E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

MINISTARSTVO SOCIJALNE POLITIKE I MLADIH

 

Na temelju članka 15. stavka 5., članka 16. stavka 2., članka 18. stavka 6., članka 21. stavka 4. i članka 48. stavka 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 102/15 ), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih, donosi

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRAVILNIK

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

TEMELJNE ODREDBE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 1.

 

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca programa rada pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, sadržaj i oblik obrasca izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, obrasci Plana provođenja humanitarne akcije i Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te obrasci Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

         OD STRANE NEPROFITNIH PRAVNIH OSOBA

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 2.

 

Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 1. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva, podatke o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći te podatke o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći.

 

Obrazac broj 1. popunjava se u jednom primjerku.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 3.

 

Neprofitne pravne osobe dužne su uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika nadležnom  uredu državne uprave u županiji, odnosno nadležnom uredu Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: nadležni ured) dostaviti i program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva (u daljnjem tekstu: Program) na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 2. sadrži podatke o planiranim aktivnostima, ciljanoj skupini korisnika, načinu  prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, zemljopisnom području prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, potrebnim resursima za provedbu planiranih aktivnosti te kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.

 

Obrazac broj 2. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 4.

 

Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom uredu dostaviti Izvješće o provedbi programa rada (u daljnjem tekstu: Izvješće o provedbi programa), na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 3. sadrži podatke o provedbi trogodišnjeg programa (godina provedbe, planirane aktivnostima, provedba aktivnosti, obuhvaćena skupina korisnika, korišteni resursi u provedbi aktivnosti i kriterijima raspodjele humanitarne pomoći) te podatke o odstupanju od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem programu rada (godina provedbe, popis neprovedenih planiranih aktivnosti i razlozi za neprovođenje aktivnosti).

 

Obrazac broj 3. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 5.

 

Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći obvezne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom uredu dostavljati izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 4. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća i podatke o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći.

 

Obrazac broj 4. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava podnositelj izvješća, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

III.ORGANIZIRANJE HUMANITARNE AKCIJE OD STRANE NEPROFITNIH

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

I PROFITNIH PRAVNIH, TE FIZIČKIH OSOBA

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 6.

 

Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev za humanitarnu akciju) podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 5. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva za humanitarnu akciju,  podatke o razvrstavanju planirane humanitarne akcije te podatke o očekivanom trajanju humanitarne akcije te ciljanoj skupini korisnika.

 

Obrazac broj 5. popunjava se u jednom primjerku.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 7.

 

Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Plan), na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 6. sadrži podatke o nazivu i cilju organiziranja humanitarne akcije, planiranim aktivnostima, zemljopisnom području na kojem će se provoditi humanitarna akcija, načinu prikupljanja humanitarne pomoći i pl aniranim troškovima organiziranja humanitarne akcije.

 

Obrazac broj 6. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 8.

 

Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Plan korištenja), na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o nazivu humanitarne akcije, planu korištenja prikupljene humanitarne pomoći i k riterijima raspodjele humanitarne pomoći.

 

Obrazac broj 7. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 9.

 

Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom uredu dostavljati izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Obrazac broj 8. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća, podatke o provedenoj humanitarnoj akciji, podatke o upravljanju humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne akcije, te navodi obvezne priloge koji se dostavljaju uz Izvješće.

 

Obrazac broj 8. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava pravna, odnosno fizička osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 10.

 

Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima i načinu vođenja evidencije o  humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 144/11).

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 11.

 

Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. studenoga 2015. godine.

 

 

KLASA:

URBROJ:

 

U Zagrebu,

 

 

Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i
ministrica socijalne politike i mladih


Milanka Opačić, v. r.

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 1.

URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________

ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast

B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost

C) Zaklada, odnosno fundacija

 

Naziv i sjedište:

 

Adresa ureda:

 

Odgovorna/e osobe (ime/na, prezime/na i pozicija):

 

Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):

 

Telefon i mobitel osobe za kontakt:

 

Fax:

 

Elektronska adresa osobe za kontakt:

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj neprofitne pravne osobe:

 

OIB:

 

Domaća/strana neprofitna pravna osoba:

 

Naziv banke i broj poslovnog računa:

 

IBAN broj:

 

Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:

 

 

 

Broj zaposlenih:

a.

Ugovor o radu -

b.

Ugovor o djelu -

c.

Ugovor o autorskom djelu -

Broj volontera trenutno angažiranih:

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

2.  Podaci o iskustvu podnositelja  Zahtjeva  u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

     uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

     pomoći registrirana djelatnost

 

Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

 

U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava  stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija

1.

U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava  stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo  je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana

2.

Rješenjem mu je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 128/10)

3.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3.  Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći

 

 

 

 

 

 

Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :

 

a.

zaštite života

b.

zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja

c.

hrane i odjeće

d.

stanovanja

e.

uvjeta školovanja

f.

pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata

g.

prijevoza pomoći i njezine dostupnosti

h.

pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i  katastrofa na imovini fizičkih osoba

i.

ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti

 

 

Ime i prezime, te potpis

odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 

 

 

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOZI UZ ZAHTJEV:

 

Redni broj

 

Naziv dokumentacije

1.

preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju

2.

program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*

3.

potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te  obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana

4.

preslika  vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja:
- provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili

- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale  ukupno najmanje 180

 dana ili

- joj je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (preslika rješenja) na temelju

 Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ broj 128/10)**

5.

uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca              

6.

dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***  

 

________________

*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.

**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i

   pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.

  Obveza se ne  odnosi na pravne osobe kojima je  djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne  

  pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.

*** kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 2 .

__________________________________

__________________________________

                     (Naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Zahtjev za  stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći

 

1. GODINA

 

Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći

 

Redni broj

 

Planirane aktivnosti

 

Ciljana skupina korisnika₁

 

Način

prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₂

 

Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₃

 

Potrebni resursi za provedbu aktivnosti

Kriteriji raspodjele

humanitarne pomoći₄

 

Opis

aktivnosti

 

Vrijeme provedbe

 

Izvršitelji

(broj)

 

Prostor

(m²)

 

Oprema

( vrste )

 

Vozila

( broj )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.
GODINA

 

Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći

 

Redni broj

 

Planirane aktivnosti

 

Ciljana skupina korisnika₁

 

Način

prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₂

 

Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₃

 

Potrebni resursi za provedbu aktivnosti

Kriteriji raspodjele

humanitarne pomoći₄

 

Opis

aktivnosti

 

Vrijeme provedbe

 

Izvršitelji

(broj)

 

Prostor

(m²)

 

Oprema

( vrste )

 

Vozila

( broj )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

3. GODINA

 

Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći

 

Redni broj

 

Planirane aktivnosti

 

Ciljana skupina korisnika₁

 

Način

prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₂

 

Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći₃

 

Potrebni resursi za provedbu aktivnosti

Kriteriji raspodjele

humanitarne pomoći₄

 

Opis

aktivnosti

 

Vrijeme provedbe

 

Izvršitelji

(broj)

 

Prostor

(m²)

 

Oprema

( vrste )

 

Vozila

( broj )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!

 

Legenda:

1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba); pravna osoba (neposredni korisnici); šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna

    zajednica, ostalo).

2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.

3 - Županija; grad; mjesto.

4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .

 

 

 

Dodatna obrazloženja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ime, prezime i  potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 3.

__________________________________

__________________________________

          (Naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Izvješće o provedbi trogodišnjeg Programa rada pravne osobe kojoj je odobreno  

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći

 

 

1. Provedba trogodišnjeg Programa rada

 

 

Godina provedbe

 

Planirane aktivnosti

Provedba aktivnosti

 

Obuhvaćena

skupina korisnika₁

 

Korišteni resursi u provedbi aktivnosti

 

Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₂

Redni

broj iz programa

Opis

Da

Ne

Izvršitelji

(broj)

Prostor

(m²)

Oprema

( vrste )

Vozila

( broj )

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!

 

2. Odstupanje od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem Programu rada

 

Godina provedbe

 

Popis neprovedenih planiranih aktivnosti

 

Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje

Redni

broj

 

Opis aktivnosti

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!

 

Legenda:

1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira

    zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna  zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.

2 -  Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .

 

 

Dodatna obrazloženja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOKAZI O PROVEDBI AKTIVNOSTI ( molimo priložiti po godinama provedbe trogodišnjeg Programa rada ):

Redni broj

Naziv priloga

1.

Popis zaposlenih osoba (temeljem ugovora o radu, ugovora o djelu, ugovora o autorskom djelu)

2.

Popis volontera uključenih u provedene aktivnosti

3.

Podaci o prostoru (ured/skladište) i opremi koja je korištena (ugovori o  vlasništvu prostora i opreme, odnosno najmu ili korištenju; dokazi o plaćenom  najmu prostora i opreme, dokazi o kupljenoj opremi i sl.)

4.

Podaci o vozilima korištenim u provedbi aktivnosti

 

 

 

Ime, prezime i  potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 4.

URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________

ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

za _________ godinu

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru  prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći)

 

 

Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast

B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost

C) Zaklada, odnosno fundacija

 

 

Naziv i sjedište:

 

Adresa ureda:

 

Odgovorna/e osoba/e (ime/na, prezime/na i pozicija):

 

Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):

 

Telefon i mobitel osobe za kontakt:

 

Fax:

 

Elektronska adresa osobe za kontakt:

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj neprofitne pravne osobe:

 

OIB:

 

IBAN broj:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

2.  Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog trogodišnjeg  programa rada

 

 

Rješenje kojim je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći ( molimo upisati KLASU, URBROJ i  datum izdavanja) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

 

 

Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:

a.

Ljudski resursi       =                                             kn                                                      

b.

Najam prostora     =                                            kn

c.

Prateće usluge       =                                            kn                              

d.

Ostali troškovi        =                                           kn                              

                                                Ukupno =                           kn  

 

Pružena pomoć korisnicima

( molimo upisati iznos ):

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3.  Provedene aktivnosti nepredviđene u trogodišnjem Programu rada pravne osobe kojoj je

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

    odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći

 

 

Redni broj

Opis aktivnosti

Vrijeme

provedbe

Obuhvaćena

skupina korisnika₁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: Ovisno o potrebi mogu se dodavati novi redci!

 

Legenda:

1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna  zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.

 

 

Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada ( molimo upisati iznos) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

 

 

Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:

a.

Ljudski resursi       =                                             kn                                                      

b.

Najam prostora     =                                            kn

c.

Prateće usluge       =                                            kn                              

d.

Ostali troškovi        =                                           kn                              

                                                Ukupno =                           kn  

Pružena pomoć korisnicima u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:

( molimo upisati iznos ):

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u okviru provedenih aktivnosti nepredviđenih trogodišnjim programom rada:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

4.  Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći u kalendarskoj godini

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

    za koju se podnosi Izvješće (2+3)

 

 

 

Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

 

 

Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:

a.

Ljudski resursi       =                                             kn                                                      

b.

Najam prostora     =                                            kn

c.

Prateće usluge       =                                            kn                              

d.

Ostali troškovi        =                                           kn                              

                                                Ukupno =                           kn  

 

Pružena pomoć korisnicima

( molimo upisati iznos ):

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOZI UZ IZVJEŠĆE

 

Redni broj

Naziv priloga

1.

Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja

(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)

2.

Popis neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć

 

 

 

Ime i prezime, te potpis

odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Izvješća

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 5.

 

URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________

ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

D) Neprofitna pravna osoba

E) Profitna pravna osoba

F) Fizička osoba

 

A) i  B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi  

Naziv i sjedište:

 

Adresa ureda:

 

Djelatnost:

 

Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):

 

Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):

 

Telefon i mobitel osobe za kontakt:

 

Fax:

 

Elektronska adresa osobe za kontakt:

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:

 

OIB:

 

Naziv banke i broj poslovnog

računa:

 

IBAN broj:

 

Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:

 

Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:

 

 

C) Podaci o fizičkoj osobi

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

Telefon i mobitel:

 

Fax:

 

Elektronska adresa:

 

 

OIB:

 

Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:

 

 

 

 

2.  Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije (zaokružiti jedan redni broj)

 

 

Redni broj

 

Oznaka vrste

 

 

SVRHA

1.

LB

Liječenje bolesti

2.

LD

Liječenje djece

3.

LO

Liječenje odraslih osoba

4.

REH

Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom

5.

NMU

Nabava medicinskih uređaja i opreme

6.

NODP

Nabava ortopedskih i drugih pomagala

7.

SPSOS

Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina

8.

PHO

Zadovoljavanje potreba za prehranom i odjećom

9.

ŠK

Unaprjeđenje uvjeta školovanja

10.

OJO

Obnova javnih i drugih objekata

11.

KAT

Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem

12.

USI

Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti

13.

OST

Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije  

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

 

Očekivano trajanje humanitarne akcije -

broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :

Početak -

Završetak -

 

 

 

Ciljana skupina korisnika (molimo zaokružiti odgovarajuće i upisati  ražene podatke):

a.

Pojedinac     (ime, prezime i adresa)    -

b.

Pravna osoba (naziv i  adresa)  -

c.

Šira zajednica/više korisnika

(bliže odrediti broj neposrednih korisnika)

 

 

 

Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili

ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 


 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOZI UZ ZAHTJEV (molimo zaokružiti odgovarajuće):

 

Redni broj

Naziv dokumentacije

1.

Suglasnost osobe za koju se organizira humanitarna akcija

(samo kada se humanitarna akcija organizira za pojedinca)

 

 

Organizatori  humanitarne akcije,  uz Zahtjev, moraju priložiti i sljedeću dokumentaciju

(molimo zaokružiti odgovarajuće) :

 

A) Neprofitne pravne osobe kojima je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (stalni prikupljatelji humanitarne pomoći)

Redni broj

Naziv dokumentacije

1.

plan provođenja humanitarne akcije*

2.

plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći  ako se radi o više korisnika**

3.

dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju

 

 

B) Neprofitne pravne osobe koje nemaju rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje humanitarne pomoći, te profitne pravne osobe  

Redni broj

Naziv dokumentacije

1.

potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te  obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana

2.

plan provođenja humanitarne akcije*

3.

plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći  s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**

4.

dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju

5.

uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca

 

C) Fizičke osobe

Redni broj

Naziv dokumentacije

1.

potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te  obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana

2.

plan provođenja humanitarne akcije*

3.

plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći  ako se radi o više korisnika**

4.

dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju

5.

uvjerenje da se protiv fizičke  osobe  ne vodi kazneni postupak ne starije od tri mjeseca

 

 

__________________

* Potrebno je popuniti Obrazac broj 6.

** Potrebno je popuniti Obrazac broj 7.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac 6.

__________________________________

__________________________________

  (Ime,  prezime i adresa  fizičke osobe ili

            naziv i adresa pravne osobe)

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Plan provođenja humanitarne akcije

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

 

Cilj organiziranja humanitarne  akcije:

 

 

 

Planirane aktivnosti (molimo kratak opis) :

 

 

 

 

 

 

 

Zemljopisno područje na kojem će se provoditi humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto) :

 

 

 

Način prikupljanja humanitarne pomoći ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

 

a.

Putem humanitarnog telefonskog broja

b.

Organizacijom sportskih i kulturnih događanja

c.

Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima

d.

Organizacijom drugih aktivnosti

 

 

 

 

Planirani troškovi organiziranja humanitarne akcije:

a.

Ljudski resursi       =                                             kn                                                      

b.

Najam prostora     =                                            kn

c.

Prateće usluge       =                                            kn                              

d.

Ostali troškovi        =                                           kn                              

                                             Ukupno =                              kn

 

 

Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili

ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 7.

 

__________________________________

__________________________________

   (Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili

           naziv i adresa pravne osobe)

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

 

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći ( molimo kratak op is):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₁

(molimo jasno odrediti i upisati:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legenda:

1 -  Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika -  obitelj,

     ustanova, udruga, lokalna  zajednica, ostalo.

 

 

 

Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili

ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Obrazac broj 8.

 

URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________

ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji

 

Vrsta izvješća koja se podnosi ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

a) Redovito izvješće - po završetku humanitarne akcije

(u roku od 30 dana od dana završetka humanitarne akcije)

b) Konačno izvješće

(u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije vezane uz provedenu humanitarnu akciju)

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI

 

1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)

 

Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):

1. Neprofitna pravna osoba

2. Profitna pravna osoba

3. Fizička osoba

 

 

A) i   B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi

Naziv i sjedište:

 

Adresa ureda:

 

Djelatnost:

 

Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):

 

Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):

 

Telefon i mobitel osobe za kontakt:

 

Fax:

 

Elektronska adresa osobe za kontakt:

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:

 

OIB:

 

 

C) Podaci o fizičkoj osobi

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

Telefon i mobitel:

 

Fax:

 

Elektronska adresa:

 

 

OIB:

 

 


 

2.  Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije ( molimo upisati   Klasu, Urbroj i  datum izdavanja) :

 

 

Trajanje humanitarne akcije - broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :

Početak -

Završetak -

Ukupno dana -

 

 

Obuhvaćena skupina korisnika za koje je organizirana humanitarna akcija₁   (molimo odabrati  odgovarajuće i upisati  ražene podatke):

a.

Pojedinac   (ime, prezime i adresa)    -

 

 

b.

Pravna osoba (naziv i  adresa)  -

 

 

c.

Šira zajednica/više korisnika  -

 

 

 

Način na koji je prikupljanja humanitarna pomoć ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :

 

a.

Putem humanitarnog telefonskog broja

b.

Organizacijom sportskih i kulturnih događanja

c.

Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima

d.

Organizacijom drugih aktivnosti

Zemljopisno područje na kojem je provedena  humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto) :

 

 

 

 

Ukupni prihod od humanitarne akcije ( molimo upisati iznose u kn) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

c.

Financijska sredstva prenijeta iz humanitarne akcije iste oznake vrste =

      Ukupno =                            kn

 

 

Troškovi provedene humanitarne akcije: ( molimo upisati iznose u kn :

 

a.

Ljudski resursi       =                                             kn                                                      

b.

Najam prostora     =                                            kn

c.

Prateće usluge       =                                            kn                              

d.

Ostali troškovi        =                                           kn                              

                                                Ukupno =                           kn  

 

 

 

Pružena pomoć korisnicima

( molimo upisati iznose u kn):

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

 

 

Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE

 

Napomena:

Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć

 

Preostala humanitarna pomoć nakon završetka humanitarne akcije ( molimo upisati vrijednost - iznos u kn) :

a.

Materijalna dobra  =                                           kn                                                      

b.

Financijska dobra   =                                           kn

                                               Ukupno =                            kn

Naziv banke i broj računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:

 

 

 

Razlozi postojanja neutrošene pomoći, odnosno financijskih sredstava (članak 25, stavak  2. i 3. Zakona o humanitarnoj pomoći - molimo kratak opis) :

 

 

Legenda:

1 - Pojedinac - dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba; pravna osoba – broj neposrednih korisnika; šira  

    zajednica/skupina korisnika - obitelj, ustanova, udruga, lokalna  zajednica, ostalo (bliže odrediti broj    

   neposrednih korisnika.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOZI UZ IZVJEŠĆE (molimo zaokružiti odgovarajuće)

Redni broj

Naziv  priloga

1.

Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja

2.

Preslika izjave korisnika, odnosno njegova zakonskog zastupnika ili člana obitelji o primljenim financijskim sredstvima sukladno specifikaciji  materijalnih potreba korisnika vezanih uz svrhu humanitarne akcije

3.

Dokaz o izvršenom plaćanju fizičkoj, odnosno pravnoj osobi,  za neposredno pružene usluge korisniku

4.

Dokaz o pruženoj usluzi korisniku

5.

Preslika rješenja nadležnog ureda o nalogu za uplatu neutrošenih sredstava preostalih na računu za humanitarnu akciju, na račun prve slijedeće odobrene humanitarne akcije s istom oznakom vrste

6.

Dokaz o uplati  neutrošenih  financijskih sredstva iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste

 

 

Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili

ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Izvješća

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.