E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O RADNOM VREMENU, OBVEZNIM ODMORIMA MOBILNIH RADNIKA I UREĐAJIMA ZA BILJEŽENJE U CESTOVNOM PRIJEVOZU

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 1.

U Zakonu o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu („Narodne novine“, br. 75/13, 36/15, 46/17 i 152/22) članak 3. mijenja se i glasi:

„(1) Ovaj se Zakon primjenjuje na:

- cestovni prijevoz tereta gdje najveća dopuštena masa vozila, uključujući prikolicu ili poluprikolicu, prelazi 3,5 tona,

 

- cestovni prijevoz putnika autobusima,

- cestovni prijevoz tereta između država članica ili tijekom kabotaže, pri čemu je najveća dopuštena masa vozila, uključujući prikolicu ili poluprikolicu, prelazi 2,5 tona,

- na prijevoznike, mobilne radnike te na samozaposlene vozače,

- na radionice.

(2) Ovaj Zakon ne primjenjuje se na cestovni prijevoz koji obavljaju:

- vozila čija najveća dopuštena brzina ne prelazi 40 kilometara na sat,

- vozila koja su u vlasništvu ili u najmu oružanih snaga, civilne zaštite, vatrogasnih službi ili snaga za održavanje javnog reda, bez vozača, ako je prijevoz koji se obavlja vezan uz zadaće koje su dodijeljene tim službama te se obavljaju pod njihovom kontrolom,

- vozila, uključujući vozila koja se koriste u nekomercijalnom prijevozu humanitarne pomoći u hitnim intervencijama ili operacijama spašavanja,

- specijalizirana vozila koja se koriste u medicinske svrhe,

- specijalizirana vozila tehničke pomoći na cesti u slučaju kvara u radijusu od 100 km od njihovog sjedišta,

- vozila koja se na cesti testiraju u svrhe tehničkog razvoja, popravka ili održavanja te nova ili obnovljena vozila koja još nisu u funkciji,

- komercijalna vozila, koja imaju povijesni status u skladu sa zakonodavstvom države članice u kojoj se njima upravlja te se koriste za nekomercijalan prijevoz putnika ili tereta.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 2.

U članku 4. stavku 1. iza točke 12. dodaje se točka 13. koja glasi:

13. „autobus“ je vozilo koje je konstruirano ili trajno prilagođeno za prijevoz više od devet osoba, uključujući vozača, te je namijenjeno za tu svrhu.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 3.

U članku 8. stavak 1. i 2. mijenjaju se i glase:

„(1) Na puno tjedno radno vrijeme, noćni rad, dnevni i tjedni odmor mobilnih radnika u linijskom prijevozu putnika do 50 km primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju radni odnosi.

(2) Mobilni radnici u linijskom prijevozu putnika do 50 km koriste stanke u trajanju i na način propisan člankom 6. ovoga Zakona.

Iza stavka 2. dodaje se novi stavak 3. koji glasi:

„(3) Stanka iz stavka 2. ovoga članka ubraja se u radno vrijeme.“

Dosadašnji stavci 3. i 4. postaju stavci 4. i 5.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 4.

Naziv glave III. mijenja se i glasi: „DOKUMENTACIJA, TAHOGRAFI I POSEBNA PRAVILA O UPUĆIVANJU VOZAČA“

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 5.

U članku 10. iza stavka 2. dodaju se stavci 3. i 4. koji glase:

„(3) Kada vozač upravlja vozilom koje je opremljeno analognim tahografom, a obavlja prijevoz na koji se primjenjuje AETR sporazum, na zahtjev ovlaštene osobe mora predočiti isprave sukladno članku 12. stavku 7. podstavka (a) AETR sporazuma.

(4) Kada vozač upravlja vozilom koje je opremljeno digitalnim tahografom, a obavlja prijevoz na koji se primjenjuje AETR sporazum, na zahtjev ovlaštene osobe mora predočiti isprave sukladno članku 12. stavku 7. podstavka (b) AETR sporazuma.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 6.

Iza članka 10. dodaju se članci 10.a i 10.b koji glase:

 

„Članak 10.a

(1) Vozila čija je najveća dopuštena masa s priključnim vozilom veća od 3,5 t i autobusi, a kojim se obavlja prijevoz na koji se primjenjuje ovaj Zakon ili Uredba (EZ) 561/2006 Europskog parlamenta i Vijeća, moraju imati ugrađen tahograf, i mora biti ugrađen u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014.

(2) Vozila čija je najveća dopuštena masa s priključnim vozilom veća od 3,5 t i autobusi, a kojim se obavlja prijevoz na koji se primjenjuje AETR sporazum, moraju imati ugrađen tahograf, i mora biti ugrađen u skladu s AETR sporazumom.

(3) Vozila čija najveća dopuštena masa vozila, uključujući prikolicu ili poluprikolicu, prelazi 2,5 tone a kojim se obavlja prijevoz tereta u međunarodnom prijevozu između država članica ili kabotaža moraju imati ugrađen tahograf, i mora biti ugrađen u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014.

(4) V ozač vozila iz stavka 1. ovoga članka dužan je koristiti tahograf na način i u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014.

(5) V ozač vozila iz stavka 2. ovoga članka dužan je koristiti tahograf na način i u skladu s AETR sporazumom.

(6) V ozač vozila iz stavka 3. ovoga članka dužan je koristiti tahograf na način i u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014.“.

Članak 10.b

Vozila izuzeta od obveze ugradnje tahografa:

a) vozila koja su u vlasništvu ili su ih iznajmila, bez vozača, tijela državne uprave i tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave za obavljanje cestovnog prijevoza,

 

b) specijalizirana vozila za prijevoz novca i/ili dragocjenosti;

 

 

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 7.

 

U članku 12. stavak 1. mijenja se i glasi:

 

„(1) Radionica je pravna ili fizička osoba - obrtnik koja na temelju dozvole ministarstva nadležnog za promet (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) može obavljati poslove:

 

- ugradnje, ispitivanja, pregleda i popravka tahografa,

 

- ugradnje i ispitivanja ograničivača brzine.“

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 8.

 

U članku 13. stavak 1. briše se.

 

U sadašnjem stavku 1. brojčana oznaka stavka 2., briše se.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 9.

 

U članku 14. stavku 1. podstavak 10. mijenja se i glasi:

 

„- ima na odgovarajući način uređen odnos s proizvođačem tahografa ili s ovlaštenim zastupnikom proizvođača sa sjedištem na području Europske unije, a vezano za postupak i poslove koje obavlja,“.

 

Stavak 2. mijenja se i glasi:

 

„(2) Iznimno od stavka 1. podstavka 10. ovoga članka, za obavljanje pregleda i ispitivanja analognih, digitalnih i pametnih tahografa dovoljno je da podnositelj zahtjeva ima na odgovarajući način uređen odnos s jednim od proizvođača analognih, digitalnih i pametnih tahografa ili njegovim ovlaštenim zastupnikom sa sjedištem na području Europske unije.“

 

Iza stavka 2. dodaju se novi stavak 3. i stavak 4. koji glase:

 

„(3) Proizvođač tahografa odnosno ovlašteni zastupnik proizvođača s kojim radionica ima uređen odnos u smislu stavka 1. podstavka 10. ovoga članka dužni su radionici staviti na raspolaganje svu potrebnu dokumentaciju nužnu za ispravan rad tahografa u vozilu, a vezano za poslove iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona.

 

(4) Radionica je dužna, sukladno posebnim propisima, za sve zahvate u prostoru i za objekte koje koristi za obavljanje poslova iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona ishoditi dozvole, suglasnosti i druge akte koji su potrebni za njihovu zakonitu uporabu i korištenje“.

 

Dosadašnji stavak 3. postaje stavak 5.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 10.

 

Iza članka 14. dodaje se članak 14.a koji glasi:

 

„Članak 14.a

 

(1) Radionica, voditelj radionice i tehničar odgovorni su za zakonito i ispravno obavljanje poslova iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona.

 

(2) Tehničar je dužan obavljati poslove iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona u skladu s propisima Europske unije koji uređuju područje tahografa, odredbama ovog Zakona te podzakonskim aktima donesenima na temelju ovoga Zakona.

 

(3) Radionica, voditelj radionice i tehničar odgovorni su za istinitost i točnost podataka koji se koriste i/ili unose u tahograf u okviru obavljanju poslova iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona.

 

(4) Ukoliko tehničar prilikom obavljanja poslova iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona na određenom vozilu uoči moguću manipulaciju u pogledu tahografa, dužan je odmah zastati s radom, obavijestiti voditelja radionice koji je dužan o istom obavijestiti nadležnu Inspekciju i pričekati do dolaska nadležnog inspektora.„

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 11.

 

U članku 21. u stavku 1. iza podstavka 3. dodaje se podstavak 4. koji glasi:

 

„- razvoj i održavanje integriranog informacijsko-komunikacijskog sustava za praćenje prijevoza opasnih tvari u cestovnom prometu“.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 12.

 

Iza članka 21. dodaje se članak 21.a koji glasi:

 

„Članak 21.a

 

(1) I zdavatelj kartica razvija i održava informacijsko-komunikacijski sustav za praćenje prijevoza opasnih tvari u cestovnom prometu i obavlja slijedeće poslove:

 

- preuzimanje i obradu tahografskih podataka zabilježenih u realnom vremenu u skladu s posebnim propisima, radi geoprostornog prikazivanja kretanja vozila koja prevoze opasne tvari, unutar zakonom propisanih rokova za njihovo prikupljanje i obradu,

 

- razvoj i održavanje digitalnog sustava za osposobljavanje vozača za prijevoz opasnih tvari i sigurnosnih savjetnika za prijevoz opasnih tvari, uključujući registraciju kandidata, provedbu ispitnih postupaka i izdavanje odgovarajućih isprava,

 

- razvoj i održavanje digitalnog sustava za izdavanje elektroničkog dopuštenja za prijevoz opasnih tvari,

 

- obradu i integraciju podataka iz Nacionalnog sustava elektroničke pohrane i razmjene podataka o prijevozu tereta  sukladno Uredbi (EU) 2020/1056 Europskog parlamenta i Vijeća od 15. srpnja 2020. o elektroničkim informacijama o prijevozu tereta (eFTI), u dijelu koji se odnosi na prijevoz opasnih tvari, radi osiguravanja pravovremene dostupnosti, provjere i razmjene informacija s nadležnim tijelima i sudionicima u prijevozu,

 

- razmjenu i integraciju podataka s nadležnim tijelima javne vlasti, uključujući Ministarstvo mora prometa i infrastrukture, Ministarstvo unutarnjih poslova, Centar za vozila hrvatske, Carinsku upravu, Državni inspektorat i druga nadzorna tijela,

 

- osiguravanje informacijske sigurnosti i zaštite osobnih podataka, sukladno posebnim propisima.

 

(2) Poslovi navedeni u ovom članku obavljaju se u sklopu javne ovlasti.

 

(3) Elektroničke isprave i dopuštenja izdana putem sustava iz 1. ovoga članka javne su isprave.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 13.

 

U članku 37. stavku 3. iza podstavka 7. dodaju se podstavci 8. i 9. koji glase:

 

„- u TACHOnet sustavu onemogućiti korištenje kartice vozača koje su upotrijebljene u počinjenju prekršaja vezanih za tahografe, na vremenski period od 15 dana računajući od dana počinjenja prekršaja,

 

- u središnjem informacijskom sustavu za obradu tahografskih podataka trajno onemogućiti korištenje kartice radionice na ime tehničara koja je upotrijebljena u počinjenju prekršaja vezano za poslove radionice i tahografa.“

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 14.

 

Iza članka 39.a dodaje se članak 39.b koji glasi:

 

„Članak 39.b

 

(1) Novčanom kaznom u iznosu od 660,00 do 1980,00 eura kaznit će se tehničar:

 

- ako unosi u tahograf i/ili koristi podatke u obavljanju poslova iz članka 12. stavka 1. ovoga Zakona za koji zna da nisu istiniti i/ili nisu točni (članak 14.a stavak 3.)  

 

(2) Novčanom kaznom u iznosu od 660,00 do 1980,00 eura kaznit će se i voditelj radionice za prekršaj iz stavka 1. ovoga članka.

 

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 15.

 

U članku 40.a stavku 1. podstavak 2. mijenja se i glasi:

 

„- v ozila čija je najveća dopuštena masa s priključnim vozilom veća od 3,5 t i autobusi, a kojim se obavlja prijevoz na koji se primjenjuje ovaj Zakon ili Uredba (EZ) 561/2006 Europskog parlamenta i Vijeća, nemaju ugrađen tahograf, ili nije ugrađen u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014.(članak 10.a stavak 1.)“

 

Iza podstavka 2. dodaju se novi podstavci 3. i 4. koji glase:

 

„- vozila čija je najveća dopuštena masa s priključnim vozilom veća od 3,5 t i autobusi, a kojim se obavlja prijevoz na koji se primjenjuje AETR sporazum, nemaju ugrađen tahograf, ili nije ugrađen u skladu s AETR sporazumom.(članak 10.a stavak 2.),

- vozila čija najveća dopuštena masa vozila, uključujući prikolicu ili poluprikolicu, prelazi 2,5 tone a kojim se obavlja prijevoz tereta u međunarodnom prijevozu između država članica ili kabotaža nemaju ugrađen tahograf, ili nije ugrađen u skladu s Uredbom (EU) br. 165/2014 (članak 10.a stavak 3.),“

 

U podstavku 5. brojka „3“ zamjenjuje se brojkom „5“.

 

Dosadašnji podstavci 3. do 7. postaju podstavci 5. do 9.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 16.

 

U članku 42.a stavku 1. podstavak 1. briše se.

 

Dosadašnji podstavci 2., 3. i 4 postaju podstavci 1., 2. i 3.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 17.

 

U članku 48.a riječi: „od 390,00 do 1320,00“ zamjenjuju se riječima: „od 660,00 do 1920,00“.

 

U stavku 1. iza podstavka 6. dodaju se podstavci 7. i 8. koji glase:

 

„- na zahtjev ovlaštene osobe ne predoči isprave sukladno članku 12. stavku 7. podstavka (a) AETR sporazuma. (članak 10. stavak 3.)

 

- na zahtjev ovlaštene osobe ne predoči isprave sukladno članku 12. stavku 7. podstavka (b) AETR sporazuma. (članak 10. stavak 4.)

 

 

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 18.

 

(1) Dozvole iz članka 12. Zakona o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu (»Narodne novine«, br. 75/13., 36/15., 46/17 i 152/22) izdane sukladno Zakonu o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu (»Narodne novine«, br. 75/13., 36/15., 46/17 i 152/22.) vrijede do isteka roka na koji su izdane.

 

(2) Postupci izdavanja dozvola za obavljanje poslova radionice koji su započeti po odredbama Zakona o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu (»Narodne novine«, br. 75/13., 36/15. i 46/17 i 152/22.), a nisu dovršeni do stupanja na snagu ovoga Zakona dovršit će se prema odredbama Zakona o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu (»Narodne novine«, br. 75/13., 36/15. i 46/17 i 152/22.).

 

(3) Izdavatelj kartica razvit će funkcionalni sustav iz članka 21. stavka 1. podstavka 4. koji je dodan člankom 11. ovoga Zakona u roku od 12 mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.

 

(4) Do potpune uspostave sustava iz članka 21. stavka 1. podstavka 4. koji je dodan člankom 11. ovoga Zakona, postupci i evidencije u području osposobljavanja vozača za prijevoz opasnih tvari i sigurnosnih savjetnika za prijevoz opasnih tvari i izdavanja elektroničkog dopuštenja za prijevoz opasnih tvari provode se u papirnatom ili u elektroničkom obliku sukladno odredbama Zakona o prijevozu opasnih tvari (»Narodne novine«, br. 79/07 i 70/17).

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

Članak 19.

 

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“, osim članka 3. stavka 1. podstavka 3. koji je dodan člankom 1., članka 10.a stavka 3. i stavka 6. koji su dodani člankom 6. i članka 40.a stavka 1. podstavka 4. koji je dodan člankom15. ovoga Zakona koji stupaju na snagu 01. srpnja 2026. godine, te članka 21a. stavka 1. podstavka 4. koji je dodan člankom 12. ovoga Zakona koji stupa na snagu danom donošenja provedbenog akta o obveznom korištenju sustava eFTI u međunarodnom cestovnom prijevozu tereta, sukladno Uredbi (EU) 2020/1056 Europskog parlamenta i Vijeća od 15. srpnja 2020. o elektroničkim informacijama o prijevozu tereta.

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.