E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


PRAVILNIK O STRUČNOM OBRAZOVANJU VJEŽBENIKA U PRAVOSUDNIM TIJELIMA

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
0
Komentiraj

Članak 1.

(1) Ovim pravilnikom uređuje se program i ocjenjivanje stručnog obrazovanja vježbenika u pravosudnim tijelima.

(2) Stručno obrazovanje vježbenika u pravosudnim tijelima sastoji se od vježbeničke prakse u pravosudnim tijelima i sudjelovanja u stručnim radionicama Pravosudne akademije, s ciljem omogućavanja vježbenicima potpunog uvida u organizaciju i funkcioniranje pravosudnih tijela te profesionalni rad pravosudnih dužnosnika.

0
Komentiraj

1.  Vježbenička praksa u pravosudnim tijelima

0
Komentiraj

Članak 2.

(1) Vježbenička praksa obavljat će se u pravosudnom tijelu u koje je vježbenik raspoređen te u drugim pravosudnim tijelima sukladno programu utvrđenom zakonom kojim se uređuje trajanje, program i način provođenja vježbeničke prakse.

(2) Svakom vježbeniku čelnik pravosudnog tijela u koje je vježbenik raspoređen određuje mentora koji prati njegov rad i skrbi o njegovom stručnom obrazovanju.

0
Komentiraj

Članak 3.

(1) Tijekom vježbeničke prakse, vježbenik mora izraditi najmanje dvije pisane radnje mjesečno, od kojih najmanje jedna mora biti obrazložena odluka (presuda/optužnica).

(2) Obvezne pisane radnje mentor ocjenjuje u roku od 15 dana od dana predaje radnje s najviše 100 bodova te s vježbenikom nakon ocjenjivanja radnje raspravlja o obliku i sadržaju u postupovnom i materijalnom smislu.

(3) Na kraju  vježbeničke prakse mentor ocjenjuje vježbenika na obrascu koji je sastavni dio ovog Pravilnika (obrazac broj 1).

(4) Po završetku rada s pojedinim mentorom vježbenik anonimno ocjenjuje rad mentora na obrascu koji je sastavni dio ovog Pravilnika (obrazac broj 2).

0
Komentiraj

2. Sudjelovanje vježbenika u stručnim radionicama

0
Komentiraj

Članak 4.

(1) Teorijsko stručno obrazovanje vježbenika u pravosudnim tijelima provodi se sudjelovanjem u stručnim radionicama Pravosudne akademije u ukupnom trajanju od  dva mjeseca.

(2) Sadržaj pojedine nastavne cjeline određen je Programom Pravosudne akademije, a detaljan program i trajanje pojedine nastavne cjeline donijet će Programsko vijeće Pravosudne akademije.

0
Komentiraj

Članak 5.

(1) Čelnik pravosudnog tijela mora vježbeniku omogućiti redovito sudjelovanje u stručnim radionicama.

(2) Vježbenik mora aktivno sudjelovati u stručnim radionicama i izvršavati  zadatke koje mu dodijeli voditelj stručne radionice.

0
Komentiraj

Članak 6.

(1) Voditelji ocjenjuju rad vježbenika u roku od sedam dana od završetka pojedine nastavne cjeline na obrascu koji je sastavni dio ovog Pravilnika (obrazac broj 3).

(2) Jedan primjerak ocjene dostavlja se vježbeniku, a jedan ulaže se u njegov osobni očevidnik.

(3) Po završetku nastavne jedinice vježbenik anonimno ocjenjuje rad voditelja na obrascu koji je sastavni dio ovog Pravilnika (obrazac broj 4).

0
Komentiraj

Članak 7.

(1) Pravosudna akademija osigurava prostor i opremu za održavanje stručnih radionica, utvrđuje raspored održavanja stručnih radionica te organizira posjete pravosudnim i drugim tijelima u svrhu provedbe programa obrazovanja vježbenika u stručnim radionicama.

(2) Nadzor nad provođenjem stručnih radionica i radom njihovih voditelja obavlja ravnatelj Pravosudne akademije.

0
Komentiraj

Članak 8.

Troškovi sudjelovanja vježbenika u pravosudnim tijelima u stručnim radionicama Pravosudne akademije (putni troškovi, troškovi smještaja i sl.), kao i troškovi izobrazbe voditelja stručnih radionica i mentora, podmiruju se iz sredstava državnog proračuna predviđenih u posebnim aktivnostima Pravosudne akademije.

0
Komentiraj

3. Dnevnik rada vježbenika

0
Komentiraj

Članak 9.

(1) Vježbenik je dužan tijekom vježbeničke prakse voditi dnevnik rada, na obrascu koji je sastavni dio ovog Pravilnika (obrazac broj 5).

(2) Dnevnik rada mora sadržavati:

– ime, prezime, adresu, telefon i adresu elektroničke pošte

– ukupno vrijeme provedeno na vježbeničkoj praksi

– vrstu suda/odjela/državnog odvjetništva/ u koje je vježbenik raspoređen vrijeme provedeno na praktičnom dijelu vježbeničke prakse

– vrijeme provedeno u stručnim radionicama Pravosudne akademije

– ocjene mentora

– ocjene voditelja stručnih radionica

– podatke o posjetima stručnim ustanovama i institucijama.

(3) Preslika dnevnika rada po završetku vježbeničke prakse ulaže se u osobni očevidnik.

0
Komentiraj

4. Osobni očevidnik vježbenika

0
Komentiraj

Članak 10.

(1) Pravosudno tijelo vodi osobni očevidnik za svakog vježbenika koji je kod njega raspoređen.

(2) Osobni očevidnik vježbenika mora sadržavati:

– ime, adresu, telefon i adresu elektroničke pošte vježbenika

– rješenje o prijamu i rasporedu

– vrijeme provedeno na vježbeničke prakse i stručnim radionicama u Pravosudnoj akademiji

– podatke o mentorima

– ocjene mentora i voditelja stručnih radionica

– podatke o izrečenim stegovnim mjerama

– podatke o bolovanjima i porodnom dopustu

– podatke o plaćenom i neplaćenom dopustu i godišnjem odmoru

– podatke o vremenu korištenom za pripremu pravosudnog ispita

– ostale podatke važne za obavljanje vježbeničke prakse

– presliku zapisnika o pravosudnom ispitu te

– presliku svjedodžbe o položenom pravosudnom ispitu.

0
Komentiraj

Prijelazne i završne odredbe

0
Komentiraj

Članak 11.

Postupci stručnog obrazovanja vježbenika u pravosudnim tijelima koji nisu dovršeni do stupanja na snagu ovog Pravilnika, nastavit će se i dovršiti prema  Zakonu o vježbenicima u pravosudnim tijelima i pravosudnom ispitu („Narodne novine“, broj 84/08 i 75/09) te odredbama Pravilnika  o teorijskom i praktičnom stručnom obrazovanju vježbenika u pravosudnim tijelima („Narodne novine“, broj 96/09, 4/10 i 20/19) koje se odnose na vježbeničku praksu.

0
Komentiraj

Članak 12.

Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik  o teorijskom i praktičnom stručnom obrazovanju vježbenika u pravosudnim tijelima („Narodne novine“, broj 96/09, 4/10 i 20/19) u dijelu koji se odnosi na vježbeničku praksu.

0
Komentiraj

Članak 13.

Ovaj Pravilnik objavljuje se u „Narodnim novinama“ i stupa na snagu 2. rujna 2019.

 

0
Komentiraj

Obrazac broj 1

Mentorova ocjena vježbenika

Ovaj obrazac sadrži podatke o radu vježbenika tijekom vježbeničke prakse i ocjenu mentora.

Mentor:

Ime i prezime:

Naziv pravosudnog tijela/odjel:

Vježbenik:

Ime i prezime:

 

Vrijeme provedeno na vježbeničkoj praksi:

od ____________________ do ______________________.

Vrijeme sudjelovanja u stručnim radionicama Pravosudne akademije:

Tijekom vježbeničke prakse vježbenik je obavljao sljedeće poslove / aktivnosti:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Vježbenik je tijekom prakse najčešće obavljao poslove:

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________.

Ocjena rada vježbenika

Molimo da zaokružite jedan od ponuđenih odgovora ili obrazložite svoje mišljenje gdje je to potrebno.

Znanje i stručnost

A. Vježbenik je pokazao izvrsno pravno znanje, koje je svestrano koristio u rješavanju pravnih problema i slučajeva.

B. Vježbenik je sposoban rješavati pravne probleme na odgovarajući način, dobro poznaje propise te koristi pravnu literaturu. Posjeduje očekivanu razinu pravnih i praktičnih znanja s obzirom na obuku koju je pohađao.

C. Vježbenik je pokazao određene nedostatke u pravnom znanju (osobito u ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

i/ili nije u stanju primijeniti pravno znanje u rješavanju pravnih problema i slučajeva.

Pravno opažanje

A. Vježbenik odmah i u potpunosti opaža bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama.

B. Vježbenik brzo opaža bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama.

C. Vježbenik (često) ne prepoznaje bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama i / ili treba dodatno vrijeme za njihovo opažanje.

Odgovornost i pristup poslu

A. Vježbenik izvršava zadatke koje mu je mentor zadao precizno i pouzdano, bez pogrešaka, pokazujući i vlastitu inicijativu u obavljanju posla.

B. Vježbenik izvršava zadatke koje mu je mentor zadao precizno i pouzdano (nenamjerne pogreške pojavljuju se tek povremeno).

C. Vježbenik izvršava zadaće koje mu je mentor zadao tek ukoliko mentor na tome inzistira, uz pogreške i nedovoljan interes.

Donošenje odluka i odlučnost

A. Vježbenik zadatke obavlja brzo i donosi odluke na vrijeme nakon odgovarajućeg promišljanja.

B. Vježbenik zadatke obavlja brzo, precizno i odlučno te je u stanju donijeti jasnu i razumljivu odluku.

C. Vježbenik donosi odluke bez odgovarajućeg promišljanja, intuitivno ili oklijevajući.

Brzina rada i sposobnost rada u stresnim situacijama

A. Vježbenik izvršava dodijeljene zadatke vrlo brzo. Sposoban je odrediti prioritete kada mu se nekoliko zadataka dodijeli u isto vrijeme, kao i ubrzano raditi ukoliko je to potrebno, uz zadržavanje visokog stupnja kvalitete rada.

B. Vježbenik izvršava dodijeljene zadatke na vrijeme. Snalazi se u situaciji kada mu je dodijeljeno nekoliko zadataka u isto vrijeme.

C. Vježbeniku treba više vremena za izvršavanje zadataka. Ponekad ne može pratiti izvršavanje nekoliko zadataka dodijeljenih u isto vrijeme.

Pisano i usmeno izražavanje

A. Vježbenik je sposoban jasno prikazati bitne činjenice i iznijeti pravne stavove o teškim predmetima u pisanom i usmenom obliku, uz isticanje važnih aspekata slučaja. Ukoliko je potrebno, sposoban je prikazati situaciju i iz pozicije stranke/protustranke.

B. Vježbenik je sposoban jasno prikazati bitne činjenice i iznijeti pravne stavove o predmetu prosječnog stupnja težine na razumljiv način, u pisanom i usmenom obliku.

C. Vježbenik povremeno iskazuje poteškoće u iznošenju činjenica i pravnih stavova na potpun, jasan i razumljiv način.

 

Ispitivanje/saslušanje sudionika u postupcima

A. Vježbenik je sposoban brzo i potpuno razjasniti slučajeve koristeći standardne tehnike ispitivanja, uz izvođenje potpunog slijeda dokaza.

B. Vježbenik je sposoban u odgovarajućem vremenu razjasniti slučajeve koristeći standardne tehnike ispitivanja i uz nadzor mentora.

C. Vježbenik povremeno pokazuje poteškoće u razjašnjavanju slučajeva.

Izrađivanje nacrta odluka

A. Vježbenik je sposoban izraditi točne i cjelovite nacrte odluka (uključujući izreke presuda, ocjenu dokaza, pravne stavove, odluku o troškovima).

B. Vježbenik je sposoban izraditi upotrebljive nacrte odluka.

C. Vježbenik pokazuje poteškoće u sastavljanju nacrta odluka. Pravni stavovi ne pokazuju potrebnu razinu stručnosti.

Poznavanje rada na računalu

Vježbenik pokazuje aktivno znanje u:

A. obradi teksta i uporabi baza podataka ☐

B. obradi teksta ☐

C. Vježbenik ponekad iskazuje poteškoće u korištenju računala ☐

Poznavanje stranih jezika:

___________________________________________________________________________ .

 

Vježbenikova osobnost

Realističan ☐

Tolerantan ☐

Dosljedan ☐

Individualac ☐

Pozitivan u pristupu ☐

Želja za prepoznatljivošću ☐

Sugestibilan ☐

Vježbenikov nastup

Umjeren ☐

Uvjerljiv ☐

Samouvjeren ☐

Arogantan ☐

Povučen ☐

Pretjerano uslužan ☐

Vježbenikovo ponašanje u kontaktu s drugima

Pristojan, prijateljski ☐

Osjetljiv, s razumijevanjem za druge ☐

Kvalitetno komuniciranje ☐

Izražena želja za učenjem ☐

Kolegijalan ☐

Arogantan ☐

Asocijalan ☐

Suviše direktan ☐

Vježbenikov pristup radu

Samostalan u radu ☐

Dobro organiziran ☐

Učinkovit ☐

Dobro podnosi pritisak (stres) ☐

Prilagodljiv ☐

Pokazuje vlastitu inicijativu ☐

Pokazuje manjak koncentracije ☐

Površan ☐

Spor ☐

Vježbenikov odnos prema radu

Ustrajan ☐

Želi postići dobre rezultate ☐

Nedovoljno motiviran ☐

Radi najmanje što može ☐

 

Vježbenikove analitičke vještine

Dobre analitičke vještine ☐

Nema predrasuda ☐

Objektivan ☐

Samoanaliza

Prihvaća kritičke primjedbe ☐

Ne priznaje vlastite pogreške ☐

Nema razvijenu samokritičnost ☐

Komunikacijske i integracijske vještine

prema sucima i državnim odvjetnicima ☐

prema sudskim službenicima i osoblju ☐

prema kolegama vježbenicima ☐

prema javnosti i strankama u postupku ☐

Podobnost za rad u pravosudnim tijelima

Da ☐   Ne ☐

 

Zaključna ocjena:

Izvrstan (izvrsno znanje, sposobnosti i kvaliteta rada)

Vrlo dobar (iznadprosječno znanje, sposobnosti i kvaliteta rada)

Dobar (prosječno znanje, sposobnosti i kvaliteta rada)

Dovoljan (u slučaju pokazanog minimuma znanja, sposobnosti i kvaliteta rada)

Nedovoljan (u slučaju da nije pokazan minimum znanja, sposobnosti i kvalitete rada)

 

 

Mjesto i datum: Potpis mentora:

_____________________ ______________________


 


 

0
Komentiraj

Obrazac broj 2

Vježbenikova ocjena mentora

Ovaj obrazac popunjava vježbenik, a sadrži podatke o mentoru i vrednovanju njegova rada.

Mentor:

Ime i prezime:  ______________________________________________________

Pravosudno tijelo/odjel:  ______________________________________________

__________________________________________________________________

Ocjena

1. Priprema

Pripremni sastanci s mentorom bili su održani, pri čemu su zadaće i odgovornosti bile jasno definirane.

DA ☐ NE ☐ PONEKAD ☐

Komentar:

2. Tijekom prakse obavljao/la sam sljedeće poslove/aktivnosti:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Tijekom prakse najčešće sam obavljao/la poslove

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________.

Ocjena rada od strane vježbenika

• Obavljao/la sam isključivo rutinske poslove ☐

• Obavljao/la sam sve važnije poslove unutar odjela ☐

• Za obavljanje zadataka uvijek sam na raspolaganju imao/la malo vremena ☐

• Od mentora sam uvijek imao/la odgovarajuću podršku ☐

• Mentor je odvajao dovoljno vremena za poučavanje i prenošenje znanja ☐

• Imao/la sam dojam kako moj rad služi isključivo kao pripomoć mentoru u obavljanju njegova svakodnevnog posla ☐

• Praksa je najviše bila usmjerena ka prenošenju znanja, praktičnih vještina i upućenosti u problematiku ☐

Ostale napomene:

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

EVALUACIJA MENTORA:

• Mentor mi je tijekom prakse davao povratnu informaciju o mom radu:

Često ☐ Ponekad ☐ Nikada ☐

• Mentor mi je davao podršku i upute glede oblika i sadržaja mojih zadataka:

Često ☐ Ponekad ☐ Nikada ☐

• Trebao/la sam sam/a izvršavati pojedine, lakše zadatke:

Često ☐ Ponekad ☐ Nikada ☐

• Redovito sam se sastajao/la i raspravljao/la s mentorom:

Često ☐ Ponekad ☐ Nikada ☐

• Imao/la sam priliku postavljati pitanja i raspravljati o problemima:

Često ☐ Ponekad ☐ Nikada ☐

PROCJENA:

Mentor me obavijestio o svojim opažanjima u svezi mog rada sredinom prakse

DA ☐ NE ☐

Mentor mi je davao povremene informacije o mojim dobrim i lošijim stranama

DA ☐ NE ☐

Na završetku prakse mentor me obavijestio o svojoj konačnoj procjeni mog rada

DA ☐ NE ☐

Moja vlastita procjena odgovara mentorovoj

DA ☐ NE ☐

Mentor me je obavijestio o mojim dobrim i lošijim stranama

DA ☐ NE ☐

Mentor me obavijestio o njegovoj konačnoj procjeni moje podobnosti za rad u pravosudnim tijelima

DA ☐ NE ☐

PROSTOR ZA RAD:

Imao/la sam odgovarajući prostor za rad: DA ☐ NE ☐

Radni prostor imao je pristup internetu: DA ☐ NE ☐

Komentar čelnika pravosudnog tijela/predsjednika odjela

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Potpis čelnika pravosudnog tijela/ predsjednika odjela______________________________

Mjesto i datum __________________________

 


 

0
Komentiraj

Obrazac broj 3

Voditeljeva ocjena vježbenika

Ovaj obrazac sadrži podatke o sudjelovanju vježbenika u stručnim radionicama Pravosudne akademije, a ispunjava ga voditelj stručne radionice.

Vježbenik:

Ime i prezime:  ____________________________________________________________

Pravosudno tijelo u koje je vježbenik raspoređen:

________________________________________________________________________

Nastavna cjelina:

_________________________________________________________________________

Voditelji stručne radionice:

Ocjena

Znanje i stručnost

A. Vježbenik je pokazao izvrsno pravno znanje, koje je svestrano koristio u rješavanju pravnih problema i slučajeva.

B. Vježbenik je sposoban rješavati pravne probleme na odgovarajući način, dobro poznaje propise te koristi pravnu literaturu. Posjeduje očekivanu razinu pravnih i praktičnih znanja s obzirom na obuku koju je pohađao.

C. Vježbenik je pokazao određene nedostatke u pravnom znanju (osobito u ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________)

i/ili nije u stanju primijeniti pravno znanje u rješavanju pravnih problema i slučajeva.

Pravno opažanje

A. Vježbenik odmah i u potpunosti opaža bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama.

B. Vježbenik brzo opaža bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama.

C. Vježbenik (često) ne prepoznaje bitne pravne probleme u pojedinim predmetima i situacijama i / ili treba dodatno vrijeme za njihovo opažanje.

Odgovornost i pristup poslu

A. Vježbenik izvršava zadatke koje mu je voditelj zadao precizno i pouzdano, bez pogrešaka, pokazujući i vlastitu inicijativu u obavljanju posla.

B. Vježbenik izvršava zadatke koje mu je voditelj zadao precizno i pouzdano (nenamjerne pogreške pojavljuju se tek povremeno).

C. Vježbenik izvršava zadaće koje mu je voditelj zadao tek ukoliko voditelj na tome inzistira, uz pogreške i nedovoljan interes.

 

Pisano i usmeno izražavanje

A. Vježbenik je sposoban jasno prikazati bitne činjenice i iznijeti pravne stavove o teškim predmetima u pisanom i usmenom obliku, uz isticanje važnih aspekata slučaja. Ukoliko je potrebno, sposoban je prikazati situaciju i iz pozicije stranke/protustranke.

B. Vježbenik je sposoban jasno prikazati bitne činjenice i iznijeti pravne stavove o predmetu prosječnog stupnja težine na razumljiv način, u pisanom i usmenom obliku.

C. Vježbenik povremeno iskazuje poteškoće u iznošenju činjenica i pravnih stavova na potpun, jasan i razumljiv način.

Izrađivanje nacrta odluka

A. Vježbenik je sposoban izraditi točne i cjelovite nacrte odluka (uključujući izreke presuda, ocjenu dokaza, pravne stavove, odluku o troškovima).

B. Vježbenik je sposoban izraditi upotrebljive nacrte odluka.

C. Vježbenik pokazuje poteškoće u sastavljanju nacrta odluka. Pravni stavovi ne pokazuju potrebnu razinu stručnosti.

Vježbenikove analitičke vještine

Dobre analitičke vještine ☐

Nema predrasuda ☐

Objektivan ☐

Samoanaliza

Prihvaća kritičke primjedbe ☐

Ne priznaje vlastite pogreške ☐

Nema razvijenu samokritičnost ☐

Zaključna ocjena

Pisanih radnji:

izvrstan vrlo dobar dobar dovoljan nedovoljan

Aktivnosti i zalaganja vježbenika

izvrstan vrlo dobar dobar dovoljan nedovoljan

Potpis voditelja:

1. ______________________

2. ______________________

3. _______________________

4. _______________________

5. _______________________

Datum: Ravnatelj Pravosudne akademije:

______________________ ________________________

(ime, prezime i potpis)


 


 

0
Komentiraj

Obrazac broj 4

Vježbenikova ocjena voditelja stručnih radionica/nastavnih jedinica

Ovaj obrazac popunjava vježbenik-polaznik stručne radionice u Pravosudnoj akademiji, a sadrži podatke o održanim stručnim radionicama, njihovim voditeljima i vrednovanju rada voditelja stručnih radionica i pojedinih nastavnih cjelina.

Nastavna cjelina: _________________________________________________________

Voditelj radionice: ________________________________________________________

(Ime, prezime, pravosudna dužnost)

Nastavna jedinica: ________________________________________________________

Voditelj nastavne jedinice: _________________________________________________

(Ime, prezime, pravosudna dužnost)

Ocjena uspješnosti voditelja

1. Jesu li po Vašem mišljenju ostvareni postavljeni ciljevi radionice?

1 2 3 4 5

Komentar ocjene ___________________________________

________________________________________________

2. Je li struktura odvijanja programa bila dobro podešena?

1 2 3 4 5

Komentar ocjene ___________________________________

________________________________________________

3. Jeste li mogli bez poteškoća pratiti izlaganje sadržaja?

1 2 3 4 5

Komentar ocjene ___________________________________

________________________________________________

4. Je li voditelj/ica uspio/la ostvariti interakciju s polaznicima?

1 2 3 4 5

Komentar ocjene ___________________________________

________________________________________________

5. Je li bilo dovoljno praktičnih primjera?

1 2 3 4 5

Komentar ocjene ___________________________________

________________________________________________

6. Poseban komentar i primjedbe


 

0
Komentiraj

Obrazac broj 5

Dnevnik rada vježbenika

Vježbenik:

Ime i prezime: ____________________________________________________________

Adresa: _________________________________________________________________

Broj telefona i e-mail adresa: _________________________________________________

Pravosudno tijelo u koje je raspoređen na vježbeničku praksu:

__________________________________________________

Ukupno vrijeme provedeno na vježbeničkoj praksi:

Od _________________ godine do ________________ godine.

Vrijeme provedeno na vježbeničkoj praksi:

1. Građanski prvostupanjski odjel

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

2. Kazneni prvostupanjski odjel

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

3. Građanski drugostupanjski odjel

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

4. Kazneni drugostupanjski odjel

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

5. Trgovački sud

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

6. Upravni sud

Naziv suda: ______________________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

7. Stručna praksa na državnom odvjetništvu

Naziv državnog odvjetništva: __________________________

Trajanje stručne prakse: od ___________ do ___________

Mentor: _________________________________________

(ime, prezime i pravosudna dužnost)

Ocjena mentora ___________________________________

8. Raspored odlukom čelnika pravosudnog tijela (članak 11. Zakona):

(Naziv pravosudnog/ih tijela i vrijeme trajanja rasporeda)

________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

 

 

Vrijeme provedeno na stručnim radionicama Pravosudne akademije:

1. Uvod i organizacija pravosuđa

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

2. Građansko pravo i građansko postupovno pravo:

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

3. Kazneno pravo i kazneno postupovno pravo

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

4. Trgovačko pravo

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

5. Radno pravo

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

6. Obiteljsko pravo

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

7. Upravno pravo

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

8. Ustavno uređenje

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja, ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

 

9. Pravo Europske unije

Nastavne jedinice, vrijeme i mjesto njihovog održavanja: ocjene aktivnosti i zalaganja vježbenika:

Izrađene pisane radnje (naziv radnje) i ocjene radnji:

Podaci o posjetu stručnim ustanovama i tijelima za vrijeme trajanja vježbeničke prakse:

 

POTPIS VJEŽBENIKA

________________________________________________

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2022 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.