Savjetovanje o Obrascu zakonodavnih aktivnosti Prijedloga zakona o prestanku važenja Zakona o općoj sigurnosti proizvoda, s Konačnim prijedlogom zakona
Ukupno komentara: 0
Ukupno općih komentara: 0
Ukupno nadopuna teksta: 0
Savjetovanje o Obrascu zakonodavnih aktivnosti Prijedloga zakona o prestanku važenja Zakona o općoj sigurnosti proizvoda, s Konačnim prijedlogom zakona
Zakon o prestanku važenja Zakona o općoj sigurnosti proizvoda
II. kvartal 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Budući da je dana 13. prosinca 2024. godine na snagu stupila Uredba (EU) 2023/988 Europskog parlamenta i Vijeća od 10. svibnja 2023. o općoj sigurnosti proizvoda, izmjeni Uredbe (EU) br. 1025/2012 Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive (EU) 2020/1828 Europskog parlamenta i Vijeća te o stavljanju izvan snage Direktive 2001/95/EZ Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive Vijeća 87/357/EEZ koja uređuje isto upravno područje kao i Zakon o općoj sigurnosti proizvoda („Narodne novine“ br. 30/09, 139/10, 14/14 i 32/19), a uzimajući u obzir činjenicu da je trenutno u zakonodavnoj proceduri i Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda, potrebno je staviti van snage Zakon o općoj sigurnosti proizvoda.
Postizanje pravne sigurnosti i ujednačenosti primjene važećih propisa u Republici Hrvatskoj.
.Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
.Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
.Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
.Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom "(EU)"
.Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom "(RM)"
.Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku
Savjetovanje o Obrascu zakonodavnih aktivnosti Prijedloga zakona o prestanku važenja Zakona o općoj sigurnosti proizvoda, s Konačnim prijedlogom zakona
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
PRILOG 1.:
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
STRUČNI NOSITELJ
1.
STRUČNI NOSITELJ:
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA
POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA
2.
POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA
Redni broj:
Naziv nacrta prijedloga zakona:
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
2.1.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA
3.
IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA
Redni broj:
Naziv nacrta prijedloga zakona:
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
3.1.
Zakon o prestanku važenja Zakona o općoj sigurnosti proizvoda
II. kvartal 2025.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Budući da je dana 13. prosinca 2024. godine na snagu stupila Uredba (EU) 2023/988 Europskog parlamenta i Vijeća od 10. svibnja 2023. o općoj sigurnosti proizvoda, izmjeni Uredbe (EU) br. 1025/2012 Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive (EU) 2020/1828 Europskog parlamenta i Vijeća te o stavljanju izvan snage Direktive 2001/95/EZ Europskog parlamenta i Vijeća i Direktive Vijeća 87/357/EEZ koja uređuje isto upravno područje kao i Zakon o općoj sigurnosti proizvoda („Narodne novine“ br. 30/09, 139/10, 14/14 i 32/19), a uzimajući u obzir činjenicu da je trenutno u zakonodavnoj proceduri i Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda, potrebno je staviti van snage Zakon o općoj sigurnosti proizvoda.
Postizanje pravne sigurnosti i ujednačenosti primjene važećih propisa u Republici Hrvatskoj.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
4.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
Potpis:
Datum:
Uputa:
. Točka 1.: navesti naziv tijela državne uprave
. Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
. Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
. Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
. Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom " (EU) "
. Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom " (RM) "
. Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku