E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU I REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
0
Komentiraj

I. OPĆE ODREDBE

0
Komentiraj

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i vođenje Registra jedinica za unutarnju reviziju i Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor (u daljnjem tekstu: registri), obveznici dostave podataka i podnošenje zahtjeva za upis podataka u registar, sadržaj registara i izvatka iz registara te provjera upisanih podataka u registrima.

0
Komentiraj

II. OBLIK I VOĐENJE REGISTARA

0
Komentiraj

Članak 2.

(1) Registri su izvor informacija o uspostavljenim unutarnjim revizijama i ovlaštenim unutarnjim revizorima za javni sektor u Republici Hrvatskoj.

(2) U registrima se evidentiraju podaci iz zahtjeva za upis podataka u registre propisani ovim Pravilnikom. 

(3) Registre u elektroničkom obliku vodi ustrojstvena jedinica Ministarstva financija nadležna za harmonizaciju aktivnosti razvoja sustava unutarnjih kontrola (u daljnjem tekstu: Središnja harmonizacijska jedinica). 

0
Komentiraj

III. OBVEZNICI DOSTAVE PODATAKA I PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR

0
Komentiraj

Članak 3.

(1) Obveznici dostave podataka za Registar jedinica za unutarnju reviziju su institucije koje su uspostavile unutarnju reviziju sukladno odredbama Zakona i temeljem njega donijetog pravilnika koji propisuje kriterije za uspostavu unutarnje revizije, i to:

a) proračunski i izvanproračunski korisnici državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave utvrđeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika te jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave

b) trgovačka društva i druge pravne osobe utvrđene u Registru trgovačkih društava i drugih pravnih osoba obveznika davanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti koji objavljuje Ministarstvo financija .

(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, podatke ne dostavljaju institucije koje imaju uspostavljenu unutarnju reviziju sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije, već podatke dostavlja institucija koja je temeljem sporazuma pružatelj usluga unutarnje revizije.

(3) Obveznici dostave podataka za Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor su aktivni unutarnji revizori.

(4) Aktivni unutarnji revizori, u smislu ovoga Pravilnika, su unutarnji revizori koji su stekli ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija i obavljaju poslove unutarnje revizije.

(5) Upis podataka u registre obavlja se na temelju zahtjeva za upis podataka u registar koji su sastavni dio ovoga Pravilnika, kao Prilog 1. i 2.

(6) Obveznici dostave podataka iz stavka 1. i 3. ovoga članka obvezni su svake godine do 31. siječnja, za prethodnu godinu popuniti i podnijeti zahtjev za upis podataka u registar iz stavka 5. ovoga članka.

(7) Zahtjev za upis podataka u registar podnosi se na elektroničkom obrascu objavljenom na mrežnim stranicama Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice.

(8) Zahtjev za upis podataka u Registar jedinica za unutarnju reviziju podnosi rukovoditelj unutarnje revizije, a zahtjev za upis podataka u Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor podnosi pojedinačno svaki aktivni unutarnji revizor .

(9) Ako aktivni unutarnji revizor u toku godine privremeno ili trajno prestane obavljati poslove na radnom mjestu u unutarnjoj reviziji, obvezu iz stavka 6. ovoga članka dužan je ispuniti do datuma privremenog prestanka obavljanja poslova ili prestanka radnog odnos u unutarnjoj reviziji.

0
Komentiraj

IV. SADRŽAJ REGISTRA JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

0
Komentiraj

Članak 4.

(1) Registar jedinica za unutarnju reviziju je elektronička evidencija svih uspostavljenih unutarnjih revizija u javnom sektoru Republike Hrvatske.

(2) Uspostavljene unutarnje revizije iz stavka 1. ovoga članka su ustrojene neovisne jedinice za unutarnju reviziju, imenovani unutarnji revizori, osnovane zajedničke jedinice za unutarnju reviziju, unutarnje revizije uspostavljene sporazumom o obavljanju poslova unutarnje revizije.

0
Komentiraj

Članak 5.

U Registar jedinica za unutarnju reviziju, upisuju se sljedeći podaci:

a) naziv institucije

b) način uspostave unutarnje revizije

c) naziv i adresa ustrojstvene jedinice

d) podaci o revizorskim resursima

e) podaci o obavljenim revizijama u izvještajnoj godini

f) podaci o preporukama unutarnje revizije

g) ostale mjere izvršenja unutarnje revizije

h) podaci o planiranim revizijama u narednoj godini

i) datum sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije, gdje je primjenjivo i raskida sporazuma.

1
Komentiraj

V. SADRŽAJ REGISTRA OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR

0
Komentiraj

Članak 6.

 

Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor je elektronička evidencija svih osoba koje su stekle stručno ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koje dodjeljuje ministar financija.

 

0
Komentiraj

Članak 7.

 

U Registar ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektoru upisuju se sljedeći podaci:

a) ime i prezime

b) OIB

d) podaci o zaposlenju

e) podaci za kontakt

f) oznaka i datum stručnog ovlaštenja

g) status unutarnjeg revizora.

 

1
Komentiraj

V. JAVNOST REGISTARA I SADRŽAJ IZVATKA IZ REGISTRA

 

0
Komentiraj

Članak 8.

 

(1) Podaci upisani u registre objavljuju se na mrežnoj stranici Ministarstva financija, Središnje harmonizacijske jedinice kao izvadak iz registra.

 

(2) Izvadak iz Registra jedinica za unutarnju reviziju sadrži sljedeće podatke:

a) naziv institucije

b) način uspostave unutarnje revizije

c) naziv ustrojstvene jedinice

d) broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta

e) broj zaposlenika u jedinici koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru koji dodjeljuje ministar financija, odnosno u trgovačkim društvima i drugim pravnim osobama broj zaposlenika u jedinici koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije

f) broj zaključenih sporazuma o obavljanju poslova unutarnje revizije i naziv korisnika usluge unutarnje revizije temeljem sporazuma.

 

(3) Izvadak iz Registra ovlaštenih unutarnjih revizora za javni sektor sadrži sljedeće podatke:

a) ime i prezime

b) oznaka i datum stručnog ovlaštenja

c) odgovarajuću oznaku ako je osoba aktivni unutarnji revizor.

(4) Izvadak iz registara objavljuje se jednom godišnje, a najkasnije do 31. ožujka.

 

0
Komentiraj

VI. PROVJERA PODATAKA U REGISTRIMA

 

0
Komentiraj

Članak 9.

 

(1) Središnja harmonizacijska jedinica obavlja provjeru izvršenja obveza iz članka 3. ovoga Pravilnika.

 

(2) Ako se provjerom utvrdi da zahtjev za upis podataka nije dostavljen, da nedostaje neki podatak ili da neki od podataka ne odgovara traženom podatku, obveznicima dostave podataka šalje se obavijest o dostavi podataka ili o zaprimljenim nepotpunim i/ili netočnim podacima radi dostave zahtjeva za upis podataka, odnosno dopune podataka.

 

(3) Obveznici dostave podataka dužni su u roku pet dana od primitka obavijesti iz stavka 2. ovog članka udovoljiti zahtjevu.

 

0
Komentiraj

VII. ZAVRŠNE ODREDBE

 

0
Komentiraj

Članak 10.

 

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika stavlja se van snage Uputa za vođenje registara u nadležnosti Središnje harmonizacijske jedinice (KLASA: 043-01/12-01/393, URBROJ: 513-10/12-1 od 27. kolovoza 2012.).

 

0
Komentiraj

Članak 11.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".

 

KLASA:

 

URBROJ:

 

Zagreb,

MINISTAR FINANCIJA

 

0
Komentiraj

Prilog 1.

 

ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR JEDINICA ZA UNUTARNJU REVIZIJU ZA ___GOD INU

 

A) OPĆI PODACI

Naziv institucije

 

 

Način uspostave unutarnje revizije

 

 

Naziv ustrojstvene jedinice za unutarnju reviziju

 

 

Adresa jedinice za unutarnju reviziju:

 

 

Ulica

 

 

Poštanski br.

 

 

Mjesto

 

 

 

B) PODACI O REVIZORSKIM RESURSIMA

Naziv i broj sistematiziranih i popunjenih radnih mjesta u jedinici

Naziv radnog mjesta

Sistematizirano

Popunjeno

Broj zaposlenika koji imaju ovlaštenje za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru

Broj zaposlenika koji imaju certifikat ovlaštenoga unutarnjeg revizora koje izdaju strukovne organizacije

Broj novozaposlenih

Broj zaposlenika koji su otišli iz unutarnje revizije

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C) PODACI O OBAVLJENIM REVIZIJAMA PO INSTITUCIJI

Naziv institucije u kojoj je revizija obavljena

Broj obavljenih revizija

Postotak proračuna zahvaćen revizijama

Broj prihvaćenih preporuka

Broj neprihvaćenih preporuka

Broj provedenih preporuka

Postotak provedenih preporuka koje su imale financijski učinak na proračun

Broj neprovedenih preporuka kojima je istekao rok provedbe

Broj neprovedenih preporuka kojima nije istekao rok provedbe

Datum sklapanja sporazuma

Datum raskida sporazuma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO VRSTI REVIZIJE

Vrsta revizije

U instituciji

U instituciji iz nadležnosti

Temeljem sporazuma

Revizija sustava

 

 

 

Revizija usklađenosti

 

 

 

Financijska revizija

 

 

 

Revizija učinkovitosti

 

 

 

Kombinacija revizije sustava i usklađenosti

 

 

 

Kombinacija financijske i još neke revizije

 

 

 

Kombinacija revizije učinkovitosti i joše neke revizije

 

 

 

 

E) PODACI O BROJU OBAVLJANIH REVIZIJA PO PODRUČJU REVIDIRANJA

Područje

U instituciji

U instituciji iz nadležnosti

Temeljem sporazuma

Glavni procesi

 

 

 

Planiranje proračuna

 

 

 

Izvršenje proračuna

 

 

 

Javna nabava

 

 

 

Računovodstvo

 

 

 

Izvještavanje

 

 

 

Programi i projekti

 

 

 

Ljudski resursi

 

 

 

Imovina

 

 

 

Informacijski sustavi

 

 

 

Ostalo

 

 

 

 

F) OSTALE MJERE IZVRŠENJA UNUTARNJE REVIZIJE

Broj obavljenih revizija po revizoru

 

Postotak izvršenja godišnjeg plana

 

Prosječno vrijeme trajanja revizijskog angažmana: od početka provođenja revizije do izdavanja konačnog izvješća

 

Broj nezadovoljavajućih revizijskih mišljenja

 

Broj zahtjeva rukovodstva za savjetodavnim uslugama

  

 

G) PODACI O BROJU PLANIRANIH REVIZIJA U NAREDNOJ GODINI

Područje

U instituciji

U instituciji iz nadležnosti

Temeljem sporazuma

Glavni procesi

 

 

 

Planiranje proračuna

 

 

 

Izvršenje proračuna

 

 

 

Javna nabava

 

 

 

Računovodstvo

 

 

 

Izvještavanje

 

 

 

Programi i projekti

 

 

 

Ljudski resursi

 

 

 

Imovina

 

 

 

Informacijski sustavi

 

 

 

Ostalo

 

 

 

 

H) IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA

Izjava podnositelja podataka

Potvrđujem da su podaci istiniti.

Ime i prezime podnositelja

 

Datum podnošenja zahtjeva

 

 

 

0
Komentiraj

Prilog 2.

 

ZAHTJEV ZA UPIS PODATAKA U REGISTAR OVLAŠTENIH UNUTARNJIH REVIZORA ZA JAVNI SEKTOR ZA ___GODINU

 

OPĆI PODACI

Ime i prezime

 

OIB

 

PODACI O ZAPOSLENJU

Naziv institucije

 

Naziv ustrojstvene jedinice

 

Naziv radnog mjesta

 

Datum rasporeda na radno mjesto

 

Datum prestanka rada na radnom  mjestu u unutarnjoj reiziji

 

E-mail

 

Telefon

 

IZJAVA PODNOSITELJA PODATAKA

Potvrđujem da su podaci istiniti.

Datum podnošenja zahtjeva

 

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.