PRIJEDLOG
Na temelju članka 17. stavka 1., a u vezi s člankom 16. Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost („Narodne novine“, br. 107/03, 144/12), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj ___________ godine donijela
UREDBU O IZMJENAMA UREDBE O JEDINIČNIM NAKNADAMA, KOREKTIVNIM KOEFICIJENTIMA I POBLIŽIM KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE POSEBNE NAKNADE ZA OKOLIŠ NA VOZILA NA MOTORNI POGON
- Ukupno komentara:
- Ukupno općih komentara:
- Ukupno nadopuna teksta:
Članak 1.
U Uredbi o jediničnim naknadama, korektivnim koeficijentima i pobližim kriterijima i mjerilima za utvrđivanje posebne naknade za okoliš na vozila na motorni pogon („Narodne novine“, br. 114/14, 147/14), članak 7. mijenja se i glasi:
„ Članak 7.
Vrijednosti početne naknade ovisne o vrsti vozila (n o ):
Oznaka vrste vozila (kategorija) |
Iznos početne naknade (n o ), u kunama |
M1 |
33,25 |
N1 |
76,00 |
L1, L2 |
28,50 |
L3, L4, L5 |
47,50 |
L6, L7 |
47,50 |
T |
47,50 |
RS |
114,00 |
M2, M3 |
304,00 |
N2, N3 |
456,00 |
.“.
Članak 2.
U članku 11. stavak 3. mijenja se i glasi:
„(3) Korektivni koeficijent K 3 koji se odnosi na vrstu goriva iznosi:
Gorivo |
benzin |
dizelsko gorivo |
hibridni pogon |
K 3 |
1 |
1,2 |
0,5 |
Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K 3 iznosi 0,0.
Za vozila za koja u gornjoj tablici vrsta goriva nije navedena, a za pogon ne koriste alternativna goriva, korektivni koeficijent K 3 iznosi 1.“.
Članak 3.
Članak 13. mijenja i:
„ Članak13.
(1) Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K k iznosi 0,0.“
(2) Za vozila na hibridni pogon korektivni koeficijent K k iznosi 0,5.
(3) Za vozila M1 kategorije koja su starija od 30 godina („oldtimer“) s važećom identifikacijskom ispravom starodobnog vozila koju izdaje mjerodavna udruga sukladno posebnom propisu, korektivni koeficijent K k iznosi 0,5.“.
Članak 4.
U članku 15. stavak 1. mijenja se i glasi:
„(1) Korektivni koeficijent (K 1a ) ovisan o vrsti motora i pogonskog goriva iznosi za:
Vrsta motora |
Vrsta goriva |
K1a |
Ottov motor dvotaktni |
(motorni benzin) |
2,0 |
Ottov motor četverotaktni |
(motorni benzin) |
1,0 |
Rotacijski motor |
(motorni benzin) |
1,5 |
Dieselov motor |
(dizelsko gorivo, biodizel) |
1,0 |
Hibridni pogon |
(motorni benzin, plin ili dizelsko |
0,5 |
Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K 1a iznosi 0,0.
Za vozila opremljena vrstom motora koji nije naveden u gornjoj tablici ili koja koriste gorivo koje nije navedeno u gornjoj tablici, korektivni koeficijent K 1a iznosi 1,0.“.
Članak 5.
Ova Uredba objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. listopada 2020. godine.
Klasa:
Urbroj:
Zagreb,
Komentari