Na temelju članka 15. stavka 5., članka 16. stavka 2., članka 18. stavka 6., članka 21. stavka 4. i članka 48. stavka 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 102/15), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih, donosi
PRAVILNIK
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
TEMELJNE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca programa rada pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, sadržaj i oblik obrasca izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, obrasci Plana provođenja humanitarne akcije i Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te obrasci Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI
OD STRANE NEPROFITNIH PRAVNIH OSOBA
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 1. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva, podatke o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći te podatke o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći.
Obrazac broj 1. popunjava se u jednom primjerku.
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika nadležnom uredu državne uprave u županiji, odnosno nadležnom uredu Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: nadležni ured) dostaviti i program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva (u daljnjem tekstu: Program) na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 2. sadrži podatke o planiranim aktivnostima, ciljanoj skupini korisnika, načinu prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, zemljopisnom području prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, potrebnim resursima za provedbu planiranih aktivnosti te kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 2. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom uredu dostaviti Izvješće o provedbi programa rada (u daljnjem tekstu: Izvješće o provedbi programa), na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 3. sadrži podatke o provedbi trogodišnjeg programa (godina provedbe, planirane aktivnostima, provedba aktivnosti, obuhvaćena skupina korisnika, korišteni resursi u provedbi aktivnosti i kriterijima raspodjele humanitarne pomoći) te podatke o odstupanju od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem programu rada (godina provedbe, popis neprovedenih planiranih aktivnosti i razlozi za neprovođenje aktivnosti).
Obrazac broj 3. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći obvezne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom uredu dostavljati izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 4. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća i podatke o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći.
Obrazac broj 4. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava podnositelj izvješća, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
III.ORGANIZIRANJE HUMANITARNE AKCIJE OD STRANE NEPROFITNIH
I PROFITNIH PRAVNIH, TE FIZIČKIH OSOBA
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev za humanitarnu akciju) podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 5. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva za humanitarnu akciju, podatke o razvrstavanju planirane humanitarne akcije te podatke o očekivanom trajanju humanitarne akcije te ciljanoj skupini korisnika.
Obrazac broj 5. popunjava se u jednom primjerku.
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Plan), na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 6. sadrži podatke o nazivu i cilju organiziranja humanitarne akcije, planiranim aktivnostima, zemljopisnom području na kojem će se provoditi humanitarna akcija, načinu prikupljanja humanitarne pomoći i planiranim troškovima organiziranja humanitarne akcije.
Obrazac broj 6. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Plan korištenja), na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o nazivu humanitarne akcije, planu korištenja prikupljene humanitarne pomoćii kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 7. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom uredu dostavljati izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 8. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća, podatke o provedenoj humanitarnoj akciji, podatke o upravljanju humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne akcije, te navodi obvezne priloge koji se dostavljaju uz Izvješće.
Obrazac broj 8. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava pravna, odnosno fizička osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima i načinu vođenja evidencije o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 144/11).
Članak 11.
Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. studenoga 2015. godine.
KLASA:
URBROJ:
U Zagrebu,
Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih
Milanka Opačić, v. r.
Obrazac broj 1.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B)Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C)Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta (molimo zaokružiti odgovarajuće):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
1.
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
2.
Rješenjem mu je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 128/10)
3.
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja (molimo zaokružiti odgovarajuće) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja: - provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180
dana ili
- joj je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (preslika rješenja) na temelju
Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ broj 128/10)**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i
pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne
pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada
Obrazac broj 2.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
2. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
3.GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Županija; grad; mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika.
Dodatna obrazloženja:
Ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 3.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Izvješće o provedbi trogodišnjeg Programa rada pravne osobe kojoj je odobreno
stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Provedba trogodišnjeg Programa rada
Godina provedbe
Planirane aktivnosti
Provedba aktivnosti
Obuhvaćena
skupina korisnika₁
Korišteni resursi u provedbi aktivnosti
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₂
Redni
broj iz programa
Opis
Da
Ne
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
(vrste)
Vozila
(broj)
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2.Odstupanje od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem Programu rada
Godina provedbe
Popis neprovedenih planiranih aktivnosti
Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje
Redni
broj
Opis aktivnosti
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira
2 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika.
Dodatna obrazloženja:
DOKAZI O PROVEDBI AKTIVNOSTI (molimo priložiti po godinama provedbe trogodišnjeg Programa rada):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Popis zaposlenih osoba (temeljem ugovora o radu, ugovora o djelu, ugovora o autorskom djelu)
2.
Popis volontera uključenih u provedene aktivnosti
3.
Podaci o prostoru (ured/skladište) i opremi koja je korištena (ugovori o vlasništvu prostora i opreme, odnosno najmu ili korištenju; dokazi o plaćenom najmu prostora i opreme, dokazi o kupljenoj opremi i sl.)
4.
Podaci o vozilima korištenim u provedbi aktivnosti
Ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 4.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći
za _________ godinu
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći)
Podnositelj izvješća je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B)Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C)Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osoba/e (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
IBAN broj:
2. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog trogodišnjeg programa rada
Rješenje kojim je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (molimo upisatiKLASU, URBROJ i datum izdavanja):
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći (molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznos):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
3. Provedene aktivnosti nepredviđene u trogodišnjem Programu rada pravne osobe kojoj je
odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Opis aktivnosti
Vrijeme
provedbe
Obuhvaćena
skupina korisnika₁
Napomena: Ovisno o potrebi mogu se dodavati novi redci!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada (molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoćiu svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
(molimo upisati iznos):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u okviru provedenih aktivnosti nepredviđenih trogodišnjim programom rada:
4. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći u kalendarskoj godini
za koju se podnosi Izvješće (2+3)
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći (molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznos):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)
2.
Popis neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Obrazac broj 5.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
D)Neprofitna pravna osoba
E)Profitna pravna osoba
F)Fizička osoba
A)i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
OIB:
Naziv banke i broj poslovnog
računa:
IBAN broj:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
2. Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije (zaokružiti jedan redni broj)
Redni broj
Oznaka vrste
SVRHA
1.
LB
Liječenje bolesti
2.
LD
Liječenje djece
3.
LO
Liječenje odraslih osoba
4.
REH
Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
5.
NMU
Nabava medicinskih uređaja i opreme
6.
NODP
Nabava ortopedskih i drugih pomagala
7.
SPSOS
Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina
8.
PHO
Zadovoljavanje potreba za prehranom i odjećom
9.
ŠK
Unaprjeđenje uvjeta školovanja
10.
OJO
Obnova javnih i drugih objekata
11.
KAT
Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem
12.
USI
Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
13.
OST
Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći
3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Očekivano trajanje humanitarne akcije -
broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu):
Početak -
Završetak -
Ciljana skupina korisnika (molimo zaokružiti odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika
(bliže odrediti broj neposrednih korisnika)
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
PRILOZI UZ ZAHTJEV (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
Suglasnost osobe za koju se organizira humanitarna akcija
(samo kada se humanitarna akcija organizira za pojedinca)
Organizatori humanitarne akcije, uz Zahtjev, moraju priložiti i sljedeću dokumentaciju
(molimo zaokružiti odgovarajuće):
A)Neprofitne pravne osobe kojima je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (stalni prikupljatelji humanitarne pomoći)
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
plan provođenja humanitarne akcije*
2.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
3.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
B)Neprofitne pravne osobe koje nemaju rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje humanitarne pomoći, te profitne pravne osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
C)Fizičke osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv fizičke osobe ne vodi kazneni postupak ne starije od tri mjeseca
__________________
* Potrebno je popuniti Obrazac broj 6.
** Potrebno je popuniti Obrazac broj 7.
Obrazac 6.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Plan provođenja humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Cilj organiziranja humanitarne akcije:
Planirane aktivnosti (molimo kratak opis):
Zemljopisno područje na kojem će se provoditi humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto):
Način prikupljanja humanitarne pomoći (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (molimo kratak opis):
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₁
(molimo jasno odrediti i upisati:
Legenda:
1 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika - obitelj,
ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo.
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Obrazac broj 8.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji
Vrsta izvješća koja se podnosi (molimo zaokružiti odgovarajuće):
a)Redovito izvješće - po završetku humanitarne akcije
(u roku od 30 dana od dana završetka humanitarne akcije)
b)Konačno izvješće
(u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije vezane uz provedenu humanitarnu akciju)
PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)
Podnositelj izvješća je (molimo zaokružiti odgovarajuće):
1. Neprofitna pravna osoba
2. Profitna pravna osoba
3. Fizička osoba
A)i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
OIB:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
2. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji
Naziv humanitarne akcije:
Evidencijska oznaka humanitarne akcije:
Oznaka vrste humanitarne akcije:
Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije (molimo upisatiKlasu, Urbroj i datum izdavanja):
Trajanje humanitarne akcije - broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu):
Početak -
Završetak -
Ukupno dana -
Obuhvaćena skupina korisnika za koje je organizirana humanitarna akcija₁ (molimo odabrati odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika -
Način na koji je prikupljanja humanitarna pomoć (molimo zaokružiti odgovarajuće) :
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Zemljopisno područje na kojem je provedena humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto):
Ukupni prihod od humanitarne akcije (molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
c.
Financijska sredstva prenijeta iz humanitarne akcije iste oznake vrste =
Ukupno = kn
Troškovi provedene humanitarne akcije: (molimo upisati iznose u kn :
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
(molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE
Napomena:
Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć
Preostala humanitarna pomoć nakon završetka humanitarne akcije (molimo upisati vrijednost - iznos u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Naziv banke i broj računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:
Razlozi postojanja neutrošene pomoći, odnosno financijskih sredstava (članak 25, stavak 2. i 3. Zakona o humanitarnoj pomoći - molimo kratak opis):
Legenda:
1 - Pojedinac - dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba; pravna osoba – broj neposrednih korisnika; šira
zajednica/skupina korisnika - obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo (bliže odrediti broj
neposrednih korisnika.
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE (molimo zaokružiti odgovarajuće)
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
2.
Preslika izjave korisnika, odnosno njegova zakonskog zastupnika ili člana obitelji o primljenim financijskim sredstvima sukladno specifikaciji materijalnih potreba korisnika vezanih uz svrhu humanitarne akcije
3.
Dokaz o izvršenom plaćanju fizičkoj, odnosno pravnoj osobi, za neposredno pružene usluge korisniku
4.
Dokaz o pruženoj usluzi korisniku
5.
Preslika rješenja nadležnog ureda o nalogu za uplatu neutrošenih sredstava preostalih na računu za humanitarnu akciju, na račun prve slijedeće odobrene humanitarne akcije s istom oznakom vrste
6.
Dokaz o uplati neutrošenih financijskih sredstva iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste
MINISTARSTVO SOCIJALNE POLITIKE I MLADIH
Na temelju članka 15. stavka 5., članka 16. stavka 2., članka 18. stavka 6., članka 21. stavka 4. i članka 48. stavka 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 102/15 ), potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica socijalne politike i mladih, donosi
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRAVILNIK
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
TEMELJNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca programa rada pravne osobe koja podnosi zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje izvješća o provedbi trogodišnjeg programa rada pravne osobe, sadržaj i oblik obrasca izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, sadržaj i oblik obrasca za podnošenje zahtjeva za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, obrasci Plana provođenja humanitarne akcije i Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te obrasci Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
OD STRANE NEPROFITNIH PRAVNIH OSOBA
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 2.
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se na Obrascu broj 1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 1. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva, podatke o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći te podatke o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći.
Obrazac broj 1. popunjava se u jednom primjerku.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 3.
Neprofitne pravne osobe dužne su uz Zahtjev iz članka 2. ovoga Pravilnika nadležnom uredu državne uprave u županiji, odnosno nadležnom uredu Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: nadležni ured) dostaviti i program rada koji se odnosi na naredne tri godine od dana podnošenja zahtjeva (u daljnjem tekstu: Program) na Obrascu broj 2. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 2. sadrži podatke o planiranim aktivnostima, ciljanoj skupini korisnika, načinu prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, zemljopisnom području prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, potrebnim resursima za provedbu planiranih aktivnosti te kriterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 2. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 4.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći dužne su nadležnom uredu dostaviti Izvješće o provedbi programa rada (u daljnjem tekstu: Izvješće o provedbi programa), na Obrascu broj 3. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 3. sadrži podatke o provedbi trogodišnjeg programa (godina provedbe, planirane aktivnostima, provedba aktivnosti, obuhvaćena skupina korisnika, korišteni resursi u provedbi aktivnosti i kriterijima raspodjele humanitarne pomoći) te podatke o odstupanju od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem programu rada (godina provedbe, popis neprovedenih planiranih aktivnosti i razlozi za neprovođenje aktivnosti).
Obrazac broj 3. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 5.
Neprofitne pravne osobe kojima je izdano rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći obvezne su voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj humanitarnoj pomoći i nadležnom uredu dostavljati izvješća o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći na Obrascu broj 4. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 4. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća i podatke o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći.
Obrazac broj 4. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava podnositelj izvješća, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
III.ORGANIZIRANJE HUMANITARNE AKCIJE OD STRANE NEPROFITNIH
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
I PROFITNIH PRAVNIH, TE FIZIČKIH OSOBA
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 6.
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenje humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev za humanitarnu akciju) podnosi se na Obrascu broj 5. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 5. sadrži opće podatke o podnositelju Zahtjeva za humanitarnu akciju, podatke o razvrstavanju planirane humanitarne akcije te podatke o očekivanom trajanju humanitarne akcije te ciljanoj skupini korisnika.
Obrazac broj 5. popunjava se u jednom primjerku.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 7.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Plan), na Obrascu broj 6. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 6. sadrži podatke o nazivu i cilju organiziranja humanitarne akcije, planiranim aktivnostima, zemljopisnom području na kojem će se provoditi humanitarna akcija, načinu prikupljanja humanitarne pomoći i pl aniranim troškovima organiziranja humanitarne akcije.
Obrazac broj 6. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 8.
Organizator humanitarne akcije dužan je uz Zahtjev za humanitarnu akciju dostaviti i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Plan korištenja), na Obrascu broj 7. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Plan iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o nazivu humanitarne akcije, planu korištenja prikupljene humanitarne pomoći i k riterijima raspodjele humanitarne pomoći.
Obrazac broj 7. popunjava se u dva primjerka, od kojih jedan zadržava pravna osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 9.
Pravne i fizičke osobe kojima je izdano rješenje o odobrenju provođenja humanitarne akcije dužne su nadležnom uredu dostavljati izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu broj 8. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
Obrazac broj 8. sadrži opće podatke o podnositelju izvješća, podatke o provedenoj humanitarnoj akciji, podatke o upravljanju humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne akcije, te navodi obvezne priloge koji se dostavljaju uz Izvješće.
Obrazac broj 8. popunjava se u dva primjerka od kojih jedan zadržava pravna, odnosno fizička osoba, a drugi se dostavlja nadležnom uredu.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima i načinu vođenja evidencije o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 144/11).
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Članak 11.
Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. studenoga 2015. godine.
KLASA:
URBROJ:
U Zagrebu,
Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i
ministrica socijalne politike i mladih
Milanka Opačić, v. r.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 1.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Zahtjev za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C) Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osobe (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
Domaća/strana neprofitna pravna osoba:
Naziv banke i broj poslovnog računa:
IBAN broj:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
Broj zaposlenih:
a.
Ugovor o radu -
b.
Ugovor o djelu -
c.
Ugovor o autorskom djelu -
Broj volontera trenutno angažiranih:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
2. Podaci o iskustvu podnositelja Zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći -
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
uvjeti koje mora ispuniti pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
pomoći registrirana djelatnost
Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je najmanje pet humanitarnih akcija
1.
U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći proveo je manje od pet humanitarnih akcija, ali je njihovo ukupno trajanje najmanje 180 dana
2.
Rješenjem mu je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći (»Narodne novine«, broj 128/10)
3.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
3. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći
Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :
a.
zaštite života
b.
zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja
c.
hrane i odjeće
d.
stanovanja
e.
uvjeta školovanja
f.
pomoći u obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata
g.
prijevoza pomoći i njezine dostupnosti
h.
pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i katastrofa na imovini fizičkih osoba
i.
ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRILOZI UZ ZAHTJEV:
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
preslika ovjerenog Statuta, odnosno drugog akta o osnivanju
2.
program rada za razdoblje od tri godine od dana podnošenja zahtjeva*
3.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
4.
preslika vjerodostojne dokumentacije kojom se dokazuje da je pravna osoba u razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za izdavanje rješenja:
- provela najmanje pet (5) humanitarnih akcija ili
- provela manje od pet (5) humanitarnih akcija, ako su akcije trajale ukupno najmanje 180
dana ili
- joj je odobreno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (preslika rješenja) na temelju
Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ broj 128/10)**
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
6.
dokaz da podnositelj zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada ***
________________
*Potrebno je popuniti Obrazac broj 2.
**Navedenu dokumentaciju uz zahtjev moraju priložiti samo pravne osobe kojima je prikupljanje i
pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost.
Obveza se ne odnosi na pravne osobe kojima je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne
pomoći javna ovlast, te zaklade, odnosno fundacije.
*** kao dokaz se može priložiti i izjava odgovorene osobe podnositelja zahtjeva da će se osigurati izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 2 .
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Trogodišnji Program rada pravne osobe koja podnosi
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Zahtjev za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
2.
GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
3. GODINA
Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Planirane aktivnosti
Ciljana skupina korisnika₁
Način
prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₂
Zemljopisno područje prikupljanja/pružanja
humanitarne pomoći₃
Potrebni resursi za provedbu aktivnosti
Kriteriji raspodjele
humanitarne pomoći₄
Opis
aktivnosti
Vrijeme provedbe
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba); pravna osoba (neposredni korisnici); šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna
zajednica, ostalo).
2 - Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih aktivnosti.
3 - Županija; grad; mjesto.
4 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .
Dodatna obrazloženja:
Ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 3.
__________________________________
__________________________________
(Naziv i adresa pravne osobe)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Izvješće o provedbi trogodišnjeg Programa rada pravne osobe kojoj je odobreno
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
1. Provedba trogodišnjeg Programa rada
Godina provedbe
Planirane aktivnosti
Provedba aktivnosti
Obuhvaćena
skupina korisnika₁
Korišteni resursi u provedbi aktivnosti
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₂
Redni
broj iz programa
Opis
Da
Ne
Izvršitelji
(broj)
Prostor
(m²)
Oprema
( vrste )
Vozila
( broj )
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
2. Odstupanje od provedbe planiranih aktivnosti u trogodišnjem Programu rada
Godina provedbe
Popis neprovedenih planiranih aktivnosti
Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje
Redni
broj
Opis aktivnosti
1.
2.
3.
Napomena: Ovisno o potrebi može se dodavati broj redaka za svaku od navedenih godina!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira
zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.
2 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika .
Dodatna obrazloženja:
DOKAZI O PROVEDBI AKTIVNOSTI ( molimo priložiti po godinama provedbe trogodišnjeg Programa rada ):
Redni broj
Naziv priloga
1.
Popis zaposlenih osoba (temeljem ugovora o radu, ugovora o djelu, ugovora o autorskom djelu)
2.
Popis volontera uključenih u provedene aktivnosti
3.
Podaci o prostoru (ured/skladište) i opremi koja je korištena (ugovori o vlasništvu prostora i opreme, odnosno najmu ili korištenju; dokazi o plaćenom najmu prostora i opreme, dokazi o kupljenoj opremi i sl.)
4.
Podaci o vozilima korištenim u provedbi aktivnosti
Ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 4.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
za _________ godinu
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći)
Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
A) Neprofitna pravna osoba kojoj je djelatnost prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći javna ovlast
B) Neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost
C) Zaklada, odnosno fundacija
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Odgovorna/e osoba/e (ime/na, prezime/na i pozicija):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne pravne osobe:
OIB:
IBAN broj:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
2. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog trogodišnjeg programa rada
Rješenje kojim je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći ( molimo upisati KLASU, URBROJ i datum izdavanja) :
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznos ):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
3. Provedene aktivnosti nepredviđene u trogodišnjem Programu rada pravne osobe kojoj je
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći
Redni broj
Opis aktivnosti
Vrijeme
provedbe
Obuhvaćena
skupina korisnika₁
Napomena: Ovisno o potrebi mogu se dodavati novi redci!
Legenda:
1 - Pojedinac (dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba) - ime, prezime i adresa; pravna osoba (neposredni korisnici) - naziv i adresa; šira zajednica/skupina korisnika (obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo) - bliže odrediti broj neposrednih korisnika.
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima u svim provedenim aktivnostima nepredviđenim u trogodišnjem programu rada:
( molimo upisati iznos ):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u okviru provedenih aktivnosti nepredviđenih trogodišnjim programom rada:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
4. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći u kalendarskoj godini
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
za koju se podnosi Izvješće (2+3)
Ukupni prihod od prikupljene humanitarne pomoći ( molimo upisati iznos) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznos ):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)
2.
Popis neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć
Ime i prezime, te potpis
odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 5.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva
Podnositelj zahtjeva je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
D) Neprofitna pravna osoba
E) Profitna pravna osoba
F) Fizička osoba
A) i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
OIB:
Naziv banke i broj poslovnog
računa:
IBAN broj:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
Ukupan proračun/prihod u prethodnoj kalendarskoj godini:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
Naziv banke i broj računa za humanitarnu akciju:
2. Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije (zaokružiti jedan redni broj)
Redni broj
Oznaka vrste
SVRHA
1.
LB
Liječenje bolesti
2.
LD
Liječenje djece
3.
LO
Liječenje odraslih osoba
4.
REH
Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
5.
NMU
Nabava medicinskih uređaja i opreme
6.
NODP
Nabava ortopedskih i drugih pomagala
7.
SPSOS
Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina
8.
PHO
Zadovoljavanje potreba za prehranom i odjećom
9.
ŠK
Unaprjeđenje uvjeta školovanja
10.
OJO
Obnova javnih i drugih objekata
11.
KAT
Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem
12.
USI
Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti
13.
OST
Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Očekivano trajanje humanitarne akcije -
broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :
Početak -
Završetak -
Ciljana skupina korisnika (molimo zaokružiti odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika
(bliže odrediti broj neposrednih korisnika)
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRILOZI UZ ZAHTJEV (molimo zaokružiti odgovarajuće):
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
Suglasnost osobe za koju se organizira humanitarna akcija
(samo kada se humanitarna akcija organizira za pojedinca)
Organizatori humanitarne akcije, uz Zahtjev, moraju priložiti i sljedeću dokumentaciju
(molimo zaokružiti odgovarajuće) :
A) Neprofitne pravne osobe kojima je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (stalni prikupljatelji humanitarne pomoći)
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
plan provođenja humanitarne akcije*
2.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
3.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
B) Neprofitne pravne osobe koje nemaju rješenje kojim se odobrava stalno prikupljanje humanitarne pomoći, te profitne pravne osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
C) Fizičke osobe
Redni broj
Naziv dokumentacije
1.
potvrda porezne uprave o izvršenoj obvezi plaćanja dospjelih poreznih obveza, te obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od osam dana
2.
plan provođenja humanitarne akcije*
3.
plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći s kriterijima raspodjele pomoći ako se radi o više korisnika**
4.
dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju
5.
uvjerenje da se protiv fizičke osobe ne vodi kazneni postupak ne starije od tri mjeseca
__________________
* Potrebno je popuniti Obrazac broj 6.
** Potrebno je popuniti Obrazac broj 7.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac 6.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Plan provođenja humanitarne akcije
Naziv humanitarne akcije:
Cilj organiziranja humanitarne akcije:
Planirane aktivnosti (molimo kratak opis) :
Zemljopisno područje na kojem će se provoditi humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto) :
Način prikupljanja humanitarne pomoći ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Planirani troškovi organiziranja humanitarne akcije:
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 7.
__________________________________
__________________________________
(Ime, prezime i adresa fizičke osobe ili
naziv i adresa pravne osobe)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći
Naziv humanitarne akcije:
Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći ( molimo kratak op is):
Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći₁
(molimo jasno odrediti i upisati:
Legenda:
1 - Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika - obitelj,
ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo.
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Obrazac broj 8.
URED DRŽAVNE UPRAVE U ____________________________
ISPOSTAVA/PODRUŽNICA_____________________________
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji
Vrsta izvješća koja se podnosi ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
a) Redovito izvješće - po završetku humanitarne akcije
(u roku od 30 dana od dana završetka humanitarne akcije)
b) Konačno izvješće
(u roku od 15 dana nakon posljednje transakcije vezane uz provedenu humanitarnu akciju)
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI
1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)
Podnositelj izvješća je ( molimo zaokružiti odgovarajuće ):
1. Neprofitna pravna osoba
2. Profitna pravna osoba
3. Fizička osoba
A) i B) Podaci o neprofitnoj/profitnoj pravnoj osobi
Naziv i sjedište:
Adresa ureda:
Djelatnost:
Odgovorna/e osoba/e (imena, prezimena i pozicije):
Osoba za kontakt (ime, prezime i pozicija):
Telefon i mobitel osobe za kontakt:
Fax:
Elektronska adresa osobe za kontakt:
Internetska stranica podnositelja zahtjeva:
Registarski broj neprofitne/profitne pravne osobe:
OIB:
C) Podaci o fizičkoj osobi
Ime i prezime:
Adresa:
Telefon i mobitel:
Fax:
Elektronska adresa:
OIB:
2. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji
Naziv humanitarne akcije:
Evidencijska oznaka humanitarne akcije:
Oznaka vrste humanitarne akcije:
Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije ( molimo upisati Klasu, Urbroj i datum izdavanja) :
Trajanje humanitarne akcije - broj dana (molimo upisati dan, mjesec i godinu) :
Početak -
Završetak -
Ukupno dana -
Obuhvaćena skupina korisnika za koje je organizirana humanitarna akcija₁ (molimo odabrati odgovarajuće i upisati  ražene podatke):
a.
Pojedinac (ime, prezime i adresa) -
b.
Pravna osoba (naziv i adresa) -
c.
Šira zajednica/više korisnika -
Način na koji je prikupljanja humanitarna pomoć ( molimo zaokružiti odgovarajuće ) :
a.
Putem humanitarnog telefonskog broja
b.
Organizacijom sportskih i kulturnih događanja
c.
Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima
d.
Organizacijom drugih aktivnosti
Zemljopisno područje na kojem je provedena humanitarna akcija (molimo bliže odrediti odgovarajuće - županiju ili grad ili mjesto) :
Ukupni prihod od humanitarne akcije ( molimo upisati iznose u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
c.
Financijska sredstva prenijeta iz humanitarne akcije iste oznake vrste =
Ukupno = kn
Troškovi provedene humanitarne akcije: ( molimo upisati iznose u kn :
a.
Ljudski resursi = kn
b.
Najam prostora = kn
c.
Prateće usluge = kn
d.
Ostali troškovi = kn
Ukupno = kn
Pružena pomoć korisnicima
( molimo upisati iznose u kn):
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć:
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE
Napomena:
Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć
Preostala humanitarna pomoć nakon završetka humanitarne akcije ( molimo upisati vrijednost - iznos u kn) :
a.
Materijalna dobra = kn
b.
Financijska dobra = kn
Ukupno = kn
Naziv banke i broj računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:
Razlozi postojanja neutrošene pomoći, odnosno financijskih sredstava (članak 25, stavak 2. i 3. Zakona o humanitarnoj pomoći - molimo kratak opis) :
Legenda:
1 - Pojedinac - dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba; pravna osoba – broj neposrednih korisnika; šira
zajednica/skupina korisnika - obitelj, ustanova, udruga, lokalna zajednica, ostalo (bliže odrediti broj
neposrednih korisnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku
PRILOZI UZ IZVJEŠĆE (molimo zaokružiti odgovarajuće)
Redni broj
Naziv priloga
1.
Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja
2.
Preslika izjave korisnika, odnosno njegova zakonskog zastupnika ili člana obitelji o primljenim financijskim sredstvima sukladno specifikaciji materijalnih potreba korisnika vezanih uz svrhu humanitarne akcije
3.
Dokaz o izvršenom plaćanju fizičkoj, odnosno pravnoj osobi, za neposredno pružene usluge korisniku
4.
Dokaz o pruženoj usluzi korisniku
5.
Preslika rješenja nadležnog ureda o nalogu za uplatu neutrošenih sredstava preostalih na računu za humanitarnu akciju, na račun prve slijedeće odobrene humanitarne akcije s istom oznakom vrste
6.
Dokaz o uplati neutrošenih financijskih sredstva iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste
Ime, prezime i potpis fizičke osobe ili
ime, prezime i potpis odgovorne osobe i pečat
Mjesto i datum podnošenja Izvješća
Komentirate u ime: Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku