E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI

 

 1. STRUČNI NOSITELJ: Ministarstvo financija

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO FINANCIJA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

2.POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA

Redni broj:

Naziv nacrta prijedloga zakona:

Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:

2.1.

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o administrativnoj suradnji  

III. kvartal 2025.

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

Usklađivanje s Direktivom Vijeća (EU) 2023/226 kojom se mijenja Direktiva 2011/16/ EU o administrativnoj suradnji u području poreza i Direktivom Vijeća (EU) 2025/872 kojom se mijenja Direktiva 2011/16/EU

te provedba Uredbe Vijeća (EU) 2025/517 od 11. ožujka 2025. o izmjeni Uredbe (EU) br. 904/2010 o administrativnoj suradnji i suzbijanju prijevare u području poreza na dodanu vrijednost potrebnih u digitalno doba  

Cilj izmjene Zakona o administrativnoj suradnji u području poreza je proširiti automatsku razmjenu informacija na kriptoimovinu, elektronički novac, neskrbničke dividende, prethodna porezna mišljenja s prekograničnim učinkom koja se odnose na fizičke osobe ako je iznos transakcije iznad 1,5 milijuna eura u cilju borbe protiv poreznih prijevara i evazije te podizanja transparentnosti o prihodima. Nadalje, cilj je na temelju obveznog podnošenja informacija o dopunskom porezu omogućiti provedbu odgovarajuće procjene rizika, evaluacija ispravnosti porezne obveze te praćenje primjenjuju li skupine MNP-a i velike domaće skupine ispravno utvrđena pravila u Direktivi o Stupu 2.

2.2.

 

 

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

 

 

2.3.

 

 

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO FINANCIJA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3.IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA

Redni broj:

Naziv nacrta prijedloga zakona:

Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:

3.1.

 

 

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

 

 

3.2.

 

 

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

 

 

3.3.

 

 

 

Razlozi predlaganja zakona:

Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:

 

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO FINANCIJA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

4.OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA

 

Potpis: potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar financija

                                      dr. sc. Marko Primorac

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO FINANCIJA

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.