Na temelju članka 15. stavka 5., članka 16. stavka 2., članka 18. stavka 6., članka 21. stavka 4. i članka 48. stavka 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 102/15), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih, donosi
PRAVILNIK
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
TEMELJNE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca programa rada pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, sadržaj i oblik obrasca izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, obrasci Plana provođenja humanitarne akcije i Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te obrasci Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI
OD STRANE NEPROFITNIH PRAVNIH OSOBA
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 1. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva, podatke o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći te podatke o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći.
Obrazac broj 1. popunjava se u jednom primjerku.
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika nadležnom uredu državne uprave u županiji, odnosno nadležnom uredu Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: nadležni ured) dostaviti i program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva (u daljnjem tekstu: Program) na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 2. sadrži podatke o planiranim aktivnostima, ciljanoj skupini korisnika, načinu prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, zemljopisnom području prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, potrebnim resursima za provedbu planiranih aktivnosti te kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 2. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom uredu dostaviti Izvješće o provedbi programa rada (u daljnjem tekstu: Izvješće o provedbi programa), na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 3. sadrži podatke o provedbi trogodišnjeg programa (godina provedbe, planirane aktivnostima, provedba aktivnosti, obuhvaćena skupina korisnika, korišteni resursi u provedbi aktivnosti i kriterijima raspodjele humanitarne pomoći) te podatke o odstupanju od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem programu rada (godina provedbe, popis neprovedenih planiranih aktivnosti i razlozi za neprovođenje aktivnosti).
Obrazac broj 3. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći obvezne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom uredu dostavljati izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 4. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća i podatke o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći.
Obrazac broj 4. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava podnositelj izvješća, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
III.ORGANIZIRANJE HUMANITARNE AKCIJE OD STRANE NEPROFITNIH
I PROFITNIH PRAVNIH, TE FIZIČKIH OSOBA
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev za humanitarnu akciju) podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 5. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva za humanitarnu akciju, podatke o razvrstavanju planirane humanitarne akcije te podatke o očekivanom trajanju humanitarne akcije te ciljanoj skupini korisnika.
Obrazac broj 5. popunjava se u jednom primjerku.
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Plan), na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 6. sadrži podatke o nazivu i cilju organiziranja humanitarne akcije, planiranim aktivnostima, zemljopisnom području na kojem će se provoditi humanitarna akcija, načinu prikupljanja humanitarne pomoći i planiranim troškovima organiziranja humanitarne akcije.
Obrazac broj 6. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Plan korištenja), na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o nazivu humanitarne akcije, planu korištenja prikupljene humanitarne pomoćii kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 7. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom uredu dostavljati izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 8. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća, podatke o provedenoj humanitarnoj akciji, podatke o upravljanju humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne akcije, te navodi obvezne priloge koji se dostavljaju uz Izvješće.
Obrazac broj 8. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava pravna, odnosno fizička osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima i načinu vođenja evidencije o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 144/11).
Članak 11.
Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. studenoga 2015. godine.
KLASA:
URBROJ:
U Zagrebu,
Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih
Milanka Opačić, v. r.
Obrazac broj 1.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B)Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C)Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta (molimo zaokružiti odgovarajuće):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
1.
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
2.
Rješenjem mu je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 128/10)
3.
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja (molimo zaokružiti odgovarajuće) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja: - provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180
dana ili
- joj je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (preslika rješenja) na temelju
Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ broj 128/10)**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i
pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne
pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada
Obrazac broj 2.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
2. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
3.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Županija; grad; mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika.
MINISTARSTVO SOCIJALNE POLITIKE I MLADIH
Na temelju članka 15. stavka 5., članka 16. stavka 2., članka 18. stavka 6., članka 21. stavka 4. i članka 48. stavka 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 102/15 ), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih, donosi
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRAVILNIK
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
TEMELJNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca programa rada pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, sadržaj i oblik obrasca izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, obrasci Plana provođenja humanitarne akcije i Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te obrasci Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
OD STRANE NEPROFITNIH PRAVNIH OSOBA
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 1. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva, podatke o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći te podatke o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći.
Obrazac broj 1. popunjava se u jednom primjerku.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika nadležnom uredu državne uprave u županiji, odnosno nadležnom uredu Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: nadležni ured) dostaviti i program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva (u daljnjem tekstu: Program) na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 2. sadrži podatke o planiranim aktivnostima, ciljanoj skupini korisnika, načinu prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, zemljopisnom području prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, potrebnim resursima za provedbu planiranih aktivnosti te kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 2. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom uredu dostaviti Izvješće o provedbi programa rada (u daljnjem tekstu: Izvješće o provedbi programa), na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 3. sadrži podatke o provedbi trogodišnjeg programa (godina provedbe, planirane aktivnostima, provedba aktivnosti, obuhvaćena skupina korisnika, korišteni resursi u provedbi aktivnosti i kriterijima raspodjele humanitarne pomoći) te podatke o odstupanju od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem programu rada (godina provedbe, popis neprovedenih planiranih aktivnosti i razlozi za neprovođenje aktivnosti).
Obrazac broj 3. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći obvezne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom uredu dostavljati izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 4. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća i podatke o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći.
Obrazac broj 4. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava podnositelj izvješća, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
III.ORGANIZIRANJE HUMANITARNE AKCIJE OD STRANE NEPROFITNIH
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
I PROFITNIH PRAVNIH, TE FIZIČKIH OSOBA
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev za humanitarnu akciju) podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 5. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva za humanitarnu akciju, podatke o razvrstavanju planirane humanitarne akcije te podatke o očekivanom trajanju humanitarne akcije te ciljanoj skupini korisnika.
Obrazac broj 5. popunjava se u jednom primjerku.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Plan), na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 6. sadrži podatke o nazivu i cilju organiziranja humanitarne akcije, planiranim aktivnostima, zemljopisnom području na kojem će se provoditi humanitarna akcija, načinu prikupljanja humanitarne pomoći i pl aniranim troškovima organiziranja humanitarne akcije.
Obrazac broj 6. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Plan korištenja), na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o nazivu humanitarne akcije, planu korištenja prikupljene humanitarne pomoći i k riterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 7. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom uredu dostavljati izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 8. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća, podatke o provedenoj humanitarnoj akciji, podatke o upravljanju humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne akcije, te navodi obvezne priloge koji se dostavljaju uz Izvješće.
Obrazac broj 8. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava pravna, odnosno fizička osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima i načinu vođenja evidencije o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 144/11).
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 11.
Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. studenoga 2015. godine.
KLASA:
URBROJ:
U Zagrebu,
Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i
ministrica socijalne politike i mladih
Milanka Opačić, v. r.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 1.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C) Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
1.
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
2.
Rješenjem mu je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 128/10)
3.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja:
- provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180
dana ili
- joj je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (preslika rješenja) na temelju
Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ broj 128/10)**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i
pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne
pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 2 .
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
2.
GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
3. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba); pravna osoba (neposredni korisnici); šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna
zajednica, ostalo).
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Županija; grad; mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .
Dodatna obrazloženja:
Ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum