PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU I REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i vođenje Registra jedinica za unutarnju reviziju i Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor (u daljnjem tekstu: registri), obveznici dostave podataka i podnošenje zahtjeva za upis podataka u registar, sadržaj registara i izvatka iz registara te provjera upisanih podataka u registrima.
II. OBLIK I VOĐENJE REGISTARA
Članak 2.
(1) Registri su izvor informacija o uspostavljenim unutarnjim revizijama i ovlaštenim unutarnjim revizorima za javni sektor u Republici Hrvatskoj.
(2) U registrima se evidentiraju podaci iz zahtjeva za upis podataka u registre propisani ovim Pravilnikom.
(3) Registre u elektroničkom obliku vodi ustrojstvena jedinica Ministarstva financija nadležna za harmonizaciju aktivnosti razvoja sustava unutarnjih kontrola (u daljnjem tekstu: Središnja harmonizacijska jedinica).
III. OBVEZNICI DOSTAVE PODATAKA I PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR
Članak 3.
(1) Obveznici dostave podataka za Registar jedinica za unutarnju reviziju su institucije koje su uspostavile unutarnju reviziju sukladno odredbama Zakona i temeljem njega donijetog pravilnika koji propisuje kriterije za uspostavu unutarnje revizije, i to:
a) proračunski i izvanproračunski korisnici državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave utvrđeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika te jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave
b) trgovačka društva i druge pravne osobe utvrđene u Registru trgovačkih društava i drugih pravnih osoba obveznika davanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti koji objavljuje Ministarstvo financija.
(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, podatke ne dostavljaju institucije koje imaju uspostavljenu unutarnju reviziju sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije, već podatke dostavlja institucija koja je temeljem sporazuma pružatelj usluga unutarnje revizije.
(3) Obveznici dostave podataka za Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor su aktivni unutarnji revizori.
(4) Aktivni unutarnji revizori, u smislu ovoga Pravilnika, su unutarnji revizori koji su stekli ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija i obavljaju poslove unutarnje revizije.
(5) Upis podataka u registre obavlja se na temelju zahtjeva za upis podataka u registar koji su sastavni dio ovoga Pravilnika, kao Prilog 1. i 2.
(6) Obveznici dostave podataka iz stavka 1. i 3. ovoga članka obvezni su svake godine do 31. siječnja, za prethodnu godinu popuniti i podnijeti zahtjev za upis podataka u registar iz stavka 5. ovoga članka.
(7) Zahtjev za upis podataka u registar podnosi se na elektroničkom obrascu objavljenom na mrežnim stranicama Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice.
(8) Zahtjev za upis podataka u Registar jedinica za unutarnju reviziju podnosi rukovoditelj unutarnje revizije, a zahtjev za upis podataka u Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor podnosi pojedinačno svaki aktivni unutarnji revizor.
(9) Ako aktivni unutarnji revizor u toku godine privremeno ili trajno prestane obavljati poslove na radnom mjestu u unutarnjoj reviziji, obvezu iz stavka 6. ovoga članka dužan je ispunitido datuma privremenog prestanka obavljanja poslova ili prestanka radnog odnos u unutarnjoj reviziji.
IV. SADRŽAJ REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
Članak 4.
(1) Registar jedinica za unutarnju reviziju je elektronička evidencija svih uspostavljenih unutarnjih revizija u javnom sektoru Republike Hrvatske.
(2) Uspostavljene unutarnje revizije iz stavka 1. ovoga članka su ustrojene neovisne jedinice za unutarnju reviziju, imenovani unutarnji revizori, osnovane zajedničke jedinice za unutarnju reviziju, unutarnje revizije uspostavljene sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije.
Članak 5.
U Registar jedinica za unutarnju reviziju, upisuju se sljedeći podaci:
a) naziv institucije
b) način uspostave unutarnje revizije
c) naziv i adresa ustrojstvene jedinice
d) podaci o revizorskim resursima
e) podaci o obavljenim revizijama u izvještajnoj godini
f) podaci o preporukama unutarnje revizije
g) ostale mjere izvršenja unutarnje revizije
h) podaci o planiranim revizijama u narednoj godini
i) datum sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije, gdje je primjenjivo i raskida sporazuma.
V. SADRŽAJ REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR
Članak 6.
Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor je elektronička evidencija svih osoba koje su stekle stručno ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija.
Članak 7.
U Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektoru upisuju se sljedeći podaci:
a) ime i prezime
b) OIB
d) podaci o zaposlenju
e) podaci za kontakt
f) oznaka i datum stručnog ovlaštenja
g) status unutarnjeg revizora.
V. JAVNOST REGISTARA I SADRŽAJ IZVATKA IZ REGISTRA
Članak 8.
(1) Podaci upisani u registre objavljuju se na mrežnoj stranici Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice kao izvadak iz registra.
(2) Izvadak iz Registra jedinica za unutarnju reviziju sadrži sljedeće podatke:
a) naziv institucije
b) način uspostave unutarnje revizije
c) naziv ustrojstvene jedinice
d) broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta
e) broj zaposlenika u jedinici koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koji dodjeljuje ministar financija, odnosno u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama broj zaposlenika u jedinici koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije
f) broj zaključenih sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije i naziv korisnika usluge unutarnje revizije temeljem sporazuma.
(3) Izvadak iz Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor sadrži sljedeće podatke:
a) ime i prezime
b) oznaka i datum stručnog ovlaštenja
c) odgovarajuću oznaku ako je osoba aktivni unutarnji revizor.
(4) Izvadak iz registara objavljuje se jednom godišnje, a najkasnije do 31. ožujka.
VI. PROVJERA PODATAKA U REGISTRIMA
Članak 9.
(1) Središnja harmonizacijska jedinica obavlja provjeru izvršenja obveza iz članka 3. ovoga Pravilnika.
(2) Ako se provjerom utvrdi da zahtjev za upis podataka nije dostavljen, da nedostaje neki podatak ili da neki od podataka ne odgovara traženom podatku, obveznicima dostave podataka šalje se obavijest o dostavi podataka ili o zaprimljenim nepotpunim i/ili netočnim podacima radi dostave zahtjeva za upis podataka, odnosno dopune podataka.
(3) Obveznici dostave podataka dužni su u roku pet dana od primitka obavijesti iz stavka 2. ovog članka udovoljiti zahtjevu.
VII. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika stavlja se van snage Uputa za vođenje registara u nadležnosti Središnje harmonizacijske jedinice (KLASA: 043-01/12-01/393, URBROJ: 513-10/12-1 od 27. kolovoza 2012.).
Članak 11.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
KLASA:
URBROJ:
Zagreb,
MINISTAR FINANCIJA
Prilog 1.
ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU ZA ___GODINU
A)OPĆI PODACI
Naziv institucije
Način uspostave unutarnje revizije
Naziv ustrojstvene jedinice za unutarnju reviziju
Adresa jedinice za unutarnju reviziju:
Ulica
Poštanski br.
Mjesto
B)PODACI O REVIZORSKIM RESURSIMA
Naziv i broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta u jedinici
Naziv radnog mjesta
Sistematizirano
Popunjeno
Broj zaposlenika koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru
Broj zaposlenika koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije
Broj novozaposlenih
Broj zaposlenika koji su otišli iz unutarnje revizije
C)PODACI O OBAVLJENIM REVIZIJAMA PO INSTITUCIJI
Naziv institucije u kojoj je revizija obavljena
Broj obavljenih revizija
Postotak proračuna zahvaćen revizijama
Broj prihvaćenih preporuka
Broj neprihvaćenih preporuka
Broj provedenih preporuka
Postotak provedenih preporuka koje su imale financijski učinak na proračun
Broj neprovedenih preporuka kojima je istekao rok provedbe
Broj neprovedenih preporuka kojima nije istekao rok provedbe
Datum sklapanja sporazuma
Datum raskida sporazuma
D)PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO VRSTI REVIZIJE
Vrsta revizije
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Revizija sustava
Revizija usklađenosti
Financijska revizija
Revizija učinkovitosti
Kombinacija revizije sustava i usklađenosti
Kombinacija financijske i još neke revizije
Kombinacija revizije učinkovitosti i joše neke revizije
E)PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO PODRUČJU REVIDIRANJA
Područje
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Glavni procesi
Planiranje proračuna
Izvršenje proračuna
Javna nabava
Računovodstvo
Izvještavanje
Programi i projekti
Ljudski resursi
Imovina
Informacijski sustavi
Ostalo
F)OSTALE MJERE IZVRŠENJA UNUTARNJE REVIZIJE
Broj obavljenih revizija po revizoru
Postotak izvršenja godišnjeg plana
Prosječno vrijeme trajanja revizijskog angažmana: od početka provođenja revizije do izdavanja konačnog izvješća
Broj nezadovoljavajućih revizijskih mišljenja
Broj zahtjeva rukovodstva za savjetodavnim uslugama
G)PODACI O BROJU PLANIRANIH REVIZIJA U NAREDNOJ GODINI
Područje
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Glavni procesi
Planiranje proračuna
Izvršenje proračuna
Javna nabava
Računovodstvo
Izvještavanje
Programi i projekti
Ljudski resursi
Imovina
Informacijski sustavi
Ostalo
H)IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA
Izjava podnositelja podataka
Potvrđujem da su podaci istiniti.
Ime i prezime podnositelja
Datum podnošenja zahtjeva
Prilog 2.
ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR ZA ___GODINU
OPĆI PODACI
Ime i prezime
OIB
PODACI O ZAPOSLENJU
Naziv institucije
Naziv ustrojstvene jedinice
Naziv radnog mjesta
Datum rasporeda na radno mjesto
Datum prestanka rada na radnom mjestu u unutarnjoj reiziji
PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU I REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
I. OPĆE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i vođenje Registra jedinica za unutarnju reviziju i Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor (u daljnjem tekstu: registri), obveznici dostave podataka i podnošenje zahtjeva za upis podataka u registar, sadržaj registara i izvatka iz registara te provjera upisanih podataka u registrima.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
II. OBLIK I VOĐENJE REGISTARA
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 2.
(1) Registri su izvor informacija o uspostavljenim unutarnjim revizijama i ovlaštenim unutarnjim revizorima za javni sektor u Republici Hrvatskoj.
(2) U registrima se evidentiraju podaci iz zahtjeva za upis podataka u registre propisani ovim Pravilnikom.
(3) Registre u elektroničkom obliku vodi ustrojstvena jedinica Ministarstva financija nadležna za harmonizaciju aktivnosti razvoja sustava unutarnjih kontrola (u daljnjem tekstu: Središnja harmonizacijska jedinica).
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
III. OBVEZNICI DOSTAVE PODATAKA I PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 3.
(1) Obveznici dostave podataka za Registar jedinica za unutarnju reviziju su institucije koje su uspostavile unutarnju reviziju sukladno odredbama Zakona i temeljem njega donijetog pravilnika koji propisuje kriterije za uspostavu unutarnje revizije, i to:
a) proračunski i izvanproračunski korisnici državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave utvrđeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika te jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave
b) trgovačka društva i druge pravne osobe utvrđene u Registru trgovačkih društava i drugih pravnih osoba obveznika davanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti koji objavljuje Ministarstvo financija .
(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, podatke ne dostavljaju institucije koje imaju uspostavljenu unutarnju reviziju sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije, već podatke dostavlja institucija koja je temeljem sporazuma pružatelj usluga unutarnje revizije.
(3) Obveznici dostave podataka za Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor su aktivni unutarnji revizori.
(4) Aktivni unutarnji revizori, u smislu ovoga Pravilnika, su unutarnji revizori koji su stekli ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija i obavljaju poslove unutarnje revizije.
(5) Upis podataka u registre obavlja se na temelju zahtjeva za upis podataka u registar koji su sastavni dio ovoga Pravilnika, kao Prilog 1. i 2.
(6) Obveznici dostave podataka iz stavka 1. i 3. ovoga članka obvezni su svake godine do 31. siječnja, za prethodnu godinu popuniti i podnijeti zahtjev za upis podataka u registar iz stavka 5. ovoga članka.
(7) Zahtjev za upis podataka u registar podnosi se na elektroničkom obrascu objavljenom na mrežnim stranicama Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice.
(8) Zahtjev za upis podataka u Registar jedinica za unutarnju reviziju podnosi rukovoditelj unutarnje revizije, a zahtjev za upis podataka u Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor podnosi pojedinačno svaki aktivni unutarnji revizor .
(9) Ako aktivni unutarnji revizor u toku godine privremeno ili trajno prestane obavljati poslove na radnom mjestu u unutarnjoj reviziji, obvezu iz stavka 6. ovoga članka dužan je ispuniti do datuma privremenog prestanka obavljanja poslova ili prestanka radnog odnos u unutarnjoj reviziji.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
IV. SADRŽAJ REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 4.
(1) Registar jedinica za unutarnju reviziju je elektronička evidencija svih uspostavljenih unutarnjih revizija u javnom sektoru Republike Hrvatske.
(2) Uspostavljene unutarnje revizije iz stavka 1. ovoga članka su ustrojene neovisne jedinice za unutarnju reviziju, imenovani unutarnji revizori, osnovane zajedničke jedinice za unutarnju reviziju, unutarnje revizije uspostavljene sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 5.
U Registar jedinica za unutarnju reviziju, upisuju se sljedeći podaci:
a) naziv institucije
b) način uspostave unutarnje revizije
c) naziv i adresa ustrojstvene jedinice
d) podaci o revizorskim resursima
e) podaci o obavljenim revizijama u izvještajnoj godini
f) podaci o preporukama unutarnje revizije
g) ostale mjere izvršenja unutarnje revizije
h) podaci o planiranim revizijama u narednoj godini
i) datum sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije, gdje je primjenjivo i raskida sporazuma.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
V. SADRŽAJ REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 6.
Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor je elektronička evidencija svih osoba koje su stekle stručno ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 7.
U Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektoru upisuju se sljedeći podaci:
a) ime i prezime
b) OIB
d) podaci o zaposlenju
e) podaci za kontakt
f) oznaka i datum stručnog ovlaštenja
g) status unutarnjeg revizora.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
V. JAVNOST REGISTARA I SADRŽAJ IZVATKA IZ REGISTRA
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 8.
(1) Podaci upisani u registre objavljuju se na mrežnoj stranici Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice kao izvadak iz registra.
(2) Izvadak iz Registra jedinica za unutarnju reviziju sadrži sljedeće podatke:
a) naziv institucije
b) način uspostave unutarnje revizije
c) naziv ustrojstvene jedinice
d) broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta
e) broj zaposlenika u jedinici koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koji dodjeljuje ministar financija, odnosno u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama broj zaposlenika u jedinici koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije
f) broj zaključenih sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije i naziv korisnika usluge unutarnje revizije temeljem sporazuma.
(3) Izvadak iz Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor sadrži sljedeće podatke:
a) ime i prezime
b) oznaka i datum stručnog ovlaštenja
c) odgovarajuću oznaku ako je osoba aktivni unutarnji revizor.
(4) Izvadak iz registara objavljuje se jednom godišnje, a najkasnije do 31. ožujka.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
VI. PROVJERA PODATAKA U REGISTRIMA
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 9.
(1) Središnja harmonizacijska jedinica obavlja provjeru izvršenja obveza iz članka 3. ovoga Pravilnika.
(2) Ako se provjerom utvrdi da zahtjev za upis podataka nije dostavljen, da nedostaje neki podatak ili da neki od podataka ne odgovara traženom podatku, obveznicima dostave podataka šalje se obavijest o dostavi podataka ili o zaprimljenim nepotpunim i/ili netočnim podacima radi dostave zahtjeva za upis podataka, odnosno dopune podataka.
(3) Obveznici dostave podataka dužni su u roku pet dana od primitka obavijesti iz stavka 2. ovog članka udovoljiti zahtjevu.
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
VII. ZAVRŠNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 10.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika stavlja se van snage Uputa za vođenje registara u nadležnosti Središnje harmonizacijske jedinice (KLASA: 043-01/12-01/393, URBROJ: 513-10/12-1 od 27. kolovoza 2012.).
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Članak 11.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
KLASA:
URBROJ:
Zagreb,
MINISTAR FINANCIJA
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Prilog 1.
ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU ZA ___GOD INU
A) OPĆI PODACI
Naziv institucije
Način uspostave unutarnje revizije
Naziv ustrojstvene jedinice za unutarnju reviziju
Adresa jedinice za unutarnju reviziju:
Ulica
Poštanski br.
Mjesto
B) PODACI O REVIZORSKIM RESURSIMA
Naziv i broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta u jedinici
Naziv radnog mjesta
Sistematizirano
Popunjeno
Broj zaposlenika koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru
Broj zaposlenika koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije
Broj novozaposlenih
Broj zaposlenika koji su otišli iz unutarnje revizije
C) PODACI O OBAVLJENIM REVIZIJAMA PO INSTITUCIJI
Naziv institucije u kojoj je revizija obavljena
Broj obavljenih revizija
Postotak proračuna zahvaćen revizijama
Broj prihvaćenih preporuka
Broj neprihvaćenih preporuka
Broj provedenih preporuka
Postotak provedenih preporuka koje su imale financijski učinak na proračun
Broj neprovedenih preporuka kojima je istekao rok provedbe
Broj neprovedenih preporuka kojima nije istekao rok provedbe
Datum sklapanja sporazuma
Datum raskida sporazuma
D) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO VRSTI REVIZIJE
Vrsta revizije
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Revizija sustava
Revizija usklađenosti
Financijska revizija
Revizija učinkovitosti
Kombinacija revizije sustava i usklađenosti
Kombinacija financijske i još neke revizije
Kombinacija revizije učinkovitosti i joše neke revizije
E) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO PODRUČJU REVIDIRANJA
Područje
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Glavni procesi
Planiranje proračuna
Izvršenje proračuna
Javna nabava
Računovodstvo
Izvještavanje
Programi i projekti
Ljudski resursi
Imovina
Informacijski sustavi
Ostalo
F) OSTALE MJERE IZVRŠENJA UNUTARNJE REVIZIJE
Broj obavljenih revizija po revizoru
Postotak izvršenja godišnjeg plana
Prosječno vrijeme trajanja revizijskog angažmana: od početka provođenja revizije do izdavanja konačnog izvješća
Broj nezadovoljavajućih revizijskih mišljenja
Broj zahtjeva rukovodstva za savjetodavnim uslugama
G) PODACI O BROJU PLANIRANIH REVIZIJA U NAREDNOJ GODINI
Područje
U instituciji
U instituciji iz nadležnosti
Temeljem sporazuma
Glavni procesi
Planiranje proračuna
Izvršenje proračuna
Javna nabava
Računovodstvo
Izvještavanje
Programi i projekti
Ljudski resursi
Imovina
Informacijski sustavi
Ostalo
H) IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA
Izjava podnositelja podataka
Potvrđujem da su podaci istiniti.
Ime i prezime podnositelja
Datum podnošenja zahtjeva
Komentirate u ime: Ministarstvo financija
Prilog 2.
ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR ZA ___GODINU
OPĆI PODACI
Ime i prezime
OIB
PODACI O ZAPOSLENJU
Naziv institucije
Naziv ustrojstvene jedinice
Naziv radnog mjesta
Datum rasporeda na radno mjesto
Datum prestanka rada na radnom mjestu u unutarnjoj reiziji
E-mail
Telefon
IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA
Potvrđujem da su podaci istiniti.
Datum podnošenja zahtjeva
Komentirate u ime: Ministarstvo financija