PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O PRIJENOSU PODATAKA U SREDIŠNJU BAZU TAHOGRAFSKIH PODATAKA TE NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O RADNOM VREMENU MOBILNIH RADNIKA
Članak 1.
U Pravilniku o prijenosu podataka u središnju bazu tahografskih podataka te načinu vođenja evidencije o radnom vremenu mobilnih radnika („Narodne novine“, br. 109/2018) iznad članka 2. naslov briše se.
Članak 2. mijenja se i glasi:
„Ovim Pravilnikom u hrvatsko zakonodavstvo preuzima se Delegirana Direktiva Komisije (EU) 2024/846 оd 14. ožujka 2024. o izmjeni Direktive 2006/22/EZ Europskog parlamenta i Vijeća o minimalnim uvjetima za provedbu uredaba (EZ) br. 561/2006 i (EU) br. 165/2014 te Direktive 2002/15/EZ u pogledu socijalnog zakonodavstva koje se odnosi na aktivnosti cestovnog prijevoza (SL L2024/846, 31.5.2024.).“.
Članak 2.
Iza članka 2. dodaju se naslov iznad članka i članak 2.a koji glase:
„Pojmovi
Članak 2.a
Pojmovi koji se koriste u ovom Pravilniku imaju jednako značenje kao pojmovi koji se koriste u propisima kojima se regulira radno vrijeme, obvezni odmori mobilnih radnika i uređaji za bilježenje u cestovnom prijevozu.“.
Članak 3.
Iza članka 11. dodaju se naslov i novi članak 12. koji glase:
„Sustav ocjene rizika
Članak 12.
Inspektori i policijski službenici dužni su tvrtke s visokom ocjenom rizika nadzirati redovitije i detaljnije, a u svrhu ocjene rizika koristit će se kategorizacija prekršaja, sukladno njihovoj težini iz Priloga 3. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.“.
Članak 4.
Dosadašnji članak 12. postaje članak 13.
Članak 5.
Iza dosadašnjeg Priloga 2., dodaje se novi Prilog 3..
Završna odredba
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
Klasa:
Urbroj:
Zagreb, 2025.
POTPREDSJEDNIK VLADE I MINISTAR
Oleg Butković
PRILOG 3.
1. Skupine povreda Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EZ) br. 561/2006 (Vrijeme vožnje i odmora)
Br.
PRAVNA OSNOVA
VRSTA POVREDE
TEŽINA POVREDE
NTP
VTP
TP
MP
A
Posada
A1
Članak 5. stavak 1.
Nepoštovanje minimalne dobi vozača
X
B
Razdoblja vožnje
B1
Članak 6. stavak 1.
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 9 sati ako produljenje na 10 sati nije dopušteno
9 h < … < 10 h
X
B2
10 h ≤ … < 11 h
X
B3
11 h ≤ …
X
B4
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 9 sati za 50 % ili više
13 h 30 ≤ …
X
B5
Prekoračenje produljenog dnevnog vremena vožnje od 10 sati ako je produljenje dopušteno
10 h < … < 11 h
X
B6
11 h ≤ … < 12 h
X
B7
12 h ≤ …
X
B8
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 10 sati za 50 % ili više
15 h ≤ …
X
B9
Članak 6. stavak 2.
Prekoračenje tjednog vremena vožnje
56 h < … < 60 h
X
B10
60 h ≤ … < 65 h
X
B11
65 h ≤ … < 70 h
X
B12
Prekoračenje tjednog vremena vožnje za 25 % ili više
70 h ≤ …
X
B13
Članak 6. stavak 3.
Prekoračenje maksimalnog ukupnog vremena vožnje tijekom dva uzastopna tjedna
90 h < … < 100 h
X
B14
100 h ≤ … < 105 h
X
B15
105 h ≤ … < 112 h 30
X
B16
Prekoračenje maksimalnog ukupnog vremena vožnje tijekom dva uzastopna tjedna za 25 % ili više
112 h 30 ≤ …
X
C
Stanke
C1
Članak 7.
Prekoračenje neprekinutog vremena vožnje od 4,5 sati prije stanke
4 h 30 < … < 5 h
X
C2
5 h ≤ … < 6 h
X
C3
6 h ≤ …
X
D
Razdoblja odmora
D1
Članak 8. stavak 2.
Nedovoljno dnevno razdoblje odmora kraće od 11 sati ako skraćeno dnevno razdoblje odmora nije dopušteno
10 h ≤ … < 11 h
X
D2
8 h 30 ≤ … < 10 h
X
D3
… < 8 h 30
X
D4
Nedovoljno skraćeno dnevno razdoblje odmora kraće od 9 sati ako je skraćivanje dopušteno
8 h ≤ … < 9 h
X
D5
7 h ≤ … < 8 h
X
D6
… < 7 h
X
D7
Nedovoljno podijeljeno dnevno razdoblje odmora kraće od 3 sata + 9 sati
3 h + [8 h ≤ … < 9 h]
X
D8
3 h + [7 h ≤ … < 8 h]
X
D9
3 h + [… < 7 h]
X
D10
Članak 8. stavak 5.
Nedovoljno dnevno razdoblje odmora kraće od 9 sati u slučaju višečlane posade
8 h ≤ … < 9 h
X
D11
7 h ≤ … < 8 h
X
D12
… < 7 h
X
D13
Članak 8. stavak 6.
Nedovoljno skraćeno tjedno razdoblje odmora kraće od 24 sata
22 h ≤ … < 24 h
X
D14
20 h ≤ … < 22 h
X
D15
… < 20 h
X
D16
Nedovoljno tjedno razdoblje odmora kraće od 45 sati ako skraćeno tjedno razdoblje odmora nije dopušteno
42 h ≤ … < 45 h
X
D17
36 h ≤ … < 42 h
X
D18
… < 36 h
X
D19
Članak 8. stavak 6.
Prekoračenje 6 uzastopnih 24-satnih razdoblja nakon prethodnog tjednog razdoblja odmora
… < 3h
X
D20
3 h ≤ … < 12 h
X
D21
12 h ≤ …
X
D22
Članak 8. stavak 6.b
Nema nadoknade za dva uzastopna skraćena tjedna razdoblja odmora
X
D23
Članak 8. stavak 8.
Redovno tjedno razdoblje odmora ili bilo koje tjedno razdoblje odmora dulje od 45 sati koje se provodi u vozilu
X
D24
Članak 8. stavak 8.
Poslodavac ne pokriva troškove smještaja izvan vozila
X
E
Pravilo 12 dana
E1
Članak 8. stavak 6.a
Prekoračenje 12 uzastopnih 24-satnih razdoblja nakon prethodnog redovnog tjednog razdoblja odmora
… < 3 h
X
E2
3 h ≤ … < 12 h
X
E3
12 h ≤ …
X
E4
Članak 8. stavak 6.a točka (b) podtočka ii.
Tjedno razdoblje odmora nakon 12 uzastopnih razdoblja od 24 sata
67 h <…
X
E5
65 h < … ≤ 67 h
X
E6
… ≤ 65 h
X
E7
Članak 8. stavak 6.a točka (d)
Razdoblje vožnje između 22:00 i 6:00 dulje od 3 sata prije stanke, ako vozilo nema višečlanu posadu
3 h < … < 4,5 h
X
E8
4,5 h ≤ …
X
F
Organizacija rada
F1
Članak 8. stavak 8.a
Poduzeće za cestovni prijevoz ne organizira rad vozača na način da se vozači mogu vratiti u operativno središte poslodavca ili u svoje mjesto boravišta
X
F2
Članak 10. stavak 1.
Veza između plaće/isplate i prijeđene udaljenosti, brzine dostave i/ili količine prevezenog tereta
X
F3
Članak 10. stavak 2.
Rad vozača nije organiziran ili je neprimjereno organiziran, vozaču nisu dane upute prema kojima bi mogao poštovati propise ili su te upute neodgovarajuće
X
2. Skupine povreda Uredbe (EU) br. 165/2014 Europskog parlamenta i Vijeća (Tahograf)
Br.
PRAVNA OSNOVA
VRSTA POVREDE
TEŽINA POVREDE
NTP
VTP
TP
G
Ugradnja tahografa
G1
Članak 3. stavci 1., 4. i 4.a i članak 22.
Nije ugrađen ili se ne upotrebljava homologirani tahograf
X
H
Upotreba tahografa, kartice vozača ili tahografskih listića
H1
Članak 23. stavak 1.
Upotreba tahografa koji nije pregledan u ovlaštenoj radionici
X
H2
Članak 27.
Vozač ima i/ili upotrebljava više od jedne vlastite kartice vozača
X
H3
Upotreba krivotvorene kartice vozača (smatra se vožnjom bez kartice vozača)
X
H4
Upotreba tuđe kartice vozača (smatra se vožnjom bez kartice vozača)
X
H5
Upotreba kartice vozača dobivene na temelju lažnih izjava i/ili krivotvorenih dokumenata (smatra se vožnjom bez kartice vozača)
X
H6
Članak 32. stavak 1.
Neispravan rad tahografa (npr.: tahograf nije propisno pregledan, kalibriran ni zapečaćen)
X
H7
Članak 32. stavak1. i članak 33. stavak 1.
Nepravilna upotreba tahografa (npr.: namjerna, dobrovoljna ili nametnuta zlouporaba, nedostatak uputa za ispravnu upotrebu itd.)
X
H8
Članak 32. stavak 3.
Prisutnost u vozilu i/ili upotreba neovlaštenog uređaja kojim se mogu izmijeniti zapisi tahografa
X
H9
Krivotvorenje, prikrivanje, tajenje ili uništavanje podataka zabilježenih na tahografskim listićima, odnosno pohranjenih u tahografu i/ili na kartici vozača i preuzetih s njih
X
H10
Članak 33. stavak 2.
Poduzeće ne pohranjuje tahografske listiće, ispise i preuzete podatke
X
H11
Podaci koji su zabilježeni i pohranjeni nisu raspoloživi najmanje godinu dana
X
H12
Članak 34. stavak 1.
Nepravilna upotreba tahografskih listića / kartice vozača
X
H13
Neovlašteno vađenje tahografskih listića ili kartice vozača, što utječe na zapis relevantnih podataka
X
H14
Tahografski listić ili kartica vozača upotrebljava se dulje od razdoblja za koje su namijenjeni i podaci su izgubljeni
X
H15
Članak 34. stavak 2.
Upotreba prljavih ili oštećenih tahografskih listića ili kartice vozača, podaci nisu čitljivi
X
H16
Članak 34. stavak 3.
Ručni unosi ne upotrebljavaju se kad je to potrebno
X
H17
Članak 34. stavak 4.
Upotreba pogrešnog tahografskog listića ili kartica vozača umetnuta u neodgovarajući utor (višečlana posada)
X
H18
Članak 34. stavak 5.
Nepravilna upotreba prekidača
X
I
Predočenje podataka
I1
Članak 34. stavak 5. točka (b) podtočka v.
Nepravilna upotreba ili neupotreba znaka za trajekt/vlak
X
I2
Članak 34. stavak 6.
U tahografski listić nisu uneseni potrebni podaci
X
I3
Članak 34. stavak 7.
U zapisima se ne prikazuju simboli zemalja čije je granice vozač prešao tijekom dnevnog radnog vremena
X
I4
Članak 34. stavak 7.
U zapisima se ne prikazuju simboli zemalja u kojima je započelo i završilo dnevno radno vrijeme vozača
X
I5
Članak 36.
Odbijanje pregleda
X
I6
Članak 36.
Vozač ne može predočiti ručne zapise i ispise koji se odnose na tekući dan i prethodnih 28 dana (do 30. prosinca 2024.)
Vozač ne može predočiti ručne zapise i ispise koji se odnose na tekući dan i prethodnih 56 dana (od 31. prosinca 2024.)
X
I7
Članak 36.
Vozač ne može predočiti karticu vozača, ako je ima
X
J
Neispravan rad tahografa
J1
Članak 37. stavak1. i članak 22. stavak 1.
Tahograf nije popravljen kod ovlaštenog instalatera ni u ovlaštenoj radionici
X
J2
Članak 37. stavak 2.
Vozač nije zabilježio sve potrebne podatke za razdoblja koja tahograf, s obzirom na to da nije radio ili je radio neispravno, nije ispravno zabilježio
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O PRIJENOSU PODATAKA U SREDIŠNJU BAZU TAHOGRAFSKIH PODATAKA TE NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O RADNOM VREMENU MOBILNIH RADNIKA
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 1.
U Pravilniku o prijenosu podataka u središnju bazu tahografskih podataka te načinu vođenja evidencije o radnom vremenu mobilnih radnika („Narodne novine“, br. 109/2018) iznad članka 2. naslov briše se.
Članak 2. mijenja se i glasi:
„Ovim Pravilnikom u hrvatsko zakonodavstvo preuzima se Delegirana Direktiva Komisije (EU) 2024/846 оd 14. ožujka 2024. o izmjeni Direktive 2006/22/EZ Europskog parlamenta i Vijeća o minimalnim uvjetima za provedbu uredaba (EZ) br. 561/2006 i (EU) br. 165/2014 te Direktive 2002/15/EZ u pogledu socijalnog zakonodavstva koje se odnosi na aktivnosti cestovnog prijevoza (SL L 2024/846 , 31.5.2024.).“.
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 2.
Iza članka 2. dodaju se naslov iznad članka i članak 2.a koji glase:
„Pojmovi
Članak 2.a
Pojmovi koji se koriste u ovom Pravilniku imaju jednako značenje kao pojmovi koji se koriste u propisima kojima se regulira radno vrijeme, obvezni odmori mobilnih radnika i uređaji za bilježenje u cestovnom prijevozu.“.
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 3.
Iza članka 11. dodaju se naslov i novi članak 12. koji glase:
„Sustav ocjene rizika
Članak 12.
Inspektori i policijski službenici dužni su tvrtke s visokom ocjenom rizika nadzirati redovitije i detaljnije, a u svrhu ocjene rizika koristit će se kategorizacija prekršaja, sukladno njihovoj težini iz Priloga 3. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.“.
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 4.
Dosadašnji članak 12. postaje članak 13.
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 5.
Iza dosadašnjeg Priloga 2., dodaje se novi Prilog 3..
Završna odredba
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
Klasa:
Urbroj:
Zagreb, 2025.
POTPREDSJEDNIK VLADE I MINISTAR
Oleg Butković
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
PRILOG 3.
1. Skupine povreda Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EZ) br. 561/2006 (Vrijeme vožnje i odmora)
Br.
PRAVNA OSNOVA
VRSTA POVREDE
TEŽINA POVREDE
NTP
VTP
TP
MP
A
Posada
A1
Članak 5. stavak 1.
Nepoštovanje minimalne dobi vozača
X
B
Razdoblja vožnje
B1
Članak 6. stavak 1.
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 9 sati ako produljenje na 10 sati nije dopušteno
9 h < … < 10 h
X
B2
10 h ≤ … < 11 h
X
B3
11 h ≤ …
X
B4
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 9 sati za 50 % ili više
13 h 30 ≤ …
X
B5
Prekoračenje produljenog dnevnog vremena vožnje od 10 sati ako je produljenje dopušteno
10 h < … < 11 h
X
B6
11 h ≤ … < 12 h
X
B7
12 h ≤ …
X
B8
Prekoračenje dnevnog vremena vožnje od 10 sati za 50 % ili više
15 h ≤ …
X
B9
Članak 6. stavak 2.
Prekoračenje tjednog vremena vožnje
56 h < … < 60 h
X
B10
60 h ≤ … < 65 h
X
B11
65 h ≤ … < 70 h
X
B12
Prekoračenje tjednog vremena vožnje za 25 % ili više
70 h ≤ …
X
B13
Članak 6. stavak 3.
Prekoračenje maksimalnog ukupnog vremena vožnje tijekom dva uzastopna tjedna
90 h < … < 100 h
X
B14
100 h ≤ … < 105 h
X
B15
105 h ≤ … < 112 h 30
X
B16
Prekoračenje maksimalnog ukupnog vremena vožnje tijekom dva uzastopna tjedna za 25 % ili više
112 h 30 ≤ …
X
C
Stanke
C1
Članak 7.
Prekoračenje neprekinutog vremena vožnje od 4,5 sati prije stanke
4 h 30 < … < 5 h
X
C2
5 h ≤ … < 6 h
X
C3
6 h ≤ …
X
D
Razdoblja odmora
D1
Članak 8. stavak 2.
Nedovoljno dnevno razdoblje odmora kraće od 11 sati ako skraćeno dnevno razdoblje odmora nije dopušteno
10 h ≤ … < 11 h
X
D2
8 h 30 ≤ … < 10 h
X
D3
… < 8 h 30
X
D4
Nedovoljno skraćeno dnevno razdoblje odmora kraće od 9 sati ako je skraćivanje dopušteno
8 h ≤ … < 9 h
X
D5
7 h ≤ … < 8 h
X
D6
… < 7 h
X
D7
Nedovoljno podijeljeno dnevno razdoblje odmora kraće od 3 sata + 9 sati
3 h + [8 h ≤ … < 9 h]
X
D8
3 h + [7 h ≤ … < 8 h]
X
D9
3 h + [… < 7 h]
X
D10
Članak 8. stavak 5.
Nedovoljno dnevno razdoblje odmora kraće od 9 sati u slučaju višečlane posade
8 h ≤ … < 9 h
X
D11
7 h ≤ … < 8 h
X
D12
… < 7 h
X
D13
Članak 8. stavak 6.
Nedovoljno skraćeno tjedno razdoblje odmora kraće od 24 sata
22 h ≤ … < 24 h
X
D14
20 h ≤ … < 22 h
X
D15
… < 20 h
X
D16
Nedovoljno tjedno razdoblje odmora kraće od 45 sati ako skraćeno tjedno razdoblje odmora nije dopušteno
42 h ≤ … < 45 h
X
D17
36 h ≤ … < 42 h
X
D18
… < 36 h
X
D19
Članak 8. stavak 6.
Prekoračenje 6 uzastopnih 24-satnih razdoblja nakon prethodnog tjednog razdoblja odmora
… < 3h
X
D20
3 h ≤ … < 12 h
X
D21
12 h ≤ …
X
D22
Članak 8. stavak 6.b
Nema nadoknade za dva uzastopna skraćena tjedna razdoblja odmora
X
D23
Članak 8. stavak 8.
Redovno tjedno razdoblje odmora ili bilo koje tjedno razdoblje odmora dulje od 45 sati koje se provodi u vozilu
X
D24
Članak 8. stavak 8.
Poslodavac ne pokriva troškove smještaja izvan vozila
X
E
Pravilo 12 dana
E1
Članak 8. stavak 6.a
Prekoračenje 12 uzastopnih 24-satnih razdoblja nakon prethodnog redovnog tjednog razdoblja odmora
… < 3 h
X
E2
3 h ≤ … < 12 h
X
E3
12 h ≤ …
X
E4
Članak 8. stavak 6.a točka (b) podtočka ii.
Tjedno razdoblje odmora nakon 12 uzastopnih razdoblja od 24 sata
67 h <…
X
E5
65 h < … ≤ 67 h
X
E6
… ≤ 65 h
X
E7
Članak 8. stavak 6.a točka (d)
Razdoblje vožnje između 22:00 i 6:00 dulje od 3 sata prije stanke, ako vozilo nema višečlanu posadu
3 h < … < 4,5 h
X
E8
4,5 h ≤ …
X
F
Organizacija rada
F1
Članak 8. stavak 8.a
Poduzeće za cestovni prijevoz ne organizira rad vozača na način da se vozači mogu vratiti u operativno središte poslodavca ili u svoje mjesto boravišta
X
F2
Članak 10. stavak 1.
Veza između plaće/isplate i prijeđene udaljenosti, brzine dostave i/ili količine prevezenog tereta
X
F3
Članak 10. stavak 2.
Rad vozača nije organiziran ili je neprimjereno organiziran, vozaču nisu dane upute prema kojima bi mogao poštovati propise ili su te upute neodgovarajuće
X
2. Skupine povreda Uredbe (EU) br. 165/2014 Europskog parlamenta i Vijeća (Tahograf)
Br.
PRAVNA OSNOVA
VRSTA POVREDE
TEŽINA POVREDE
NTP
VTP
TP
G
Ugradnja tahografa
G1
Članak 3. stavci 1., 4. i 4.a i članak 22.
Nije ugrađen ili se ne upotrebljava homologirani tahograf
X
H
Upotreba tahografa, kartice vozača ili tahografskih listića
H1
Članak 23. stavak 1.
Upotreba tahografa koji nije pregledan u ovlaštenoj radionici
X
H2
Članak 27.
Vozač ima i/ili upotrebljava više od jedne vlastite kartice vozača
X
H3
Upotreba krivotvorene kartice vozača ( smatra se vožnjom bez kartice vozača )
X
H4
Upotreba tuđe kartice vozača ( smatra se vožnjom bez kartice vozača )
X
H5
Upotreba kartice vozača dobivene na temelju lažnih izjava i/ili krivotvorenih dokumenata ( smatra se vožnjom bez kartice vozača )
X
H6
Članak 32. stavak 1.
Neispravan rad tahografa ( npr.: tahograf nije propisno pregledan, kalibriran ni zapečaćen )
X
H7
Članak 32. stavak1. i članak 33. stavak 1.
Nepravilna upotreba tahografa ( npr.: namjerna, dobrovoljna ili nametnuta zlouporaba, nedostatak uputa za ispravnu upotrebu itd. )
X
H8
Članak 32. stavak 3.
Prisutnost u vozilu i/ili upotreba neovlaštenog uređaja kojim se mogu izmijeniti zapisi tahografa
X
H9
Krivotvorenje, prikrivanje, tajenje ili uništavanje podataka zabilježenih na tahografskim listićima, odnosno pohranjenih u tahografu i/ili na kartici vozača i preuzetih s njih
X
H10
Članak 33. stavak 2.
Poduzeće ne pohranjuje tahografske listiće, ispise i preuzete podatke
X
H11
Podaci koji su zabilježeni i pohranjeni nisu raspoloživi najmanje godinu dana
X
H12
Članak 34. stavak 1.
Nepravilna upotreba tahografskih listića / kartice vozača
X
H13
Neovlašteno vađenje tahografskih listića ili kartice vozača, što utječe na zapis relevantnih podataka
X
H14
Tahografski listić ili kartica vozača upotrebljava se dulje od razdoblja za koje su namijenjeni i podaci su izgubljeni
X
H15
Članak 34. stavak 2.
Upotreba prljavih ili oštećenih tahografskih listića ili kartice vozača, podaci nisu čitljivi
X
H16
Članak 34. stavak 3.
Ručni unosi ne upotrebljavaju se kad je to potrebno
X
H17
Članak 34. stavak 4.
Upotreba pogrešnog tahografskog listića ili kartica vozača umetnuta u neodgovarajući utor (višečlana posada)
X
H18
Članak 34. stavak 5.
Nepravilna upotreba prekidača
X
I
Predočenje podataka
I1
Članak 34. stavak 5. točka (b) podtočka v.
Nepravilna upotreba ili neupotreba znaka za trajekt/vlak
X
I2
Članak 34. stavak 6.
U tahografski listić nisu uneseni potrebni podaci
X
I3
Članak 34. stavak 7.
U zapisima se ne prikazuju simboli zemalja čije je granice vozač prešao tijekom dnevnog radnog vremena
X
I4
Članak 34. stavak 7.
U zapisima se ne prikazuju simboli zemalja u kojima je započelo i završilo dnevno radno vrijeme vozača
X
I5
Članak 36.
Odbijanje pregleda
X
I6
Članak 36.
Vozač ne može predočiti ručne zapise i ispise koji se odnose na tekući dan i prethodnih 28 dana (do 30. prosinca 2024.)
Vozač ne može predočiti ručne zapise i ispise koji se odnose na tekući dan i prethodnih 56 dana (od 31. prosinca 2024.)
X
I7
Članak 36.
Vozač ne može predočiti karticu vozača, ako je ima
X
J
Neispravan rad tahografa
J1
Članak 37. stavak1. i članak 22. stavak 1.
Tahograf nije popravljen kod ovlaštenog instalatera ni u ovlaštenoj radionici
X
J2
Članak 37. stavak 2.
Vozač nije zabilježio sve potrebne podatke za razdoblja koja tahograf, s obzirom na to da nije radio ili je radio neispravno, nije ispravno zabilježio
X
Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE