E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

HRVATSKA PSIHOLOŠKA KOMORA

 

Na temelju članka 31. Zakona o psihološkoj djelatnosti (»Narodne novine«, broj 98/19, 18/22), članka 19. stavka 1. Statuta Hrvatske psihološke komore (»Narodne novine«, broj 21/21, 109/22) i članka 6. stavka 1. Pravilnika o psiholozima vježbenicima KLASA: 011-02/22-03/03, URBROJ: 251-375/01-01-22-5 Upravni odbor Hrvatske psihološke komore na ________ sjednici održanoj dana ______________. godine, donosi

 

 

PLAN I PROGRAM

VJEŽBENIČKOG STAŽA U PODRUČJU KLINIČKE PSIHOLOGIJE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

I. OPĆE ODREDBE

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Predmet Plana i programa

Članak 1.

(1) Ovim Planom i programom vježbeničkog staža u području kliničke psihologije (dalje: Plan i program) ostvaruje se osposobljavanje psihologa vježbenika za praktičnu primjenu psihološke dijagnostike i savjetodavni rad te ovladavanje specifičnim znanjima i vještinama u području kliničke psihologije.

 

(2) Odredbe ovog Plana i programa odgovarajuće se primjenjuju i na provođenje vježbeničkog staža u području zdravstvene psihologije.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Rodna ravnopravnost

 

Članak 2.

Izrazi koji se koriste u ovom Planu i programu, a imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način muški i ženski rod.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Pojmovi

 

Članak 3.

(1) Pojam korisnika psiholoških usluga u smislu ovog Pravilnika na jednak način obuhvaća pojam korisnika psiholoških usluga u smislu propisa kojim se uređuje područje psihološke djelatnosti i pojam pacijenta u smislu propisa kojima se uređuje područje zdravstva.

 

(2) Ostali pojmovi koji se koriste u ovom Planu i programu imaju značenja utvrđena propisom kojim se uređuje područje psihološke djelatnosti i općim aktom Komore kojim je uređen vježbenički staž psihologa vježbenika.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Znanja i vještine u području kliničke psihologije

Članak 4.

Uspješnim dovršetkom vježbeničkog staža prema ovom Planu i programu psiholog vježbenik steći će znanja i vještine potrebne za:

1. Planiranje i organiziranje vlastitog rada u području kliničke psihologije.

2. Planiranje i nabavljanje psihodijagnostičkih sredstava za potrebe rada u području kliničke psihologije.

3. Prikupljanje podataka o korisniku psiholoških usluga i analiza prikupljene dokumentacije.

4. Provođenje psihologijskog intervjua s korisnikom psiholoških usluga.

5. Provođenje individualnog i grupnog savjetovanja i tretmana u području kliničke psihologije.

6. Primjena prikladnih psihodijagnostičkih sredstava u radu s korisnicima psiholoških usluga.

7. Provedba kvalitativne analize, integracije i interpretacije rezultata psihološke procjene.

8. Pisanje psiholoških nalaza i mišljenja.

9. Provođenje edukacija korisnika psiholoških usluga i članova njegove obitelji s ciljem bolje psihosocijalne prilagodbe na zdravstveno stanje.

10. Educiranje drugih stručnjaka i građana o različitim psihološkim pojavnostima s ciljem promicanja zdravlja i prevencije bolesti.

11. Dokumentiranje pruženih usluga psihološke procjene i psihološke skrbi i primijenjenih psiholoških postupaka te pohrana psihološke dokumentacije.

12. Suradnja s drugim stručnjacima interdisciplinarnih timova u zdravstvenom sustavu i stručnjacima drugih struka u drugim suradnim sustavima (socijalna skrb, pravosuđe i dr.).

13. Stručno osposobljavanje i unaprjeđivanje osobnih i profesionalnih kompetencija u području psihološke procjene i psihološke skrbi.

14. Prezentacijske i samoprezentacijske kompetencije.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Planiranje i organiziranje vlastitog rada

Članak 5.

Planiranje i organiziranje vlastitog rada u području kliničke psihologije obuhvaća:

- upoznavanje sa zakonskom regulativom u području psihološke djelatnosti i zdravstvene zaštite (Ustav Republike Hrvatske, Zakon o radu, Zakon o psihološkoj djelatnosti, Zakon o zdravstvenoj zaštiti, Zakon o zaštiti prava pacijenata, Zakon o zaštiti osoba s duševnim smetnjama, Pravilnik o psihodijagnostičkim sredstvima, Pravilnik o psiholozima vježbenicima, Kodeks etike psihološke djelatnosti, Standardi rada kliničkih i zdravstvenih psihologa, Etički kodeks za rad s djecom, upoznavanje s etičkim načelima specifičnim za rad kliničkog psihologa),

- upoznavanje sa strukturom ustanove i djelatnostima koje se u njoj provode,

- upoznavanje s poslovima i zadacima mentora koje će psiholog vježbenik opažati i u njima sudjelovati,

- proučavanje i rasprava s mentorom o stručnoj literaturi po preporuci mentora, a radi stjecanja specifičnih znanja koja su mu potrebna za rad s korisnicima psiholoških usluga,

- planiranje i organiziranje provedbe aktivnosti psihologa u području psihološke procjene i psihološke skrbi uz poznavanje prioriteta i vremenskih okvira potrebnih za provedbu pojedinih aktivnosti,

- poznavanje uloge pojedinih stručnjaka u zdravstvenom sustavu u svrhu suradnje u procjeni korisnika psiholoških usluga i drugim profesionalnim aktivnostima.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Planiranje i nabavljanje psihodijagnostičkih sredstava

Članak 6.

Planiranje i nabavljanje psihodijagnostičkih sredstava za potrebe rada u području kliničke psihologije obuhvaća:

- poznavanje i odabir psihodijagnostičkih sredstava potrebnih za rad u području kliničke psihologije,

- iniciranje nabave relevantnih suvremenih psihodijagnostičkih sredstava potrebnih za rad u području kliničke psihologije poznajući uvjete njihove nabave.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Prikupljanje podataka o korisniku psiholoških usluga i analiza prikupljene dokumentacije

Članak 7.

Prikupljanje podataka o korisniku psiholoških usluga i analiza prikupljene dokumentacije obuhvaća:

-  pridržavanje Etičkog kodeksa psihološke djelatnosti u profesionalnom radu,

-  svladavanje samostalnog određivanja relevantnih izvora podataka o korisniku psiholoških usluga potrebnih za psihološku procjenu i/ili intervenciju,

-  svladavanje samostalne procjene relevantnosti prikupljenih podataka iz dokumentacije o korisniku psiholoških usluga.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Provođenje psihologijskog intervjua

 

Članak 8.

Provođenje psihologijskog intervjua s korisnicima psiholoških usluga obuhvaća:

- poznavanje obilježja i strukture različitih vrsta psihologijskog intervjua te samostalno određivanje svrhe njegove primjene,

- svladavanje samostalnog strukturiranja i provođenja psihologijskog intervjua s korisnikom psiholoških usluga,  

- svladavanje samostalnog opažanja i interpretiranja verbalnih i neverbalnih  ponašanja korisnika psiholoških usluga u svrhu psihologijske procjene,

- svladavanje izgrađivanja odnosa povjerenja s korisnikom psiholoških usluga koristeći učinkovite komunikacijske vještine temeljene na aktivnom slušanju, iskazivanju empatije i uvažavanju korisnika psiholoških usluga,

- učenje vještina provođenja dijagnostičkog kliničkog intervjua (određivanje  svrhe i cilja intervjua, odabir strukture intervjua ovisno o ciljevima, uspostavljenje odnosa povjerenja s korisnikom psiholoških usluga),

- razvijanje komunikacijskih vještina (aktivno slušanje, postavljanje pitanja, parafraziranje, identificiranje problema i tegoba te postavljanje dijagnostičkih hipoteza),

- opažanje tijekom intervjuiranja,

- upoznavanje sa specifičnostima intervjuiranja s različitim kategorijama intervjuiranih,

- upoznavanje s ograničenjima intervjua.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Provođenje individualnog i grupnog savjetovanja i tretmana

 

Članak 9.

Provođenje individualnog i grupnog savjetovanja i tretmana u području kliničke psihologije obuhvaća:

-  upoznavanje s načelima i tehnikama psihološkog savjetovanja,

-  upoznavanje s temeljnim značajkama glavnih psihoterapijskih pravaca,

-  svladavanje samostalnog provođenja psihološkog savjetovanja korisnika psiholoških usluga poznajući načela i tehnike individualnog i grupnog psihološkog savjetovanja te temeljne značajke glavnih psihoterapijskih pravaca,

-  evaluacija procesa i učinaka savjetovanja/tretmana i unaprjeđivanje procesa temeljem provedene evaluacije.    

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Primjena psihodijagnostičkih sredstava

 

Članak 10.

Primjena prikladnih psihodijagnostičkih sredstava u radu s korisnicima psiholoških usluga obuhvaća:

- odabir i primjena prikladnih psihodijagnostičkih sredstva ovisno o svrsi psihološke procjene,

- svladavanje samostalnog vrednovanja rezultata testiranja korisnika psiholoških usluga u skladu s psihometrijskim normama za pojedino psihodijagnostičko sredstvo,

- svladavanje samostalne primjene osnovnih postupaka statističke analize podataka,

- upoznavanje s procesom psihodijagnostike različitih poremećaja (razvojnih, poremećaja prilagodbe, psihijatrijskih, psihosomatskih, psihoorganskih i dr.),

- upoznavanje s psihodijagnostičkim sredstvima i njihovom namjenom,

- osposobljavanje za primjenu i interpretaciju psihodijagnostičkih sredstava koja se koriste za procjenu kognitivnih sposobnosti (općih intelektualnih sposobnosti, percepcije, pažnje i pamćenja te ostalih kognitivnih sposobnosti ovisno o ciljevima procjene),

- osposobljavanje za primjenu razvojnih ljestvica u radu s djecom,

- upoznavanje s primjenom i interpretacijom psihodijagnostičkih sredstva koja se koriste za procjenu ličnosti i specifičnih tegoba (testovi i upitnici ličnosti, projektivne tehnike i dr.),

- upoznavanje sa ograničenjima psihodijagnostičkih sredstava,

- upoznavanje s načinom unosa podataka u dosje korisnika psiholoških usluga i vođenje psihološke kartoteke, zakonom propisana nabava testova, pohranjivanjem i čuvanjem testovnog materijala.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Provedba kvalitativne analize, integracije i interpretacije rezultata psihološke procjene

 

Članak 11.

Provedba kvalitativne analize, integracije i interpretacije rezultata psihološke procjene obuhvaća:

-  svladavanje samostalne analize i integracije rezultata primijenjenih psihodijagnostičkih sredstava i ostalih primijenjenih psiholoških postupaka,

-  svladavanje samostalne interpretacije rezultata psihološke procjene na temelju suvremenih znanstvenih spoznaja iz razvojne psihologije, psihologije ličnosti, kliničke psihologije i psihopatologije, zdravstvene psihologije i socijalne psihologije.  

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Izrada psiholoških nalaza i mišljenja

 

Članak 12.

Izrada psiholoških nalaza i mišljenja obuhvaća:

- svladavanje samostalnog strukturiranja i pisanja psihološkog nalaza i mišljenja u skladu sa svrhom psihološke procjene i etičkim načelima struke,

- integracija podataka dobivenih intervjuom i primjenom psihodijagnostičkih sredstava,

- razvijanje vještine integracije podataka dobivenih različitim tehnikama u cjelovitu sliku koja odgovara ciljevima psihodijagnostičke procjene,

- upoznavanje korisnika psiholoških usluga s rezultatima procjene, stjecanje vještine upoznavanja korisnika psiholoških uslugas rezultatima procjene te specifičnosti vezane uz posebno osjetljive situacije (u radu s djecom, parovima, psihijatrijskim bolesnicima i sl.).

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Provođenje psihoedukacije i savjetovanja

 

Članak 13.

Provođenje psihoedukacije i savjetovanja korisnika psiholoških usluga i članova njihovih obitelji obuhvaća:

-  primjena suvremenih znanstvenih spoznaja iz područja razvojne psihologije, psihologije ličnosti, socijalne psihologije, psihopatologije te kliničke i zdravstvene psihologije u radu s korisnikom psiholoških usluga,

-  razvijanje vještine psihoedukacije različitih kategorija korisnika psiholoških usluga,

-  razvijanje osnovnih savjetodavnih kompetencija,

-  vođenje individualnih i grupnih savjetodavnih razgovora,

-  osmišljavanje psihoedukativnih programa za korisnike psiholoških usluga i članove njihovih obitelji,

-  svladavanje samostalnog provođenja edukacija korisnika psiholoških usluga i članova njegove obitelji s ciljem bolje psihosocijalne prilagodbe na različite situacije poznajući načela učenja i poučavanja,

-  korištenje moderne tehnologije za razvoj psiholoških usluga u skladu s potrebama  korisnika psiholoških usluga i društvene zajednice,

-  evaluacija učinka edukacije kroz praćenje promjena u psihosocijalnoj prilagodbi korisnika psiholoških usluga i članova obitelji te, po potrebi, unaprjeđivanje edukacijskih programa.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Educiranje drugih stručnjaka i građana o različitim psihološkim pojavnostima

 

Članak 14.

Educiranje drugih stručnjaka i građana o različitim psihološkim pojavnostima s ciljem promicanja zdravlja i prevencije bolesti obuhvaća:

-  samostalno ili u timu, osmišljavanje preventivnih i psiholoških programa podrške u svrhu očuvanja i unaprjeđivanja zdravlja, kvalitete života te prevencije bolesti,

-  osmišljavanje programa psihoedukacije drugih stručnjaka u području psihosocijalne i zdravstvene zaštite  građana s ciljem promicanja zdravlja i prevencije bolesti,

-  korištenje moderne tehnologije za razvoj psiholoških usluga u skladu s potrebama  korisnika psiholoških usluga i društvene zajednice,

-  provođenje edukacija drugih stručnjaka i građana o različitim psihološkim pojavnostima s ciljem promicanja zdravlja i prevencije bolesti,

-  evaluacija ishoda i učinka edukacijskih preventivnih programa, programa podrške i ostalih psihologijskih intervencija čiji je cilj promicanje zdravlja i prevencije bolesti kroz praćenje promjena u stavovima i zdravstvenim ponašanjima polaznika te, po potrebi, unaprjeđivanja programa.  

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Dokumentiranje pruženih usluga psihološke procjene te pohrana psihološke dokumentacije

 

Članak 15.

Dokumentiranje pruženih usluga zdravstvene zaštite i primijenjenih psiholoških postupaka te pohrana psihološke dokumentacije obuhvaća:

- organiziranje i sistematiziranje vođenja dokumentacije o vlastitom radu i primijenjenim psihološkim postupcima u skladu s propisima u području zdravstvene zaštite i propisima u području psihološke djelatnosti,

- poznavanje  zakona, propisa i protokola koji se odnose na pohranu, čuvanje i korištenje psihodijagnostičkih sredstava i psihološke dokumentacije,

- pohranjivanje i arhiviranje psihološke dokumentaciju u skladu s propisima u području zdravstvene zaštite i propisima u području psihološke djelatnosti.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Suradnja s drugim stručnjacima i stručnjacima drugih struka

 

Članak 16.

Suradnja s drugim stručnjacima interdisciplinarnih timova u zdravstvenom sustavu i stručnjacima drugih struka u drugim sustavima s kojima se ostvaruje suradnja (socijalna skrb, pravosuđe i dr.) obuhvaća:

-  upoznavanje uloga stručnjaka u sustavu zdravstvene zaštite u svrhu suradnje u procjeni korisnika psiholoških usluga i drugim profesionalnim aktivnostima,

-  dogovaranje i organizacija provedbe stručnih aktivnosti u suradnji s drugim stručnjacima interdisciplinarnih timova u zdravstvenom sustavu i stručnjacima drugih struka u drugim sustavima s kojima se ostvaruje suradnja, koristeći učinkovite komunikacijske vještine,

-  upoznavanje modela suradnje s liječnicima, odgojnim i obrazovnim ustanovama, Hrvatskim zavodom za socijalni rad i drugim ustanovama u području socijalne skrbi.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Stručno osposobljavanje i unaprjeđivanje osobnih i profesionalnih kompetencija

 

Članak 17.

Stručno osposobljavanje i unaprjeđivanje osobnih i profesionalnih kompetencija u području kliničke psihologije obuhvaća:

-  prepoznavanje područja i spoznaja iz kojih je potrebno daljnje usavršavanje za učinkovitiji stručni rad u području kliničke psihologije i znati odabrati relevantne edukativne programe,

-  metakognitivno procjenjivanje vlastitih profesionalnih kompetencija,

-  poznavanje i primjena strategije zaštite vlastitog mentalnog zdravlja radi prevencije sagorijevanja na poslu.  

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Prezentacijske i samoprezentacijske tehnike

 

Članak 18.

Prezentacijske i samoprezentacijske tehnike obuhvaćaju sposobnost prezentiranja znanja i vještina iz područja kliničke psihologije (prezentacija rada na stručnom skupu, konferenciji i sl., kompletna obrada i pisani prikaz složenog kliničkog slučaja, rad s grupom korisnika psiholoških usluga i/ili obitelji korisnika psiholoških usluga, priprema i vođenje radionice i dr.).

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

II. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Prestanak važenja

 

Članak 19.

Danom stupanja na snagu ovog Plana i programa prestaje važiti Program vježbeničkog staža kliničkog psihologa.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Stupanje na snagu Plana i programa

 

Članak 20.

Ovaj Plana i program stupa na snagu osmog dana od dana objave na mrežnoj stranici Komore.

 

KLASA:

URBROJ:

Zagreb ___________________. godine.

 

 

PREDSJEDNIK

HRVATSKE PSIHOLOŠKE KOMORE

Dejvid Zombori

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Hrvatska psihološka komora

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.