E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


NACRT PRIJEDLOGA AKCIJSKOG PLANA ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU

Zagreb, veljača 2020.

 

AKCIJSKI PLAN ZA UNAPRJEĐENJE FINANCIJSKE PISMENOSTI POTROŠAČA ZA 2020. GODINU

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
1
Komentiraj

UVOD

Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 29. siječnja 2015. godine usvojila Zaključak kojim se prihvaća Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine (Narodne novine, broj11/15, u daljnjem tekstu: Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača). Ciljevi Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača su razvoj kvalitete, povećanje kanala distribucije, ali i provođenje već poznatih i učinkovitih aktivnosti te zajedničko djelovanje svih dionika u svrhu stvaranja financijski opismenjenog stanovništva.

 

Da bi se navedeni ciljevi ostvarili Ministarstvo financija, u suradnji s dionicima iz Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača, svake godine izrađuje Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača (u daljnjem tekstu: Akcijski plan) kojim se propisuju mjere i aktivnosti usmjerene prema podizanju financijske pismenosti.  U tu svrhu donosi se i Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača za 2020. godinu (u daljnjem tekstu: Akcijski plan za 2020. godinu) koji se izrađuje  s ciljem provođenja aktivnosti i mjera usmjerenih financijskom obrazovanju potrošača. Predmetnim planom definirane su mjere i aktivnosti svih dionika, rok za provedbu mjera, pokazatelji uspješnosti te izvori financiranja. Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača kao i Akcijski plan za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača za svaku narednu godinu usmjereni su na poticanje svih dionika financijskog obrazovanja na zajedničko djelovanje prema razumijevanju zajedničkog cilja i predanosti za njegovo postizanje a kako bi se svim građanima Republike Hrvatske osigurala prilika ostvarivanja određene koristi od financijskog obrazovanja.

 

Sredstva za provedbu aktivnosti Akcijskog plana za 2020. godinu osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske. Ministarstvo znanosti i obrazovanja, i Agencija za odgoj i obrazovanje koja sudjeluju u provedbi aktivnosti Akcijskog plana za  2020. godinu imaju osigurana sredstva u okviru svojih redovnih aktivnosti. Ostala tijela osiguravaju vlastita sredstva za provedbu mjera i aktivnosti u svrhu financijskog opismenjavanja potrošača.

 

Svi dionici provedbe Akcijskog plana za 2020. godinu izvijestit će Ministarstvo financija o provedenim aktivnostima za proteklo izvještajno razdoblje kao i o projekcijama aktivnosti za naredno izvještajno razdoblje.

 

Učinkovita provedba Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača podrazumijeva različite mjere i aktivnosti usmjerene k unaprjeđenju financijske pismenosti potrošača te je stoga Ministarstvo financija početkom 2015. godine osnovalo Operativnu radnu grupu za praćenje provedbe mjera i aktivnosti (u daljnjem tekstu: Operativna radna grupa). Na sastancima koji se održavaju nekoliko puta godišnje raspravlja se o provedbenim aktivnostima te ostalim pitanjima relevantnim za financijsku pismenost.

Sukladno Nacionalnom strateškom okviru financijske pismenosti potrošača i Akcijskom planu , Ministarstvo financija će izraditi  objedinjeno izvješće o provedbi Akcijskog plana za proteklo jednogodišnje razdoblje te izvijestiti Vladu Republike Hrvatske.

 

Zavisno od aktivnosti, u rad Operativne radne grupe mogu se uključiti i predstavnici drugih institucija relevantnih za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača. Svi dionici u provedbi Akcijskog plana obvezuju se na kvalitetnu međusobnu suradnju, radi stvaranja uvjeta u okviru svoje nadležnosti i djelokruga rada te u skladu sa svojim djelatnostima, za osnaživanje okruženja i administrativne učinkovitosti u poticanju unaprjeđenja financijske pismenosti potrošača.

 

Akcijski plan za 2020. godinu izrađen je kao »živi dokument« podložan prilagodbama i eventualnim budućim promjenama. Također, praćenje Akcijskog plana za 2020. godinu omogućit će Ministarstvu financija i nositeljima provedbe, identifikaciju onoga što je uspješno u provođenju financijske pismenosti, identifikaciju ciljnih skupina koje imaju koristi od financijske pismenosti, stjecanje saznanja o tome koji su dodatni izvori potrebni te identifikaciju potencijalnih propusta i aktivnosti za njihovo otklanjanje.

0
Komentiraj

SADRŽAJ AKCIJSKOG PLANA

Akcijski plan za 2020. godinu sadrži prikaz identificiranih mjera i aktivnosti u podizanju razine financijske pismenosti građana Republike Hrvatske. Mjere su definirane prema nositeljima, odnosno dionicima u provođenju financijskog obrazovanja definiranim Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti potrošača. Uz mjere, navedene su i aktivnosti svih dionika, rok unutar kojeg će se one provoditi, izvori financiranja te pokazatelji uspješnosti.

 

RED. BR.

MJERA

AKTIVNOST

NOSITELJ/SUNOSITELJ

ROK PROVEDBE
(kvartal/
kontinuirano)

IZVORI FINANCIRANJA

POKAZATELJI USPJEŠNOSTI

1.

Komunikacija s potrošačima

Redovita komunikacija s potrošačima radi savjetovanja po upitima.

MFIN, MINGPO

HANFA, HNB

HUO, HGK

UMFO

Kontinuirano

MFIN, MINGPO  – državni proračun

HANFA, HNB, HUO, HGK, UMFO – vlastita sredstva

Kontinuirana komunikacija s potrošačima u svezi sa zaštitom njihovih ekonomskih interesa.

2.

Sudjelovanje i organizacija seminara, radionica, panela, konferencija, okruglih stolova te stručnih skupova.

 

Održavanje i sudjelovanje na tribinama, okruglim stolovima, radionicama, edukativnim skupovima i seminarima .

MFIN, MINGPO

MZO, HANFA

HNB, HUO

HUB, HUP

ZSE,HGK

UMFO,EFZG

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MFIN, MINGPO, MZO, AZOO – državni proračun

HANFA, HNB, HUO, HUB, HUP, HGK, ZSE, UMFO, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

 

Broj održanih seminara, radionica, tribina, panel rasprava, okruglih stolova, konferencija te stručnih skupova.

Broj sudionika na seminarima, panelima, radionicama, konferencijama, okruglim stolovima te stručnim skupovima.

U organizaciji AZOO-a održavanje stručnih seminara za učitelje i nastavnike na temu financijske pismenosti, u okviru kurikula međupredmetnih tema, odnosno, građanskog odgoja i obrazovanja, poduzetništva i dr., u suradnji s drugim financijskim ustanovama i organizacijama.

AZOO

HANFA

HUO

EFZG

ŠTEDOPIS

UMFO

I. kvartal

Nastaviti provedbu aktivnosti na promoviranju važnosti obrazovanja za financijsku pismenost u okviru kurikula međupredmetnih tema, odnosno građanskog odgoja i obrazovanja, poduzetništva i dr .

Broj održanih radionica za nastavnike, broj predavanja i broj nastavnika koji su sudjelovali.

U okviru Natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2020./2021. u okviru prioriteta P2: Unapređenje kvalitete života djece i mladih financijska pismenost uključiti  u jedan od šest prioriteta.

Izrada infografika vezanih za unaprijeđivanje financijske pismenosti

Sudjelovanje u radu Regionalne radne skupine za financijsku edukaciju i financijsku uključenost

HNB

Kontinuirano

Broj održanih događanja.

Organizacija različitih stručnih seminara, radionica, savjetovanja i slično u kontekstu hrvatskog tržišta osiguranja (CEDOH – Centar za edukaciju koji djeluje u okviru HUO-a, provodi edukativne aktivnosti otvorenog tipa).

HUO

Kontinuirano

Broj održanih seminara i radionica.

Organizacija događanja i okruglih stolova za educiranje članova (između ostalog i u cilju zaštite potrošača), organizacija radnih ručkova i stručnih skupova s predstavnicima vlasti, gospodarstva i međunarodnih organizacija.

HUP

EFZG

Kontinuirano

Broj održanih skupova, broj sudionika.

Stručni skupovi i okrugli stolovi na aktualne teme.

UMFO

EFZG

Kontinuirano

Planira se predstavljanje rezultata istraživanja tržišta na Ekonomskom fakultetu, 3 okrugla stola na regionalnoj razini

Organizacija tradicionalne konferencije Izazov promjene namijenjene stručnoj i poslovnoj javnosti.

UMFO

ZSE

IV. kvartal

Održane konferencije, nazivi, broj održanih konferencija, broj sudionika.

Organiziranje i sudjelovanje na raznim konferencijama, skupovima, okruglim stolovima tematski vezanih uz podizanje financijske pismenosti.

HUB

EFZG

Kontinuirano

Teme skupova, broj održanih skupova ili broj sudionika

Organiziranje različitih edukativnih događanja u Zagrebu i drugim gradovima te kroz mrežu županijskih komora, u cilju podizanja razine financijske pismenosti učenika srednjih škola, studenata i poslovnih subjekata.

HGK

Kontinuirano

Teme skupova, broj održanih skupova ili broj sudionika

3.

Edukacijske aktivnosti u svezi s financijskom pismenosti

Predavanja namijenjena učenicima i studentima, prezentacije iz područja financijskih usluga koje uključuju teme vezane uz podizanje svijesti o važnosti financijske izobrazbe.

HANFA

HUO

EFZG

ZSE

Kontinuirano

HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

Broj učenika odnosno studenata koji su sudjelovali na predavanjima.

Zaključak nakon analize evaluacijskih listića o održanim predavanjima.

Informiranje i educiranje učenika srednjih škola i fakulteta na temu financijske pismenosti putem radionica u školama  i edukativnih programa putem interneta.

EFZG

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj održanih radionica, broj predavanja, broj sudionika.

Održavanje predavanja za srednjoškolce i studente.

EFZG

ZSE

Kontinuirano

Broj održanih događanja, predavanja, konferencija i broj sudionika odnosno polaznika.

Organizacija edukativnih radionica i predavanja za učenike i studente pri čemu se sadržaj izlaganja usklađuje s pojedinačnim zahtjevima.

EFZG

HNB

Kontinuirano

Broj održanih događanja, predavanja, i broj sudionika odnosno polaznika.

Održavanje eukativnih kvizova znanja putem Interneta.

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj održanih kvizova i broj prijavljenih timova.

Provođenje projekta Štedopis TV – edukativni video sadržaj

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj održanih kvizova i broj prijavljenih timova

Projekt „Više znamo, bolje razumijemo“ za učenike i nastavnike srednjih škola u Zagrebu

HGK

HNB

HANFA

II. kvartal

Organizirana edukacija u pet zagrebačkih srednjih škola u suradnji s partnerima .

Organizacija konferencije »Dan hrvatskih financijskih institucija«.

HGK

EFZG

IV. kvartal

Održana Konferencija u Zagrebu

Dani otvorenih vrata

HNB

II. kvartal

Broj posjetitelja.

Provođenje edukacije djece i mladih u području poreza

MFIN PU

Kontinuirano

MFIN PU – državni proračun

Broj održanih edukacija.

 

 

Nastavak provedbe financijske pismenosti putem „ Središnjeg portala za potrošače“.

MINGPO

MFIN

HANFA

HNB

Kontinuirano

MINGPO-državni proračun

Broj posjeta portalu.

 

 

Provođenje projekata „Potpisujem, znači razumijem“ i „Upoznaj svoja prava“,  emeljem Javnog natječaja MINGPO-a iz 2019. godine.

HIFE

 

Do svibnja 2020.

 

MINGPO – državni proračun

 

 

 

 

 

 

Broj educiranih potrošača.

 

 

5.

Suradnja s nadležnim ministarstvima, članovima Operativne radne grupe te ostalim institucijama relevantnim za

podizanje razine financijske pismenosti.

Aktivna suradnja članova Operativne radne grupe s ciljem podizanja razine financijske pismenosti potrošača.

MFIN,MINGPO

MZO, AZOO

HNB, HANFA

HUO, HGK

HUB, ZSE

HUP, UMFO

EFZG, ŠTEDOPIS

 

Kontinuirano

 

MFIN, MINGPO, MZO, MIZ, AZOO – državni proračun

HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, EFZG, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

Kontinuitet aktivne suradnje nadležnih ministarstava, članova Operativne radne grupe te ostalih institucija relevantnih za podizanje razine financijske pismenosti.

Suradnja sa županijskim stručnim vijećima za građanski odgoj i međupredmetne teme.

AZOO, HUO

EFZG

ŠTEDOPIS

 

Kontinuirano

 

Broj održanih događanja, broj polaznika te povratna informacija.

Suradnja s MINGPO – Odjelom za zaštitu potrošača i Savjetovalištima za zaštitu potrošača i ostalih dionika uključenih u aplikaciju CISZP, kao i ostalih tijela uključenih u podizanje razine financijske pismenosti

MINGPO, MFIN

HNB, HANFA

HUO, HUB

HUP, HGK

Kontinuirano

Broj pruženih odgovora na upite potrošača.

Suradnja s udrugama studenata, uključujući i suradnju pri održavanju specijaliziranih ljetnih škola, susreta i slično.

HANFA

EFZG

 

Kontinuirano

 

Broj ostvarenih suradnji.

Suradnja s Knjižnicama Grada Zagreba

ŠTEDOPIS

 

Kontinuirano

 

Broj održanih događanja, broj polaznika te povratna informacija.

Planira se 1 Tribina za građane  o dugoročnom financijskom planiranju i distribucija tiskane brošure na temu mirovinske pismenosti svim KGZ

Sudjelovanje u projektu pružanja tehničke pomoći u financijskom obrazovanju u organizaciji OECD/INFE i Ministarstva financija Nizozemske

MFIN

HNB

HANFA

Kontinuirano

Provedba projekta tehničke pomoći u financijskom obrazovanju

6.

Izrada, izdavanje i objava edukativnih materijala, brošura i publikacija, internetskih stranica i korisnih uputa u svezi s financijskim opismenjavanjem i obrazovanjem.

Izrada i objava brošura, publikacija, uputa, stručnih tekstova i slično o različitim financijskim uslugama i proizvodima.

HGK

EFZG

Kontinuirano

 

 

MFIN, MINGPO, MZO, MIZ, AZOO – državni proračun

HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, EFZG ŠTEDOPIS –i proračun Grada Zagreba i   vlastita sredstva

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, brošura, publikacija, knjiga, letaka i slično.

Objava relevantnih informacija na internetskoj stranici https://www.szp.hr/ u svezi s financijskom pismenosti potrošača te njezino ažuriranje.

MINGPO

MFIN

Kontinuirano

Posjećenost portala, broj pregleda te preuzimanja materijala

Izrada ili objava edukativnih materijala i uputa vezanih uz bankarske i financijske usluge.

HNB

Kontinuirano

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, brošura, publikacija, knjiga, letaka i slično.

Objava materijala vezanih uz financijske usluge.

HANFA

Kontinuirano

Izdavanje brošure i informativnih materijala o financijskoj pismenosti na području osiguranja te njihova objava na internetskoj stranici.

HUO

Kontinuirano

Izdavanje znanstveno-stručnog časopisa „Hrvatski časopis za OSIGURANJE

2xgodišnje

Izdavanje brošure za mlade koji po prvi puta ulaze na tržište rada te njena objava na internetskoj stranici.

 

MFIN, MINGPO, MIZ * , MZO, AZOO, HANFA, HNB, HGK, HUO, HUB, ZSE, HUP, UMFO, ŠTEDOPIS

I. kvartal

Izdavanje nove web stranice i edukativnih materijala u kojima se opisuju pojmovi iz područja mirovinskih fondova i mirovinskog sustava.

UMFO

II. kvartal

Posjećenost portala, broj pregleda te preuzimanja materijala

Projekt financijske pismenosti, faza II, „Zašto (ni)ovo nismo učili u školi“, za građane 18+  i objava na internetskoj stranici.

ŠTEDOPIS

IV. kvartal

Broj izrađenih, izdanih i objavljenih edukativnih materijala, publikacija;

broj pregleda te preuzimanja materijala.

Razvoj i nadogradnja portala i izrada više programa za edukaciju putem Interneta, objava relevantnih informacija na internetskoj stranici u svezi s financijskom pismenosti potrošača.

Kontinuirano

Tiskanje i distribucija drugog izdanja besplatnog udžbenika »Moj novac, moja budućnost« namijenjenog učenicima srednje u skladu  s kurikulom međupredmetnih tema, odnosno, građanskog odgoja i obrazovanja

III. kvartal

Tiskanje i promocija znanstvene monografije „Consumer socialization of children - Using financial education to encourage lifetime savings“

EFZG

II. kvartal

Vlastita sredstva

Otisnuta znanstvena monografija

Znanstveno-istraživački projekt „Osnaživanje financijske sposobnosti mladih potrošača kroz programe edukacije i bihevioralne intervencije“

Kontinuirano kroz 5 godina

Hrvatska zaklada za znanost

Održane financijske edukacije za osnaživanje financijske sposobnosti mladih, evaluacija financijske sposobnosti i napretka kroz vrijeme putem anketnog istraživanja i publicirani znanstveni radovi

„Mala akademija financija“ - održavanje financijskih edukacija za učenike 5., 6., 7., i 8. razreda osnovne škole i organizacija završnice projekta

UMFO

EFZG

II. kvartal

Vlastita sredstva

Održane edukacije i evaluacija financijskog znanja i ponašanja učenika korištenjem pre-post anketnog upitnika

7.

Suradnja s mediima i internetskim portalima

Medijska kampanja uz kreativno edukativni natječaj/kviz ili slični format koji će biti proveden u 2019. godini.

HUO

Kontinuirano

AZOO – državni proračun

HUO, ŠTEDOPIS,

HANFA, HNB,

UMFO, HGK, HUB – vlastita sredstva

Kontinuirano informiranje potrošača u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača.

Istupi u medijima uz provedene edukativne aktivnosti.

Sudjelovanje u medijima u cilju promicanja važnosti financijske pismenosti.

HANFA, HNB

HUO, UMFO

Kontinuirano

Gostovanja na nacionalnoj i komercijalnim televizijama, broj objavljenih članaka i prenošenje članaka u cilju podizanja financijske pismenosti potrošača

Suradnja s portalom Srednja.hr putem kreiranja nagradnih igra i pitalica te druge moguće aktivnosti za učenike srednjih škola i studente.

HUO

AZOO

Kontinuirano

Broj i vrsta provedenih aktivnosti.

Medijska kampanja u tiskanim medijima i na internetu – o važnosti mirovinske štednje te osnovnim pojmovima.

UMFO

Kontinuirano

Broj i vrsta provedenih aktivnosti.

Provođenje digitalne kampanja Crno na bijelo – mirovinska financijska pismenost  2 i 3 stup

Nastavak projekta MAFIN koji traje čitavu školsku godinu

Kontinuirano

Suradnja s medijima po pitanju svih relevantnih tema iz područja zaštite potrošača

MINGPO

Kontinuirano

Gostovanja na nacionalnoj i komercijalnim televizijama, radio postajama

Radijske emisije "Financijska abeceda" emitirane na Hrvatskom katoličkom radiju u kojima se jednom tjedno govori o relevantnim temama iz područja financijske pismenosti.

HNB

Kontinuirano

Broj emitiranih emisija .

Informiranje potrošača i poslovnih subjekata kroz suradnju s medijima putem odgovora na upite, stručnih članaka i drugo.

HGK

HUO

Kontinuirano

Odgovori na upite.

Održavanje redovnih brifinga za medije o temama iz područja bankarstva, financija i ekonomije. Objave za medije i odgovori na upite.

HUB

Kontinuirano

Broj i teme održanih brifinga.

8.

Obilježavanje međunarodnih događaja značajnih za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača.

Obilježavanje Svjetskog dana investicijskih fondova.

HGK

II. kvartal

MINGPO, MFIN, MZO, AZOO – državni proračun

HANFA, HNB

HUO, HGK , ŠTEDOPIS,

UMFO, HUB – vlastita sredstva

Broj događanja, broj sudionika

 

Obilježen Svjetski dan investicijskih fondova.

 

Obilježen Svjetski dan štednje.

 

Obilježen Svjetski dan prava potrošača

 

Obilježen Svjetski dan kreditnih unija

 

Obilježen Europski i Svjetski tjedan novca

 

Obilježen Svjetski tjedna ulagatelja

Obilježavanje Svjetskog dana štednje putem objave za medije.

HNB

HUB

HUO

IV. kvartal

Obilježavanje Svjetskog dana prava potrošača.

MINGPO/ostali dionici zaštite prava potrošača

16. ožujka 2020.

Obilježavanje Svjetskog dana kreditnih unija.

HUP

IV. kvartal

Obilježavanje Europskog i Svjetskog tjedna novca.

MINGPO, MZO,

MFIN, AZOO, HNB, HANFA, HUO, HUB, HUP, HGK, UMFO, EFZG, ZSE, ŠTEDOPIS

I. kvartal

Obilježavanje svjetskog tjedna ulagatelja“.

HANFA

I. kvartal

9.

Informiranje potrošača i poslovnih subjekata o financijskim uslugama u cilju podizanja razine financijske pismenosti.

Edukacija i informiranje potrošača i poslovnih subjekata o različitim financijskim proizvodima i uslugama (osiguranje, bankarstvo, leasing, faktoring, investicijski fondovi, mirovinski fondovi, tržište kapitala i drugo).

HGK

HUO

Kontinuirano

HGK, HUB,HUO HUP, ŠTEDOPIS, – vlastita sredstva

Broj organiziranih edukacija i drugih oblika informiranja te broj sudionika u cilju podizanja razine financijske pismenosti potrošača i poslovnih subjekata.

Organizacija radionica/sastanaka i drugih oblika informiranja o SEPA platnim uslugama u suradnji s ostalim članovima hrvatskog SEPA foruma (HUB, HNB, FINA, MFIN). Ažuriranje web stanice www.sepa.hr te odgovori na upite upućeni putem kontakt adrese info@sepa.hr

Kontinuirano

Broj organiziranih radionica/sastanaka i drugih oblika informiranja, redovito održavanje i ažuriranje www.sepa.hr te objave na www.hgk.hr

Informiranja članova HUP-a o važnosti financijske edukacije.

HUP

Kontinuirano

Broj objavljenih priopćenja

Informiranje  javnosti iz područja financijske pismenosti

Distribucija informativnih tekstova (newslettera).

ŠTEDOPIS

Kontinuirano

Broj objavljenih priopćenja.

Broj distribuiranih informativnih tekstova (newslettera).

10.

Provođenje drugih aktivnosti usmjerenih na podizanje razine financijske pismenosti.

Promotivna kampanja o funkcioniranju OMF-a i DMF- u suradnji s medijskim kućama u formi priloga

UMFO

II. i III. kvartal

HNB, UMFO, HUO, FINA, HUB, HUP  – vlastita sredstva

Broj aktivnosti usmjerenih na podizanje razine financijske pismenosti. Provedena mini kampanja o DMF-u.

Promicanje financijske pismenosti i putem drugih aktivnosti u suradnji s društvima za osiguranje

HUO

Kontinuirano

HUO-Nastavak aktivnosti  povezanih s financijskom edukacijom iz područja osiguranja, posebice kod mladih

Sudjelovanje zaposlenika FINA-e kao posrednika temeljem provođenja Zakona o stečaju potrošača.

FINA

Kontinuirano

Broj građana koji su inicirali postupak, a kojima su zaposlenici FINA-e u ulozi posrednika pomogli da u dijelu koji prethodi sudskom postupku, utvrde svoje obveze i pokušaju sa svojim vjerovnicima postići izvansudsku nagodbu

Održavanje učeničke debate u suradnji s Hrvatskim debatnim društvom na temu iz djelokruga rada središnje banke.

HNB

 

Kontinuirano

Održana debata.

Ažuriranje sadržaja na internetskoj podstranici HUB-a, posvećenoj sigunosti na internetu i promicanje objava na društvenim mrežama u svrhu prevencije prevara na Internetu.

HUB

Kontinuirano

Broj posjetitelja ili broj upita medija temeljem sadržaja na stranici „sigurnost na internetu“

Promocija aktivnosti članova Koordinacije prema javnosti kako bi se upoznali s radom i ponudom financijskih usluga koje postoje na domaćem tržištu (članovima HUP-a nefinancijskog sektora, prema nadležnim institucijama te široj javnosti).

HUP

Kontinuirano

Broj aktivnosti.

11.

Provedba kurikula međupredmetnih tema građanski odgoj i obrazovanje, poduzetništvo i dr

Provedba kurikula međupredmetnih tema u osnovnim i srednjim školama.

AZOO

ŠTEDOPIS

HUO

 

AZOO– državni proračun

HUO, ŠTEDOPIS – vlastita sredstva

Proveden kurikula međupredmetnih tema građanski odgoj i obrazovanje, poduzetništvo.

Ocjena uspješnosti provedbe na temelju evaluacije učenika, odnosno nastavnika.

 

POPIS KRATICA:

 

MFIN Ministarstvo financija

MFIN PU Ministarstvo financija, Porezna uprava

MINGPO Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

MZO Ministarstvo znanosti i obrazovanja

AZOO Agencija za odgoj i obrazovanje

HANFA Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga

FINA Financijska agencija

HNB Hrvatska narodna banka

HGK Hrvatska gospodarska komora

HUB Hrvatska udruga banaka

HUO Hrvatski ured za osiguranje

HUP Hrvatska udruga poslodavaca

ZSE Zagrebačka burza

EFZG Ekonomski fakultet Zagreb

UMFO  Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava

SSSH – Savez Samostalnih sindikata Hrvatske  

ŠTEDOPIS  Institut za financijsko obrazovanje

HIFE – Hrvatski institut za financijsku edukaciju

3
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.