Prijedlog zakona o izmjeni Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
IV.
3.1.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara osigurava se jedinstvenost konzervatorske službe na cijelom području Republike Hrvatske te je u tu svrhu propisano preuzimanje obavljanja upravnih i stručnih poslova zaštite i očuvanja kulturnih dobara predviđenih ovim zakonom za područje Grada Zagreba koje je obavljao Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba s danom 1. siječnja 2026. godine od strane Ministarstva kulture i medija. Također, propisano je preuzimanje u tu svrhu djelatnika, opreme, pismohrane i druge dokumentacije te sredstava za rad od strane Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba, kako bi se osigurala jedinstvenost konzervatorske službe na cijelom području Republike Hrvatske te jedinstvena primjena stručnih standarda konzervatorske službe.
Potrebno je propisati prijelazno razdoblje preuzimanja obavljanja upravnih i stručnih poslova zaštite i očuvanja kulturnih dobara od Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba predviđenih Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara za područje Grada Zagreba, kako bi se omogućio nesmetani rad na projektima obnove zgrada sa statusom kulturnog dobra na području Grada Zagreba koji se financiraju iz EU i nacionalnim sredstvima.
Stvorit će se normativni okvir kojim će se omogućiti dovršetak radova na projektima obnove zgrada sa statusom kulturnog dobra na području Grada Zagreba koji se financiraju iz EU i nacionalnim sredstvima.
3.2.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
3.3.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
4.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
Potpis:
Datum: 21. studenoga 2025.
Uputa:
1.Točka 1.: navesti naziv tijela državne uprave
2.Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
3.Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
4.Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
5.Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom "(EU)"
6.Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom "(RM)"
7.Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
Komentirate u ime: Ministarstvo kulture i medija
Prilog I.
PRILOG 1.:
OBRAZAC ZAKONODAVNIH AKTIVNOSTI
1.
STRUČNI NOSITELJ:
MINISTARSTVO KULTURE I MEDIJA
2.
POSTUPAK PROCJENE UČINAKA PROPISA
Redni broj:
Naziv nacrta prijedloga zakona:
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
2.1.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
2.2.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
2.3.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
3.
IZNIMKE OD POSTUPKA PROCJENE UČINAKA PROPISA
Redni broj:
Naziv nacrta prijedloga zakona:
Prijedlog zakona o izmjeni Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara
Upućivanje u proceduru Vlade Republike Hrvatske:
IV.
3.1.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara osigurava se jedinstvenost konzervatorske službe na cijelom području Republike Hrvatske te je u tu svrhu propisano preuzimanje obavljanja upravnih i stručnih poslova zaštite i očuvanja kulturnih dobara predviđenih ovim zakonom za područje Grada Zagreba koje je obavljao Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba s danom 1. siječnja 2026. godine od strane Ministarstva kulture i medija. Također, propisano je preuzimanje u tu svrhu djelatnika, opreme, pismohrane i druge dokumentacije te sredstava za rad od strane Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba, kako bi se osigurala jedinstvenost konzervatorske službe na cijelom području Republike Hrvatske te jedinstvena primjena stručnih standarda konzervatorske službe.
Potrebno je propisati prijelazno razdoblje preuzimanja obavljanja upravnih i stručnih poslova zaštite i očuvanja kulturnih dobara od Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode Grada Zagreba predviđenih Zakonom o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara za područje Grada Zagreba, kako bi se omogućio nesmetani rad na projektima obnove zgrada sa statusom kulturnog dobra na području Grada Zagreba koji se financiraju iz EU i nacionalnim sredstvima.
Stvorit će se normativni okvir kojim će se omogućiti dovršetak radova na projektima obnove zgrada sa statusom kulturnog dobra na području Grada Zagreba koji se financiraju iz EU i nacionalnim sredstvima.
3.2.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
3.3.
Razlozi predlaganja zakona:
Ciljevi koji se žele postići donošenjem zakona:
4.
OVJERA ČELNIKA STRUČNOG NOSITELJA
Potpis:
Datum: 21. studenoga 2025.
Uputa:
1. Točka 1.: navesti naziv tijela državne uprave
2. Točka 2.: navesti nacrte prijedloga zakona za koje se provodi procjena učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganje zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
3. Točka 3.: navesti nacrte prijedloga zakona koji su iznimka od provedbe procjene učinaka propisa, tromjesečje upućivanja u proceduru Vlade Republike Hrvatske, razloge predlaganja zakona i ciljeve koji se žele postići donošenjem zakona
4. Točka 4. ovjera čelnika stručnog nositelja
5. Nacrti prijedloga zakona koji se planiraju za usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije označavaju se oznakom " (EU) "
6. Nacrti prijedloga zakona koji su dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta strateškog planiranja ili reformske mjere označavaju se oznakom " (RM) "
7. Za svaki novi nacrt prijedloga zakona dodaje se odgovarajući broj novih redova u tablici prema zadanom predlošku
Komentirate u ime: Ministarstvo kulture i medija