Logotip e-Građani
e-Građani Informacije i usluge

Filtrirajte e-usluge
Filtrirajte e-usluge
Moj profil
Moj profil
Korisnički pretinac
Korisnički pretinac
0
Prijava
Prijava
Odjava
Odjava
Prilagodba slabovidnosti
Prilagodba slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Prilagodba disleksiji
Prilagodba disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Veličina pisma
Veličina pisma

Veličina pisma 




OIB: null

Razina sigurnosti: 0

Novih poruka: 0

Promjena subjekta


Rezultati filtriranja

Prikaži sve rezultate

Izaberite subjekt

    E-SAVJETOVANJA

    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt
    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt

    Savjetovanje o nacrtu prijedloga Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja registra jedinica za unutarnju reviziju i registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor

    Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti
    • PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU I REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR 0
      • I. OPĆE ODREDBE 0
        • Članak 1. 0
      • II. OBLIK I VOĐENJE REGISTARA 0
        • Članak 2. 0
      • III. OBVEZNICI DOSTAVE PODATAKA I PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR 0
        • Članak 3. 0
      • IV. SADRŽAJ REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU 0
        • Članak 4. 0
        • Članak 5. 1
      • V. SADRŽAJ REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR 0
        • Članak 6. 0
        • Članak 7. 1
      • V. JAVNOST REGISTARA I SADRŽAJ IZVATKA IZ REGISTRA 0
        • Članak 8. 0
      • VI. PROVJERA PODATAKA U REGISTRIMA 0
        • Članak 9. 0
      • VII. ZAVRŠNE ODREDBE 0
        • Članak 10. 0
        • Članak 11. 0
      • Prilog 1. 0
      • Prilog 2. 0


    Savjetovanje o nacrtu prijedloga Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja registra jedinica za unutarnju reviziju i registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor

    • Ukupno komentara: 2
    • Ukupno općih komentara: 2
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    Savjetovanje o nacrtu prijedloga Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja registra jedinica za unutarnju reviziju i registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor

    • Ukupno komentara: 2
    • Ukupno općih komentara: 2
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU I REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    I. OPĆE ODREDBE

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 1.

    Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i vođenje Registra jedinica za unutarnju reviziju i Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor (u daljnjem tekstu: registri), obveznici dostave podataka i podnošenje zahtjeva za upis podataka u registar, sadržaj registara i izvatka iz registara te provjera upisanih podataka u registrima.

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    II. OBLIK I VOĐENJE REGISTARA

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 2.

    (1) Registri su izvor informacija o uspostavljenim unutarnjim revizijama i ovlaštenim unutarnjim revizorima za javni sektor u Republici Hrvatskoj.

    (2) U registrima se evidentiraju podaci iz zahtjeva za upis podataka u registre propisani ovim Pravilnikom. 

    (3) Registre u elektroničkom obliku vodi ustrojstvena jedinica Ministarstva financija nadležna za harmonizaciju aktivnosti razvoja sustava unutarnjih kontrola (u daljnjem tekstu: Središnja harmonizacijska jedinica). 

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    III. OBVEZNICI DOSTAVE PODATAKA I PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 3.

    (1) Obveznici dostave podataka za Registar jedinica za unutarnju reviziju su institucije koje su uspostavile unutarnju reviziju sukladno odredbama Zakona i temeljem njega donijetog pravilnika koji propisuje kriterije za uspostavu unutarnje revizije, i to:

    a) proračunski i izvanproračunski korisnici državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave utvrđeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika te jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave

    b) trgovačka društva i druge pravne osobe utvrđene u Registru trgovačkih društava i drugih pravnih osoba obveznika davanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti koji objavljuje Ministarstvo financija .

    (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, podatke ne dostavljaju institucije koje imaju uspostavljenu unutarnju reviziju sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije, već podatke dostavlja institucija koja je temeljem sporazuma pružatelj usluga unutarnje revizije.

    (3) Obveznici dostave podataka za Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor su aktivni unutarnji revizori.

    (4) Aktivni unutarnji revizori, u smislu ovoga Pravilnika, su unutarnji revizori koji su stekli ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija i obavljaju poslove unutarnje revizije.

    (5) Upis podataka u registre obavlja se na temelju zahtjeva za upis podataka u registar koji su sastavni dio ovoga Pravilnika, kao Prilog 1. i 2.

    (6) Obveznici dostave podataka iz stavka 1. i 3. ovoga članka obvezni su svake godine do 31. siječnja, za prethodnu godinu popuniti i podnijeti zahtjev za upis podataka u registar iz stavka 5. ovoga članka.

    (7) Zahtjev za upis podataka u registar podnosi se na elektroničkom obrascu objavljenom na mrežnim stranicama Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice.

    (8) Zahtjev za upis podataka u Registar jedinica za unutarnju reviziju podnosi rukovoditelj unutarnje revizije, a zahtjev za upis podataka u Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor podnosi pojedinačno svaki aktivni unutarnji revizor .

    (9) Ako aktivni unutarnji revizor u toku godine privremeno ili trajno prestane obavljati poslove na radnom mjestu u unutarnjoj reviziji, obvezu iz stavka 6. ovoga članka dužan je ispuniti do datuma privremenog prestanka obavljanja poslova ili prestanka radnog odnos u unutarnjoj reviziji.

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    IV. SADRŽAJ REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 4.

    (1) Registar jedinica za unutarnju reviziju je elektronička evidencija svih uspostavljenih unutarnjih revizija u javnom sektoru Republike Hrvatske.

    (2) Uspostavljene unutarnje revizije iz stavka 1. ovoga članka su ustrojene neovisne jedinice za unutarnju reviziju, imenovani unutarnji revizori, osnovane zajedničke jedinice za unutarnju reviziju, unutarnje revizije uspostavljene sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije.

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 5.

    U Registar jedinica za unutarnju reviziju, upisuju se sljedeći podaci:

    a) naziv institucije

    b) način uspostave unutarnje revizije

    c) naziv i adresa ustrojstvene jedinice

    d) podaci o revizorskim resursima

    e) podaci o obavljenim revizijama u izvještajnoj godini

    f) podaci o preporukama unutarnje revizije

    g) ostale mjere izvršenja unutarnje revizije

    h) podaci o planiranim revizijama u narednoj godini

    i) datum sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije, gdje je primjenjivo i raskida sporazuma.

    Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    V. SADRŽAJ REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 6.

     

    Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor je elektronička evidencija svih osoba koje su stekle stručno ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 7.

     

    U Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektoru upisuju se sljedeći podaci:

    a) ime i prezime

    b) OIB

    d) podaci o zaposlenju

    e) podaci za kontakt

    f) oznaka i datum stručnog ovlaštenja

    g) status unutarnjeg revizora.

     

    Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    V. JAVNOST REGISTARA I SADRŽAJ IZVATKA IZ REGISTRA

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 8.

     

    (1) Podaci upisani u registre objavljuju se na mrežnoj stranici Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice kao izvadak iz registra.

     

    (2) Izvadak iz Registra jedinica za unutarnju reviziju sadrži sljedeće podatke:

    a) naziv institucije

    b) način uspostave unutarnje revizije

    c) naziv ustrojstvene jedinice

    d) broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta

    e) broj zaposlenika u jedinici koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koji dodjeljuje ministar financija, odnosno u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama broj zaposlenika u jedinici koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije

    f) broj zaključenih sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije i naziv korisnika usluge unutarnje revizije temeljem sporazuma.

     

    (3) Izvadak iz Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor sadrži sljedeće podatke:

    a) ime i prezime

    b) oznaka i datum stručnog ovlaštenja

    c) odgovarajuću oznaku ako je osoba aktivni unutarnji revizor.

    (4) Izvadak iz registara objavljuje se jednom godišnje, a najkasnije do 31. ožujka.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    VI. PROVJERA PODATAKA U REGISTRIMA

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 9.

     

    (1) Središnja harmonizacijska jedinica obavlja provjeru izvršenja obveza iz članka 3. ovoga Pravilnika.

     

    (2) Ako se provjerom utvrdi da zahtjev za upis podataka nije dostavljen, da nedostaje neki podatak ili da neki od podataka ne odgovara traženom podatku, obveznicima dostave podataka šalje se obavijest o dostavi podataka ili o zaprimljenim nepotpunim i/ili netočnim podacima radi dostave zahtjeva za upis podataka, odnosno dopune podataka.

     

    (3) Obveznici dostave podataka dužni su u roku pet dana od primitka obavijesti iz stavka 2. ovog članka udovoljiti zahtjevu.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    VII. ZAVRŠNE ODREDBE

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 10.

     

    Stupanjem na snagu ovog Pravilnika stavlja se van snage Uputa za vođenje registara u nadležnosti Središnje harmonizacijske jedinice (KLASA: 043-01/12-01/393, URBROJ: 513-10/12-1 od 27. kolovoza 2012.).

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Članak 11.

     

    Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".

     

    KLASA:

     

    URBROJ:

     

    Zagreb,

    MINISTAR FINANCIJA

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Prilog 1.

     

    ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU ZA ___GOD INU

     

    A) OPĆI PODACI

    Naziv institucije

     

     

    Način uspostave unutarnje revizije

     

     

    Naziv ustrojstvene jedinice za unutarnju reviziju

     

     

    Adresa jedinice za unutarnju reviziju:

     

     

    Ulica

     

     

    Poštanski br.

     

     

    Mjesto

     

     

     

    B) PODACI O REVIZORSKIM RESURSIMA

    Naziv i broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta u jedinici

    Naziv radnog mjesta

    Sistematizirano

    Popunjeno

    Broj zaposlenika koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru

    Broj zaposlenika koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije

    Broj novozaposlenih

    Broj zaposlenika koji su otišli iz unutarnje revizije

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    C) PODACI O OBAVLJENIM REVIZIJAMA PO INSTITUCIJI

    Naziv institucije u kojoj je revizija obavljena

    Broj obavljenih revizija

    Postotak proračuna zahvaćen revizijama

    Broj prihvaćenih preporuka

    Broj neprihvaćenih preporuka

    Broj provedenih preporuka

    Postotak provedenih preporuka koje su imale financijski učinak na proračun

    Broj neprovedenih preporuka kojima je istekao rok provedbe

    Broj neprovedenih preporuka kojima nije istekao rok provedbe

    Datum sklapanja sporazuma

    Datum raskida sporazuma

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    D) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO VRSTI REVIZIJE

    Vrsta revizije

    U instituciji

    U instituciji iz nadležnosti

    Temeljem sporazuma

    Revizija sustava

     

     

     

    Revizija usklađenosti

     

     

     

    Financijska revizija

     

     

     

    Revizija učinkovitosti

     

     

     

    Kombinacija revizije sustava i usklađenosti

     

     

     

    Kombinacija financijske i još neke revizije

     

     

     

    Kombinacija revizije učinkovitosti i joše neke revizije

     

     

     

     

    E) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO PODRUČJU REVIDIRANJA

    Područje

    U instituciji

    U instituciji iz nadležnosti

    Temeljem sporazuma

    Glavni procesi

     

     

     

    Planiranje proračuna

     

     

     

    Izvršenje proračuna

     

     

     

    Javna nabava

     

     

     

    Računovodstvo

     

     

     

    Izvještavanje

     

     

     

    Programi i projekti

     

     

     

    Ljudski resursi

     

     

     

    Imovina

     

     

     

    Informacijski sustavi

     

     

     

    Ostalo

     

     

     

     

    F) OSTALE MJERE IZVRŠENJA UNUTARNJE REVIZIJE

    Broj obavljenih revizija po revizoru

     

    Postotak izvršenja godišnjeg plana

     

    Prosječno vrijeme trajanja revizijskog angažmana: od početka provođenja revizije do izdavanja konačnog izvješća

     

    Broj nezadovoljavajućih revizijskih mišljenja

     

    Broj zahtjeva rukovodstva za savjetodavnim uslugama

      

     

    G) PODACI O BROJU PLANIRANIH REVIZIJA U NAREDNOJ GODINI

    Područje

    U instituciji

    U instituciji iz nadležnosti

    Temeljem sporazuma

    Glavni procesi

     

     

     

    Planiranje proračuna

     

     

     

    Izvršenje proračuna

     

     

     

    Javna nabava

     

     

     

    Računovodstvo

     

     

     

    Izvještavanje

     

     

     

    Programi i projekti

     

     

     

    Ljudski resursi

     

     

     

    Imovina

     

     

     

    Informacijski sustavi

     

     

     

    Ostalo

     

     

     

     

    H) IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA

    Izjava podnositelja podataka

    Potvrđujem da su podaci istiniti.

    Ime i prezime podnositelja

     

    Datum podnošenja zahtjeva

     

     

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Prilog 2.

     

    ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR ZA ___GODINU

     

    OPĆI PODACI

    Ime i prezime

     

    OIB

     

    PODACI O ZAPOSLENJU

    Naziv institucije

     

    Naziv ustrojstvene jedinice

     

    Naziv radnog mjesta

     

    Datum rasporeda na radno mjesto

     

    Datum prestanka rada na radnom  mjestu u unutarnjoj reiziji

     

    E-mail

     

    Telefon

     

    IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA

    Potvrđujem da su podaci istiniti.

    Datum podnošenja zahtjeva

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1





    Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.