E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

PRIJEDLOG PLANA ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE ZA 2021. GODINU

 

 

Stručni nositelj:

DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Redni broj

Naziv nacrta prijedloga zakona

Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske

1.

Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (RM)

I. tromjesečje 2021. god.

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

PRIJAVA NACRTA PRIJEDLOGA ZAKONA U SLUČAJU IZNIMKI OD PROVEDBE POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

POTPIS ČELNIKA TIJELA

Glavni ravnatelj:

 

Dr. sc. Damir Šantek, dipl.ing. geod .

 

Datum: 8. rujna 2020.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE  

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

1. OPĆE INFORMACIJE

 

1.1.

Stručni nositelj:

Državna geodetska uprava

1.2.

Naziv nacrta prijedloga zakona:

Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina

1.3.

Datum:

8.9. 2020.

1.4.

Ustrojstvena jedinica, kontakt telefon i elektronička pošta osobe zadužene za izradu Obrasca prethodne procjene:

 

Sektor za infrastrukturu prostornih podataka

Tel: 01/ 6166 -533

ljerka.maric@dgu.hr

 

 

1.5.

Da li je nacrt prijedloga zakona dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta planiranja ili reformske mjere?

Da/Ne: Da

 

Naziv akta: /Akcijski plan za smanjenje neporeznih i parafiskalnih davanja 2020.

 

 

Opis mjere: /

Mjera 2. Mjere smanjenja neporeznih i parafiskalnih davanja, među kojim mjerama je, između ostaloga, predviđena mjera pod rednim brojem 32. Ukidanje naplate stvarnih troškova  uporabe podataka dokumentacije državne izmjere, katastra nekretnina, katastra infrastrukture, registra zgrada, registra prostornih jedinica i registra geografskih imena te za određena postupanja po zahtjevu stranaka , (dalje u tekstu: stvarni troškovi uporabe podataka)  za koju mjeru je, kao tijelo nadležno za provedbu, zadužena Državna geodetska uprava.

Također pod rednim brojem 33. predviđena je mjera Smanjenje/ukidanje upravnih pristojbi koje čine prihod državnog proračuna ,  za provedbu koje mjere je zaduženo Ministarstvo financija u suradnji s nadležnim tijelima, među kojima je i  Državna geodetska uprava. Vezano uz navedenu mjeru potrebno je, uz niz ostalih propisa,  uskladiti i Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (NN br. 112/18)  sa planiranim izmjenama temeljnih propisa kojim se propisuje naplata upravnih pristojbi, a sve u svrhu horizontalne usklađenosti pozitivnih propisa koji reguliraju navedenu materiju.

 

 

 

1.6.

Da li je nacrt prijedloga zakona vezan za usklađivanje zakonodavstva Republike Hrvatske s pravnom stečevinom Europske unije?

Da/Ne: Ne

 

Naziv pravne stečevine EU: /

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

2. ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA

 

2.1.

Što je problem koji zahtjeva izradu ili promjenu zakonodavstva?

Važeći Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (NN br. 112/18 ) u članku 171. st. 2., propisuje kako za izdavanje izvadaka, prijepisa, potvrda i preslika podataka iz članka 6. stavka 1. navedenog Zakona, ostvarenje uvida te za određena postupanja po zahtjevu stranaka,  stranka plaća upravnu pristojbu i stvarne troškove. Sredstva ostvarena naplatom stvarnih troškova prihod su državnog proračuna.

Vlada Republike Hrvatske je na 229. sjednici održanoj dana  7. svibnja 2020. godine donijela Zaključak kojim se prihvaća Akcijski plan za smanjenje neporeznih i parafiskalnih davanja 2020. (u daljnjem tekstu Akcijski plan) kojim je zadužila, među ostalim tijelima državne uprave, i Državnu geodetsku upravu, za provođenje pojedinih mjera iz Akcijskog plana.

 

Kako bi se provela mjera pod rednim brojem 32. iz Akcijskog plana i postiglo rasterećenje gospodarstva, potrebno je izmijeniti važeći Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina u dijelu u kojemu je propisana naplata  stvarnih troškova uporabe podataka iz članka 6. stavak 1. navedenog Zakona. Ujedno će se izmijeniti i odredba zakona kojom je propisana naplata upravne pristojbe te će se na navedeni način važeći zakon uskladiti sa planiranim izmjenama temeljnih propisa kojim se propisuje naplata upravnih pristojbi, a sve u svrhu horizontalne usklađenosti pozitivnih propisa koji reguliraju navedenu materiju.

 

Također, važeći Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina  u članku 71. i 91., propisuje da se geodetski elaborat može upotrebljavati za potrebe katastra nekretnina, katastra zemljišta te prevođenja katastarskih čestica u katastar nekretnina, samo kada nadležni područni ured za katastar odnosno ured Grada Zagreba potvrdi da je isti izrađen u skladu s geodetskim i katastarskim propisima i da odgovara svrsi za koju je izrađen.

Članak 96. istoga Zakona propisuje da će se način pregledavanja i potvrđivanja geodetskih elaborata propisati pravilnikom.

S obzirom da se u postupku pregleda i potvrđivanja elaborata donose zaključci kao dio neupravnog postupka pregleda i potvrđivanja elaborata  te  rješenja o odbijanju potvrđivanja elaborata na koja je dopuštena žalba, a sve kako je propisano važećim pravilnikom, to se ovim zakonom želi regulirati postupak pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata zakonskom normom, na način da bi se ovim zakonom pojedina pitanja pregleda i potvrđivanja elaborata zakonom uredila drugačije nego je propisano Zakonom o općem upravnom postupku (NN br. 47/09).

Propisivanje gornjeg zakonom doprinijelo bi skraćivanju postupaka pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata te u konačnici bržom provedbom promjena temeljem geodetskih elaborata u katastarskom operatu.

 

Nadalje, važeći Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina u članku 7., propisuje da su podaci katastra nekretnina temelj za zemljišne knjige koje vode zemljišnoknjižni odjeli općinskih sudova. Člankom 54. istoga zakona propisano je da se izlaganje na javni uvid provodi istodobno i povezano s osnivanjem, obnovom ili dopunom zemljišne knjige.

 

U cilju ubrzanja postupaka izlaganja na javni uvid, nakon provedene katastarske izmjere, potrebno je uvesti dodatne mehanizme u postupcima izlaganja na javni uvid koji će uporabom instituta javnosti te objavom javnog poziva osigurati brže stavljanje u uporabu katastarskog operata, za razliku od dosadašnjeg normativnog uređenja, koji predviđa izravnu dostavu poziva na izlaganje na javni uvid.

 

2.2.

Zašto je potrebna izrada nacrta prijedloga zakona?

Izrada Nacrta prijedloga zakona potrebna je u svrhu:

 

-provođenja mjera iz Akcijskog plana i daljnjeg rasterećenja gospodarstva,

- jasnijeg propisivanja postupka pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata,

- ubrzanje postupaka izlaganja na javni uvid i stavljanja u službenu uporabu katastarskog operata.

2.3

Navedite dokaz, argument, analizu koja podržava potrebu za izradom nacrta prijedloga zakona.

Iznos naplaćen na ime naplate stvarnih troškova uporabe podataka dokumentacije državne izmjere, katastra nekretnina, katastra infrastrukture, registra zgrada, registra prostornih jedinica i registra geografskih imena te za određena postupanja po zahtjevu stranaka , za 2018. godinu iznosi 16. 505. 544,08 kn (cca 26 504,00 podnesena zahtijeva) a za 2019. god.,  iznosi 11.235.068,81 kn (cca 19. 506,00 podnesenih zahtijeva).S obzirom na navedeno, a kako bi se doprinijelo  rasterećenju gospodarstva, predviđeno je ukidanje naplate stvarnih troškova uporabe podataka. S obzirom da je naplata predviđena važećim zakonom potrebna je izmjena istog kako bi se ostvario navedeni cilj.

Nadalje, izmjena zakona u djelu u kojem se navodi naplata upravne pristojbe potrebna je u svrhu usklađenja sa planiranim izmjenama Zakona o upravnim pristojbama ( NN br. 115/16) i izmjenom Uredbe o tarifi upravnih pristojbi ( NN br. 8/17, 37/17, 129/17, 18/19, 97/19 i 128/19).

Zbog trenutnog normativnog uređenja pregledavanja i potvrđivanja geodetskih elaborata, u postupcima rješavanja žalbi na rješenja o odbijanju potvrđivanja geodetskog elaborata te nastavnim postupcima pred upravnim sudovima, dolazi do dugotrajnih postupaka koji imaju negativan utjecaj na ostvarivanje prava nositelja prava i drugih zainteresiranih stranaka u postupku izrade, pregleda i potvrđivanja te provedbe promjena u katastarskom operatu.

Također, postupci izlaganja na javni uvid s istodobnim i povezanim osnivanjem, obnovom ili dopunom zemljišne knjige,  traju neopravdano dugo.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3.UTVRĐIVANJE ISHODA ODNOSNO PROMJENA

 

3.1.

Što je cilj koji se namjerava postići?

Ovim normativnim rješenjem želi se postići:

- rasterećenje gospodarstva,

- ubrzanje postupaka pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata,

- ubrzanje postupka izlaganja na javni uvid i stavljanja u službenu uporabu katastarskog operata.

3.2.

Kakav je ishod odnosno promjena koja se očekuje u području koje se namjerava urediti?

Očekuje se rasterećenje gospodarstva – poslovnih subjekata, ali i građana, koji imaju potrebu za podacima iz članka 6. stavak 1.  Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina, s obzirom da za uporabu navedenih podataka više neće morati plaćati naknadu za stvarne troškove uporabe podataka.

Nadalje, očekuje se ubrzanje postupaka pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata te ubrzanje postupka izlaganja na javni uvid i stavljanja u službenu uporabu katastarskog operata

3.3.

Koji je vremenski okvir za postizanje ishoda odnosno promjena?

Oslobođenje od naknade plaćanja stvarnih troškova uporabe podataka, postići će se  stupanjem na snagu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina, dok će se ubrzanje postupaka pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata i  postupka izlaganja na javni uvid i stavljanja u službenu uporabu katastarskog operata u cijelosti  postići stupnjem na snagu  podzakonskih akta koji će se donijeti temeljem Zakona  o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

4.UTVRĐIVANJE RJEŠENJA

 

4.1.

Navedite koja su moguća normativna rješenja za postizanje navedenog ishoda.

Moguća normativna rješenja (novi propis/izmjene i dopune važećeg/stavljanje van snage propisa i slično):

Izrada Nacrta prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama  Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina

Obrazloženje:  Materija koja je predmet nacrta prijedloga zakona može se urediti samo zakonom.  

4.2.

Navedite koja su moguća nenormativna rješenja za postizanje navedenog ishoda.

Moguća nenormativna rješenja (ne poduzimati normativnu inicijativu, informacije i kampanje, ekonomski instrumenti, samoregulacija, koregulacija i slično):

 

Nenormativna rješenja nisu moguća.

Obrazloženje:

Ne postoji mogućnost da se nenormativnim rješenjem postigne cilj s obzirom da se radi o materiji koja se  uređuje zakonom.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.1. UTVRĐIVANJE GOSPODARSKIH UČINAKA

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.1.1.

Makroekonomsko okruženje Republike Hrvatske osobito komponente bruto društvenog proizvoda kojeg čine osobna potrošnja kućanstava, priljev investicija, državna potrošnja, izvoz i uvoz

Ne

Ne

Ne

5.1.2.

Slobodno kretanje roba, usluga, rada i kapitala

Ne

Ne

Ne

5.1.3.

Funkcioniranje tržišta i konkurentnost gospodarstva

Ne

Da

Ne

5.1.4.

Prepreke za razmjenu dobara i usluga

Ne

Ne

Ne

5.1.5.

Cijena roba i usluga

Ne

Ne

Ne

5.1.6.

Uvjet za poslovanje na tržištu

Ne

Ne

Ne

5.1.7.

Trošak kapitala u gospodarskim subjektima

Ne

Ne

Ne

5.1.8.

Trošak zapošljavanja u gospodarskim subjektima (trošak rada u cjelini)

Ne

Ne

Ne

5.1.9.

Trošak uvođenja tehnologije u poslovni proces u gospodarskim subjektima

Ne

Ne

Ne

5.1.10.

Trošak investicija vezano za poslovanje gospodarskih subjekata

Ne

Ne

Ne

5.1.11.

Trošak proizvodnje, osobito nabave materijala, tehnologije i energije

Ne

Ne

Ne

5.1.12.

Prepreke za slobodno kretanje roba, usluga, rada i kapitala vezano za poslovanje gospodarskih subjekata

Ne

Ne

Ne

5.1.13.

Djelovanje na imovinska prava gospodarskih subjekata

Ne

Ne

Ne

5.1.14.

Drugi očekivani izravni učinak:

 

Ne

Ne

Ne

5.1.15.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.1.1. do 5.1.14.

Podatke za koje se ukida naplata stvarnih troškova uporabe podataka gospodarski subjekti u svom poslovanju često koriste kao podlogu za razvoj komercijalnih proizvoda (npr. aplikacija). Ukidanjem naplate stvarnog troška uporabe podataka smanjio bi se, ne samo trošak izrade novih proizvoda u gospodarstvu, nego bi se i ubrzao postupak izdavanja podataka, čime bi se povećala konkurentnost gospodarstva. Ukidanjem naplate stvarnih troškova uporabe podataka utvrđen je mali utjecaj na funkcioniranje tržišta i konkurentnost gospodarstva, a sve s obzirom na godišnji broj podnesenih zahtjeva za izdavanje podataka.

 

Utvrdite veličinu adresata:

5.1.16.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Da

Ne

5.1.17.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Da

Ne

5.1.18.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Da

Ne

5.1.19.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.1.20.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.1.21.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.1.22.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.1.23.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.1.24.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.1.25.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

Da

Ne

5.1.26.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.1.27.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.1.16. do 5.1.26.:

Važećim  Zakonom o državnoj izmjeri i katastru nekretnina propisano je kako su od plaćanja naknada stvarnih troškova uporabe podataka oslobođena tijela državne uprave i druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te javnopravna tijela koja se isključivo financiraju iz sredstava državnog proračuna. Ovim izmjenama zakona plaćanja naknade stvarnog troška  uporabe podataka bile bi oslobođene sve pravne i fizičke osobe koje imaju potrebu za podacima iz članka 6. stavak 1. Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina. Utvrđena je mala veličina  adresata, a sve s obzirom na godišnji broj podnesenih zahtjeva za izdavanje podataka.

 

5.1.28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE GOSPODARSKIH UČINAKA

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

Mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.2. UTVRĐIVANJE UČINAKA NA TRŽIŠNO NATJECANJE

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.2.1.

Strukturalna, financijska, tehnička ili druga prepreka u pojedinom gospodarskom sektoru odnosno gospodarstvu u cjelini

Ne

Ne

Ne

5.2.2.

Pozicija državnih tijela koja pružaju javne usluge uz istovremeno obavljanje gospodarske aktivnosti na tržištu

Ne

Ne

Ne

5.2.3.

Postojanje diskriminirajućih uvjeta, osobito posebnih isključivih prava, uživanja povoljnijeg izvora financiranja ili pristupa privilegiranim podacima među gospodarskim subjektima

Ne

Ne

Ne

5.2.4.

Drugi očekivani izravni učinak:

 

Ne

Ne

Ne

5.2.5.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.2.1. do 5.2.4.:

Pitanja koja se uređuju  Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih učinaka na tržišno natjecanje.

 

 

Utvrdite veličinu adresata:

5.2.6.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Ne

Ne

5.2.7.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Ne

Ne

5.2.8.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Ne

Ne

5.2.9.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.2.10.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.2.11.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.2.12.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.2.13.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.2.14.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.2.15.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

Ne

Ne

5.2.16.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.2.17.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.2.6. do 5.2.16.:

Pitanja koja se uređuju nacrtom prijedloga   Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih učinaka na tržišno natjecanje te  stoga isti nema učinka na adresate iz točaka 5.2.6. do 5.2.16.

5.2.17.

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

Mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.3. UTVRĐIVANJE SOCIJALNIH UČINAKA

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.3.1.

Demografski trend, osobito prirodno kretanje stanovništva, stopa nataliteta i mortaliteta, stopa rasta stanovništva i dr.

Ne

Ne

Ne

5.3.2.

Prirodna migracija stanovništva i migracija uzrokovana ekonomskim, političkim ili drugim okolnostima koje dovode do migracije stanovništva

Ne

Ne

Ne

5.3.3.

Socijalna uključenost

Ne

Ne

Ne

5.3.4.

Zaštita osjetljivih skupina i skupina s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.3.5.

Proširenje odnosno sužavanje pristupa sustavu socijalne skrbi i javnim uslugama te pravo na zdravstvenu zaštitu

Ne

Ne

Ne

5.3.6.

Financijska održivost sustava socijalne skrbi i sustava zdravstvene zaštite

Ne

Ne

Ne

5.3.7.

Drugi očekivani izravni učinak:

 

Ne

Ne

Ne

5.3.8.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.3.1. do 5.3.7.:

Pitanja koja se uređuju nacrtom prijedloga   Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih socijalnih učinaka.

 

Utvrdite veličinu adresata:

 

 

 

5.3.9.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Ne

Ne

5.3.10.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Ne

Ne

5.3.11.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Ne

Ne

5.3.12.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.3.13.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.3.14.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.3.15.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.3.16.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.3.17.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.3.18.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

Ne

Ne

5.3.19.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.3.20.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.3.9. do 5.3.19.:

Pitanja koja se uređuju Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih socijalnih učinaka  te isti nema učinka na adresate iz točaka 5.3.9. do točke 5.3.19.

5.3.21.

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE SOCIJALNIH UČINAKA:

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.4. UTVRĐIVANJE UČINAKA NA RAD I TRŽIŠTE RADA

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.4.1.

Zapošljavanje i tržište rada u gospodarstvu Republike Hrvatske u cjelini odnosno u pojedinom gospodarskom području

Ne

Ne

Ne

5.4.2.

Otvaranje novih radnih mjesta odnosno gubitak radnih mjesta

Ne

Ne

Ne

5.4.3.

Kretanje minimalne plaće i najniže mirovine

Ne

Ne

Ne

5.4.4.

Status regulirane profesije

Ne

Ne

Ne

5.4.5.

Status posebnih skupina radno sposobnog stanovništva s obzirom na dob stanovništva

Ne

Ne

Ne

5.4.6.

Fleksibilnost uvjeta rada i radnog mjesta za pojedine skupine stanovništva

Ne

Ne

Ne

5.4.7.

Financijska održivost mirovinskoga sustava, osobito u dijelu dugoročne održivosti mirovinskoga sustava

Ne

Ne

Ne

5.4.8.

Odnos između privatnog i poslovnog života

Ne

Ne

Ne

5.4.9.

Dohodak radnika odnosno samozaposlenih osoba

Ne

Ne

Ne

5.4.10.

Pravo na kvalitetu radnog mjesta

Ne

Ne

Ne

5.4.11.

Ostvarivanje prava na mirovinu i drugih radnih prava

Ne

Ne

Ne

5.4.12.

Status prava iz kolektivnog ugovora i na pravo kolektivnog pregovaranja

Ne

Ne

Ne

5.4.13.

Drugi očekivani izravni učinak:

 

Ne

Ne

Ne

5.4.14.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.4.1 do 5.4.13:

Pitanja koja se uređuju  Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih učinaka na rad i tržište rada.

 

Utvrdite veličinu adresata:

 

 

 

5.4.15.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Ne

Ne

5.4.16.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Ne

Ne

5.4.17.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Ne

Ne

5.4.18.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.4.19.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.4.20.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.4.21.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.4.22.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.4.23.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.4.24.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

 

Ne

Ne

5.4.25.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.4.26.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.4.14. do 5.4.25.

Pitanja koja se uređuju  Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina   su takva da neće imati izravnih učinaka na rad i tržište rada te isti nema učinka na adresate iz točaka  5.4.15. do točke 5.4.25.

5.4.27.

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA RAD I TRŽIŠTE RADA:

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.5. UTVRĐIVANJE UČINAKA NA ZAŠTITU OKOLIŠA

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.5.1.

Utjecaj na klimu

Ne

Ne

Ne

5.5.2.

Kvaliteta i korištenje zraka, vode i tla

Ne

Ne

Ne

5.5.3.

Korištenje energije

Ne

Ne

Ne

5.5.4.

Korištenje obnovljivih i neobnovljivih izvora energije

Ne

Ne

Ne

5.5.5.

Bioraznolikost biljnog i životinjskog svijeta

Ne

Ne

Ne

5.5.6.

Gospodarenje otpadom i/ili recikliranje

Ne

Ne

Ne

5.5.7.

Rizik onečišćenja od industrijskih pogona po bilo kojoj osnovi

Ne

Ne

Ne

5.5.8.

Zaštita od utjecaja genetski modificiranih organizama

Ne

Ne

Ne

5.5.9.

Zaštita od utjecaja kemikalija

Ne

Ne

Ne

5.5.10.

Drugi očekivani izravni učinak:

 

Ne

Ne

Ne

5.5.11.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.5.1. do 5.5.10.:

Pitanja koja se uređuju Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina   su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu okoliša.

 

 

Utvrdite veličinu adresata:

 

 

 

5.5.12.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Ne

Ne

5.5.13.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Ne

Ne

5.5.14.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Ne

Ne

5.5.15.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.5.16.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.5.17.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.5.18.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.5.19.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.5.20.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.5.21.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

Ne

Ne

5.5.22.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.5.23.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.5.12. do 5.5.22.

Pitanja koja se uređuju  Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu okoliša te isti nema učinka na adresate iz točaka  5.5.12. do točke 5.5.22.

 

5.5.24.

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU OKOLIŠA:

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5.6.UTVRĐIVANJE UČINAKA NA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA

 

 

Vrsta izravnih učinaka

Mjerilo učinka

 

Utvrdite učinak na:

Neznatan

Mali

Veliki

Da/Ne

Da/Ne

Da/Ne

5.6.1.

Ravnopravnost spolova u smislu jednakog statusa, jednake mogućnosti za ostvarivanje svih prava, kao i jednaku korist od ostvarenih rezultata

Ne

Ne

Ne

5.6.2.

Pravo na jednaki tretman i prilike osobito u dijelu ostvarivanja materijalnih prava, zapošljavanja, rada i drugih Ustavom Republike Hrvatske zajamčenih prava

Ne

Ne

Ne

5.6.3.

Povreda prava na slobodu kretanja u Republici Hrvatskoj odnosno u drugim zemljama članicama Europske unije

Ne

Ne

Ne

5.6.4.

Izravna ili neizravna diskriminacija po bilo kojoj osnovi

Ne

Ne

Ne

5.6.5.

Povreda prava na privatnost

Ne

Ne

Ne

5.6.6.

Ostvarivanje pravne zaštite, pristup sudu i pravo na besplatnu pravnu pomoć

Ne

Ne

Ne

5.6.7.

Pravo na međunarodnu zaštitu, privremenu zaštitu i postupanje s tim u vezi

Ne

Ne

Ne

5.6.8.

Pravo na pristup informacijama

Ne

Ne

Ne

5.6.9.

Drugi očekivani izravni učinak:

Ne

Ne

Ne

5.6.10.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.6.1. do 5.6.9.:

Pitanja koja se uređuju nacrtom prijedloga  Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina   su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu ljudskih prava.

 

 

Utvrdite veličinu adresata:

 

 

 

5.6.12.

Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

Ne

Ne

Ne

5.6.13.

Srednji i veliki poduzetnici

Ne

Ne

Ne

5.6.14.

Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

Ne

Ne

Ne

5.6.15.

Radnici i/ili umirovljenici

Ne

Ne

Ne

5.6.16.

Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

Ne

Ne

Ne

5.6.17.

Hrvatski branitelji

Ne

Ne

Ne

5.6.18.

Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

Ne

Ne

Ne

5.6.19.

Udruge i/ili zaklade

Ne

Ne

Ne

5.6.20.

Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

Ne

Ne

Ne

5.6.21.

Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ne

Ne

Ne

5.6.22.

Drugi utvrđeni adresati:

 

Ne

Ne

Ne

5.6.23.

Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.6.12. do 5.6.23.

Pitanja koja se uređuju  Nacrtom prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina   su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu ljudskih prava te isti nema učinka na adresate iz točaka  5.6.12. do točke 5.6.22.

 

5.6.24.

REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA:

Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

– veliki izravni učinak i mali broj adresata

– veliki izravni učinak i veliki broj adresata

– mali izravni učinak i veliki broj adresata.

Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

Izravni učinci

neznatan

mali

veliki

Adresati

neznatan

 

 

 

mali

 

 

 

veliki

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

6. Prethodni test malog i srednjeg poduzetništva (Prethodni MSP test)

 

 

Ako je na dva pitanja od pitanja pod rednim brojevima od 6.1. do 6.4.. iz Prethodnog testa malog i srednjeg poduzetništva (Prethodni MSP test) odgovoreno »DA«, obvezna je provedba procjene učinaka propisa na malo gospodarstvo izradom MSP testa u okviru Iskaza o procjeni učinaka propisa.

Odgovorite sa »DA« ili »NE«, uz obvezni opis sljedećih učinaka:

DA

NE

6.1.

Da li će propis imati učinke na određeni broj malih i srednjih poduzetnika kroz administrativne troškove provedbe postupaka ukoliko se za poduzetnike propisuju jednokratne ili periodične administrativne obveze a koje bi značile trošak vremena za obavljanje pojedinih administrativnih radnji za ispunjavanje propisanih zahtjeva, plaćanje naknada i davanja?

 

NE

Obrazloženje:

Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina stavlja se izvan snage  odredba članka 171. stavak 2.,važećeg  Zakona  o državnoj izmjeri i katastru nekretnina koja propisuje kako se za izdavanje izvadaka, prijepisa, potvrda i preslika podataka iz članka 6. stavka 1. navedenog Zakona, ostvarenje uvida te za određena postupanja po zahtjevu stranaka,  stranka plaća stvarne troškove i upravnu pristojbu, čime će se postići rasterećenje gospodarstva.

Ostale izmjene zakona, također ne utječu na povećanje administrativnih troškova za poduzetnike.

Stoga ovaj propis nema nikakav učinak na male i srednje poduzetnike kroz administrativne troškove provedbe postupaka jer se njime ne propisuju  jednokratne ili periodične administrativne obveze koje bi značile trošak vremena za obavljanje pojedinih administrativnih radnji za ispunjavanje propisanih zahtjeva, plaćanje naknada i davanja.

Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina provode se mjere predviđene u Akcijskom planu te se istim postiže dodatno rasterećenje gospodarstva.

6.2.

Da li će propis imati učinke na tržišnu konkurenciju i konkurentnost unutarnjeg tržišta EU u smislu prepreka slobodi tržišne konkurencije?

 

NE

Obrazloženje:

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina neće imati učinke na tržišnu konkurenciju i konkurentnost unutarnjeg tržišta EU u smislu prepreka slobodi tržišne konkurencije.

6.3.

Da li propis uvodi naknade i davanja koje će imati učinke na financijske rezultate poslovanja poduzetnika te da li postoji trošak prilagodbe zbog primjene propisa?

 

NE

Obrazloženje: Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o  državnoj izmjeri i katastru nekretnina ne uvodi naknade i davanja koje će imati učinke na financijske rezultate poslovanja poduzetnika te ne  postoji trošak prilagodbe zbog primjene propisa.

6.4.

Da li će propis imati posebne učinke na mikro poduzetnike?

 

NE

Obrazloženje:

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina neće imati učinke na mikro poduzetnike kroz administrativne troškove provedbe postupaka s obzirom da se istim ne propisuju jednokratne ili periodične administrativne obveze koje bi značile trošak vremena za obavljanje pojedinih administrativnih radnji za ispunjavanje propisanih zahtjeva, plaćanje naknada i davanja, sve iz razloga kako je navedeno pod točkom 6.1.

 

6.5.

Ako predložena normativna inicijativa nema učinke navedene pod pitanjima 6.1. do 6.4., navedite obrazloženje u prilog izjavi o nepostojanju učinka na male i srednje poduzetnike.

Obrazloženje: Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina stavlja se izvan snage  odredba članka 171. stavak 2.,važećeg  Zakona  o državnoj izmjeri i katastru nekretnina koja propisuje kako za izdavanje izvadaka, prijepisa, potvrda i preslika podataka iz članka 6. stavka 1. navedenog Zakona, ostvarenje uvida te za određena postupanja po zahtjevu stranaka,  stranka plaća upravnu pristojbu i stvarne troškove, čime će se postići rasterećenje gospodarstva.

Ostale izmjene zakona, također ne utječu na povećanje administrativnih troškova za poduzetnike.

Stoga ovaj propis nema nikakav učinak na male i srednje poduzetnike kroz administrativne troškove provedbe postupaka jer se njime ne propisuju  jednokratne ili periodične administrativne obveze  koje bi značile trošak vremena za obavljanje pojedinih administrativnih radnji za ispunjavanje propisanih zahtjeva, plaćanje naknada i davanja.

 

Zakonom o izmjenama  i dopunama Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina provode se mjere predviđene u Akcijskom planu  te se istim postiže dodatno rasterećenje gospodarstva.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

7. Utvrđivanje potrebe za provođenjem SCM metodologije

 

 

 

 

Ako je odgovor na pitanje pod rednim brojem 6.1. „DA“, iz Prethodnog MSP testa potrebno je uz Obrazac prethodne procjene priložiti pravilno ispunjenu Standard Cost Model (SCM) tablicu s procjenom mogućeg administrativnog troška za svaku propisanu obvezu i zahtjev (SCM kalkulator).

SCM kalkulator ispunjava se sukladno uputama u standardiziranom obrascu u kojem se nalazi formula izračuna i sukladno jedinstvenim nacionalnim smjernicama uređenim kroz SCM priručnik.

SCM kalkulator dostupan je na stranici: http://www.mingo.hr/page/standard-cost-model

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

8. SAŽETAK REZULTATA PRETHODNE PROCJENE

 

 

Ako je utvrđena barem jedna kombinacija:

–veliki izravni učinak i mali broj adresata,

–veliki izravni učinak i veliki broj adresata,

–mali izravni učinak i veliki broj adresata,

u odnosu na svaki pojedini izravni učinak, stručni nositelj obvezno pristupa daljnjoj procjeni učinaka propisa izradom Iskaza o procjeni učinaka propisa. Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“ kod odgovarajućeg izravnog učinka.

Ako je utvrđena potreba za provođenjem procjene učinaka propisa na malog gospodarstvo, stručni nositelj obvezno pristupa daljnjoj procjeni učinaka izradom MSP testa u okviru Iskaza o procjeni učinaka propisa.

 

Procjena učinaka propisa

Potreba za PUP

 

Utvrđena potreba za provedbom daljnje procjene učinaka propisa

DA

NE

8.1.

Procjena gospodarskih učinaka iz točke 5.1.

 

NE

8.2.

Procjena učinaka na tržišno natjecanje iz točke 5.2.

 

NE

8.3.

Procjena socijalnih učinaka iz točke 5.3.

 

NE

8.4.

Procjena učinaka na rad i tržište rada iz točke 5.4.

 

NE

8.5.

Procjena učinaka na zaštitu okoliša iz točke 5.5.

 

NE

8.6.

Procjena učinaka na zaštitu ljudskih prava iz točke 5.6.

 

NE

 

MSP test

Potreba za MSP test

8.7.

Utvrđena potreba za provođenjem procjene učinaka propisa na malo gospodarstvo  (MSP test)

DA

NE

8.8.

Provođenje MSP testa

 

NE

8.9.

Provođenje SCM metodologije

 

NE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

9. PRILOZI

 

 

 

 

NE

 

----------

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

10. POTPIS ČELNIKA TIJELA

 

 

 

 

Glavni ravnatelj:

 

Dr. sc. Damir Šantek, dipl.ing.geod.

 

Datum: 8. rujan 2020 god., Zagreb

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

11. Odgovarajuća primjena ovoga Obrasca u slučaju provedbe članka 18. stavka 2. Zakona o procjeni učinaka propisa ("Narodne novine", broj 44/17)

 

 

Uputa:

 Prilikom primjene ovoga Obrasca na provedbene propise i akte planiranja u izradi, izričaj „nacrt prijedloga zakona“ potrebno je zamijeniti s nazivom provedbenog propisa odnosno akta planiranja.

 


 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.