MINGPO Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

MZO Ministarstvo znanosti i obrazovanja

OMF Obvezni mirovinski fondovi

DMF Dobrovoljni mirovinski fondovi

ŠTEDOPIS  Institut za financijsko obrazovanje

UMFO  Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava

ZSE Zagrebačka burza

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.