E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


Na temelju članka 9. stavka 5. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (»Narodne novine«, br. 78/15.), ministrica graditeljstva i prostornoga uređenja donosi

 

PRAVILNIK  O IZDAVANJU SUGLASNOSTI ZA OBAVLJANJE STRUČNIH POSLOVA PROSTORNOG UREĐENJA

 

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
0
Komentiraj

Predmet Pravilnika

 

0
Komentiraj

Članak 1.

 

Ovim se Pravilnikom propisuje način predaje zahtjeva za izdavanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja pravnim osobama, dokumentacija koja se predaje uz zahtjev, dokumentacija koja se predaje godišnje kao dokaz ispunjavanja uvjeta izdane suglasnosti, sadržaj suglasnosti i sadržaj evidencije izdanih suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja.

0
Komentiraj

Suglasnost

 

0
Komentiraj

Članak 2.

 

Pod suglasnošću za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja (u daljnjem tekstu: suglasnost) u smislu ovoga pravilnika podrazumijeva se:

− suglasnosti za obavljanje stručnih poslova izrade nacrta prijedloga svih prostornih planova i nacrta izvješća o stanju u prostoru svih razina te obavljanje poslova u vezi s pripremom i donošenjem svih prostornih planova i izvješća o stanju u prostoru svih razina (u daljnjem tekstu: suglasnosti za obavljanje svih stručnih poslova prostornog uređenja) i

− suglasnosti za obavljanje stručnih poslova izrade nacrta prijedloga urbanističkih planova uređenja i obavljanje poslova u vezi s pripremom i donošenjem urbanističkih planova uređenja (u daljnjem tekstu: suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja izrade nacrta urbanističkih planova uređenja )

 

0
Komentiraj

Način predaje zahtjeva za izdavanje suglasnosti

 

0
Komentiraj

Članak 3.

 

(1) Zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje svih stručnih poslova prostornog uređenja predaje se Ministarstvu graditeljstva i prostornoga uređenja (u daljnjem tekstu: Ministarstvo ) u pisanom obliku na obrascu prikazanom u Prilogu 1. koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.

(2) Zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja izrade nacrta urbanističkih planova uređenja predaje se Ministarstvu u pisanom obliku na obrascu prikazanom u Prilogu 2. koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.

(3) Zahtjevi iz stavka 1. i 2. ovoga članka mogu se predati Ministarstvu putem elektroničke pošte na obrascima zahtjeva dostupnim na mrežnim stranicama Ministarstva.

 

1
Komentiraj

Dokumentacija uz zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje svih stručnih poslova prostornog uređenja

 

0
Komentiraj

Članak 4.

 

(1) Podnositelj zahtjeva uz zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje svih stručnih poslova prostornog uređenja predaje:

1. dokaz da je registriran za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja (fotokopiju rješenja o upisu u sudski registar ili izvoda iz sudskog registra)

2. dokaze da ima zaposlenog ovlaštenog arhitekta urbanista i to:

– rješenje o upisu u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva i

– izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starije od 30 dana za ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva

3. dokaze da u izradi nacrta prostornog plana može osigurati sudjelovanje najmanje 3 stručnjaka različitih struka iz članka 15. stavka 1. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (u daljnjem tekstu: Zakon) i to za svakog stručnjaka:

– fotokopiju rješenja o upisu u imenik ovlaštenih inženjera određene struke, odnosno fotokopiju diplome za stručnjaka koji se ne upisuje imenik ovlaštenih inženjera

– fotokopiju ugovora o poslovnoj suradnji, ugovora o djelu, ili izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje za stručnjaka koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva , ne stariji od 30 dana i

– dokaz o dvije godine radnog iskustva na poslovima prostornog uređenja (fotokopije sastavnica prostornih planova u čijoj je izradi sudjelovao, ugovori o djelu ili drugi dokaz).

(2) Podnositelj zahtjeva uz zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje svih stručnih poslova prostornog uređenja može umjesto dokaza iz stavka 1. podstavka 3. ovoga članka predati dokaz da ima zaposlenog još jednog (drugog) ovlaštenog arhitekta urbanista i to:

– rješenje o upisu u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva i

– izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starije od 30 dana za ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva.

 

1
Komentiraj

Dokumentacija uz zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja izrade nacrta urbanističkih planova uređenja

 

1
Komentiraj

Članak 5.

 

Podnositelj zahtjeva uz zahtjev za izdavanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja izrade nacrta urbanističkih planova uređenja predaje:

1. dokaz da je registriran za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja (fotokopiju rješenja o upisu u sudski registar ili izvoda iz sudskog registra) i

2. dokaze da ima zaposlenog ovlaštenog arhitekta urbanista i to:

– rješenje o upisu u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva i

– izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starije od 30 dana za ovlaštenog arhitekta koji je zaposlen kod podnositelja zahtjeva.

 

0
Komentiraj

Sadržaj suglasnosti

 

0
Komentiraj

Članak 6.

 

(1) Izreka suglasnosti obvezno sadrži:

– tvrtku, odnosno naziv pravne osobe kojoj se suglasnost izdaje i

– stručne poslove prostornog uređenja za obavljanje kojih se suglasnost izdaje.

(2) U obrazloženju suglasnosti se, uz ostalo potrebno, obvezno navodi ime i prezime ovlaštenog arhitekta urbanista (ili više njih) koji su zaposleni kod podnositelja zahtjeva te imena, prezimena i struke osoba iz članka 4. stavka 1. podstavka 3. ovoga Pravilnika.

 

0
Komentiraj

Evidencija o izdanim suglasnostima

 

0
Komentiraj

Članak 7.

 

(1) Evidenciju o izdanim suglasnostima vodi Ministarstvo.

(2) Evidencija iz stavka 1. ovoga članka sadrži:

– tvrtku, odnosno naziv pravne osobe kojoj je suglasnost izdana

– klasu, urudžbeni broj i datum izdavanja suglasnosti,

– stručne poslove prostornog uređenja za obavljanje kojih je suglasnost izdana

– ime i prezime ovlaštenog arhitekta urbanista (ili više njih) koji su zaposleni u pravnoj osobi kojoj je izdana suglasnost

– imena, prezimena i struke osoba iz članka 4. stavka 1. podstavka 3. ovoga Pravilnika čiju je suradnju osigurala pravna osoba kojoj je izdana suglasnost i

– napomene i upise promjena bitne za izdavanje suglasnosti.

(3) Dokumentacijom kojom se dokazuje da nisu prestali postojati uvjeti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja u smislu članka 10. stavka 2. Zakona smatra se:

– za ovlaštenog arhitekta urbanista izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariji od 30 dana

– za osobe iz članka 4. stavka 1. podstavka 3. ovoga Pravilnika fotokopija ugovora o poslovnoj suradnji ili izvornik potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne stariji od 30 dana .

(4) Popis osoba kojima je dana i oduzeta suglasnost objavljuju se na mrežnim stranicama Ministarstva.

 

0
Komentiraj

Obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja

 

0
Komentiraj

Članak 8.

 

(1) Hrvatski zavod za prostorni razvoj, te zavodi za prostorno uređenje županije, Grada Zagreba, odnosno velikog grada koji su do dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika ispunjavali uvjete za obavljanje djelatnosti prostornog uređenja propisane Pravilnikom o uvjetima koje moraju ispunjavati zavodi za prostorno uređenje za obavljanje djelatnosti prostornog uređenja (»Narodne novine«, br. 24/08 i 19/10) nastavljaju s obavljanjem tih poslova do izdavanja suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja na temelju Zakona i ovoga Pravilnika, a najduže dvije godine od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika do kada su obvezni ishoditi suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja na temelju Zakona i ovoga Pravilnika.

 

(2) Pravne osobe registrirane za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja koje su do dana stupanja na snagu Zakona o arhitektonskim i inženjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (»Narodne novine«, br. 152/08, 124/09, 49/11 i 25/13) ispunjavale uvjete za izradu urbanističkih planova uređenja propisane tim Zakonom nastavljaju s izradom tih planova do izdavanja suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja na temelju Zakona i ovoga Pravilnika, a najduže dvije godine od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika do kada su obvezni ishoditi suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja na temelju Zakona i ovoga Pravilnika.

 

0
Komentiraj

Prestanak važenja pravilnika

 

0
Komentiraj

Članak 9.

 

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja (»Narodne novine«, br. 118/09) i Pravilnik o uvjetima koje moraju ispunjavati zavodi za prostorno uređenje za obavljanje djelatnosti prostornog uređenja („Narodne novine“, br. 24/08 i 19/10).

 

0
Komentiraj

Članak 10.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, osim članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika koji stupa na snagu danom početka rada elektroničke pisarnice Ministarstva.

 

 

KLASA:

URBROJ:

Zagreb,

 

 

MINISTRICA

 

Anka Mrak-Taritaš, dipl. ing. arh.

 

0
Komentiraj

PRILOG 1:

OBRAZAC ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE SUGLASNOSTI ZA OBAVLJANJE
SVIH STRUČNIH POSLOVA PROSTORNOG UREĐENJA

1.1.

TVRTKA / NAZIV PRAVNE OSOBE

 

1.2.

adresa
( ulica, broj, poštanski broj i mjesto )

 

1.3.

OIB

 

1.4.

e-mail

 

1.5.

broj telefona/mobilnog telefona/telefaksa

 

2.1.

OVLAŠTENI ARHITEKT URBANIST
( ime i prezime )

 

2.2.

akademski ili stručni naziv

 

2.3.

redni broj upisa u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista i
pečat ovlaštenog arhitekta urbanista

 

3.1.

OVLAŠTENI INŽENJER GRAĐEVINARSTVA, MAGISTAR INŽENJERA PROMETA, ODNOSNO OVLAŠTENI INŽENJER STROJARSTVA, OVLAŠTENI INŽENJER ELEKTROTEHNIKE
( ime i prezime )

 

3.2.

akademski ili stručni naziv

 

3.3.

redni broj upisa u imenik ovlaštenih inženjera određene struke i
pečat ovlaštenog inženjera

 

4.1.

MAGISTAR GEOGRAFIJE, ODNOSNO MAGISTAR INŽENJER BIOLOGIJE, EKOLOGIJE, KRAJOBRAZNE ARHITEKTURE, ŠUMARSTVA,
AGRONOMIJE ILI SLIČNE STRUKE
( ime i prezime )

 

4.2.

akademski ili stručni naziv

 

5.1.

MAGISTAR EKONOMIJE, SOCIOLOGIJE, DEMOGRAFIJE ILI SLIČNE STRUKE  
( ime i prezime )

 

5.2.

akademski ili stručni naziv

 

6.1.

DRUGI OVLAŠTENI ARHITEKT URBANIST  
( ime i prezime )                                     *

 

6.2.

akademski ili stručni naziv

 

6.3.

redni broj upisa u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista i
pečat ovlaštenog arhitekta urbanista

 

7.1.

OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE PRAVNE OSOBE
( ime, prezime i svojstvo/funkcija)

 

7.2.

datum podnošenja zahtjeva

 

7.3.

potpis ovlaštene osobe i pečat

 

 

* sukladno članku 4. Pravilnika - ispuniti podatke pod točkama 3., 4. i 5. ILI pod točkom 6.

 

3
Komentiraj

PRILOG 2:

OBRAZAC ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE SUGLASNOSTI ZA OBAVLJANJE
STRUČNIH POSLOVA PROSTORNOG UREĐENJA IZRADE NACRTA URBANISTIČKIH PLANOVA UREĐENJA

1.1.

TVRTKA / NAZIV PRAVNE OSOBE

 

1.2.

adresa
( ulica, broj, poštanski broj i mjesto )

 

1.3.

OIB

 

1.4.

e-mail

 

1.5.

broj telefona/mobilnog telefona/telefaksa

 

2.1.

OVLAŠTENI ARHITEKT URBANIST
( ime i prezime )

 

2.2.

akademski ili stručni naziv

 

2.3.

redni broj upisa u imenik ovlaštenih arhitekata urbanista i
pečat ovlaštenog arhitekta urbanista

 

3.1.

OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE PRAVNE OSOBE
( ime, prezime i svojstvo/funkcija)

 

3.2.

datum podnošenja zahtjeva

 

3.3.

potpis ovlaštene osobe i pečat

 

 

 

 

 

 

 

 

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.