E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


PRIJEDLOG

 

Na temelju članka 17. stavka 1., a u vezi s člankom 16. Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost („Narodne novine“, br. 107/03, 144/12), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj ___________ godine donijela

UREDBU O IZMJENAMA UREDBE O JEDINIČNIM NAKNADAMA, KOREKTIVNIM KOEFICIJENTIMA I POBLIŽIM KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE POSEBNE NAKNADE ZA OKOLIŠ NA VOZILA NA MOTORNI POGON

 

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
3
Komentiraj

Članak 1.

U Uredbi o jediničnim naknadama, korektivnim koeficijentima i pobližim kriterijima i mjerilima za utvrđivanje posebne naknade za okoliš na vozila na motorni pogon („Narodne novine“, br. 114/14, 147/14), članak 7. mijenja se i glasi:

„ Članak 7.

Vrijednosti početne naknade ovisne o vrsti vozila (n o ):

Oznaka vrste vozila (kategorija)

Iznos početne naknade (n o ), u kunama

M1

33,25

N1

76,00

L1, L2

28,50

L3, L4, L5

47,50

L6, L7

47,50

T

47,50

RS

114,00

M2, M3

304,00

N2, N3

456,00

.“.

1
Komentiraj

Članak 2.

U članku 11. stavak 3. mijenja se i glasi:

„(3) Korektivni koeficijent K 3  koji se odnosi na vrstu goriva iznosi:

Gorivo

benzin

dizelsko gorivo

hibridni pogon

K 3

1

1,2

0,5

 

Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K 3 iznosi 0,0.

Za vozila za koja u gornjoj tablici vrsta goriva nije navedena, a za pogon ne koriste alternativna goriva, korektivni koeficijent K 3  iznosi 1.“.

1
Komentiraj

Članak 3.

Članak 13. mijenja i:

„ Članak13.

(1) Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K k iznosi 0,0.“

(2) Za vozila na hibridni pogon korektivni koeficijent K k iznosi 0,5.

 

(3) Za vozila M1 kategorije koja su starija od 30 godina („oldtimer“) s važećom identifikacijskom ispravom starodobnog vozila koju izdaje mjerodavna udruga sukladno posebnom propisu, korektivni koeficijent K k iznosi 0,5.“.

 

0
Komentiraj

Članak 4.

U članku 15. stavak 1. mijenja se i glasi:

„(1) Korektivni koeficijent (K 1a ) ovisan o vrsti motora i pogonskog goriva iznosi za:

Vrsta motora

Vrsta goriva

K1a

Ottov motor dvotaktni

(motorni benzin)

2,0

Ottov motor četverotaktni

(motorni benzin)

1,0

Rotacijski motor

(motorni benzin)

1,5

Dieselov motor

(dizelsko gorivo, biodizel)

1,0

Hibridni pogon

(motorni benzin, plin ili dizelsko
gorivo s električnom strujom)

0,5

 

Za vozila koja za pogon koriste alternativna goriva definirana posebnim propisom kojim se uređuje uspostava infrastrukture za alternativna goriva korektivni koeficijent K 1a iznosi 0,0.

Za vozila opremljena vrstom motora koji nije naveden u gornjoj tablici ili koja koriste gorivo koje nije navedeno u gornjoj tablici, korektivni koeficijent K 1a  iznosi 1,0.“.

0
Komentiraj

Članak 5.

Ova Uredba objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. listopada 2020. godine.

Klasa:

Urbroj:

Zagreb,

  

 

 

 

1
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.