E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

 

Na temelju članka 15. stavka 5., članka 17. stavka 4., članka 27. stavka 6., članka 32. stavka 4. i članka 33. stavka 7. Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“, br. 156/23.), ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike donosi

 

PRAVILNIK O OBRASCIMA ZA PRIKUPLJANJE HUMANITARNE POMOĆI  

 

Opće odredbe

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 1.

(1) Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i sadržaj obrazaca vezanih za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći i organiziranje humanitarne akcije.

(2) Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a imaju rodno značenje odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

Obrasci za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći i

organiziranje humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 2.

(1) Obrasci iz članka 1. ovoga Pravilnika tiskani su uz ovaj Pravilnik i njegov su sastavni dio.

(2) Obrasci iz članka 1. ovoga Pravilnika vode se u elektroničkom obliku i predstavljaju dio sadržaja Jedinstvene elektroničke evidencije humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: Elektronička evidencija).  

 

Dužnost neprofitne pravne osobe

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 3.

(1) Neprofitna pravna osoba koja želi steći status stalnog prikupljača humanitarne pomoći uz zahtjev za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći mora nadležnom upravnom tijelu dostaviti i program rada iz kojeg je vidljivo da se planirane aktivnosti provode kontinuirano tijekom cijele kalendarske godine i da su u skladu sa svrhom iz članka 2. Zakona o humanitarnoj pomoći.

(2) Neprofitna pravna osoba kojoj je rješenjem priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći dužna je nadležnom upravnom tijelu n ajkasnije do 1. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu dostaviti izvješće o provedbi programa rada s dokazima o provedbi , izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći, p rogram rada koji se odnosi na tekuću godinu iz kojeg je vidljivo da su planirane  aktivnosti u skladu sa svrhom iz članka 2. Zakona o humanitarnoj pomoći i dokaz da ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu programa rada.

 

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 4.

(1) Neprofitna pravna osoba iz članka 3. stavka 1. ovoga Pravilnika podnosi Zahtjev za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći nadležnom upravnom tijelu na Obrascu SP.1.

(2) Neprofitna pravna osoba dužna je, uz Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka, dostaviti  Program rada za tekuću i narednu kalendarsku godinu od dana podnošenja zahtjeva na Obrascu SP.2.

 

Dužnosti stalnog prikupljača humanitarne pomoći

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 5.

(1) Stalni prikupljač humanitarne pomoći iz članka 3. stavka 2. ovoga Pravilnika dužan je nadležnom upravnom tijelu dostaviti Izvješće o provedbi Programa rada na Obrascu SP.4. i Program rada koji se odnosi na tekuću godinu na Obrascu SP.3.

(2) Stalni prikupljač humanitarne pomoći iz stavka 1. ovoga članka dužan je voditi evidenciju o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći te nadležnom upravnom tijelu dostaviti Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći kroz Elektroničku evidenciju na Obrascu broj SP.5.

 

Prikaz obrazaca za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 6.

Obrasci vezani za stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći prikazani su u Prilogu I. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Dužnosti organizatora humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 7.

(1) Stalni prikupljač humanitarne pomoći, neprofitna pravna osoba koja nema priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći, profitna pravna osoba i fizička osoba ako žele organizirati humanitarnu akciju dužni su nadležnom upravnom tijelu uz zahtjev za provođenje humanitarne akcije dostaviti i plan provođenja humanitarne akcije, plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći i broj računa za humanitarnu akciju, osim ako se radi o humanitarnoj akciji u kojoj se prikupljaju isključivo materijalna dobra.

(2) Organizator humanitarne akcije kojem je rješenjem odobreno provođenje humanitarne akcije dužna je nadležnom upravnom tijelu dostaviti izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji, sukladno članku 27. Zakona o humanitarnoj pomoći.

(3) Organizator humanitarne akcije kojem je rješenjem odobreno provođenje humanitarne akcije može od nadležnog upravnog tijela zatražiti produljenje trajanja ili prekid humanitarne akcije.

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 8.

(1) Organizator humanitarne akcije iz članka 7. stavka 1. ovoga Pravilnika podnosi Zahtjev za  provođenje humanitarne akcije nadležnom upravnom tijelu na Obrascu HA.1.

(2) Organizator humanitarne akcije dužan je, uz Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka, dostaviti i Plan provođenja humanitarne akcije na Obrascu HA.4. i Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći na Obrascu HA.5.

 

Obveze organizatora humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 9.

Organizator humanitarne akcije iz članka 7. stavka 2. ovoga Pravilnika obvezan je u rokovima propisanim Zakonom o humanitarnoj pomoći nadležnom upravnom tijelu dostaviti Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji na Obrascu HA.6.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 10.

(1) Organizator humanitarne akcije iz članka 7. stavka 3. ovoga Pravilnika nadležnom upravnom tijelu podnosi Zahtjev za produljenje trajanja humanitarne akcije na Obrascu HA.2.

(2) Organizator humanitarne akcije iz  članka 7. stavka 3. ovoga Pravilnika nadležnom upravnom tijelu podnosi Zahtjev za prekid trajanja humanitarne akcije na Obrascu HA.3.

 

Prikaz obrazaca vezanih za organiziranje humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 11.

Obrasci vezani za provođenje humanitarne akcije prikazani su u Prilogu II. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Dodatni obrasci vezani za humanitarne akcije

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 12.

(1) Za potrebe organizatora humanitarne akcije, nadležnog upravnog tijela i ministarstva nadležnog za poslove socijalne skrbi (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), kreirani su i dodatni obrasci vezani za provođenje humanitarne akcije.

(2) Obrasci iz stavka 1. ovoga članka su:

– HAD.1. - Suglasnost fizičke osobe/člana obitelji za pokretanje humanitarne akcije

– HAD.2. - Suglasnost pravne osobe za pokretanje  humanitarne   akcije  

– HAD.3. - Izjava korisnika, njegovog zakonskog zastupnika ili druge osobe koju korisnik ovlasti o materijalnim i/ili financijskim potrebama vezanim uz svrhu humanitarne akcije - specifikacija

– HAD.4. - Izjava  o računu na kojem će se zaprimati uplate sredstava koja se prikupljaju u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem

– HAD.5. - Izjava podnositelja Zahtjeva za provođenje humanitarne akcije o odustajanju

od provođenja humanitarne akcije

– HAD.6. - Izjava korisnika o preuzetim materijalnim dobrima i/ili financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji

– HAD.7. - Izjava korisnika o utrošenim financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji

– HAD.8. - Izjava korisnika o primljenoj usluzi

– HAD.9. - Obavijest nadležnom Ministarstvu o postojanju neutrošenih  financijskih sredstava i/ili nedodijeljenih  materijalnih dobara nakon završetka humanitarne akcije

– HAD.10.  - Obavijest nadležnom upravnom tijelu o postojanju humanitarne akcije iste oznake vrste, odobrenoj nakon dostave Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji u kojem je navedeno postojanje neutrošenih financijskih sredstava i/ili nedodijeljenih materijalnih dobara.

(3) Obrasci iz stavka 2. ovoga članka prikazani su u Prilogu I I I. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

 

 

Prijelazna i završna odredba

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 13.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obrascima za prikupljanje humanitarne pomoći („Narodne novine“, br. 16/20).

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 14.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu prvoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“.

 

 

KLASA:
URBROJ:

Zagreb,

 

 

                  MINISTAR

 

                         Marin Piletić, v.r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOG I.

 

OBRASCI VEZANI ZA STALNO PRIKUPLJANJE I PRUŽANJE HUMANITARNE POMOĆI:

 

 

 

Obrazac SP.1.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

 

Zahtjev za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći

 

 

 

a. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

 

Podnositelj zahtjeva je ( odabrati odgovarajuće ):

a) Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva)

b) Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi)

c) Udruga ili druga neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost

d) Zaklada

 

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

( osobno ime i pozicija - upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

Naziv poslovne banke:

 

Transakcijski račun u IBAN obliku:

 

 

Broj zaposlenih ( upisati ):

a.

Ugovor o radu -

b.

Ugovor o djelu -

c.

Ugovor o autorskom djelu -

Broj volontera, trenutno angažiranih

(upisati):

 

 

 

b. Podaci o iskustvu podnositelja zahtjeva u prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći

– uvjeti koje mora ispuniti neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost

Podi o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći

Podnositelj zahtjeva ispunjava jedan od uvjeta (( odabrati odgovarajuće ):

 

U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći proveo je  humanitarne akcije u ukupnom trajanju od najmanje 180 dana i koje nisu organizirane u isto vrijeme

1.

U razdoblju od dvije godine prije podnošenja zahtjeva za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“ br. 156/23.) ispunio je obveze prema nadležnom upravnom tijelu koje je donijelo rješenje kojim mu je odobreno stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći na temelju Zakona o humanitarnoj pomoći  („Narodne novine“, br. 102/15. i 98/19.), i to:

- dostavio je izvješća o provedbi programa rada s dokazima o provedbi

- dostavio je program rada za naredne tri godine iz kojeg su razvidne planirane aktivnosti

- dostavio je dokaz o osiguranim izvršiteljima, prostoru i opremi za provedbu programa rada

- vodio je evidenciju o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći

u propisanom roku je dostavio izvješće o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći

- odgovorno je upravljao financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji, kao i sredstvima preostalim nakon završetka humanitarne akcije

- u propisanom roku je dostavio izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji

- postupao je po rješenju nadležnog upravnog tijela

2.

 

 

c. Podaci o svrsi prikupljanja humanitarne pomoći

 

 

 

 

 

 

 

Prikupljanje humanitarne pomoći poduzima se u svrhu osiguravanja

( odabrati jednu ili više odgovarajućih svrha ):

 

a.

zaštite života

b.

zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja

c.

hrane, prehrambenih artikala, higijenskih potrepština, odjeće i obuće

d.

stanovanja

e.

uvjeta odgoja i obrazovanja

f.

pomoći u nabavi, obnovi, izgradnji i opremanju stambenih, javnih i drugih objekata

g.

prijevoza pomoći i njezine dostupnosti

h.

pomoći za umanjivanje posljedica nesreća, velikih nesreća i  katastrofa na imovini fizičkih osoba

i.

ublažavanja ili sprječavanja mogućih uzroka socijalne isključenosti

 

 

Osobno ime, potpis

odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 

PRILOZI UZ ZAHTJEV:

 

 

Redni broj

 

Naziv dokumentacije

.

Program rada za tekuću i sljedeću kalendarsku godinu od dana podnošenja Zahtjeva iz kojeg je vidljivo da će se planirane aktivnosti provoditi kontinuirano tijekom cijele kalendarske godine i da su planirane aktivnosti sukladne sa svrhom iz točke 2. Zahtjeva 1 *

.

dokaz da podnositelj Zahtjeva ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu Programa rada 2 *

.

uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 15. stavka 1. podstavka 4. i  5. Zakona o humanitarnoj pomoći, ne starije od 30 dana    

 

 

Legenda:

 

1*   Potrebno je popuniti Obrazac SP.2.

2*  Kao dokaz se može priložiti i Izjava odgovorene osobe podnositelja Zahtjeva da ima osigurane izvršitelje,  

     prostor i opremu potrebne za provedbu Programa rada.  

 

 

 

Obrazac SP.2.

__________________________________

__________________________________

         (Naziv i adresa neprofitne pravne osobe)

 

 

Program rada neprofitne pravne osobe koja podnosi Zahtjev za  priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći

 

 

a. Podaci o Programu rada

 

 

Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći

Redni broj

Planirane aktivnosti

Ciljana skupina korisnika 1*

Način

prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći  2 *

Područje prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći 3*

Potrebni resursi za provedbu aktivnosti

Kriteriji raspodjele

humanitarne pomoći 4*

Opis

aktivnosti

Vrijeme provedbe

Izvršitelji

(broj)

Prostor

(m²)

Oprema

( vrste )

Vozila

( broj )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

b. Dodatna obrazloženja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legenda:

 

1* Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

2* Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih

aktivnosti.

3*Bliže odrediti zemljopisno područje na kojem se prikuplja/pruža humanitarna pomoć, upisom samo jednog, određenog područja, bilo da je riječ o: državi, županiji,

gradu ili općini.

4*Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga.

 

 

Osobno ime, potpis odgovorne

osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Programa rada

 

 

 

 

Obrazac SP.3.

__________________________________

__________________________________

         (Naziv i adresa neprofitne pravne osobe)

 

 

Program rada stalnog prikupljača humanitarne pomoći za ____________ godinu

 

 

c. Podaci o Programu rada

 

 

Prikupljanje/pružanje humanitarne pomoći

Redni broj

Planirane aktivnosti

Ciljana skupina korisnika 1*

Način

prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći  2 *

Područje prikupljanja/pružanja

humanitarne pomoći 3*

Potrebni resursi za provedbu aktivnosti

Kriteriji raspodjele

humanitarne pomoći 4*

Opis

aktivnosti

Vrijeme provedbe

Izvršitelji

(broj)

Prostor

(m²)

Oprema

( vrste )

Vozila

( broj )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Legenda:

 

1* Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

a. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

b. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

c. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

d. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

2* Putem humanitarnog telefonskog broja; organizacijom sportskih i kulturnih događanja; prikupljanjem pomoći na javnim mjestima; organizacijom drugih

aktivnosti.

3*Bliže odrediti zemljopisno područje na kojem se prikuplja/pruža humanitarna pomoć, upisom samo jednog, određenog područja, bilo da je riječ o: državi, županiji,

gradu ili općini.

4*Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga.

 

 

 

d. Dodatna obrazloženja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRILOZI UZ PROGRAM RADA:

 

Redni broj

 

Naziv dokumentacije

1.

dokaz da stalni prikupljač humanitarne pomoći ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu Programa rada 1*

2.

uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 15. stavka 1. podstavka 4. i  5. Zakona o humanitarnoj pomoći, ne starije od 30 dana    

 

Legenda:

 

1*   Kao dokaz se može priložiti i Izjava odgovorene osobe da ima osigurane izvršitelje, prostor i opremu potrebne za provedbu Programa rada.  

 

 

 

 

Osobno ime, potpis odgovorne

osobe i pečat

 

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Programa rada

 

 

 

 

Obrazac SP.4.

 

___________________________________________

_______________________________________________

(Naziv i adresa stalnog prikupljača humanitarne pomoći)

 

 

Izvješće o provedbi Programa rada stalnog prikupljača humanitarne pomoći za ____________ godinu

 

 

a. Podaci o provedbi Programa rada

 

 

a. Aktivnosti iz Programa rada za ___________ godinu

 

 

Redni

broj iz Programa

 

Planirane aktivnosti

Provedba aktivnosti

Obuhvaćena

skupina korisnika 1*

 

Korišteni resursi u provedbi aktivnosti

 

Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći 2*

 

Opis aktivnosti

Vrijeme

provedbe

od/do

Da

Ne

Izvršitelji

(broj)

Prostor

(m²)

Oprema

(vrste)

Vozila

(broj)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b. Planirane, a neprovedene aktivnosti iz Programa rada u   ___________ godini

 

Redni broj iz Programa

 

 

Planirane, a neprovedene aktivnosti

 

Razlozi neprovođenja aktivnosti – kratko obrazloženje

 

Opis aktivnosti

 

Planirano vrijeme  provedbe od/do

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

c. Provedene, a ne planirane aktivnosti u Programu rada u   ___________ godini

 

 

Redni broj

 

Provedene, a neplanirane aktivnosti

 

Obuhvaćena

skupina korisnika 1*

 

Korišteni resursi u provedbi aktivnosti

 

Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći 2*

Opis aktivnosti

Vrijeme

provedbe

od/do

Izvršitelji

(broj)

Prostor

(m²)

Oprema

(vrste)

Vozila

(broj)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b. Podaci o angažiranim izvršiteljima, korištenom prostoru i opremi tijekom prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći 3*

 

 

 

 

 

   Podaci o izvršiteljima

( upisati broj ):

Broj zaposlenih

a.

Ugovor o radu -

b.

Ugovor o djelu -

c.

Ugovor o

autorskom djelu -

Broj

volontera  

 

 

 

 

Podaci o prostoru

( upisati podatke ):

Vrsta prostora

(ured/skladište i dr.)

 

Površina (m²)

 

Status

(vlasništvo/najam/korištenje)

 

Godišnji iznos najma

 

 

 

Podaci o opremi

( upisati podatke ):

Vrsta opreme

 

 

 

 

Podaci o vozilima

( upisati podatke ):

Vrsta vozila

 

Status

(vlasništvo/najam i dr.)

 

Status

(vlasništvo/najam i dr.)

 

Godišnji iznos

najma ( u €)

 

Godišnji iznos

najma (u €)

 

 

Legenda:

 

1* Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

2* Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga.

3*     P odaci o angažiranim izvršiteljima - zaposlenim osobama (ugovori o radu, ugovori o djelu, ugovor o autorskom djelu) i volonterima (ugovori o volontiranju) , te korištenom prostoru (ugovor o vlasništvu, ugovor o najmu ili korištenju i sl.) i opremi (ugovor o vlasništvu, ugovor o najmu ili korištenju i sl.) , kao i podaci o korištenim vozilima (ugovor o kupnji, ugovor o najmu i sl.) , pohranjuju se kod stalnog prikupljača humanitarne pomoći.

 

 

c. Dodatna obrazloženja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osobno ime, potpis odgovorne

osobe  i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum  podnošenja Izvješća o provedbi Programa rada

 

 

 

Obrazac SP.5.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

 

Izvješće o stalnom prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći

za ____________ godinu

 

 

a. Opći podaci o podnositelju izvješća (stalnom prikupljaču humanitarne pomoći)

 

 

Podnositelj izvješća je ( odabrati odgovarajuće ):

e) Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva)

f) Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi)

g) Udruga ili druga neprofitna pravna osoba kojoj je prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći registrirana djelatnost

h) Zaklada

 

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

( osobno ime i pozicija - upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

Naziv poslovne banke:

 

Transakcijski račun u IBAN obliku:

 

 

Rješenje kojim je priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći:

 

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

 

 

b. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći za aktivnosti iz prijavljenog Programa rada

 

 

2.1. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                                                                

 

 

2.2. Vrijednost preuzete humanitarne pomoći  

unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini

( upisati iznose u € ) 1*:

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                                                                

 

2.3. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                   €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren

transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija) =                                           €                                                            

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

Ukupno =                    €                                                

 


2.4. Vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima
u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

                                                Ukupno =                    €                                                

 

 


2.5. Vrijednost pružene humanitarne pomoći usmjerene na daljnju distribuciju unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa
u tekućoj godini

( upisati iznose u € ) 2*:

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 

2.6. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u tekućoj godini

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

c. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći iz provedenih, a neplaniranih

             aktivnosti u prijavljenom Programu rada

 

 

3.1. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u okviru neplaniranih aktivnosti u tekućoj godini

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                                                                

 


3.2. Vrijednost preuzete humanitarne pomoći unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini

( upisati iznose u € ) 1*:

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                


 

3.3. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u okviru neplaniranih aktivnosti u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                  €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija)  =                                          €                                                                    

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

Ukupno =                    €                                                                          

 


3.4. Vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima
u okviru neplaniranih aktivnosti u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 


3.5. Vrijednost pružene humanitarne pomoći usmjerene na danju distribuciju unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini

( upisati iznose u € ) 2* :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 

 

3.6. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u tekućoj godini

(odabrati  odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

d. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći iz Programa rada

             (2. + 3.)

 

 

 

4.1. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini (2.1. + 3.1.)

( upisati iznose u €) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                                                                

 


4.2. Vrijednost preuzete humanitarne pomoći unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa
u tekućoj godini

(2.2. + 3.2.)

( upisati iznose u € ) 1*:

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 

4.3. Ukupna vrijednost prikupljene humanitarne pomoći  u tekućoj godina

(4.1. + 4.2.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva  =                                             €

Ukupno =                    €                                                                                      

 

 

 

 

 

4.4. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u tekućoj godini (2.3. + 3.3.)

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                  €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren

transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija) =                                           €                                                            

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

Ukupno =                    €                                                

 


4.5. Vrijednost pružene humanitarne

pomoći korisnicima u tekućoj godini

(2.4. + 3.4.)

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 


4.6. Vrijednost pružene humanitarne pomoći usmjerene na danju distribuciju unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini (2.5. + 3.5.)

( upisati iznose u € ) 2* :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                

 


4.7. Ukupna vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima
u tekućoj godini

(4.5. + 4.6.)

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 

 

4.8. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u tekućoj godini

(2.6. + 3.6.)

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

e. Podaci o prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći iz provedenih humanitarnih akcija   4*

 

 

5.1. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                                                                

 

5.2. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći

u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                   €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren

transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija) =                                           €                                                            

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

Ukupno =                    €                                                

 


5.3. Vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima
u tekućoj godini

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                                                                

 

 

5.4. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u tekućoj godini (odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

f. Podaci o ukupno prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći temeljem

Zakona o humanitarnoj pomoći                                              (4. + 5.)

 

 

 

6.1. Vrijednost prikupljene humanitarne

pomoći  prenesene iz ranijih godina (8.5.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva  =                                             €

Ukupno =                    €                  

 

6.2. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini (4.3. + 5.1.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €

 


6.3. Vrijednost preuzete humanitarne pomoći unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini (4.2.)

( upisati iznose u € ) 1*:

a.

Materijalna dobra  =                                         €                                          

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €

 

6.4. Ukupna vrijednost humanitarne pomoći, prenesena iz ranijih godina i prikupljena u tekućoj godini (6.1. + 6.2. + 6.3.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva  =                                             €

                                             Ukupno =                    €

 

6.5. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u tekućoj godini (4.4. + 5.2.)

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                   €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren

transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija) =                                           €                                                            

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

                                            Ukupno =                    €

 


6.6. Vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima
u tekućoj godini (4.5. + 5.3.)

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

                                                      Ukupno =                    €                  

 


6.7. Vrijednost pružene humanitarne pomoći usmjerene na daljnju distribuciju unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa/Hrvatskog Caritasa u tekućoj godini (4.6.)

( upisati iznose u € ) 2* :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

                                                Ukupno =                    €

 


6.8. Ukupna vrijednost pružene humanitarne

pomoći korisnicima u tekućoj godini

(4.7. + 5.3. + 6.7.)

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                

 

 

6.9. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć u tekućoj godini (4.8. + 5.4.)

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

7. Prikupljena i pružena humanitarna pomoć iz drugih izvora

 

 

 

I zvori

Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini ( u €)

Materijalna dobra

Financijska sredstva

Ukupno

Međunarodna humanitarna pomoć

 

 

 

EU izvori

 

 

 

Drugi izvori

 

 

 

Ukupno

 

 

7.1.

 

I zvori

Vrijednost pružene humanitarne pomoći u tekućoj godini ( u €)

Broj neposrednih korisnika kojima je pružena pomoć 2*

Materijalna dobra

Financijska sredstva

Ukupno

Međunarodna humanitarna pomoć

 

 

 

 

EU izvori

 

 

 

 

Drugi izvori

 

 

 

 

Ukupno

 

 

7.2.

7.3.

 

I zvori

Preostala prikupljena humanitarna pomoć ( u €)

Materijalna dobra

Financijska sredstva

Ukupno

Međunarodna humanitarna pomoć

 

 

 

EU izvori

 

 

 

Drugi izvori

 

 

 

Ukupno

 

 

7.4.

 

 

h. Podaci o ukupno prenesenoj, prikupljenoj i pruženoj humanitarnoj pomoći (6. + 7.)

 

 

 

8.1. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći  prenesene iz ranijih godina (8.7.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva  =                                             €

Ukupno =                    €                  

 

8.2. Vrijednost prikupljene humanitarne pomoći u tekućoj godini (6.2. + 7.1.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €

 

 

8.3. Ukupna vrijednost prikupljene humanitarne pomoći prenesene iz ranijih godina i prikupljene u tekućoj godini (6.4. + 7.1.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                

 

8.4. Troškovi prikupljanja humanitarne pomoći u tekućoj godini (6.5.)

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                                   €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren

transakcijski račun

(otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija) =                                           €                                                            

c.

Ostali troškovi  =                                                      €

Ukupno =                    €                                              

 


8.5. Ukupna vrijednost pružene humanitarne pomoći korisnicima (6.8. + 7.2.)

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                                        

b.

Financijska sredstva   =                                            €                                        

Ukupno =                    €                                                

 

8.6. Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć (6.9. + 7.3.)

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 3 * :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

8.7. Vrijednost humanitarne pomoći koja se prenosi u sljedeću kalendarsku godinu

(8.3. - 8.5.)

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                €                                                    

b.

Financijska sredstva   =                                            €

Ukupno =                    €                                                

 

 

 

Legenda:

 

1*Unijeti podatke koji se odnose samo na preuzetu humanitarnu pomoć (dio od ukupne vrijednosti prikupljene humanitarne pomoći) unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa (od središnjeg ureda ili drugog društva Hrvatskog Crvenog križa) ili unutar sustava Hrvatskog Caritasa (od središnjeg ureda ili drugog Caritasa).

2* Unijeti podatke koji se odnose samo na pruženu humanitarnu pomoć (dio od ukupne vrijednosti pružene humanitarne pomoći) usmjerenu na daljnju distribuciju unutar sustava Hrvatskog Crvenog križa (drugim društvima Hrvatskog Crvenog križa)  ili unutar sustava Hrvatskog Caritasa (drugim Caritasima).

3* Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

4*Podaci o humanitarnim akcijama koje su završene u prethodnoj godini (do 31. prosinca) i kojima je nadležno upravno tijelo odobrilo Konačno izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

 

 

 

 

 

 

PRILOZI UZ IZVJEŠĆE:

 

Redni broj

Naziv priloga

1.

Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja

(samo kada se humanitarna pomoć prikuplja putem humanitarnog telefonskog broja)

 

 

 

 

 

Osobno ime, potpis

odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Izvješća

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 2 Općih komentara: 2 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOG II.

 

OBRASCI VEZANI ZA PROVOĐENJE HUMANITARNE AKCIJE:

 

 

 

Obrazac HA.1.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

Zahtjev za provođenje humanitarne akcije

 

Zahtjev za provođenje humanitarne akcije, koja može trajati najduže 90 dana, podnosi se nadležnom upravnom tijelu najkasnije 15 dana prije planiranog početka humanitarne akcije

 

1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

Podnositelj zahtjeva je ( odabrati odgovarajuće ):

a) Stalni prikupljač humanitarne pomoći

b) Neprofitna pravna osoba koja nema rješenje kojim joj je priznat status stalnog  prikupljača  humanitarne pomoći

c) Profitna pravna osoba

d) Fizička osoba

e) Zaklada - koja ima priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći

f) Zaklada - koja nema status stalnog prikupljača  humanitarne pomoći

 

Podaci o pravnoj osobi

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

( osobno ime i pozicija - upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

Naziv poslovne banke:

 

IBAN broj transakcijskog računa redovitog poslovanja:

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

Podaci o fizičkoj osobi

Osobno ime:

 

Adresa

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Elektronička adresa:

 


OIB:

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

 

2.  Podaci o razvrstavanju planirane humanitarne akcije ( odabrati jedan redni broj )

 

 

Redni broj

Oznaka vrste

SVRHA

1.

LB

Liječenje bolesti

2.

LD

Liječenje djece

3.

LO

Liječenje odraslih osoba

4.

REH

Rehabilitacija djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom

5.

NMU

Nabava medicinskih uređaja i opreme

6.

NODP

Nabava ortopedskih i drugih pomagala

7.

SPSOS

Zadovoljavanje stambenih potreba socijalno osjetljivih skupina

8.

PHO

Zadovoljavanje potreba za hranom, prehrambenim artiklima, higijenskim potrepštinama, odjećom i  obućom

9.

OO

Unaprjeđenje uvjeta odgoja i obrazovanja

10.

OJO

Obnova javnih i drugih objekata

11.

KAT

Smanjenje uzroka i posljedica katastrofa, velikih nesreća i kriza uzrokovanih ljudskim djelovanjem

12.

USI

Ublažavanje ili sprječavanje mogućih uzroka socijalne isključenosti

13.

OST

Ostale humanitarne akcije u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći

 

 

3. Podaci o organizaciji planirane humanitarne akcije  

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

Očekivano trajanje humanitarne akcije

(upisati dan, mjesec i godinu, te broj dana) :

Početak

 

Završetak

 

Broj dana

 

 

 

Ciljana skupina korisnika

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 1* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

Vrsta humanitarne pomoći koja će se prikupljati (odabrati odgovarajuće)*:

 

a.

Materijalna dobra                                                                                          

b.

Financijska sredstva                                            

 

Legenda:

 

1* Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

i. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

ii. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

iii. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

iv. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

1. Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

 

 

PRILOZI UZ ZAHTJEV ( odabrati odgovarajuće ):

 

Redni broj

Naziv dokumentacije

1.

Suglasnost fizičke osobe/člana obitelji za pokretanje humanitarne akcije ( Obrazac HAD.1.)

2.

Suglasnost pravne osobe za pokretanje humanitarne akcije ( Obrazac HAD.2.)

3.

Izjava korisnika, njegovog zakonskog zastupnika ili druge osobe koju korisnik ovlasti

o materijalnim i/ili financijskim potrebama vezanih uz svrhu humanitarne akcije - specifikacija

(Obrazac HAD.3.)

 

Organizator humanitarne akcije, uz Zahtjev, mora priložiti i sljedeću dokumentaciju

(odabrati odgovarajuće) :

 

a) Stalni prikupljač humanitarne pomoći

Redni broj

Naziv dokumentacije

a.

Plan provođenja humanitarne akcije (Obrazac HA.4.)

b.

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći ( Obrazac HA.5.)

c.

dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju*

d.

podatak o broju računa na kojem će se zaprimati uplate sredstava koja se prikupljaju u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem, a koji ne može biti transakcijski račun stalnog prikupljača humanitarne pomoći namijenjen redovitom poslovanju, uz navođenje stanja transakcijskog računa na dan podnošenja zahtjeva za provođenje humanitarne akcije ( Obrazac HAD.4.)

 

b) Neprofitna pravna osoba koja nema rješenje kojim joj je priznat  status stalnog prikupljača humanitarne pomoći, te profitna pravna osoba i fizička osoba

Redni broj

Naziv dokumentacije

a.

Plan provođenja humanitarne akcije ( Obrazac HA.4.)

b.

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći ( Obrazac HA.5.)

c.

dokaz o otvorenom računu za humanitarnu akciju*

d.

podatak o broju računa na kojem će se zaprimati uplate sredstava koja se prikupljaju u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem, a koji ne može biti osobni transakcijski račun fizičke osobe, odnosno transakcijski račun pravne osobe namijenjen redovitom poslovanju ( Obrazac HAD.4.)

e.

uvjerenje da se protiv pravne osobe i odgovorne osobe u toj pravnoj osobi ili protiv fizičke osobe ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 15. stavka 1. podstavka 4. i  5. Zakona o humanitarnoj pomoći, ne starije od 30 dana

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 

 

Napomena:

*Ako organizator humanitarne akcije prikuplja isključivo materijalna dobra nije dužan otvoriti račun za

  humanitarnu akciju

 

Obrazac HA.2.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

Zahtjev za produljenje trajanja humanitarne akcije

 

 

Zahtjev za produljenje trajanja humanitarne akcije, za najduže 90 dana, podnosi se nadležnom upravnom tijelu najkasnije 15 dana prije završetka humanitarne akcije

 

1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

Podnositelj zahtjeva je ( odabrati odgovarajuće ):

a) Stalni prikupljač humanitarne pomoći

b) Neprofitna pravna osoba koja nema rješenje kojim joj je priznat status stalnog  prikupljača  humanitarne pomoći

c) Profitna pravna osoba

d) Fizička osoba

e) Zaklada - koja ima priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći

f) Zaklada - koja nema status stalnog prikupljača  humanitarne pomoći

 

Podaci o pravnoj osobi

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

 ( osobno ime i pozicija - upisati sve

 osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

Naziv poslovne banke:

 

IBAN broj transakcijskog računa redovitog poslovanja:

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

Podaci o fizičkoj osobi

Osobno ime:

 

Adresa :

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Elektronička adresa:

 

OIB:

 

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

 

2.  Podaci o odobrenoj humanitarnoj akciji

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Rješenje kojim je odobreno provođenje  humanitarne akcije:

 

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

 

Produljenje trajanja humanitarne akcije

(upisati dan, mjesec i godinu, te broj dana) :

Završetak

 

Broj dana

 

 

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 

 

 

 

Obrazac HA.3.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

Zahtjev za prekid trajanja humanitarne akcije

 

Razlog za prekid trajanja humanitarne akcije je ( odabrati odgovarajuće ):

a. potreba korisnika humanitarne akcije je podmirena ili

b. potreba korisnika humanitarne akcije je prestala ili

c. nastupile su okolnosti koje priječe daljnje provođenje humanitarne akcije

 

1. Opći podaci o podnositelju zahtjeva

 

Podnositelj zahtjeva je ( odabrati odgovarajuće ):

a) Stalni prikupljač humanitarne pomoći

b) Neprofitna pravna osoba koja nema rješenje kojim joj je priznat status stalnog  prikupljača  humanitarne pomoći

c) Profitna pravna osoba

d) Fizička osoba

e) Zaklada - koja ima priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći

f) Zaklada - koja nema status stalnog prikupljača  humanitarne pomoći

 

Podaci o pravnoj osobi

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

( osobno ime i pozicija – upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

Naziv poslovne banke:

 

IBAN broj transakcijskog računa redovitog poslovanja:

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

Podaci o fizičkoj osobi

Osobno ime:

 

Adresa :

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Elektronička adresa:

 


OIB:

 

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

 

 

2. Podaci o odobrenoj humanitarnoj akciji  

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Rješenje kojim je odobreno provođenje  humanitarne akcije:

 

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

 

 

3. Razlog za prekid trajanja humanitarne akcije  

 

 

Prekid trajanja humanitarne akcije

(upisati dan, mjesec i godinu):

 

Prekid s danom

 

Razlog za prekid

( kratak opis ):

 

 

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime, i potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Zahtjeva

 

 

 

 

Obrazac HA.4.

 

__________________________________

__________________________________

  (Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili

   naziv i adresa pravne osobe)

 

Plan provođenja humanitarne akcije

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

 

Cilj organiziranja humanitarne  akcije

( kratak opis ):

 

Iznos planiranih financijskih sredstava i/ili vrijednost materijalnih dobara potrebnih za podmirenje potrebe korisnika

 

Aktivnosti koje se planiraju provesti kako bi se ostvario cilj organiziranja humanitarne akcije (kratak opis) :

 

Ostali podaci o humanitarnoj akciji:

 

 

Područje na kojem će se provoditi humanitarna akcija 1 * :

 

 

 

Način prikupljanja humanitarne pomoći ( odabrati odgovarajuće ):

 

a.

Putem humanitarnog telefonskog broja

b.

Organizacijom sportskih i kulturnih događanja

c.

Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima

d.

Organizacijom drugih aktivnosti

 

Planirani troškovi organiziranja humanitarne akcije

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                             €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren račun za humanitarnu akciju   (otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija)  =                     €

c.

Ostali troškovi  =                                                €

Ukupno =                    €                                                

 

Legenda:

 

1*Bliže odrediti zemljopisno područje na kojem će se provoditi humanitarna akcija,  upisom samo jednog, određenog područja, bilo da je riječ o: državi, županiji, gradu ili općini, odnosno području.

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

Obrazac HA.5.

 

__________________________________

__________________________________

   (osobno ime i adresa fizičke osobe ili

    naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

 

 

Plan korištenja prikupljene humanitarne pomoći

( detaljan opis ):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kriteriji raspodjele humanitarne pomoći 1*

(jasno odrediti i upisati):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legenda:

 

1*Određuju se samo kada je ciljana skupina korisnika šira zajednica/skupina korisnika: obitelj,

ustanova, udruga.

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

Obrazac HA.6.

 

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:_________________________________________________

 

 

Izvješće o provedenoj humanitarnoj akciji

 

Vrsta izvješća koja se podnosi ( odabrati odgovarajuće ):

a) Redovito ili konačno izvješće

(u roku od 30 dana od dana završetka humanitarne akcije)

b) Privremeno izvješće

(u roku od 90 dana od dana završetka humanitarne akcije, a nakon toga svakih 90 dana do potpunog utroška sredstava koja se nalaze na računu za humanitarnu akciju, odnosno do potpune podjele materijalnih dobara)

c) Konačno izvješće

(u roku od 15 dana nakon posljednje radnje povezane s provedenom humanitarnom akcijom)

 

 

a. PODACI O PODNOSITELJU IZVJEŠĆA I HUMANITARNOJ AKCIJI

 

1. Opći podaci o podnositelju izvješća (organizatoru humanitarne akcije)

 

Podnositelj izvješća je ( odabrati odgovarajuće ):

a) Stalni prikupljač humanitarne pomoći

b) Neprofitna pravna osoba koja nema rješenje kojim joj je priznat status stalnog  prikupljača  humanitarne pomoći

c) Profitna pravna osoba

d) Fizička osoba

e) Zaklada - koja ima priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći

f) Zaklada - koja nema status stalnog prikupljača  humanitarne pomoći

 

Podaci o pravnoj osobi

Naziv:

 

Adresa sjedišta:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/e osoba/e

( osobno ime i pozicija – upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

Internetska stranica podnositelja zahtjeva:

 

 

Registarski broj iz Registra udruga ili Sudskog registra ili drugog odgovarajućeg upisnika:

 

Naziv Registra:

 

OIB:

 

 

Podaci o fizičkoj osobi

Osobno ime:

 

Adresa

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Elektronička adresa:

 

OIB:

 

 

 

2. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji

 

 

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

Rješenje kojim je odobreno provođenje  humanitarne akcije:

 

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

Trajanje humanitarne akcije

(upisati dan, mjesec i godinu, te broj dana) :

 

Početak

 

Završetak

 

Ukupno dana  

 

 

 

Način na koji je prikupljana humanitarna pomoć

( odabrati odgovarajuće ):

 

a.

Putem humanitarnog telefonskog broja

b.

Organizacijom sportskih i kulturnih događanja

c.

Prikupljanjem pomoći na javnim mjestima

d.

Organizacijom drugih aktivnosti

Područje na kojem je provedena  humanitarna akcija 1* :

 

 

 

Ukupna vrijednost  prikupljene humanitarne pomoći  

( upisati iznose u €) :

 

a.

Materijalna dobra  =                                             €                                            

b.

Financijska sredstva  =                                         €

c.

Financijska sredstva prenesena iz

humanitarne akcije

iste oznake vrste =                                                €                                          

      Ukupno =                       €                          

 

Troškovi provedene humanitarne akcije

( upisati iznose u € ):

a.

Najam prostora i opreme  =                               €

b.

Usluge poslovne banke kod koje je otvoren račun za humanitarnu akciju   (otvaranje/zatvaranje računa, vođenje računa i naknade transakcija)  =                                     €                                                                

c.

Ostali troškovi  =                                                   €

Ukupno  =                              €            

 

 


Vrijednost pružene pomoći korisnicima

( upisati iznose u € ):

a.

Materijalna dobra  =                                             €                                                                        

b.

Financijska sredstva  =                                         €                                        

                                               Ukupno  =                             €                          

 

 

 

Ukupan broj neposrednih korisnika kojima je pružena humanitarna pomoć

(odabrati   odgovarajuće i upisati  ražene podatke) 2* :

a.

Samac/pojedinac:

b.

Šira zajednica/skupina korisnika:

c.

Ostalo:

d.

Hrvatski Crveni križ ili Hrvatski Caritas:

 

 

b. UPRAVLJANJE HUMANITARNOM POMOĆI NAKON ZAVRŠETKA HUMANITARNE AKCIJE

 

Napomena:

Ovaj dio Izvješća obvezno se popunjava pri podnošenju konačnog izvješća kada po završetku humanitarne akcije preostane humanitarna pomoć

 

 

Vrijednost preostale humanitarne pomoći nakon završetka humanitarne akcije

( upisati vrijednost - iznos u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                    €                                                  

b.

Financijska sredstva   =                                        €

                                               Ukupno =                              €

 

 

Stanje nedodijeljenih materijalnih dobara

(upisati naziv, vrstu i vrijednost prikupljenih materijalnih dobara, te datum uvida u stanje):

Naziv

 

Vrsta materijalnih

dobara

 

Vrijednost

 

Datum uvida

 

Mjesto pohrane nedodijeljenih materijalnih dobara

(upisati adresu stanovanja fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade):

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

 

 

Razlozi postojanja neutrošene pomoći, financijskih sredstava i/ili materijalnih dobara nakon završetka humanitarne akcije

(odabrati):

a.

Potreba korisnika je podmirena

b.

Potreba korisnika je prestala

c.

Nastupile su okolnosti koje priječe daljnje provođenje humanitarne akcije

Kratak opis:

 

 

 

Legenda:

 

1* Bliže odrediti zemljopisno područje na kojem je provedena humanitarna akcija, upisom  samo jednog, određenog područja, bilo da je riječ o: državi, županiji, gradu ili općini, odnosno području.

2*Unijeti kategoriju korisnika i ukupan broj korisnika po kategoriji/potkategoriji:

i. Samac/pojedinac: dijete, odrasla osoba, starija i nemoćna osoba, osoba s invaliditetom;

ii. Šira zajednica/skupina korisnika: obitelj, ustanova, udruga;

iii. Ostalo (sve ostale kategorije/potkategorije koje nisu obuhvaćene pod a. ili b.);

iv. Hrvatski Crveni križ i njegovi ustrojstveni oblici (općinska, gradska i županijska društva) ili

Hrvatski Caritas i drugi ustrojstveni oblici Caritasa (biskupijski i nadbiskupijski Caritasi).

 

 

 


 

PRILOZI UZ IZVJEŠĆE ( odabrati odgovarajuće ):

 

Redni broj

Naziv  priloga

1.

Preslika odobrenja za korištenje humanitarnog telefonskog broja

2.

Izjava korisnika o preuzetim materijalnim dobrima i/ili financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji ( Obrazac HAD.6.)

3.

Izjava korisnika o utrošenim financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji (Obrazac  HAD.7.)

4.

Izjava korisnika o primljenoj usluzi ( Obrazac  HAD.8.)

5.

Dokaz o pruženoj usluzi korisniku

6.

Dokaz o izvršenom plaćanju pružatelju usluge za neposredno pružene usluge korisniku, kao i (pred)račun temeljem kojega je izvršeno samo plaćanje

7.

Preslike vjerodostojne dokumentacije o provedenoj humanitarnoj akciji, koja obvezno uključuje ispis prometa po računu otvorenom za humanitarnu akciju, od dana otvaranja računa do dana podnošenja Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji

8.

Dokaz o uplati neutrošenih  financijskih sredstva i/ili dodjeli nedodijeljenih materijalnih dobara  iz humanitarne akcije s istom oznakom vrste

9.

Dokaz o zatvaranju računa za humanitarnu akciju (dostavlja se uz konačno izvješće)

 

 

Osobno ime i potpis fizičke osobe ili osobno ime, potpis odgovorne osobe i pečat

 

 

 

 

Mjesto i datum podnošenja Izvješća

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOG III.

 

DODATNI OBRASCI VEZANI ZA PROVOĐENJE HUMANITARNE AKCIJE:

 

Obrazac HAD.1.

 

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Suglasnost fizičke osobe/člana obitelji za pokretanje humanitarne akcije

 

 

 

Podaci o korisniku humanitarne pomoći

 

Osobno ime:

 

Adresa stanovanja:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

OIB:

 

Broj osobne iskaznice:

 

 

Izjavljujem da sam suglasan/suglasna s pokretanjem humanitarne akcije, pod nazivom

 

„  ____________________________________________________ „

 

od strane organizatora  _________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________________________ ,

(osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe,

odnosno zaklade, OIB)

 

koja će se organizirati  _______________________________________________________________ ,

                                                                       (područje na kojem će se  provoditi humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  _______________  do ________________________  godine, u kojoj će se prikupljati

 

humanitarna pomoć  ( odabrati odgovarajuće )

 

a) materijalna  dobra             b) financijska sredstva

 

Ovom suglasnošću pristajem da se moji osobni podaci, ili podaci moga djeteta, koriste isključivo za potrebe organiziranja i provođenja humanitarne akcije.

 

Prilog:

Preslika osobne iskaznice

 

Korisnik:

Osobno ime:

 

Potpis:

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

Obrazac HAD.2.

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

 

Suglasnost pravne osobe za pokretanje humanitarne akcije

 

 

 

Podaci o korisniku humanitarne pomoći

 

Naziv:

 

Adresa sjedišta ( ulica, broj, mjesto/grad ):

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/odgovorne osoba/osobe ( osobno ime i pozicija - upisati sve osobe ovlaštene za zastupanje ):

 

OIB:

 

 

Izjavljujem da smo suglasni s pokretanjem humanitarne akcije , pod nazivom

 

„  ____________________________________________________  „

 

od strane organizatora  __________________________________________________________________

 

_____________________________________________________________________________________ ,

(osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe, odnosno zaklade, OIB)

 

koja će se organizirati  __________________________________________________________________ ,

                                                                        (područje na kojem će se  provoditi humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  _______________  do ________________________  godine, u kojoj će se prikupljati

 

humanitarna pomoć  ( odabrati odgovarajuće )

 

a) materijalna dobra            b) financijska sredstva

 

Ovom suglasnošću pristajemo da se naši podaci koriste isključivo za potrebe organiziranja i provođenja humanitarne akcije.

 

 

Korisnik:

Osobno ime odgovorne osobe:

 

Potpis i pečat:

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

Obrazac HAD.3.

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Izjava korisnika, njegovog zakonskog zastupnika ili druge osobe koju korisnik ovlasti  o materijalnim i/ili financijskim potrebama vezanih uz svrhu humanitarne akcije - specifikacija

 

 

                                                    _______________________________________________________________________________________

(korisnik - osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno osobno ime i adresa stanovanja njegovog  zakonskog zastupnika ili druge ovlaštene osobe ili naziv i adresa sjedišta pravne osobe, odnosno zaklade)

 

OIB: _______________________ dana   ______________  godine,  Izjavljujem da   u cilju pokretanja

 

humanitarne akcije pod nazivom     ________________________________________________________      

                                                                                                ( naziv humanitarne akcije )

 

koja će se organizirati u   _________________________________________________________________

                                                              ( područje na kojem bi se provodila humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  ___________  do  _____________  godine, dostavljam organizatoru humanitarne akcije

 

popis materijalnih i financijskih potreba vezanih uz svrhu humanitarne akcije,

 

_______________________________________________________________________________________

( osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe, odnosno zaklade, OIB )

 

a koji obuhvaća sljedeće:  _________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

(navesti materijalne i/ili financijske potrebe)

 

što ukupno iznosi  _________________ €.

 

Ova Izjava daje se u svrhu sastavljanja Plana korištenja prikupljene humanitarne pomoći i priložit će se uz Zahtjev za provođenje humanitarne akcije.

 

Korisnik:

(Osobno ime i potpis fizičke osobe ili

osobno ime i potpis odgovorne osobe u pravnoj osobi ili zakladi, te pečat)

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

Obrazac HAD.4.

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE

_______________________________

_______________________________

 

Izjava  o računu na kojem će se zaprimati uplate sredstava koja se prikupljaju u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem

 

Podaci o organizatoru humanitarne akcije

Osobno ime fizičke osobe ili naziv pravne osobe

 

Adresa stanovanja fizičke osobe ili sjedište pravne osobe (ulica, broj, mjesto/grad):

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Odgovorna/odgovorne osoba/osobe u pravnoj osobi (osobno ime i pozicija):

 

OIB:

 

 

 

Temeljem članka 33. stavka 5. Zakona o humanitarnoj pomoći („Narodne novine“, br. 156/23.) kao organizator humanitarne akcije organizirane u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem, izjavljujem da će se  prikupljena financijska sredstva u

 

humanitarnoj akciji  „  ____________________________________________________________________“

                                  ( naziv humanitarne akcije )

koja će se organizirati u ___________________________________________ , u razdoblju od  ___________

                                                 (područje na kojem će se  provoditi humanitarna  akcija )

 

do _____________  godine, voditi kod poslovne banke __________________________________________

                                                                                                                                             ( naziv poslovne banke )  

 

na računu IBAN broj:  ___________________________ , a koji nije ( odabrati odgovarajuće ):

                                                            (IBAN broj)

 

a) osobni transakcijski račun                           b) transakcijski račun namijenjen redovitom poslovanju.

 

Ujedno, Izjavljujem da se na navedenom računu u trenutku pokretanja humanitarne akcije na dan _________ nalaze financijska sredstva u iznosu od _____________ €, te se kao organizator humanitarne akcije obvezujem da ću uz Izvješće o humanitarnoj akciji dostaviti podatak o iznosu uplaćenih sredstava prikupljenih u svrhu zaštite i spašavanja žrtava katastrofa i velikih nesreća te žrtava kriza izazvanih ljudskim djelovanjem .

 

Prilog:

Izvadak transakcijskog računa s prikazanim

stanjem računa na dan pokretanja humanitarne akcije

 

Organizator humanitarne akcije

Osobno ime fizičke osobe ili ime odgovorne osobe u pravnoj osobi:

 

Potpis i pečat:

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

Obrazac HAD.5.

 

 

PODNOSITELJ ZAHTJEVA ZA PROVOENJE HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Izjava podnositelja Zahtjeva za provođenje humanitarne akcije o

odustajanju od provođenja humanitarne akcije

 

 

 

Izjavljujem da  sam/smo   __________________________________________________________________

                                                      _______________________________________________________________________________________

(podnositelj zahtjeva za provođenje humanitarne akcije - osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe, odnosno zaklade)

 

OIB: _________________   dana  _______________  godine,  podnio/podnijeli zahtjev za provođenje

 

humanitarne akcije pod nazivom     ________________________________________________________      

                                                                                                ( naziv humanitarne akcije )

 

koja se trebala organizirati na području _____________________________________________________

                                                                                  ( područje na kojem bi se provodila humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  ___________  do  _____________  godine.

 

 

S obzirom na novonastale okolnosti  _________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

                                   ( razlozi za odustajanje od zahtjeva za provođenje humanitarna  akcija )

 

ovom Izjavom molim nadležno upravno tijelo da obustavi daljnji postupak vezan za spomenuti zahtjev za provođenje humanitarne akcije.

 

 

Podnositelj zahtjeva:

(Osobno ime i potpis fizičke osobe ili

osobno ime i potpis odgovorne osobe u pravnoj osobi ili zakladi, te pečat)

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac HAD.6.

 

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Izjava korisnika o preuzetim materijalnim dobrima i/ili financijskim sredstvima prikupljenim u humanitarnoj akciji

 

 

 

Izjavljujem da  sam/smo   __________________________________________________________________

                                                      _______________________________________________________________________________________

(korisnik -  osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno osobno ime i adresa stanovanja njegovog  zakonskog zastupnika ili druge ovlaštene osobe ili naziv i adresa sjedišta pravne osobe, odnosno zaklade)

 

OIB: _________________________ dana  __________  godine,  od  organizatora humanitarne akcije

 

_______________________________________________________________________________________

( osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe, odnosno zaklade, OIB )

 

preuzeo/preuzeli materijalna dobra u vrijednosti od _________________ € i/ili financijska

 

sredstva u iznosu od _________________ €, prikupljena u  humanitarnoj akciji    

                                 

_______________________________________________________________________________________

( naziv humanitarne akcije )

 

koja je organizirana  ___________________________________________________ ,

                                                      (područje na kojem se provodila humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  _______________  do _________________  godine.

 

Ovom izjavom se kao korisnik/ korisnici humanitarne pomoći obvezujem/obvezujemo svrsishodno koristiti preuzetu humanitarnu pomoć, odnosno namjenski utrošiti preuzeta materijalna dobra i/ili financijska sredstva, sukladno Planu korištenja prikupljene humanitarne pomoći, te o njihovom utrošku ću/ćemo dostaviti vjerodostojnu dokumentaciju organizatoru humanitarne akcije u svrhu dostave konačnog izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

Korisnik:

(Osobno ime i potpis fizičke osobe ili

osobno ime i potpis odgovorne osobe u pravnoj osobi ili zakladi, te pečat)

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

 

Obrazac HAD.7.

 

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Izjava korisnika o utrošenim financijskim sredstvima prikupljenim

u humanitarnoj akciji

 

 

 

 

Izjavljujem da sam/smo   __________________________________________________________________

                                                      _______________________________________________________________________________________

(korisnik - osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno osobno ime i adresa stanovanja njegovog  zakonskog zastupnika ili druge ovlaštene osobe ili naziv i adresa sjedišta pravne osobe, odnosno zaklade)

 

OIB: _________________ dana   ____________________  godine,  od  organizatora humanitarne akcije

 

_______________________________________________________________________________________

( osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta neprofitne/profitne pravne osobe,

odnosno zaklade, OIB )

 

preuzeo/preuzeli financijska sredstva u iznosu od _________________ €, prikupljena u  

                                             

humanitarnoj akciji  ______________________________________________________________________

                          ( naziv humanitarne akcije )

 

koja je organizirana u   ____________________________________________________________________

                                                              ( područje na kojem se provodila humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od  _______________  do  ________________  godine, te da sam/smo preuzeta financijska sredstva namjenski utrošio/utrošili, sukladno Izjavi  o materijalnim i financijskim potrebama vezanih uz svrhu humanitarne akcije o čemu sam/smo dostavio/dostavili vjerodostojnu dokumentaciju organizatoru humanitarne akcije u svrhu dostave konačnog izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

 

Korisnik

(Osobno ime, potpis fizičke osobe ili

osobno ime i potpis odgovorne osobe u pravnoj osobi i pečat)

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

Obrazac HAD.8.

 

ORGANIZATOR HUMANITARNE AKCIJE:

 

______________________________________________________

______________________________________________________

(Osobno ime i adresa  fizičke osobe ili naziv i adresa pravne osobe)

 

 

Izjava korisnika o primljenoj usluzi

 

 

 

 

Izjavljujem da  sam/smo   ____________________________________________________________________

                                                      _________________________________________________________________________________________

(korisnik - osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno osobno ime i adresa stanovanja njegovog zakonskog

zastupnika ili druge ovlaštene osobe ili naziv i adresa sjedišta pravne osobe, odnosno zaklade)

 

OIB: ____________________ dana   ____________________  godine,  od  pružatelja usluge

 

________________________________________________________________________________________

(osobno ime i adresa stanovanja fizičke osobe ili naziv i adresa sjedišta pravne osobe, te OIB pružatelja usluge)

 

primio/primili uslugu ________________________________________________________________ ,

 

čija vrijednost iznosi ____________________ €, a za koju su prikupljena financijska sredstva u

 

humanitarnoj akciji _______________________________________________________________________ ,

( naziv humanitarne akcije )

 

koja je organizirana u   _____________________________________________________________________ ,

                                                                        ( područje na kojem se provodila humanitarna  akcija )

 

u razdoblju od __________________ do  _______________________ godine.

 

Ovom Izjavom kao korisnik humanitarne pomoći potvrđujem da sam primio uslugu/usluge koja/koje je/su sukladna/sukladne Izjavi  o materijalnim i financijskim potrebama vezanih uz svrhu humanitarne akcije, čija vrijednost prema predračunu/računu broj: _______________________, od dana _____________________ godine, iznosi ______________________ €.  

 

O istom sam dostavio vjerodostojnu dokumentaciju organizatoru humanitarne akcije u svrhu dostave konačnog izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

Korisnik

(Osobno ime, potpis fizičke osobe ili

osobno ime i potpis odgovorne osobe u pravnoj osobi i pečat)

 

 

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

Obrazac HAD.9.

NADLEŽNO UPRAVNO TIJELO:  ___________________________________________________

 

Obavijest nadležnom Ministarstvu o postojanju neutrošenih financijskih sredstava i/ili nedodijeljenih materijalnih dobara nakon završetka humanitarne akcije

 

 

Podaci o organizatoru humanitarne  akcije

Osobno ime fizičke osobe ili naziv pravne osobe ili naziv  zaklade:

 

Adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade

 

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

OIB:

 

 

Podaci o provedenoj humanitarnoj  akciji

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije:

 

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

Datum podnošenja konačnog izvješća o nadležnom upravnom tijelu o provedenoj humanitarnoj akciji:

 

 

Upravljanje humanitarnom pomoći nakon završetka humanitarne  akcije

Vrijednost preostale humanitarne pomoći nakon završetka humanitarne akcije

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                                     €                                                                                            

b.

Financijska sredstva =                                                   €                                        

                                        Ukupno =                             €

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa na kojem se nalaze neutrošena financijska sredstva:

 

Stanje nedodijeljenih materijalnih dobara

(upisati naziv, vrstu i vrijednost prikupljenih materijalnih dobara, te datum uvida u stanje):

Naziv

 

Vrsta materijalnih

dobara

 

Vrijednost

 

Datum uvida

 

Mjesto pohrane nedodijeljenih materijalnih dobara

(upisati adresu stanovanja fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade):

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

Razlozi postojanja neutrošene pomoći, materijalnih dobara i/ili financijskih sredstava nakon završetka humanitarne akcije

(odabrati odgovarajuće):

a.

Potreba korisnika je podmirena

b.

Potreba korisnika je prestala

c.

Nastupile su okolnosti koje priječe daljnje provođenje humanitarne akcije

Kratak opis:

 

 

 

 

Sukladno odredbama članka 28. stavak 3. Zakona o humanitarnoj pomoći (“Narodne novine”, br. 156/23.) molimo podatak o prvoj sljedećoj humanitarnoj akciji s oznakom vrste „ __________“, odobrenoj nakon dostave navedenog Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji.

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

Obrazac HAD.10.

 

MINISTARSTVO NADLEŽNO ZA POSLOVE SOCIJALNE SKRBI:

___________________________________________________________________________________

 

 

Obavijest nadležnom upravnom tijelu o postojanju humanitarne akcije iste oznake vrste, odobrenoj nakon dostave Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji u kojem je navedeno postojanje neutrošenih financijskih sredstava i/ili nedodijeljenih materijalnih dobara

 

 

 

 

a. Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji u kojoj su evidentirana neutrošena financijska sredstava i/ili nedodijeljena materijalna dobra

 

Podaci o provedenoj humanitarnoj akciji

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Datum podnošenja konačnog izvješća nadležnom upravnom tijelu o provedenoj humanitarnoj akciji:

 

Vrijednost preostale humanitarne pomoći nakon završetka humanitarne akcije

( upisati iznose u €) :

a.

Materijalna dobra  =                                               €                                                                                            

b.

Financijska sredstva =                                             €                                        

                                        Ukupno =                            €

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa na kojem se nalaze preostala financijska sredstva:

 

 

Mjesto pohrane nedodijeljenih materijalnih dobara

(upisati adresu stanovanja fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade):

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

 

Podaci o podnositelju Izvješća o provedenoj humanitarnoj akciji

Osobno ime fizičke osobe ili naziv pravne osobe ili naziv  zaklade:

 

Adresa stanovanja fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

OIB:

 

 

 

b. Podaci o humanitarnoj  akciji iste oznake vrste koja je odobrena nakon dostave izvješća

 

Podaci o humanitarnoj  akciji iste oznake vrste

Naziv humanitarne  akcije:

 

Oznaka vrste humanitarne akcije:

 

Evidencijska oznaka humanitarne akcije:

 

Trajanje humanitarne akcije

(upisati dan, mjesec i godinu) :

Početak

 

Završetak

 

Rješenje kojim je odobreno organiziranje humanitarne akcije:

KLASA

 

URBROJ

 

Mjesto

 

Datum izdavanja

 

Naziv poslovne banke i IBAN broj transakcijskog računa za humanitarnu akciju:

 

Stanje na računu za humanitarnu akciju

(upisati datum  uvida u račun i iznos evidentiranih sredstava):

Iznos sredstava

                                                                             €

Datum uvida

 

 

Podaci o organizatoru humanitarne akcije iste oznake vrste  

Osobno ime  ili naziv pravne osobe ili naziv  zaklade:

 

Adresa fizičke osobe, odnosno sjedište pravne osobe ili zaklade:

Ulica

 

Broj

 

Mjesto/grad

 

OIB:

 

 

 

Slijedom iznijetog, molimo Vas da postupite sukladno članku 29. Zakona o humanitarnoj pomoći (''Narodne novine'', br. 156/23.), vezano za izradu rješenja kojim se organizatoru humanitarne akcije nalaže prijenos neutrošenih financijskih sredstava u iznosu od _____________ € , umanjen za iznos naknade korištenja usluga banke kod koje je otvoren račun za humanitarnu akciju, odnosno dodjela nedodijeljenih materijalnih dobara, u vrijednosti od _____________ €.

 

 

Odgovorna osoba

Osobno ime:

 

Potpis i pečat:

 

 

Mjesto i datum

 

 

 

 

 

vezanih uz svrhu humanitarne akcije - specifikacija

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.