E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

Prijedlog

 

Na temelju članka 29. stavka 2. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike donosi

 

 

PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POTICAJIMA PRI ZAPOŠLJAVANJU OSOBA S INVALIDITETOM

 

Komentara na članku: 16 Općih komentara: 16 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 1.

 

U Pravilniku o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 145/20), u članku 1. stavci 2. i 3. mijenjaju se i glase:

 

„ (2) Poticaji pri zapošljavanju osoba s invaliditetom propisani ovim Pravilnikom isplaćivat će se na temelju pravila o državnim potporama sukladno Uredbi Komisije (EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014. o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije (Službeni list Europske unije L 187, 26.6.2014. – u daljnjem tekstu: Uredba o općem skupnom izuzeću), Uredbi Komisije (EU) 2020/972 od 2. srpnja 2020. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi (Službeni list Europske unije L 215, 7.7.2020.), Uredbi komisije (EU) 2021/1237 od 23. srpnja 2021. o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivim s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora (SL L 270, 29.7.2021.), te Uredbi komisije (EU) 2023/1315 od 23. lipnja 2023. o izmjenama Uredbe (EU) br. 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora  spojivim s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora i Uredbe (EU) 2022/2473 o proglašenju određenih kategorija potpora poduzetnicima koji se bave proizvodnjom, preradom i stavljanjem na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članka 107. i 108. Ugovora (SL L 167, 30.6.2023.).

 

(3) Iznimno, Zavod može donijeti odluku da za pojedine namjene iz ovoga Pravilnika, umjesto državnih potpora iz Uredbe o općem skupnom izuzeću, dodijeli potpore male vrijednosti sukladno Uredbi Komisije (EU) br. 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (SL L, 2023/2831, 15.12.2023. – u daljnjem tekstu: Uredba o potporama male vrijednosti). Za dodjelu potpora male vrijednosti, Zavod će donijeti poseban program koji će naročito sadržavati:

– namjenu

– tko ne može biti primatelj potpore

– vrijeme trajanja programa

– najviši iznos potpore

– instrument dodjele potpore

– odredbe o zbrajanju potpore

– odredbe o praćenju i transparentnosti potpore.“.

 

Stavak 6. mijenja se i glasi:

„6) Poticaji pri zapošljavanju osoba s invaliditetom propisani ovim Pravilnikom koji se isplaćuju na temelju pravila o državnim potporama sukladno Uredbi o potporama male vrijednosti mogu se isplaćivati do maksimalnog iznosa 300.000,00 eura po pojedinom korisniku poticaja, u bilo kojem trogodišnjem razdoblju. Pri tome se uzimaju u obzir sve potpore male vrijednosti neovisno o instrumentu i razini davatelja potpore male vrijednosti.“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 2.

 

U članku 5. stavku 1. točki 5. riječi: „u visini“ brišu se.

 

Točka 7. briše se.

 

Dosadašnja točka 9. postaje točka 8.

 

U stavku 2. točki 5. riječi: „u visini“ brišu se.

 

U stavku 3. točki 5. riječi: „u visini“ brišu se.

 

Komentara na članku: 5 Općih komentara: 5 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 3.

 

U članku 6. stavku 2. briše se točka, dodaje se zarez i riječi: „ali najviše do iznosa 3.000,00 eura.“.

 

Iza stavka 3. dodaje se stavak 4. koji glasi:

 

„(4) Poslodavac može ostvariti pravo na subvenciju plaće najranije od mjeseca u kojem je izdan nalaz i mišljenje centra.“.

Komentara na članku: 12 Općih komentara: 11 Nadopuna teksta: 1
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 4.

 

U članku 9. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:

 

„- dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 5.

 

U članku 15. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:

 

„ - dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 6.

 

U članku 21. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:

 

„- dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 7.

 

U članku 27. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:

„– dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

U alineji 6. briše se točka, dodaje se zarez i riječi: „ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca.“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 8.

 

U naslovu iznad članka 29. riječi: „U VISINI“ brišu se.

 

U stavku 1. riječi: „u visini“ brišu se.

 

Iza stavka 3. dodaju se stavci 4. i 5. koji glase:

 

„(4) U slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju za doprinos za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu.

 

(5) Poslodavac nema pravo na isplatu subvencije za doprinose za vrijeme dok je osoba s invaliditetom privremeno nesposobna za rad na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje.“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 9.

 

U članku 30. stavku 1. alineja 1. mijenja se i glasi:

 

„– dokaz da je osobi za koju se traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 10.

 

U članku 34. stavku 2. alineja 3. mijenja se i glasi:

 

„– dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 11.

Članci 38. do 40. brišu se.

 

Komentara na članku: 20 Općih komentara: 20 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 12.

 

Članak 41. mijenja se i glasi:

 

„ (1) Poslodavac koji zapošljava osobu s invaliditetom na otvorenom tržištu rada, odnosno osoba s invaliditetom koja se samozapošljava te integrativna radionica i zaštitna radionica mogu ostvariti pravo na sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla (u daljnjem tekstu: trošak prijevoza na radno mjesto), pod uvjetom da su osobe s invaliditetom upisane u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.

 

(2) Trošak prijevoza na radno mjesto nadoknađuje se u visini stvarnih troškova prijevoza osobe s invaliditetom, i to:

– u visini 75% iznosa mjesečne karte u međugradskom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom isto kao mjesto rada i/ili

– u visini 75% iznosa mjesečne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom različito od mjesta rada, odnosno

– za korištenje privatnog osobnog automobila, u slučaju da nema organiziranog javnog prijevoza kojim bi osoba s invaliditetom redovno dolazila na mjesto rada i odlazila sa mjesta rada, u visini iznosa od 0,13 eura po kilometru udaljenosti od mjesta stanovanja osobe s invaliditetom do mjesta rada (ukupna udaljenost u oba smjera).“.

 

Komentara na članku: 30 Općih komentara: 26 Nadopuna teksta: 4
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 13.

 

U članku 42. alineja 1. i 2. mijenjaju se i glase:

 

„ - dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćen trošak prijevoza na radno mjesto

- dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 14.

 

U članku 44. stavku 3. riječi: „15.000,00 kn“ zamjenjuju se riječima: „.2.000,00 eura“.

 

Komentara na članku: 3 Općih komentara: 3 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 15.

 

U članku 46. stavku 1. alineja 2. mijenja se i glasi:

 

„– dokaz da je osobi za koju traže poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 16.

 

U članku 48. stavak 3. mijenja se i glasi:

 

„(3) Podnositelj zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka dužan je osigurati odgovarajuću elektroničku opremu i kvalificirani certifikat kojim se potvrđuje napredni elektronički potpis, u skladu s odredbama posebnog propisa te se registrirati u Zavodu kao korisnik usluge podnošenja e-zahtjeva.“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 17.

 

U članku 50. stavak 2. mijenja se i glasi:

 

„(2) Smatra se da je e-zahtjev zaprimljen u Zavodu kada je, nakon verificiranja naprednog elektroničkog potpisa ovlaštene osobe podnositelja zahtjeva, e-zahtjev zaključan i poslan unutar aplikacije za isplatu poticaja.“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 18.

Prilozi Obrazac Z-SP, Obrazac Z-OBR, Obrazac PP-OBR, Obrazac I-OBR, Obrazac Z-PRM, Obrazac Z-PUR, Obrazac Z-DOP, Obrazac Z-STP, Obrazac Z-TRP i Obrazac Z-TRSO , koji su sastavni dio Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (»Narodne novine«, broj 145/120) zamjenjuju se novim prilozima Obrazac Z-SP, Obrazac Z-OBR, Obrazac PP-OBR, Obrazac I-OBR, Obrazac Z-PRM, Obrazac Z-PUR, Obrazac Z-DOP, Obrazac Z-STP, Obrazac Z-TRP i Obrazac Z-TRSO , koji su sastavni dio ovoga Pravilnika.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 19.

 

Na zahtjeve za ostvarivanje prava na poticaje pri zapošljavanju osoba s invaliditetom koji su podneseni za vremensko razdoblje do 30. lipnja 2025. godine primjenjuje se Pravilnik o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 145/2020).

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 20.

 

Ovaj Pravilnik objavit će se u „Narodnim novinama“, a stupa na snagu 1. srpnja 2025. godine.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

PRILOZI PRAVILNIKU

Obrazac Z-SP

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUBVENCIJU PLAĆE

 

Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži subvencija plaće

 

Mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije plaće

 

Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna subvencije plaće)

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA

10

Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije

 

11

Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije

 

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom, odnosno dokaz o početku obavljanja djelatnosti

02

Izvještaj centra o provedenoj usluzi procjene radne učinkovitosti u kojem je utvrđena potreba za potporom putem subvencije plaće i visina subvencije izražena u postotku

03

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži subvencija isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista

04

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.)

05

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.)

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA SUBVENCIJU PLAĆE

06

Tablica izračuna: SUB-1

 

 

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA :

- dokumentacija pod II., redni broj 01 - obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva

- dokumentacija pod II., redni broj 02 – obvezno se prilaže prilikom svakog zahtjeva ukoliko je izdan novi izvještaj u kojem je utvrđena promjena u odnosu na prethodno izdan izvještaj

- dokumentacija pod II., redni brojevi od 03 do 06 - obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva .

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:

Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju plaće dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate subvencije.

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:

Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju plaće pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tablica izračuna: SUB-1

 

POSLODAVAC:

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC:

 

GODINA:

 

 

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

Datum zasnivanja radnog odnosa (ili prestanka u slučaju prekida radnog odnosa)

Tjedno radno vrijeme (broj sati)

Iznos osnovice izračuna (osnovica za obračun doprinosa za obvezna osiguranja)

Postotak subvencije plaće (%)

Iznos subvencije plaće (€)

0

1

2

3*

4

5**

6***

7 (5 x 6 / 100)

1.

 

 

 

 

 

 

0,00

2.

 

 

 

 

 

 

0,00

3.

 

 

 

 

 

 

0,00

4.

 

 

 

 

 

 

0,00

5.

 

 

 

 

 

 

0,00

6.

 

 

 

 

 

 

0,00

7.

 

 

 

 

 

 

0,00

8.

 

 

 

 

 

 

0,00

9.

 

 

 

 

 

 

0,00

10.

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena:

 

 

 

 

 

 

 

* sukladno članku 6. stavak 3. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), u slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju plaće za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu.

** osnovica za izračun subvencije plaće je iznos osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja zaposlene osobe s invaliditetom (bruto I plaća zaposlene osobe s invaliditetom), ali najviše do iznosa 3.000,00 eura.

 

*** sukladno članku 7. stavak 1. ili 2. Pravilnika

 

 

Obrazac Z-OBR

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA OBRAZOVANJA

 

I. VRSTA PROGRAMA OSPOSOBLJAVANJA ILI USAVRŠAVANJA (označiti redni broj)

1.

Program za osposobljavanje – stjecanje teorijskog i praktičnog znanja potrebnog za obavljanje poslova jednostavnije složenosti, s težištem na praktičnom svladavanju i usvajanju potrebnih znanja i vještina radnih operacija manje složenosti

2.

Program usavršavanja – program za obnavljanje i dopunjavanje prethodno stečenih znanja i za stjecanje novih znanja

3.

Program usavršavanja – programi višeg stupnja naobrazbe (produženo srednje stručno obrazovanje) koji završavaju specijalističkim ispitom (ispitom za zanimanje poslovođe, majstora ili specijaliziranog djelatnika)

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova obrazovanja

 

Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova obrazovanja (sukladno priloženoj tablici izračuna sufinanciranja troška obrazovanja)

 

 

II. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA

10

Ukupna aktiva u prethodnoj godini

 

11

Ukupni prihodi u prethodnoj godini

 

12

Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini

 

 

III. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom

02

Dokaz o invaliditetu osobe za koju se traži sufinanciranje troškova obrazovanja

03

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova obrazovanja isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

04

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.)

05

Program obrazovanja

06

Troškovnik obrazovanja

 

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA OBRAZOVANJA

07

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

08

Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu

09

Izjava osobe s invaliditetom o suglasnosti za pohađanje programa obrazovanja – obrazac I-OBR

10

Procjena potrebe obrazovanja zaposlene osobe s invaliditetom – obrazac PP-OBR

11

Tablica izračuna: OBR-1

 

IV. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tablica izračuna: OBR-1

 

POSLODAVAC:

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC:

 

GODINA:

 

 

 

 

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

Trošak upisnine

Trošak javnog prijevoza radnika - međumjesni prijevoz

Trošak javnog prijevoza radnika - međugradski prijevoz

Trošak javnog prijevoza pratitelja - međumjesni prijevoz

Trošak javnog prijevoza pratitelja - međugradski prijevoz

Ukupan iznos troškova

Postotak sufinanciranja troškova obrazovanja (%)

Iznos troškova obrazovanja

0

1

2

3*

4*

5*

6*

7*

8 (3+4+5+6+7)

9**

10 (8 x 9 / 100)

1.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

2.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

3.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

4.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

5.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

6.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

7.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

8.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

9.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

10.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Poslodavcu koji ima pravo na odbitak pretporeza, odnosno koji je obveznik poreza na dodanu vrijednost, u stvarne troškove obrazovanja priznaje se samo pokriće troška porezne osnovice (trošak bez poreza na dodanu vrijednost), dok se poslodavcu koji nema pravo na odbitak pretporeza, odnosno koji nije obveznik poreza na dodanu vrijednost, u stvarne troškove obrazovanja priznaje osim pokrića troška porezne osnovice i pokriće troška poreza na dodanu vrijednost (trošak sa porezom na dodanu vrijednost)

 

** postotak sufinanciranja od 50% za velike poduzetnike, 60% za srednje poduzetnike, te 70% za male poduzetnike

 

mali poduzetnici : - imaju zaposleno manje od 50 radnika (godišnji prosjek); - ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu protuvrijednosti do 10.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu protuvrijednosti do 10.000.000,00 eura,

 

srednji poduzetnici : - imaju zaposleno manje od 250 radnika (godišnji prosjek); - ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu protuvrijednosti do 50.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu protuvrijednosti do 43.000.000,00 eura,

 

veliki poduzetnici : -imaju zaposleno više od 250 radnika (godišnji prosjek); - ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu protuvrijednosti iznad 50.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu protuvrijednosti iznad 43.000.000,00 eura.

 

Obrazac PP-OBR

 

PROCJENA POTREBE OBRAZOVANJA ZAPOSLENE OSOBE S INVALIDITETOM

(ispunjava poslodavac)

 

Ime i prezime zaposlene osobe s invaliditetom koja se upućuje na obrazovanje

 

OIB

 

Datum rođenja

 

Završena škola

 

Stručna sprema

 

Naziv radnog mjesta

 

 

Vrsta oštećenja (označiti stavljanjem križića)

Oštećenje vida

 

Oštećenje sluha

 

Oštećenje govorno-glasovne komunikacije

 

Oštećenje lokomotornog sustava

 

Oštećenje središnjeg živčanoga sustava

 

Oštećenje perifernoga živčanog sustava

 

Oštećenje drugih organa i organskih sustava

(dišni, cirkulacijski, probavni, endokrini, kože i potkožnog tkiva, urogenitalni)

 

Mentalna retardacija

 

Autizam

 

Duševni poremećaj

 

Nešto drugo (navesti)

 

 

Datum zasnivanja radnog odnosa

 

Ugovor o radu

Određeno vrijeme

Neodređeno vrijeme

 

 

Navedite obrazovne programe koje je zaposlenik do sada pohađao

 

 

Obrazloženje potrebe obrazovanja

 

 

Po završenom obrazovanju zaposlenik će:

(označiti stavljanjem križića)

Raditi na istom radnom mjestu

 

 

Promijeniti će radno mjesto

 

 

 

 

Očekivani rezultati nakon završenog obrazovanja

(označiti stavljanjem križića)

Povećana bazična znanja i vještine

 

Dobra znanja i vještine

 

Visoko razvijena znanja i vještine

 

Izuzetna znanja i vještine

 

Naziv programa u koji se osoba upućuje

 

 

 

Naziv i adresa ustanove koja provodi program obrazovanja

 

 

 

Trajanje obrazovnog programa iskazanog u mjesecima

 

Trajanje obrazovnog programa iskazanog u satima

 

Datum početka obrazovanja

 

Datum završetka obrazovanja

 

Ustanova je u mjestu sjedišta poslodavca ili osobe koja se samozapošljava (da – ne)

 

Ustanova se nalazi u mjestu različitom od sjedišta poslodavca ili osobe koja se samozapošljava (da – ne)

 

Broj potrebnih odlazaka

 

 

Osobi s invaliditetom je potreban pratitelj

DA

NE

 

Obrazloženje potrebe pratnje osobi s invaliditetom

 

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac I-OBR

 

 

IZJAVA O SUGLASNOSTI

 

 

Ja _________________________________________________________________

                                                  (ime i prezime, OIB)

 

suglasan/na sam pohađati program obrazovanja:

 

___________________________________________________________________                         (naziv programa)

 

koji će provoditi obrazovna ustanova

 

___________________________________________________________________

(naziv ustanove)

 

u trajanju od _________________________________________________________

 

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

 

 

Ime i prezime

 

 

 

 

 

Potpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac Z-PRM

                                     

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE

TROŠKOVA ZA PRILAGODBU RADNOG MJESTA

arhitektonska prilagodba

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova za prilagodbu radnog mjesta

 

Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova za prilagodbu radnog mjesta

 

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA

10

Ukupna aktiva u prethodnoj godini

 

11

Ukupni prihodi u prethodnoj godini

 

12

Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom

02

Izvještaj centra o provedenoj usluzi izrade plana prilagodbe radnog mjesta i radnog okoliša (arhitektonska prilagodba), ne stariji od 12 mjeseci, kojim je utvrđena potreba za prilagodbu radnog mjesta

03

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje za prilagodbu radnog mjesta isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

04

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.)

05

Najmanje tri valjane ponude/predračuna prikupljene od različitih poslovnih subjekata za izvršenje prilagodbi za koje se traži sufinanciranje, a koje trebaju sadržavati detaljnu specifikaciju troškova, odnosno u slučaju nemogućnosti pribavljanja propisanog broja valjanih ponuda/predračuna, detaljno obrazloženje o nemogućnosti pribavljanja istih

06

Dokaz da ne postoji dugovanje prema centru za profesionalnu rehabilitaciju koji je izvršio uslugu izrade plana prilagodbe radnog mjesta i radnog okoliša (arhitektonska prilagodba)

(račun za izvršenu uslugu i izvod iz kojeg je vidljivo plaćanje računa), ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca

 

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU RADNOG MJESTA

07

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i porez (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

08

Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu

09

Dokaz o vlasništvu, predugovor ili ugovor o dugoročnom zakupu poslovnog prostora (ugovoren za naredno razdoblje od 3 ili više godina od dana podnošenja zahtjeva) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba)

10

Izvadak iz zemljišnih knjiga za poslovni prostor (nekretninu) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba), ne stariji od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva

11

Dokaz o urednom izvršenju ugovornih obveza temeljem kojih je zabilježen teret na poslovnom prostoru (nekretnini) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba), u slučaju da je na istome zabilježen teret

 

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac Z-PUR

 

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE

TROŠKOVA ZA PRILAGODBU UVJETA RADA

tehnička prilagodba

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova za prilagodbu uvjeta rada

 

Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova za prilagodbu uvjeta rada

 

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA

10

Ukupna aktiva u prethodnoj godini

 

11

Ukupni prihodi u prethodnoj godini

 

12

Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom

02

Izvještaj centra o provedenoj usluzi izrade plana prilagodbe opreme i sredstava za rad (tehnička prilagodba), ne stariji od 12 mjeseci, kojim je utvrđena potreba za prilagodbu uvjeta rada, a prema planu prilagodbe uvjeta rada koji je sastavni dio nalaza i mišljenja

03

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje za prilagodbu uvjeta rada isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

04

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.)

05

Najmanje tri valjane ponude/predračuna prikupljene od različitih poslovnih subjekata za izvršenje prilagodbi za koje se traži sufinanciranje, a koje trebaju sadržavati detaljnu specifikaciju troškova, odnosno u slučaju nemogućnosti pribavljanja propisanog broja valjanih ponuda/predračuna, detaljno obrazloženje o nemogućnosti pribavljanja istih

06

Dokaz da ne postoji dugovanje prema centru za profesionalnu rehabilitaciju koji je izvršio uslugu izrade plana prilagodbe opreme i sredstava za rad (tehnička prilagodba)

(račun za izvršenu uslugu i izvod iz kojeg je vidljivo plaćanje računa)

 

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU UVJETA RADA

07

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen  

08

Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu

 

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac Z-DOP

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUBVENCIJU UPLAĆENOG DOPRINOSA ZA OBVEZNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

 

Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži povrat doprinosa

 

Mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa

 

Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna doprinosa)

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA

10

Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa

 

11

Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa

 

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom

02

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži subvencija uplaćenog doprinosa (povrat doprinosa) isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), te pripadajuća obračunska platna lista

03

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.)

04

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.)

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA POVRAT DOPRINOSA

05

Tablica izračuna: DOP-1

 

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA :

- dokumentacija pod II., redni broj 01 obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva

- dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 05 - obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:

Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate subvencije.

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:

Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tablica izračuna: DOP-1

 

POSLODAVAC:

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC:

 

GODINA:

 

 

 

R. b.

Ime i prezime radnika

Bruto iznos plaće

Važeća stopa obračuna doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje (%)

Iznos doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje - osnovica izračuna

Postotak subvencije za doprinos
(%)

Iznos subvencije za doprinos

0

1

2

3*

3 (2 x 3 / 100)

4

5 (3 x 4 / 100)

1.

 

 

 

0,00

75

0,00

2.

 

 

 

0,00

75

0,00

3.

 

 

 

0,00

75

0,00

4.

 

 

 

0,00

75

0,00

5.

 

 

 

0,00

75

0,00

6.

 

 

 

0,00

75

0,00

7.

 

 

 

0,00

75

0,00

8.

 

 

 

0,00

75

0,00

9.

 

 

 

0,00

75

0,00

10.

 

 

 

0,00

75

0,00

 

 

 

 

 

UKUPNO

0,00

 

* sukladno članku 29. stavak 4. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), u slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju za doprinos za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu.

 

 

Obrazac Z-STP

                                     

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA FINANCIRANJE TROŠKOVA STRUČNE PODRŠKE

 

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži financiranje troškova stručne podrške

 

Razdoblje za koje se traži pravo na isplatu troškova stručne podrške

 

Zahtijevani iznos financiranja troška procjene potrebe za provođenjem usluge stručne podrške i praćenja na određenom radnom mjestu i radnom okruženju

 

Zahtijevani iznos financiranja troškova stručne podrške (sukladno obrascu obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1)

 

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA

10

Ukupna aktiva u prethodnoj godini

 

11

Ukupni prihodi u prethodnoj godini

 

12

Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini

 

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom, odnosno dokaz o početku obavljanja djelatnosti

02*

Ugovor s centrom za profesionalnu rehabilitaciju o pružanju stručne podrške sklopljen na temelju nalaza i mišljenja centra u kojem je utvrđena potreba za stručnom podrškom

03

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži financiranje troškova stručne podrške isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojem je zahtjev podnesen

04

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.)

 

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA FINANCIRANJE TROŠKOVA STRUČNE PODRŠKE

05

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojem je zahtjev podnesen

06

Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu

07

Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1

 

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum nastanka invaliditeta

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

Ukupna ugovorena satnica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA :

- * zahtjev za financiranje stručne podrške poslodavac mora podnijeti najkasnije u roku 8 dana od dana sklapanja ugovora o pružanju usluge stručne podrške s centrom, jer će propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva izgubiti pravo na ovaj poticaj

- trošak procjene potrebe za provođenjem usluge stručne podrške i praćenja na određenom radnom mjestu i radnom okruženju Zavod plaća poslodavcu u roku od 15 dana od dana sklapanja  ugovora iz članka 33. stavka 1. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom

- trošak stručne podrške Zavod financira mjesečno temeljem Izvješća o izvršenoj satnici (Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1)

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1

 

POSLODAVAC:

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAZDOBLJE:

 

GODINA:

 

 

 

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

OIB radnika

Datum zapošljavanja

Broj Ugovora

Ukupna ugovorena satnica      (broj sati)

Iznos troška po satnici                   (€/sat)

Iznos financiranja stručne podrške

0

1

2

3

4

5

6

7

8 (6 x 7)

1.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

2.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

3.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

4.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

5.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

6.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

7.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

8.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

9.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

10.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: ovaj obrazac se prilaže uz Zahtjev za financiranje troškova stručne podrške Z-STP

 

 

 

 

 

 

Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1

 

 

POSLODAVAC:

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC IZVRŠENJA:

 

GODINA:

 

 

 

 

 

 

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

OIB radnika

Datum zapošljavanja

Ukupna ugovorena satnica      (broj sati)

Izvršena ukupna satnica po prethodnim izvješćima (broj sati)*

Izvršena mjesečna satnica za mjesec izvršenja           (broj sati)

Iznos troška po satnici                   (€/sat)

Iznos financiranja stručne podrške

Preostala nerealizirana satnica           (broj sati)

Sveukupna realizirana satnica          (broj sati)

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9 (7 x 8)

10 (5 - 6 - 7)

11 (5 - 10)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* ako se radi o prvom izvješću unosi se nula (0), a ako se radi o kontinuiranom izvješću unosi se podatak o izvršenoj ukupnoj satnici po prethodnom izvješću (stupac 11 iz prethodnog izvješća)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

Ime i prezime radnog asistenta

 

 

Potpis

 

 

 

Potpis radnog asistenta

 

 

 

Obrazac Z-TRP

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA PRIJEVOZA OSOBA S INVALIDITETOM

 

Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev

 

Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži povrat troškova prijevoza na radno mjesto

 

Mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom

 

Zahtijevani iznos troškova prijevoza na radno mjesto ( sukladno priloženom obrascu OT-PRM )

( UKUPNO I obračunato + UKUPNO II )

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

PODACI O ISPLATI TROŠKOVA PRIJEVOZA I PLAĆE TE UPLATI DOPRINOSA

10

Datum isplate troškova prijevoza na radno mjesto

 

11

Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom

 

12

Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom

02

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova prijevoza (povrat troškova prijevoza) isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista

03

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.)

04

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.)

05

Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova prijevoza na radno mjesto isplaćen prijevoz za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla (preslika izvoda i sl.), te pripadajuća dokumentacija po osnovi koje se obračunavaju ovi troškovi prijevoza (preslika mjesečne karte u javnom prijevozu, preslika evidencije naknade troškova prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila potpisana od strane zaposlene osobe s invaliditetom, specifikacija troškova prijevoza i sl.)

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA POVRAT TROŠKOVA PRIJEVOZA OSOBA S INVALIDITETOM

06

Obrazac obračuna troškova prijevoza na radno mjesto: OT-PMR ( sastavni dio ovog zahtjeva )

 

III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM

R.B.

Prezime i ime

OIB

Mjesto stanovanja

Mjesto rada

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA :

- dokumentacija pod II., redni broj 01 - obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva

- dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 05 - obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:

Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate troškova prijevoza osoba s invaliditetom.

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:

Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA DA NEMA ORGANIZIRANOG JAVNOG PRIJEVOZA:

Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da za osobe s invaliditetom za koje se traže troškovi prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila nema osiguranog javnog prijevoza kojim bi zaposlena osoba s invaliditetom redovito dolazila na mjesto rada i redovito odlazila sa mjesta rada, te da se u tom slučaju za potrebe dolaska na i odlaska sa posla ista koristi privatnim osobnim automobilom.

 

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

Obrazac obračuna troškova prijevoza na mjesto rada: OT-PMR

 

 

 

POSLODAVAC:

 

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC:

 

GODINA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

OIB radnika

Mjesto stanovanja

Mjesto rada

Iznos mjesečne karte u međugradskom javnom prijevozu

Iznos mjesečne karte u međumjesnom javnom prijevozu

Ukupan iznos stvarnih troškova prijevoza na posao

Priznati postotak stvarnog troška prijevoza

(%)

Ukupan obračunati sufinancirani iznos troška prijevoza

0

1

2

3

4

5

6*

7**

8***

(6 ili 7 ili 6+7)

9****

10*****

(8 x 9 / 100)

1.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO I:

0,00

UKUPNO I obračunato:

 

 

 

Napomena uz tablicu I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla:

 

* stvarni trošak prijevoza u visini iznosa mjesečne karte u međugradskom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom isto kao mjesto rada

 

** stvarni trošak prijevoza u visini iznosa mjesečne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom različito od mjesta rada

 

*** ukoliko je mjesto rada različito od mjesta stanovanja, za troškove prijevoza, ako osoba na to ima pravo, se unosi zbroj stvarnih troškova prijevoza u visini mjesečne karte u međugradskom prijevozu i u visini mjesečne karte u međumjesnom prijevozu

**** priznaje se 75% stvarnog troška prijevoza

***** umnožak Ukupnog iznos stvarnih troškova prijevoza na posao i Priznatog postotka stvarnog troška prijevoza dijeljen sa 100

 

 

 

 

 

II. Trošak korištenja privatnog osobnog automobila za potrebe dolaska na i sa posla

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

OIB radnika

Mjesto stanovanja, ulica i kućni broj

Mjesto rada, ulica i kućni broj

Kilometri udaljenosti od mjesta stanovanja do mjesta rada
(km u oba smjera)

Iznos po kilometru udaljenosti

(maksimalno 0,13 € po km)

Ukupan iznos troškova prijevoza na posao

0

1

2

3

4

5

6*

7

8 (6 x 7)

1.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

2.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

3.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

4.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

5.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

6.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

7.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

8.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

9.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

10.

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO II:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena uz tablicu II. Trošak korištenja privatnog osobnog automobila za potrebe dolaska na i sa posla:

 

 

 

 

* stvarni kilometri udaljenosti (najkraća udaljenost u oba smjera) sukladno izračunu udaljenosti korištenjem mape HAK (map.hak.hr)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENE:

 

 

 

 

 

 

 

 

- za pojedinu zaposlenu osobu s invaliditetom isplaćuje se ili trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla ili trošak korištenja osobnog automobila za potrebe dolaska na i sa posla

 

- ukoliko se za potrebe dolaska na i sa posla koristi privatni osobni automobil (sukladno propisima vezanim uz ostvarivanje prava na troškove prijevoza na i sa posla) uz ovaj obrazac poslodavac je obvezan priložiti i presliku evidencije naknade troškova prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila potpisanu od strane zaposlene osobe s invaliditetom

 

 

 

 

Obrazac Z-TRSO

PODNOSITELJ ZAHTJEVA

(Naziv i adresa poslodavca)

 

 

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNIH RADNIKA I RADNIH INSTRUKTORA U ZAŠTITNIM RADIONICAMA I INTEGRATIVNIM RADIONICAMA (ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNOG OSOBLJA)

 

Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev

 

Minimalni broj stručnih radnika koje je podnositelj zahtjeva obavezan zaposliti sukladno odredbama Pravilnika o zaštitnim radionicama i integrativnim radionicama za zapošljavanje osoba s invaliditetom

 

Broj zaposlenih stručnih radnika za koje se traži sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja

 

Minimalni broj radnih instruktora koje je podnositelj zahtjeva obavezan zaposliti sukladno odredbama Pravilnika o zaštitnim radionicama i integrativnim radionicama za zapošljavanje osoba s invaliditetom

 

Broj zaposlenih radnih instruktora za koje se traži sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja

 

Mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja

 

Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna naknade za stručno osoblje)

 

 

I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA

R.B.

OPĆI PODACI

01

Puni naziv poslodavca

 

02

Adresa

 

03

Pravni oblik

 

04

Osnivač/vlasnik

 

05

OIB

 

06

IBAN poslovnog računa

 

07

Naziv poslovne banke

 

08

Odgovorna osoba

 

 

Tel.

e-mail:

09

Osoba za kontakt

 

 

Tel.

e-mail:

 

PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA

10

Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja

 

11

Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja

 

 

 

II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU

R.B.

OBAVEZNI PRILOZI

01

Dokaz o zaposlenju stručnog radnika i radnog instruktora

02

Dokaz da je za osobu za koju se traži poticaj isplaćena plaća , te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista

03

Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.)

04

Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.)

 

DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNOG OSOBLJA

05

Tablica izračuna: TRSO-1

 

III.1. POPIS ZAPOSLENIH STRUČNIH RADNIKA

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.2. POPIS ZAPOSLENIH RADNIH INSTRUKTORA

R.B.

Prezime i ime

OIB

Datum zapošljavanja

Naziv radnog mjesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA :

- dokumentacija pod II., redni broj 01 - obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva

- dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 05 - obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva.

 

 

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:

Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate troškova rada stručnog osoblja.

 

IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:

Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.

 

 

 

(Mjesto i datum)

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

 

Potpis

odgovorne osobe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tablica izračuna: TRSO-1

 

POSLODAVAC:

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MJESEC:

 

GODINA:

 

 

 

 

 

 

 

R.b.

Ime radnika

Prezime radnika

Datum zasnivanja radnog odnosa

Tjedno radno vrijeme (broj sati)

Iznos osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja

Važeća stopa obračuna doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje
(%)

Iznos uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje

Iznos osnovice izračuna  roškova rada stručnog osoblja**

Tip radnika ***

Postotak sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja
(%)
****

Iznos sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja

0

1

2

3*

4

5

6

7 (5 x 6 /100)

8 (5 + 7)

9

10

11 (8 x 10 / 100)

1.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

2.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

3.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

4.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

5.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

6.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

7.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

8.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

9.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

10.

 

 

 

 

 

 

0,00

0,00

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO:

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napomena:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* sukladno članku 41. stavak 4. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), ovisno o datumu zasnivanja radnog odnosa u mjesecu, poslodavac za radnika ostvaruje pravo na sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik bio u radnom odnosu

 

** sukladno članku 41. stavak 3. Pravilnika maksimalan iznos osnovice za izračun troškova rada stručnog osoblja je 2.000,00 eura

 

*** ako je radnik stručni radnik za tip radnika se unosi STRA, a ako je radnik radni instruktor za tip radnika se unosi RAIS

 

**** sukladno članku 42. stavak 1. ili 2. Pravilnika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentara na članku: 5 Općih komentara: 5 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.