PRAVILNIK O PROGRAMU ISPITA O STJECANJU OSNOVNOG ZNANJA O POUČAVANJU UČENIKA NA NAUKOVANJU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
(1) Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj Ispita o stjecanju osnovnog znanja o poučavanju učenika na naukovanju (u daljnjem tekstu: Ispit)
(2) Ispit o stjecanju osnovnog znanja o poučavanju učenika na naukovanju sastoji se od općeg i posebnog dijela.
(3) Opći dio obuhvaća sustav strukovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, a posebni dio pedagoške osnove obrazovanja učenika, zatim planiranje, programiranje i izvođenje učenja i poučavanja u radnom okruženju te vrednovanje i ocjenjivanje učenika.
II. OPĆI DIO ISPITA
Članak 2.
(1)Programsku cjelinu Općeg dijela Ispita čine slijedeći sadržaji i ishodi:
Prilog tablica: PROGRAMSKA CJELINA: SUSTAV STRUKOVNOG OBRAZOVANJA
(2) Sadržaj programske cjeline iz stavka 1. ovoga članka osnova je za oblikovanje pitanja na Ispitu.
III. POSEBNI DIO ISPITA
Članak 3.
(1) Cilj posebnog dijela Ispita je provjera stečenih kompetencija za učinkovito poučavanje učenika u radnom okruženju i na radnom mjestu te planiranje, programiranje, praćenje i vrednovanje, vođenje i savjetovanje učenika.
(2) Posebni dio Ispita obuhvaća provjeru teorijskog i praktičnog znanja potrebnog za učinkovito poučavanje, planiranje poučavanja u specifičnom radnom okruženju, prepoznavanje individualnih potreba učenika, praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika te učinkovito komuniciranje.
(3) Programske cjeline Posebnog dijela čine slijedeći sadržaji i ishodi:
PRAVILNIK O PROGRAMU ISPITA O STJECANJU OSNOVNOG ZNANJA O POUČAVANJ U UČENIKA NA NAUKOVANJU
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
(1) Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj Ispita o stjecanju osnovnog znanja o poučavanju učenika na naukovanju (u daljnjem tekstu: Ispit)
(2) Ispit o stjecanju osnovnog znanja o poučavanju učenika na naukovanju sastoji se od općeg i posebnog dijela.
(3) Opći dio obuhvaća sustav strukovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, a posebni dio pedagoške osnove obrazovanja učenika, zatim planiranje, programiranje i izvođenje učenja i poučavanja u radnom okruženju te vrednovanje i ocjenjivanje učenika.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
II. OPĆI DIO ISPITA
Članak 2.
(1) Programsku cjelinu Općeg dijela Ispita čine slijedeći sadržaji i ishodi:
Prilog tablica: PROGRAMSKA CJELINA: SUSTAV STRUKOVNOG OBRAZOVANJA
(2) Sadržaj programske cjeline iz stavka 1. ovoga članka osnova je za oblikovanje pitanja na Ispitu.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
III. POSEBNI DIO ISPITA
Članak 3.
(1) Cilj posebnog dijela Ispita je provjera stečenih kompetencija za učinkovito poučavanje učenika u radnom okruženju i na radnom mjestu te planiranje, programiranje, praćenje i vrednovanje, vođenje i savjetovanje učenika.
(2) Posebni dio Ispita obuhvaća provjeru teorijskog i praktičnog znanja potrebnog za učinkovito poučavanje, planiranje poučavanja u specifičnom radnom okruženju, prepoznavanje individualnih potreba učenika, praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika te učinkovito komuniciranje.
(3) Programske cjeline Posebnog dijela čine slijedeći sadržaji i ishodi:
Prilog tablica: PROGRAMSKA CJELINA: PEDAGOŠKE OSNOVE OBRAZOVANJA UČENIKA
Prilog tablica: PROGRAMSKA CJELINA: PLANIRANJE, PROGRAMIRANJE I IZVOĐENJE UČENJA I POUČAVANJA U RADNOM OKRUŽENJU
Prilog tablica: PROGRAMSKA CJELINA: VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE UČENIKA
(4) Sadržaji programskih cjelina iz stavka 3. ovoga članka osnova su za oblikovanje pitanja na Ispitu.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
IV.
(1) Hrvatska obrtnička komora izrađuje katalog ispitnih pitanja.
(2) Ukoliko Ispit nije standardiziran putem kataloga ispitnih pitanja, ispitna pitanja zadaje ispitna komisija.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
V.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta