1.1.Sažetak Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja
1.2. Račun prihoda i rashoda
1.3. Račun financiranja
2. POSEBNI DIO
3. OBRAZLOŽENJE FINANCIJSKOG PLANA
3.1.Obrazloženje općeg dijela financijskog plana
3.1.1.Obrazloženje prihoda i primitaka, rashoda i izdataka
Razdjel: 065 Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture
Glava: 06565 Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
Program: 3107
Naziv programa: Razvoj tržišta poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija
Naziv aktivnosti: A917001 Administracija i upravljanje (iz evidencijskih prihoda)
Izgled, sadržaj i metodologija Financijskog plana HAKOM-a za 2025., sukladna je odredbama Pravilnika o planiranju u sustavu proračuna i računskog plana koji je sastavni dio Pravilnika o proračunskom računovodstvu i Računskom planu.
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) osnovana je Zakonom o izmjenama idopunama Zakona o elektroničkim komunikacijama, kojim su unutar istog regulatornog tijela spojeni dotadašnja Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije i Agencija za regulaciju tržišta željezničkih usluga. Osnivač HAKOM-a je Republika Hrvatska, a osnivačka prava u skladu s odredbama ovoga Zakona ostvaruju Hrvatski sabor i Vlada Republike Hrvatske.
HAKOM je nacionalni regulator na tržištu elektroničkih komunikacija te tržištima poštanskih i željezničkih usluga u Republici Hrvatskoj te tijelo za zaštitu prava putnika u željezničkom prijevozu i provedbu Uredbe (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu.
HAKOM je samostalna i neprofitna pravna osoba s javnim ovlastima u okviru djelokruga i nadležnosti propisanih Zakonom o elektroničkim komunikacijama, Zakonom o poštanskim uslugama, te Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu. HAKOM za svoj rad odgovara Hrvatskome saboru kojem, kao i Vladi Republike Hrvatske, podnosi godišnje izvješće o radu.
Pravni prednici HAKOM-a započeli su sa svojim radom 2002. u području elektroničkih komunikacija, 2004. u području poštanskih usluga te 2009. u području željezničkih usluga.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za područje elektroničkih komunikacija u 2025. osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a iz sljedećih izvora:
-Prihodi od naknada za upravljanje adresnim i brojevnim prostorom u iznosu 900.000 EUR.
-Prihodi od naknada za upravljanje radiofrekvencijskim spektrom u iznosu 7.400.000 EUR.
-Prihodi od naknade za obavljanje drugih poslova HAKOM-a, u postotku od ukupnoga godišnjeg bruto prihoda koji su u prethodnoj kalendarskoj godini ostvarili operatori u obavljanju djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga na tržištu, osim nakladnika elektroničkih medija koji odašilju svoje radijske ili televizijske programe putem vlastite elektroničke komunikacijske mreže, koju upotrebljavaju isključivo u tu svrhu u iznosu od 6.500.970 EUR.
-Ostali prihodi u iznosu od 53.500 EUR.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za područje poštanskih usluga u 2025. osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a, u skladu s Zakonom o poštanskim uslugama, i to iz sljedećeg izvora:
-Prihodi od naknada za obavljanje poslova HAKOM-a u području poštanskih usluga, u postotku od ukupnoga godišnjeg bruto prihoda koji su u prethodnoj kalendarskoj godini ostvarili davatelji poštanskih usluga u iznosu od 921.480 EUR.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za regulaciju tržišta željezničkih usluga osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a, u skladu s Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu, i to iz sljedećeg izvora:
-Prihodi od naknade za obavljanje poslova HAKOM-a u području regulacije tržišta željezničkih usluga, u postotku od ukupnog godišnjeg bruto-prihoda koji plaćaju podnositelji zahtjeva, a koji se određuje u postotku od ukupnog godišnjeg bruto prihoda koji je upravitelj infrastrukture ostvario od željezničkih usluga u prethodnoj godini u iznosu 638.020 EUR.
Osim namjenskih prihoda, HAKOM može ostvariti prihode i iz drugih izvora u skladu s posebnim zakonima, a ti se prihodi mogu koristiti u skladu sa zakonom kojim je uređeno planiranje, izrada, donošenje i izvršavanje proračuna.
Izračuni visina naknada te način plaćanja naknada propisuju se Pravilnikom o plaćanju naknada za obavljanje poslova Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti koji donosi Vijeće HAKOM-a.
Od sveukupno planiranih rashoda za 2025. u iznosu 17.279.644 EUR za financiranje područja elektroničkih komunikacija planirano je 15.712.644 EUR, za područje poštanskih usluga 925.800 EUR te za područje željezničkih usluga 641.200 EUR.
U ukupnim planiranim rashodima poslovanja za 2025. udio rashoda poslovanja iznosi 90 % a udio rashoda za nabavu nefinancijske imovine iznosi 10 %.
Udio planiranih rashoda za zaposlene u odnosu na ukupne planirane rashode u 2025. iznosi 59%. Rashodi za zaposlene u 2025., 2026. te 2027. planirani su za 192 zaposlenika.
Materijalni rashodi planirani su na osnovu realizacije 2023. i procjene 2024. (usluge telefona, pošte, prijevoza, tekućeg i investicijskog održavanja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene usluge i ostale usluge).
Ulaganja u nefinancijsku imovinu (rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine, rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini), planirani su na osnovi iskustava iz prethodnih razdoblja te informacija o poznatim investicijama za iduću godinu.
3.1.2.Obrazloženje prijenosa sredstava iz prethodne u sljedeću godinu
U prijedlogu Financijskog plana HAKOM-a 2025. višak iz prethodnih godina planiran je u iznosu 1.714.644 EUR-a od čega se u 2025. planira utrošiti 799.644 EUR-a viška, u 2026. 548.500 EUR-a viška te u 2027. preostalih 366.500 EUR-a viška.
3.1.3.Prikaz stanja ukupnih i dospjelih obveza
3.2. Obrazloženje posebnog dijela financijskog plana
Djelatnosti HAKOM-a obuhvaćaju sve regulatorne poslove, uključujući rješavanje sporova između operatora te između operatora i krajnjih korisnika, zaštitu krajnjih korisnika i putnika te poslove inspekcijskog nadzora, na tržištima elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga, željezničkih usluga i u području prava putnika u željezničkog prijevozu.
U skladu s odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, HAKOM-om upravlja Vijeće koje se sastoji od pet članova, koje na prijedlog Vlade Republike Hrvatske imenuje Hrvatski sabor. Stručne poslove obavlja Stručna služba na čijem čelu se nalazi ravnatelj. Vijeće HAKOM-a neposredno odlučuje o poslovima Agencije gdje je to propisano mjerodavnim zakonima. U ostalim poslovima odluke donosi ravnatelj, odnosno inspektori u poslovima inspekcijskog nadzora.
Osnovne zadaće HAKOM-a, pored regulatornih i inspekcijskih poslova na navedenim tržištima, uključuju zaštitu korisnika komunikacijskih i poštanskih usluga, putnika u željezničkom prijevozu te gospodarenje ograničenim općim dobrima od interesa za Republiku Hrvatsku, kao što su nadzor i upravljanje radiofrekvencijskim spektrom te adresnim i brojevnim prostorom. HAKOM je također zadužen za provedbu Okvirnog nacionalnog programa za razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa u područjima u kojima ne postoji dostatan komercijalni interes za ulaganja (ONP).
Područje elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga i željezničkog prometa je u djelokrugu rada Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, kao središnjeg tijela državne uprave.
3107 RAZVOJ TRŽIŠTA POŠTANSKIH USLUGA I ELEKTRONIČKIM KOMUNIKACIJA
Cilj 1. Visoka i ujednačena razvijenost širokopojasnog pristupa Internetu
Cilj 2. Visoka kvaliteta i razvijeno tržište poštanskih usluga
Pokazatelji učinka
A917001 ADMINISTRACIJA I UPRAVLJANJE (IZ EVIDENCIJSKIH PRIHODA)
Zakonske i druge pravne osnove
- Zakon o elektroničkim komunikacijama
- Zakon o poštanskim uslugama
- Zakon o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu
- Pravilnik o plaćanju naknada za obavljanje poslova Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti
- Zakon o kibernetičkoj sigurnosti
- Statut Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti
Na ovoj aktivnosti planiraju se sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za tri područja; područje elektroničkih komunikacija, za područje poštanskih usluga te za regulaciju tržišta željezničkih usluga. Od sveukupnih planiranih rashoda za 2025. u iznosu 17.279.644 EUR za financiranje područja elektroničkih komunikacija planirano je 15.712.644 EUR, za područje poštanskih usluga 925.800 EUR te za područje željezničkih usluga 641.200 EUR.
U ukupnim planiranim rashodima poslovanja za 2025. udio rashoda poslovanja iznosi 90 % a udio rashoda za nabavu nefinancijske imovine iznosi 10 %. Materijalno najznačajniji planirani rashod je rashod za zaposlene u iznosu od 10.189.910 EUR. Ovaj rashod se u cjelokupnom iznosu planira financirati iz prihoda za posebne namjene.
Temelj današnje organizacije HAKOM-a su stručno i neovisno djelovanje u RH i Europskoj uniji u skladu s mjerodavnom pravnom stečevinom, a HAKOM je pritom obvezan osigurati potrebne uvjete u vidu visokoobrazovanog osoblja, stručnosti i potrebnih financijskih sredstava.
Za materijalne rashode planirano je 5.343.734 EUR. Na ovoj stavci najveći dio odnosi se na rashode za usluge, odnosno unutar rashoda za usluge na rashode zakupnina i najamnina, intelekutalne i veterinarske usluge, usluge tekućeg i investicijskog održavanja te ostale usluge.
Unutar rashoda za nabavu nefinancijske imovine materijalno najznačajnija su rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine, u svrhu održavanja i obnove instrumenata za kontrolu radiofrekvencijskog spektra, ulaganja u računalne programe te rashodi za uredsku opremu.
Pokazatelji rezultata
4. DODATAK FINANCIJSKOM PLANU
U skladu sa člankom 22. Zakona o elektroničkom komunikacijama, koji propisuje da se visina naknada za obavljanje poslova HAKOM-a izračunava se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a poštujući načela transparentnosti, razmjernosti i nediskriminacije donosi se i dodatak financijskom planu koji pokazuje financijski plan po područjima.
4.1.Račun prihoda i rashoda područja elektroničkih komunikacija
4.2.Račun prihoda i rashoda područja poštanskih usluga
4.3.Račun prihoda i rashoda područja željezničkih usluga
Financijski plan HAKOM-a za 2025. godinu
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
1. OPĆI DIO
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
1.1. Sažetak Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
1.2. Račun prihoda i rashoda
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
1.3. Račun financiranja
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
2. POSEBNI DIO
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3. OBRAZLOŽENJE FINANCIJSKOG PLANA
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3.1. Obrazloženje općeg dijela financijskog plana
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3.1.1. Obrazloženje prihoda i primitaka, rashoda i izdataka
Razdjel: 065 Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture
Glava: 06565 Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
Program: 3107
Naziv programa: Razvoj tržišta poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija
Naziv aktivnosti: A917001 Administracija i upravljanje (iz evidencijskih prihoda)
Izgled, sadržaj i metodologija Financijskog plana HAKOM-a za 2025., sukladna je odredbama Pravilnika o planiranju u sustavu proračuna i računskog plana koji je sastavni dio Pravilnika o proračunskom računovodstvu i Računskom planu.
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) osnovana je Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o elektroničkim komunikacijama, kojim su unutar istog regulatornog tijela spojeni dotadašnja Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije i Agencija za regulaciju tržišta željezničkih usluga. Osnivač HAKOM-a je Republika Hrvatska, a osnivačka prava u skladu s odredbama ovoga Zakona ostvaruju Hrvatski sabor i Vlada Republike Hrvatske.
HAKOM je nacionalni regulator na tržištu elektroničkih komunikacija te tržištima poštanskih i željezničkih usluga u Republici Hrvatskoj te tijelo za zaštitu prava putnika u željezničkom prijevozu i provedbu Uredbe (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu.
HAKOM je samostalna i neprofitna pravna osoba s javnim ovlastima u okviru djelokruga i nadležnosti propisanih Zakonom o elektroničkim komunikacijama, Zakonom o poštanskim uslugama, te Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu. HAKOM za svoj rad odgovara Hrvatskome saboru kojem, kao i Vladi Republike Hrvatske, podnosi godišnje izvješće o radu.
Pravni prednici HAKOM-a započeli su sa svojim radom 2002. u području elektroničkih komunikacija, 2004. u području poštanskih usluga te 2009. u području željezničkih usluga.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za područje elektroničkih komunikacija u 2025. osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a iz sljedećih izvora:
- Prihodi od naknada za upravljanje adresnim i brojevnim prostorom u iznosu 900.000 EUR.
- Prihodi od naknada za upravljanje radiofrekvencijskim spektrom u iznosu 7.400.000 EUR.
- Prihodi od naknade za obavljanje drugih poslova HAKOM-a, u postotku od ukupnoga godišnjeg bruto prihoda koji su u prethodnoj kalendarskoj godini ostvarili operatori u obavljanju djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga na tržištu, osim nakladnika elektroničkih medija koji odašilju svoje radijske ili televizijske programe putem vlastite elektroničke komunikacijske mreže, koju upotrebljavaju isključivo u tu svrhu u iznosu od 6.500.970 EUR.
- Ostali prihodi u iznosu od 53.500 EUR.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za područje poštanskih usluga u 2025. osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a, u skladu s Zakonom o poštanskim uslugama, i to iz sljedećeg izvora:
- Prihodi od naknada za obavljanje poslova HAKOM-a u području poštanskih usluga, u postotku od ukupnoga godišnjeg bruto prihoda koji su u prethodnoj kalendarskoj godini ostvarili davatelji poštanskih usluga u iznosu od 921.480 EUR.
Sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za regulaciju tržišta željezničkih usluga osiguravaju se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a, u skladu s Zakonom o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu, i to iz sljedećeg izvora:
- Prihodi od naknade za obavljanje poslova HAKOM-a u području regulacije tržišta željezničkih usluga, u postotku od ukupnog godišnjeg bruto-prihoda koji plaćaju podnositelji zahtjeva, a koji se određuje u postotku od ukupnog godišnjeg bruto prihoda koji je upravitelj infrastrukture ostvario od željezničkih usluga u prethodnoj godini u iznosu 638.020 EUR.
Osim namjenskih prihoda, HAKOM može ostvariti prihode i iz drugih izvora u skladu s posebnim zakonima, a ti se prihodi mogu koristiti u skladu sa zakonom kojim je uređeno planiranje, izrada, donošenje i izvršavanje proračuna.
Izračuni visina naknada te način plaćanja naknada propisuju se Pravilnikom o plaćanju naknada za obavljanje poslova Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti koji donosi Vijeće HAKOM-a.
Od sveukupno planiranih rashoda za 2025. u iznosu 17.279.644 EUR za financiranje područja elektroničkih komunikacija planirano je 15.712.644 EUR, za područje poštanskih usluga 925.800 EUR te za područje željezničkih usluga 641.200 EUR.
U ukupnim planiranim rashodima poslovanja za 2025. udio rashoda poslovanja iznosi 90 % a udio rashoda za nabavu nefinancijske imovine iznosi 10 %.
Udio planiranih rashoda za zaposlene u odnosu na ukupne planirane rashode u 2025. iznosi 59%. Rashodi za zaposlene u 2025., 2026. te 2027. planirani su za 192 zaposlenika.
Materijalni rashodi planirani su na osnovu realizacije 2023. i procjene 2024. (usluge telefona, pošte, prijevoza, tekućeg i investicijskog održavanja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, zdravstvene usluge i ostale usluge).
Ulaganja u nefinancijsku imovinu (rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine, rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini), planirani su na osnovi iskustava iz prethodnih razdoblja te informacija o poznatim investicijama za iduću godinu.
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3.1.2. Obrazloženje prijenosa sredstava iz prethodne u sljedeću godinu
U prijedlogu Financijskog plana HAKOM-a 2025. višak iz prethodnih godina planiran je u iznosu 1.714.644 EUR-a od čega se u 2025. planira utrošiti 799.644 EUR-a viška, u 2026. 548.500 EUR-a viška te u 2027. preostalih 366.500 EUR-a viška.
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3.1.3. Prikaz stanja ukupnih i dospjelih obveza
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
3.2. Obrazloženje posebnog dijela financijskog plana
Djelatnosti HAKOM-a obuhvaćaju sve regulatorne poslove, uključujući rješavanje sporova između operatora te između operatora i krajnjih korisnika, zaštitu krajnjih korisnika i putnika te poslove inspekcijskog nadzora, na tržištima elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga, željezničkih usluga i u području prava putnika u željezničkog prijevozu.
U skladu s odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, HAKOM-om upravlja Vijeće koje se sastoji od pet članova, koje na prijedlog Vlade Republike Hrvatske imenuje Hrvatski sabor. Stručne poslove obavlja Stručna služba na čijem čelu se nalazi ravnatelj. Vijeće HAKOM-a neposredno odlučuje o poslovima Agencije gdje je to propisano mjerodavnim zakonima. U ostalim poslovima odluke donosi ravnatelj, odnosno inspektori u poslovima inspekcijskog nadzora.
Osnovne zadaće HAKOM-a, pored regulatornih i inspekcijskih poslova na navedenim tržištima, uključuju zaštitu korisnika komunikacijskih i poštanskih usluga, putnika u željezničkom prijevozu te gospodarenje ograničenim općim dobrima od interesa za Republiku Hrvatsku, kao što su nadzor i upravljanje radiofrekvencijskim spektrom te adresnim i brojevnim prostorom. HAKOM je također zadužen za provedbu Okvirnog nacionalnog programa za razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa u područjima u kojima ne postoji dostatan komercijalni interes za ulaganja (ONP).
Područje elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga i željezničkog prometa je u djelokrugu rada Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, kao središnjeg tijela državne uprave.
3107 RAZVOJ TRŽIŠTA POŠTANSKIH USLUGA I ELEKTRONIČKIM KOMUNIKACIJA
Cilj 1. Visoka i ujednačena razvijenost širokopojasnog pristupa Internetu
Cilj 2. Visoka kvaliteta i razvijeno tržište poštanskih usluga
Pokazatelji učinka
A917001 ADMINISTRACIJA I UPRAVLJANJE (IZ EVIDENCIJSKIH PRIHODA)
Zakonske i druge pravne osnove
- Zakon o elektroničkim komunikacijama
- Zakon o poštanskim uslugama
- Zakon o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prometu
- Pravilnik o plaćanju naknada za obavljanje poslova Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti
- Zakon o kibernetičkoj sigurnosti
- Statut Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti
Na ovoj aktivnosti planiraju se sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a za tri područja; područje elektroničkih komunikacija, za područje poštanskih usluga te za regulaciju tržišta željezničkih usluga. Od sveukupnih planiranih rashoda za 2025. u iznosu 17.279.644 EUR za financiranje područja elektroničkih komunikacija planirano je 15.712.644 EUR, za područje poštanskih usluga 925.800 EUR te za područje željezničkih usluga 641.200 EUR.
U ukupnim planiranim rashodima poslovanja za 2025. udio rashoda poslovanja iznosi 90 % a udio rashoda za nabavu nefinancijske imovine iznosi 10 %. Materijalno najznačajniji planirani rashod je rashod za zaposlene u iznosu od 10.189.910 EUR. Ovaj rashod se u cjelokupnom iznosu planira financirati iz prihoda za posebne namjene.
Temelj današnje organizacije HAKOM-a su stručno i neovisno djelovanje u RH i Europskoj uniji u skladu s mjerodavnom pravnom stečevinom, a HAKOM je pritom obvezan osigurati potrebne uvjete u vidu visokoobrazovanog osoblja, stručnosti i potrebnih financijskih sredstava.
Za materijalne rashode planirano je 5.343.734 EUR. Na ovoj stavci najveći dio odnosi se na rashode za usluge, odnosno unutar rashoda za usluge na rashode zakupnina i najamnina, intelekutalne i veterinarske usluge, usluge tekućeg i investicijskog održavanja te ostale usluge.
Unutar rashoda za nabavu nefinancijske imovine materijalno najznačajnija su rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine, u svrhu održavanja i obnove instrumenata za kontrolu radiofrekvencijskog spektra, ulaganja u računalne programe te rashodi za uredsku opremu.
Pokazatelji rezultata
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
4. DODATAK FINANCIJSKOM PLANU
U skladu sa člankom 22. Zakona o elektroničkom komunikacijama, koji propisuje da se visina naknada za obavljanje poslova HAKOM-a izračunava se na temelju godišnjeg financijskog plana HAKOM-a poštujući načela transparentnosti, razmjernosti i nediskriminacije donosi se i dodatak financijskom planu koji pokazuje financijski plan po područjima.
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
4.1. Račun prihoda i rashoda područja elektroničkih komunikacija
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
4.2. Račun prihoda i rashoda područja poštanskih usluga
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
4.3. Račun prihoda i rashoda područja željezničkih usluga
Komentirate u ime: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti