E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


Na temelju odredbe članka 44. stavka 6., Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine broj 111/21), i članka 20. stavka 1. Statuta Agencije za elektroničke medije (»Narodne novine« broj 90/10.), Vijeće za elektroničke medije na sjednici 48-21 održanoj dana 8. prosinca 2021. donosi

Pravilnik o kriterijima određivanja i označavanja repriznih emisija

 

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
1
Komentiraj

Članak 1.

Ovim pravilnikom propisuju se obveze pružatelja medijskih usluga televizije i radija u pogledu primjene kriterija za određivanja programa i emisija koje se smatraju reprizom, tehničkih pojedinosti označavanja repriznih emisija, rokova, načina označavanja repriznog i drugog programa te pojmovi i definicije.

1
Komentiraj

Članak 2.

(1) Premijera je prvo, izvorno emitiranje audiovizualnog ili radijskog djela koje prije nije bilo emitirano na televiziji, radiju ili bilo dostupno putem usluge na zahtjev ili streaming servisa od strane pružatelja medijske usluge sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.

(2) Premijerom audiovizualnog ili radijskog djela smatra se prvo i svako ponovno emitiranje djela tijekom razdoblja od sedam (7) dana od dana prvog emitiranja.

(3) Prvom reprizom se smatra jedno ponovno emitiranje audiovizualnog ili radijskog djela nakon proteka razdoblja koje se ubraja u premijeru iz stavka 1 ovog članka, a u razdoblju do 12 mjeseci nakon premijernog, izvornog emitiranja.

(4) Nakon emitiranja premijere i prve reprize, svako sljedeće emitiranje audiovizualnog i/ili radijskog djela smatra se reprizom.

2
Komentiraj

Članak 3.

Ponovno objavljivanje individualnih glazbenih spotova odnosno pjesama ne smatra se reprizom.

0
Komentiraj

Članak 4.

Reprize audiovizualnog programa koji u sebi sadrže elemente interakcije s gledateljima i/ili poziv gledateljima na akciju, ili ih na drugi način mogu dovesti u zabunu u pogledu vremena izvornog emitiranja (reality show i druga natjecanja s pozivom na glasovanje, interaktivni kvizovi, sudjelovanje gledatelja telefonskim putem  ili putem društvenih mreža, rasprava o političkim i/ili društvenim temama, i sl.) uvijek se označavaju se kao repriza.

0
Komentiraj

Članak 5.

Audiovizualni sadržaji čiji se dijelovi ponovno objavljuju kao dio novih emisija, a mogu se povezati s aktualnim događanjima ili ilustriraju neki aktualni događaj, obvezno se moraju označiti riječima „ARHIVA“ tijekom cjelokupnog trajanja tog dijela emisije ili priloga.

0
Komentiraj


Članak 6.

(1) Reprizni program i reprizno emitiranje sportskog prijenosa označava se grafičkom oznakom slovom R , te prilikom svake najave i u rasporedu programa na teletekstu, elektroničkom programskom vodiču, internetu i u drugim oblicima komuniciranja.

(2) Snimka sportskog događaja koja se emitira kao odgođeni premijerni prijenos izjednačena je sa premijernim prikazivanjem, a označava se rječju „SNIMKA“.

(3) Najave i raspored programa na teletekstu, elektroničkim programskom vodiču, internetu i u drugim oblicima komuniciranja za serijski program obavezno mora sadržavati redni broj epizode i sezonu serije.

0
Komentiraj

Članak 7.

(1) Repriziranje radijske emisije mora biti jasno označeno ili najavljeno na početku i na kraju radijske emisije na način da se slušatelji ne dovedu u zabunu u pogledu stvarnog vremena emitiranja emisije

(2) Druge obveze koje su propisane za televizijske nakladnike primjenjuju se na nakladnike radija na odgovarajući način.

0
Komentiraj

Članak 8.

(1) Reprizno emitiranje audiovizualnog programa označava se grafičkom oznakom  slovom „R“ u gornjem lijevom ili desnom kutu ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.

(2) Grafička oznaka „SNIMKA“, stavlja se u donji lijevi ili desni kut ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.

(3) Grafička oznaka „ARHIVA“, stavlja se u donji lijevi ili desni kut ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.

1
Komentiraj

Članak 9.

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje vrijediti odredba članka 22., Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima ("Narodne novine" br. 28/15.).

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog (8) dana od dana objave u „Narodnim novinama“.

 

Klasa: 612-12/21-01/0098

Urbroj: 567-06/07-21-01

Zagreb, 8. prosinca 2021.

 

 

Vijeće za elektroničke medije

Predsjednik vijeća

Josip Popovac

 

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.