Akcijski plan za 2019. i 2020. godinu uz Strategiju suzbijanja korupcije za razdoblje od 2015. do 2020.
- Ukupno komentara:
- Ukupno općih komentara:
- Ukupno nadopuna teksta:
STRATEŠKA PODRUČJA U BORBI PROTIV KORUPCIJE
Horizontalni ciljevi
Integritet unutar političkog sustava i uprave
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje integriteta i odgovornosti nositelja javnih funkcija u svim granama vlasti
1. |
Izrada online antikorupcijskog priručnika za državne dužnosnike o suzbijanju korupcije, sprječavanju sukoba interesa, transparentnosti i pristupu informacijama, javnim nabavama te fiskalnoj i financijskoj odgovornosti |
MP
|
MU, PI, POSI, DUR, DKOM, MF, |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen, objavljen i distribuiran e-poštom online priručnik - Priručnik predstavljen na javnom događanju
|
2 |
Provedba edukacija za zaposlenike tijela javne uprave s ciljem unaprjeđenja integriteta tijela javne uprave i primjene etičkih načela u svakodnevnom radu zaposlenika javne uprave |
MU |
DŠJU |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedeno najmanje 5 radionica za zaposlenike tijela javne uprave |
3. |
Edukacija djelatnika za provedbu predloženih mjera radi sprječavanja mogućeg koruptivnog postupanja |
MORH |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Održane edukacije djelatnika |
4. |
Donošenje Zakona o sustavu državne uprave (profesionalizacija državne uprave uvođenjem funkcija Ravnatelja upravnih organizacija) |
MU |
- |
II. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
5. |
Upravljanje korupcijskim rizicima u procesu pružanja usluga javne uprave -uspostava usluga kroz jedinstveno upravno mjesto sa svrhom zaprimanja zahtjeva za pokretanje upravnih ili drugih postupaka |
MU |
- |
II. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Uspostavljene usluge kroz jedinstveno upravno mjesto |
6. |
Evaluacija postojećeg stanja integriteta tijela javne vlasti uporabom on-line upitnika – alata za samoprocjenu integriteta |
MP |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Najmanje 15 jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, - Izvješće o rezultatima provedene samoprocjene |
7. |
Donošenje Kodeksa o etičkom djelovanju zastupnika u Hrvatskom saboru |
HS |
- |
I. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Donesen Kodeks |
Jačanje transparentnosti izbornih kampanja i regulacija financiranja referendumskih kampanja
8. |
Edukacija subjekata koje nadzire DIP u području redovnog nadzora financiranja |
DIP |
- |
II. kvartal 2019. |
68.950,00 kn |
- Povećan broj programa izobrazbe i stručnog usavršavanja - Provedeno 20 edukacija |
9. |
Objava financijskih izvještaja subjekata nad kojima DIP provodi redovni nadzor financiranja te nadzor financiranja izborne promidžbe na internetskim stranicama DIP-a, u otvorenom strojno čitljivom formatu |
DIP |
- |
II. kvartal 2020. |
250.000,00 kn |
- Objavljeni financijski izvještaji na stranicama DIP-a |
10. |
Razvoj on-line edukacije namijenjene subjektima nad kojima DIP provodi redovni nadzor financiranja |
DIP |
- |
I. kvartal 2019. |
30.000,00 kn |
Razvijena on-line edukacija i objavljena na internetskim stranicama DIP-a |
11. |
Razvoj on-line edukacije namijenjene subjektima izbora za članove u Europski parlament |
DIP |
- |
II. kvartal 2019. |
30.000,00 kn |
Razvijena on-line edukacija i objavljena na internetskim stranicama DIP-a |
12. |
Razvoj on-line edukacije namijenjene subjektima izbora za predsjednika Republike Hrvatske |
DIP |
- |
IV. kvartal 2019. |
30.000,00 kn |
Razvijena on-line edukacija i objavljena na internetskim stranicama DIP-a |
13. |
Razvoj on-line edukacije namijenjene subjektima nad kojima DIP provodi redovni nadzor financiranja |
DIP |
- |
I. kvartal 2020. |
30.000,00 kn |
Razvijena on-line edukacija i objavljena na internetskim stranicama DIP-a |
14. |
Razvoj on-line edukacije namijenjene subjektima izbora za zastupnike u Hrvatski sabor |
DIP |
- |
II. kvartal 2020. |
30.000,00 kn |
Razvijena on-line edukacija i objavljena na internetskim stranicama DIP-a |
15. |
Proširenje administrativnih kapaciteta DIP-a zapošljavanjem 1 višeg stručnog savjetnika – savjetnika Povjerenstva u Odjelu za nadzor financiranja političkih aktivnosti i izborne promidžbe |
DIP |
- |
I. kvartal 2020. |
160.000,00 kn |
Zaposlen 1 viši stručni savjetnik – savjetnik Povjerenstva u Odjelu za nadzor financiranja političkih aktivnosti i izborne promidžbe |
Regulacija lobiranja u Republici Hrvatskoj
16. |
Izrada nacrta normativnog okvira koji se odnosi na lobiranje |
MP, MU, HS
|
|
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen nacrt normativnog okvira |
Lokalna i područna (regionalna) samouprava
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje integriteta, odgovornosti i učinkovitosti dužnosnika i zaposlenika u tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
17. |
Izrada online antikorupcijskog priručnika za lokalne dužnosnike o suzbijanju korupcije, sprječavanju sukoba interesa, transparentnosti i pristupu informacijama, javnim nabavama te fiskalnoj i financijskoj odgovornosti |
MP
|
MU, PI, POSI, DUR, DKOM, MFIN, |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen, objavljen i distribuiran e-poštom online priručnik - Priručnik predstavljen na javnom događanju
|
Jačanje svijesti o potrebi suzbijanja sukoba interesa među dužnosnicima i službenicima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
18. |
Promocija vodiča o suzbijanju korupcije |
HZŽ |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održana promocija u 2 županije |
19. |
Edukacija o sukobu interesa za županijske dužnosnike, službenike i namještenike |
HZŽ |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održane edukacije u 2 županije |
20. |
Edukacija za obveznike primjene Zakona o sprječavanju sukoba interesa na lokalnoj razini |
POSI |
- |
IV. kvartal 2020. |
40.000,00 kn (20.000,00 kn za 2019. 20.000,00 kn za 2020.) |
Održane 4 edukacije godišnje |
Jačanje transparentnosti rada i odlučivanja tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnih osoba koje osnivaju (agencije, škole i druge ustanove)
21. |
Provedba projekta Otvoreni proračun |
HZŽ |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Aplikacija Otvoreni proračun ažurirana je s planovima proračuna za 2019. godinu |
Javna nabava
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje zakonodavnog okvira javne nabave - sistematizacija i usklađivanje zakona, postupaka i priručnika u području javne nabave
22. |
Donošenje novog Zakona o DKOM-u |
MGPO |
DKOM, MU |
I. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
23. |
Osnivanje međuresorne savjetodavne radne skupine za politiku javne nabave |
MGPO |
DKOM MORH SDUSJN MIZ NN |
III. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Osnovana međuresorna savjetodavna radna skupina |
Unapređenje sustava pravne zaštite u području javne nabave i nadzora nad provedbom ugovora o javnoj nabavi
24. |
Izrada analize korupcijskih rizika u žalbenim postupcima (Godišnje izvješće o radu DKOM-a) |
DKOM |
- |
IV. kvartal 2019.
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Godišnje izvješće o radu DKOM-a izrađeno i objavljeno na stranicama DKOM-a -Izvješće prihvaćeno od strane Hrvatskog sabora |
25. |
Objava najznačajnijih odluka Državne komisije i Suda Europske unije |
DKOM |
- |
IV. kvartal 2019.
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Objava odluka na mrežnim stranicama DKOM-a |
Jačanje i unapređenje antikorupcijske i etičke edukacije stručnih osoba naručitelja i ponuditelja
26. |
Jačanje administrativnih kapaciteta i odgovornosti kod stvaranja obveza u javnoj nabavi i kod financijskih obveza |
MORH |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Održane radionice |
Trgovačka društva u većinskom državnom vlasništvu
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Intenziviranje unutarnjih i vanjskih nadzora poslovanja trgovačkih društava u većinskom državnom vlasništvu i uspostavljanje transparentnosti kriterija procjene efikasnosti poslovanja
Jačanje mehanizama sprječavanja sukoba interesa predsjednika i članova upravnih odbora trgovačkih društava u većinskom državnom vlasništvu
30. |
Edukacija za članove uprava trgovačkih društava u većinskom državnom vlasništvu |
POSI |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održana 1 edukacija godišnje |
Nadzor nad davanjem sponzorstava i donacija u trgovačkim društvima u većinskom državnom vlasništvu
31. |
Provedba programa edukacije trgovačkih društava u vlasništvu Republike Hrvatske, odnosno jedne ili više JLP(R)S o kriterijima i mjerilima dodjele donacija i sponzorstava udrugama civilnog društva |
UZUVRH |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održane minimalno 2 edukativne radionice godišnje |
Sprječavanje sukoba interesa
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje administrativnih i tehničkih kapaciteta Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa razvojem potrebnih pravnih, tehničkih i informatičkih alata te uspostavom međunarodnih i bilateralnih programa stručnog osposobljavanja
32. |
Jačanje administrativnih kapaciteta Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa zapošljavanjem novih službenika u Uredu Povjerenstva |
POSI |
- |
IV. kvartal 2019. |
400.000,00 kn
|
Zaposleni novi službenici u Uredu Povjerenstva |
33. |
Jačanje tehničkih kapaciteta Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa osiguranjem odgovarajućeg poslovnog prostora |
POSI |
- |
IV. kvartal 2019. |
700.000,00 kn |
Preseljenje Ureda Povjerenstva u adekvatan prostor |
34. |
Izrada informatičke aplikacije za pretraživanje mišljenja i odluka Povjerenstva na lako pretraživ način |
POSI |
- |
II. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađena i javno objavljena tražilica akata Povjerenstva na mrežnoj stranici Povjerenstva |
Jačanje mehanizma provjere imovinskog stanja javnih dužnosnika
35. |
Unaprjeđenje sustava podnošenja izvješća o imovinskom stanju dužnosnika omogućavanjem automatskog popunjavanja dijela podataka iz dostupnih javnih izvora |
POSI |
-
|
IV. kvartal 2019. |
100.000,00 kn |
Unaprjeđen sustav izvješća o imovinskom stanju dužnosnika |
Podizanje svijesti o sukobu interesa svih kategorija i razina dužnosnika obuhvaćenih odredbama Zakona o sprječavanju sukoba interesa, u cilju osvješćivanja o problematici etike i integriteta
36. |
Održavanje Okruglih stolova o pitanjima sukoba interesa i načelima obnašanja javnih dužnosti |
POSI |
- |
IV. kvartal 2020. |
10.000,00 kn (5.000,00 kn za 2019. 5.000,00 kn za 2020.) |
Održan 1 okrugli stol godišnje |
37. |
Izdavanje publikacije o osnovnim obvezama i ograničenjima dužnosnika sukladno odredbama Zakona o sprječavanju sukoba interesa |
POSI |
- |
I. kvartal 2020. |
5.000,00 kn za 2019. godinu |
Izdana publikacija |
Pravo na pristup informacijama
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje provedbe Zakona o pravu na pristup informacijama i drugih propisa kojima se ostvaruje transparentnost
Izgradnja i jačanje institucionalnih kapaciteta za provedbu Zakona o pravu na pristup informacijama
44. |
Provedba edukacija za službenike u tijelima javne vlasti o pravu na pristup informacijama |
PI |
DŠJU |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Provedeno minimalno 3 edukacije godišnje za službenike u tijelima javne vlasti - Educirano ukupno najmanje 60 službenika godišnje |
45. |
Provedba tematskih webinara za službenike u tijelima javne vlasti |
PI |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Provedeno minimalno 5 webinara godišnje - Educirano ukupno najmanje 50 službenika godišnje |
Jačanje svijesti o pravu na pristup informacijama i potrebi transparentnog rada tijela javne vlasti
46 . |
Provedba kampanje za korisnike prava na pristup informacijama |
PI |
- |
IV. kvartal 2020. |
25.000,00 kn |
- Izrađen i objavljen promotivni materijali i distribuirani u najmanje 1.000 tijela javne vlasti - Provedena anketa među korisnicima o razini znanja i svijesti o pravu na pristup informacijama - Održano najmanje 4 webinara godišnje za korisnike - Distribuirani video edukativni materijali na internet stranici i društvenim mrežama (minimalni doseg 2.000 korisnika) - Radijski spot o PPI distribuiran kroz mrežu nacionalnih radijskih stanica |
Uloga organizacija civilnog društva, građana i medija u suzbijanju korupcije
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Povećanje transparentnosti suradnje tijela javne vlasti s civilnim društvom
47. |
Ažuriranje baze podataka o sastavima radnih skupina za izradu nacrta zakona, drugih propisa i akata te drugih povjerenstava i radnih tijela (uključujući ona u kojima sudjeluju organizacije civilnog društva i ostali predstavnici zainteresirane javnosti) u sklopu savjetovanja.gov.hr |
UZUVRH |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Ažurirana baza podataka na stranici https://savjetovanja.gov.hr/baza-savjetodavnih-tijela/1118 o sastavima radnih skupina u otvorenom obliku |
48. |
Izrada novog informacijskog sustava za praćenje i vrednovanje dodjele financijskih sredstava udrugama koje provode programe i/ili projekte od interesa za opće dobro (čl. 56. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge) |
UZUVRH |
- |
IV. kvartal 2020. |
3.900.000,00 kn (1.950.000,00 kn na godišnjoj razini, Izvor 561 – 85%, Izvor 12 – 15%) |
- Izrađen opis poslova za izradu novog informacijskog sustava - Uspostavljen novi informacijski sustav - Objavljeni izvještaji o provedenim financiranim programima organizacija civilnog društva - Najmanje 10 davatelja financijskih sredstava na nacionalnoj razini koristi novi informacijski sustav |
49. |
Provedba programa edukacije o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge |
UZUVRH |
DŠJU |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Provedena 3 edukacijska seminara na državnoj te 3 na razini JLP(R)S, od čega je barem jedan usmjeren analizi konkretnih slučajeva, namijenjen službenicima koji su odslušali osnovni program - Najmanje 15 sudionika po seminaru |
50. |
Unaprjeđenje partnerstva između lokalnih vlasti i OCD-ova za ujednačen regionalni razvoj civilnoga društva |
UZUVRH |
HZŽ, Udruga gradova i Udruga općina
|
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Najmanje 100 gradova koji su potpisali i promovirali Deklaraciju o suradnji gradova i OCD-ova - Najmanje 10 županija koje su potpisale i promovirale Deklaraciju o suradnji županija i OCD-ova - Najmanje 25 općina koje su potpisale Deklaraciju o suradnji općina i OCD-ova - Najmanje 30 općina, gradova odnosno županija koje su s organizacijama civilnoga društva potpisale Povelje o suradnji - Najmanje 10 osnovanih savjeta za razvoj civilnoga društva na lokalnim razinama |
51. |
Poticanje tijela javne vlasti na otvaranje podataka u okviru OP ULJP 2014.-2020. u području podrške partnerskim inovativnim projektima civilnog, javnog i poslovnog sektora za ponovno korištenje otvorenih javnih podataka i razvoj informacijsko komunikacijskih tehnologija (IKT) i mobilnih aplikacija za kvalitetnije sudjelovanje građana u lokalnom odlučivanju |
UZUVRH |
- |
IV. kvartal 2020.
|
27.000.000,00 kn, Izvor 561 – 85%, Izvor 12 – 15%
|
- 15 ugovorenih projekata - 27.000.000,00 kuna ugovoreno u okviru poziva na dodjelu bespovratnih sredstava - 30 organizacija civilnoga društva uključenih u provedbu aktivnosti - Najmanje 15 tijela javne vlasti uključenih u provedbu aktivnosti |
Jačanje sposobnosti organizacija civilnog društva za aktivan doprinos provedbi antikorupcijskih mjera
52. |
Provedba projekata ugovorenih u okviru OP ULJP 2014.-2020. u području suradnje organizacija civilnoga društva i lokalnih vlasti za prevenciju korupcije i sukoba interesa u provedbi javnih politika |
UZUVRH |
Organizacije civilnoga društva |
IV. kvartal 2020. |
14.000.000,00 kn, Izvor 561 – 85%, Izvor 12 – 15%
|
- 35 ugovorenih projekata - 14.000.000,00 kuna ugovoreno u okviru poziva na dodjelu bespovratnih sredstava - Najmanje 70 organizacija civilnoga društva uključenih u provedbu aktivnosti - Najmanje 70 JLP(R)S uključenih u provedbu aktivnosti |
Daljnje unaprjeđenje provedbe savjetovanja sa zainteresiranom javnošću
53. |
Provođenje programa edukacije o standardima savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata i radionica o korištenju sustava „e-Savjetovanja“ |
UZUVRH |
DŠJU, PI |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Provedena 3 edukacijska seminara o standardima savjetovanja na državnoj te 3 na razini JLP(R)S - Provedeno minimalno 6 radionica o korištenju sustava e-Savjetovanja godišnje - Najmanje 100 sudionika na seminarima i radionicama |
54. |
Unaprjeđenje zajedničkog interaktivnog internetskog sustava (e-Savjetovanja) – za savjetovanje s javnošću u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata |
UZUVRH |
- |
IV. kvartal 2020. |
300.000,00 kn (150.000,00 kn za 2019. godinu, 150.000,00 kn za 2020. godinu)
|
- Najmanje 1 sastanak godišnje održan s administratorima sustava i koordinatorima savjetovanja u TDU - Izrađeni godišnji izvještaji o napretku u provedbi e-savjetovanja u postupcima donošenja zakona, drugih propisa i akata |
55. |
Uspostava internetskog portala savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u donošenju odluka na lokalnoj i regionalnoj razini |
UZUVRH |
Udruga gradova HZŽ |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Uspostavljeni portali u minimalno 5 županija, gradova i općina - Najmanje 5 gradova i općina koji provode postupke savjetovanja na novo uspostavljenim portalima. - Najmanje 25 provedenih savjetovanja sa zainteresiranom javnošću na lokalnoj i regionalnoj razini. - Uspostavljen internetski portal savjetovanja za lokalnu/regionalnu razinu. - Promoviran internetski portal na lokalnoj i regionalnoj razini u cilju poticanja na sudjelovanje zainteresirane javnosti |
Unaprjeđivanje transparentnosti vlasničkih struktura medija
56. |
Donošenje Zakona o elektroničkim medijima (jačanje transparentnosti vlasništva medija do razine fizičkih osoba (očevidnik u ponovno upotrebljivom i lako pretraživom formatu otvorenog koda) |
MK |
AEM |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
57. |
Objava podataka o vlasništvu medija sukladno čl. 32. Zakona o medijima u strojno čitljivom formatu |
HGK
|
PI |
I. kvartal 2019. |
|
Objavljen skup podataka o vlasništvu medija propisanih člankom 32. Zakona o medijima u strojno čitljivom formatu |
Unaprjeđivanje transparentnosti financiranja medija (posebice u odnosu na Agenciju za elektroničke medije tijela lokalne i područne (regionalne) samouprave)
58. |
Donošenje Zakona o elektroničkim medijima (unaprjeđenje standarda u cilju jačanja transparentnosti financiranja medija, propisivanje transparentnih procedura i kriterija za financiranje medija iz lokalnih proračuna) |
MK |
AEM |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
Posebni ciljevi za prioritetna (sektorska) područja
Pravosuđe
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Proaktivna primjena etičkih standarda i jačanje sustava upravljanja sukobom interesa pravosudnih dužnosnika
59. |
Provedba edukacija pravosudnih dužnosnika - radionice na temu: Međunarodni i nacionalni standardi etike u pravosuđu i tumačenje i nadogradnja etičkih načela pravosudnih dužnosnika |
PA |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedene 2 radionice u Zagrebu i po jedna u regionalnim centrima Osijek, Rijeka, Split i Varaždin |
60. |
Izrada komunikacijske strategije za pravosudni sustav
|
PA |
MP
|
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađena Komunikacijska strategija |
61. |
Provedba edukacija sudaca i savjetnika u pravosuđu u području odnosa s javnošću |
PA |
MP, Udruga hrvatskih sudaca |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Broj održanih radionica - Broj educiranih pravosudnih dužnosnika i službenika |
62. |
Donošenje Zakona o Pravosudnoj akademiji (jačanje transparentnosti i sprječavanje sukoba interesa u radu Pravosudne akademije) |
MP |
- |
II. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
Unaprjeđenje sustava provjere imovinskih kartica pravosudnih dužnosnika
63. |
Jačanje postupka provjere sadržaja imovinskih kartica pravosudnih dužnosnika (nadogradnja mrežne aplikacije za podnošenje imovinskih kartica koja bi omogućila automatsku usporedbu podataka iz podnesenih izvješća o imovinskom stanju pravosudnih dužnosnika s podacima kojima raspolažu druga državna tijela) |
MP |
DSV, DOV, MMPI, MF, SKDD, HACZ, VTS DGU, FINA |
I. kvartal 2020. |
300.000,00 kn za 2020. godinu |
- Potpisani sporazumi o protokolu razmjene informacija između relevantnih tijela - Nadograđena mrežna aplikacija za podnošenje imovinskih kartica |
Jačanje sustava prijave koruptivnog ponašanja i uređenje zakonskog okvira za zaštitu zviždača
64. |
Provedba edukacija sudaca na temu učinkovite zaštite prijavitelja nepravilnosti |
PA |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedeno 6 edukacija |
65. |
Senzibilizacija javnosti na prijavljivanje koruptivnog ponašanja |
MUP |
MP |
IV. kvartal 2020. |
100.000,00 kn |
- Provedena medijska kampanja - Izrađen i distribuiran promotivni materijal |
Gospodarstvo
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Transparentna i učinkovita dodjela javnih ovlasti subjektima iz gospodarskog sektora
66. |
Ažuriranje Registra projekata i postrojenja za korištenje obnovljivih izvora energije i kogeneracije te povlaštenih proizvođača te objava u otvorenom obliku |
MZOE |
HERA HROTE HOPS HEP-Operator distribucijskog sustava |
IV. kvartal 2020. |
1.000.000,00 kn za 2019. godinu |
Ažurirani Registar projekata i postrojenja za korištenje obnovljivih izvora energije i kogeneracije te povlaštenih proizvođača https://oie-aplikacije.mzoe.hr/Pregledi/ u otvorenom obliku - omogućen uvid u dodjelu sredstava i posljedično opterećenje građana – Hrvatski operator tržišta energije d.o.o. |
Osiguranje učinkovite i transparentne dodjele potpora (subvencija), donacija i pomoći iz područja poduzetništva i obrta te gospodarstva (industrija, energetika, trgovina, investicije)
67. |
Provedba nadzora nad namjenskim korištenjem sredstava državnih potpora (bespovratne potpore, potpore u obliku subvencije kamata na povoljne kredite MGPO) kroz administrativne postupke, Povjerenstvo i terenske kontrole |
MGPO |
JLP(R)S |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Obavljeno 30 nadzora godišnje |
68. |
Određivanje formalnih, unaprijed poznatih procedura za sve postupke dodjele pojedinačnih potpora (subvencija), donacija i pomoći te osnivanje evaluacijskih timova za dodjelu sredstava |
MGPO |
- |
I. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Određene formalne procedure - Osnovani evaluacijski timovi |
69. |
Izrada i objava popisa dodijeljenih bespovratnih sredstava u strojno čitljivom formatu: subvencija, donacija i pomoći iz područja gospodarstva, poduzetništva i obrta |
MGPO |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađen i javno objavljen popis u otvorenom obliku na Internet stranicama MGPO-a |
Unaprjeđenje djelovanja inspekcijskih poslova u gospodarstvu
70. |
Sustavno provođenje kontrolno-instruktivnih nadzora nad radom inspektora s ciljem sprječavanja koruptivnog ponašanja |
MGPO |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedeno 20 kontrolno-instruktivnih nadzora |
Jačanje kontrole i koordinacije u postupcima provedbe natječaja i sklapanja ugovora u vezi s korištenjem financijskih sredstava EU
71. |
Prevencija nastanka nepravilnosti i prijevara, razmjena dobre i loše prakse, ujednačeno postupanje tijela u sustavu upravljanja i kontrole korištenja sredstava iz europskih strukturnih i investicijskih fondova – održavanje sastanaka Mreže koordinatora iz područja državnih potpora, Mreže koordinatora iz područja javne nabave i Mreže za upravljanje nepravilnostima |
MRRFEU |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održano 6 sastanaka Mreže koordinatora iz područja državnih potpora, Mreže koordinatora iz područja javne nabave i Mreže za upravljanje nepravilnostima |
72. |
Izrada Registra uputa tijelima u sustavu upravljanja i kontrole korištenja sredstava iz europskih strukturnih i investicijskih fondova vezane uz upravljanje nepravilnostima |
MRRFEU |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađen Registar uputa |
73. |
Praćenje i smanjivanje vjerojatnosti pojave prijevarnog postupanja – Održavanje sastanaka Skupine za procjenu rizika od prijevare tijela u sustavu upravljanja i kontrole korištenja sredstava iz europskih strukturnih i investicijskih fondova |
MRRFEU |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održano 4 sastanaka Skupine za procjenu rizika od prijevare tijela u sustavu upravljanja i kontrole korištenja sredstava iz europskih strukturnih i investicijskih fondova |
74. |
Jačanje administrativnih kapaciteta MRRFEU kroz izobrazbu u području etike, integriteta, javne nabave i državnih potpora te nepravilnosti |
MRRFEU |
- |
IV. kvartal 2020. |
200.000,00 kn (100.000,00 kn tijekom 2019. godine (85% EU sredstva, 15 % nacionalni proračun) 100.000,00 kn tijekom 2020. godine (85% EU sredstva, 15 % nacionalni proračun)) |
Održano 24 edukacije iz područja etike, integriteta, javne nabave i državnih potpora te nepravilnosti |
75. |
Izrada i redovito ažuriranje Priručnika o postupanju za Posredničko tijelo razine 1 za upravljanje strukturnim i kohezijskim fondovima EU |
MGPO |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađen Priručnik |
76. |
Organizacija informativnih radionica za pozive iz nadležnosti Posredničkog tijela razine 1 |
MGPO |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedeno 7 informativnih radionica |
77. |
Objava podataka o dodjeli bespovratnih sredstava na središnjoj internetskoj stranici ESI fondova |
MGPO |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Objavljeni podaci |
Javne financije
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Učinkovito upravljanje i kontrola javnih financija i učinkovita naplata prihoda iz nadležnosti proračunskih korisnika i jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te zakonitost korištenja proračunskih sredstava
78. |
Unaprjeđenje sustava prijave nepravilnosti u upravljanju proračunskim sredstvima Državnog proračuna Republike Hrvatske i sredstvima proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, zaprimljenih putem e-mail adrese nepravilnosti@mfin.hr . |
MFIN |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Povećanje broja riješenih prijava u odnosu na prethodnu godinu |
Jačanje administrativnih kapaciteta zaposlenika Ministarstva financija
79. |
Uspostava sustava upravljanja dokumentima (Document Management System) s ciljem unapređenja sigurnosti, učinkovitosti, transparentnosti u radu Ministarstva financija |
MFIN |
- |
I. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva.
|
Uspostavljen sustav upravljanja dokumentima |
80. |
Uspostava sustava podrške nadzoru Porezne uprave – GAS s ciljem povećanja učinkovitosti planiranja i provođenja nadzora obveznika identificiranih na temelju rizika |
MFIN |
- |
I. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva.
|
Uspostavljen sustav podrške nadzoru Porezne uprave |
81. |
Nadogradnja sustava za analizu rizika neizvršavanja poreznih obveza - CRMS |
MFIN |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva
|
Nadograđen CRMS sustav |
82. |
Stručno usavršavanje u području sustava unutarnjih kontrola (osnovna izobrazba, radionice, seminari) |
MFIN |
DŠJU |
IV. kvartal 2020.
|
200.000,00 kn (100.000,00 kn za 2019. godinu i 100.000,00 za 2020. godinu)
|
Provedeno 6 ciklusa modula osnovne izobrazbe, 36 radionica i 2 seminara
|
Jačanje integriteta, odgovornosti i transparentnosti u radu zaposlenika Ministarstva financija
83. |
Edukacija svih službenika Ministarstva financija, Porezne uprave na temu „Antikorupcija i etika“ putem sustava e – učenja |
MFIN |
- |
III. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Educirani svi službenici Porezne uprave |
Uspostava automatizirane obrade transakcija i osoba radi ubrzanja poslovnih procesa Ureda za sprječavanje pranja novca
84. |
Uvođenje javnog pristupa podacima iz Registra stvarnih vlasnika u skladu sa Zakonom o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma i relevantnim propisima EU |
MFIN |
- |
II. kvartal 2020. |
339.840,00 kn za 2019. godinu |
Podaci iz Registra stvarnih vlasnika su javno dostupni |
Stvaranje preduvjeta učinkovite komunikacije s poreznim obveznicima i međuinstitucionalne suradnje Porezne uprave
85. |
Informatizacija stvaranja poreznih akata, potvrda i drugih akata ovjerenih elektroničkim pečatom i dostava u korisnički pretinac Jedinstvenog portala Porezne uprave (ePorezna) i OKP |
MFIN |
- |
IV. kvartal 2019. godine |
816.000,00 kn |
Provedena informatizacija |
86. |
Uspostava sustava on-line plaćanja u ePoreznoj |
MFIN |
- |
IV. kvartal 2019. godine |
300.000,00 kn
|
Potpuna funkcionalnost sustava |
Jačanje integriteta i odgovornosti zaposlenika Carinske uprave te osiguravanje adekvatnih tehničkih preduvjeta učinkovitom provođenju carinskih postupaka
87. |
Unapređenje operativne i analitičke sposobnosti Službe za unutarnju reviziju, nadzor i kontrolu jačanje administrativnih sposobnosti službenika Službe kroz stručna usavršavanja na radionicama Carinskog centra za obuku |
MFIN
|
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Provedeno 90% planiranih programa stručnog usavršavanja i osposobljavanja, sukladno odobrenom Obrazovnom planu Carinske uprave za 2019. i 2020. |
88. |
Izrada naputaka i uputa o primjeni propisa iz djelokruga rada carinske službe s ciljem ujednačavanja prakse rada Carinske uprave |
MFIN
|
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađeni naputci i upute o primjeni propisa iz djelokruga rada carinske službe |
Poljoprivreda
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Osiguravanje učinkovitog i transparentnog raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske u službi gospodarskog rasta te zaštite nacionalnih interesa
89. |
Izrada informacijskog sustava poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske |
MPOLJ |
- |
IV. kvartal 2020. |
1.600.000,00 kn za prvu i drugu fazu izrade aplikacije (800.000,00 kn za 2019. i 800.000,00 kn za 2020. godinu) |
Izrađen sustav |
Transparentna i učinkovita dodjela javnih ovlasti za obavljanje poslova službenih kontrola u veterinarstvu
90. |
Transparentna dodjela poslova službenih kontrola u veterinarstvu veterinarskim organizacijama na rok od 5 godina
|
MPOLJ |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrada i objava teksta natječaja - Imenovanje povjerenstva za dodjelu poslova službenih kontrola u veterinarstvu - Održana sjednica povjerenstva i objava njihove odluke - Objava rezultata natječaja |
Zdravstvo
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje kontrolnih mehanizama na svim razinama unutar zdravstvenog sustava
91. |
Donošenje Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o lijekovima (Uspostavljanje transparentnog sustava za određivanje cijena lijekova na tržištu u RH) |
MIZ |
HZZO, HALMED |
I. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađen Nacrt prijedloga zakona - Usvojen Konačni prijedlog zakona od strane VRH - Donesen Zakon |
92. |
Donošenje pravilnika koji reguliraju provođenje specijalističkih usavršavanja (Uspostavljanje transparentnog sustava dodjeljivanja mentora na specijalističkom usavršavanju zdravstvenih radnika) |
MIZ |
Zdravstvene ustanove i druge pravne osobe ovlaštene za provođenje specijalističkih usavršavanja |
I. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Doneseni pravilnici |
93. |
Izrada izvješća na temelju provođenja redovnih, izvanrednih i ciljanih kontrola u ugovorenim subjektima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u cilju pružanja ugovorenih zdravstvenih usluga za osigurane osobe Zavoda |
HZZO |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Izrađena izvješća o provedenim kontrolama i objavljena na stranicama Zavoda |
Transparentno i učinkovito upravljanje listama čekanja
94. |
Omogućavanje osiguranim osobama HZZO uvid u slobodne termine za određene dijagnostičke i terapijske zahvate |
MIZ |
HZZO, Zdravstvene ustanove |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Objavljene liste čekanja na mrežnim stranicama zdravstvenih ustanova |
95. |
Praćenje provedbe projekta „eNaručivanje – Prioritetno naručivanje pacijenata“ na nacionalnoj razini |
MIZ |
HZZO, zdravstvene ustanove |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Godišnje izvješće o provedbi objavljeno na web stranici MIZ-a |
Objedinjavanje javne nabave roba, radova i usluga u zdravstvenim ustanovama
96. |
Provedba zajedničkih postupaka javne nabave |
MIZ |
Zdravstvene ustanove |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Sklopljeni okvirni sporazumi |
Znanost, obrazovanje i sport
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Jačanje mehanizama nadzora i transparentnosti u obrazovnom sustavu
97. |
Sustavno unaprjeđenje sustava elektroničke prijave i upisa učenika u 1. razred srednje škole |
MZO |
AZVO, osnivači škola, osnovnoškolske i srednjoškolske ustanove, uredi državne uprave u županijama i Gradski ured za obrazovanje Grada Zagreba, CARNet, FER |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Unaprijeđen sustav elektroničke prijave i upisa učenika u 1. razred srednje škole |
Podizanje svijesti među mladima o nužnosti preveniranja i suzbijanja korupcije
98. |
Provedba Natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih u prioritetnom području Promicanje socijalne uključenosti te očuvanja nacionalnog i lokalnog identiteta u kojem je jedno od podpodručja Odgoj i obrazovanje o štetnosti korupcije i koruptivnim rizicima |
MZO |
Organizacije civilnog društva |
III. kvartal 2019. |
9.253.429,00 kn
|
Broj projekata su/financiranih u okviru Natječaja |
99. |
Distribucija i prikazivanje edukativnih filmova o pravu na pristup informacijama kao pomoćno nastavno sredstvo u srednjim školama i na fakultetima s ciljem podizanja razine znanja i svijesti o pravu na pristup informacijama za učenike srednjih škola i studente
|
PI |
MZO |
III. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Distribuirani i prikazani filmovi o pravu na pristup informacijama u srednjim školama i fakultetima |
100. |
Radionice za mlade o pravu na pristup informacijama |
PI |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održano 4 radionica za najmanje 80 sudionika |
101. |
Održavanje edukacija u srednjim školama o korupciji (pojam, uzroci, pojavni oblici, štetne posljedice) |
MP
|
PI POSI, VSRH, DORH |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održane edukacije u 4 srednje škole |
Onemogućavanje korupcije u postupku uvrštavanja i odabira udžbenika i pripadajućih dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava u osnovnim i srednjim školama
102. |
Potpisivanje sporazuma između Ministarstva i nakladnika |
MZO |
- |
III. kvartal 2019.
|
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Potpisan sporazum |
Jačanje transparentnosti i odgovornosti u trošenju javnih sredstava u sportu
103. |
Edukacija putem radionica s krovnim športskim udruženjima u cilju povećanja transparentnosti pri dodjeli sredstava Državnog proračuna krajnjim korisnicima u športu |
SDUŠ |
Krovna športska udruženja |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Održano 5 radionica |
104. |
Kontrola dodijeljenih sredstava za programe javnih potreba u športu koje provode krovna športska udruženja te sredstva dodijeljenih temeljem javnog poziva za sufinanciranje organizacije velikih športskih manifestacija |
SDUŠ |
- |
IV. kvartal 2020. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Obavljeno 5 nadzora na licu mjesta |
105. |
Nadogradnja Informacijskog sustava u športu |
SDUŠ |
- |
IV. kvartal 2020. |
2.400.000,00 kn (1.200.000,00 kn za 2019. i 1.200.000,00 kn za 2020. godinu) |
Nadograđeni registri i izrađeni novi moduli |
Jačanje integriteta u radu sportske inspekcije
106. |
Donošenje Zakona o izmjenama i dopunama zakona o sportskoj inspekciji |
SDUŠ |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Upućen Nacrt prijedloga zakona Vladi RH u postupak donošenja - Donesen Zakon |
107. |
Edukacija sportskih inspektora radi ujednačenog i učinkovitog postupanja u inspekcijskim nadzorima |
SDUŠ |
- |
III. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izvješće o radu Samostalne službe sportske inspekcije objavljeno na internetskim stranicama SDUŠ-a - Održana 2 savjetovanja sportske inspekcije |
108. |
Jačanje inspekcijskog nadzora sportskih saveza u smislu izvršavanja zadaća propisanih Zakonom o sportu |
SDUŠ |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
Povećan broj provedenih inspekcijskih nadzora u odnosu na prethodnu godinu |
Infrastruktura, okoliš i promet
Br. |
Aktivnost |
Nositelj |
Sunositelj |
Rok za provedbu |
Potrebna sredstva |
Pokazatelji provedbe |
Transparentnost rada nadležnih inspekcija
109. |
Izrada jedinstvenih procedura za obavljanje inspekcijskih nadzora građenja prometnih/infrastrukturnih građevina |
MGIPU |
- |
IV. kvartal 2019. |
Nisu potrebna dodatna sredstva |
- Izrađene procedure - Primjena izrađenih procedura u nadzorima građevinske inspekcije, - Povećanje broja inspekcijskih nadzora prometnih građevina |
110. |
Informatizacija rada građevinske inspekcije, javno obavljanje poduzetih inspekcijskih mjera |
MGIPU |
- |
II. kvartal 2019. |
1.970.000,00kn
|
Primjena modula eInspekcija u informacijskom sustavu ISPU |
Komentari