Temeljem članka 7. Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu (Narodne novine br.33/06., 38/09., 87/09., 18/11., 80/13, i 56/16), u daljnjem tekstu Zakona, Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj __. __________, donijela
ODLUKU O ODREĐIVANJU DRŽAVNIH LINIJA U JAVNOM PRIJEVOZU U LINIJSKOM OBALNOM POMORSKOM PROMETU
- Ukupno komentara:
- Ukupno općih komentara:
- Ukupno nadopuna teksta:
I.
Ovom odlukom utvrđuju se državne trajektne, brzobrodske i brodske linije s odgovarajućom vrstom i minimalnim kapacitetom broda, relacijom i minimalnom učestalosti povratnih putovanja tjedno kako slijedi:
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
VOZILA / PUTNIKA |
|
||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
310 |
MALI LOŠINJ - (UNIJE - SRAKANE VELE - |
13 |
13 |
13 |
Brodska |
100 put. |
200 put. |
200 put. |
|
SUSAK) i obratno |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
311 |
ILOVIK - MRTVAŠKA - (MALI LOŠINJ) |
26 |
26 |
29 |
Brodska |
50 put. |
50 put. |
50 put. |
|
i obratno |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
332 |
VALBISKA - MERAG i obratno |
69 |
77 |
91 |
Trajektna |
120/400 |
200/750 |
200/750 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
334 |
POROZINA - BRESTOVA |
55 |
77 |
91 |
Trajektna |
60/250 |
160/ 700 |
160/ 700 |
|
i obratno |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
||||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
|
VOZILA / PUTNIKA |
|
|||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
||
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
|
NISKA |
VISOKA |
|
||||
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
|
SEZONA |
SEZONA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
335 |
PRIZNA - ŽIGLJEN |
i obratno |
83 |
98 |
105 |
Trajektna |
30/250 |
|
100/300 |
140/550 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
337 |
MIŠNJAK - STINICA |
i obratno |
91 |
119 |
161 |
Trajektna |
35/250 |
|
60/ 350 |
150/600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
338 |
LOPAR - VALBISKA |
i obratno |
14 |
28 |
28 |
Trajektna |
60/300 |
|
60/ 300 |
60/ 300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MALI LOŠINJ - (ILOVIK - SUSAK - UNIJE - |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
9308 |
MARTINŠĆICA) - CRES - RIJEKA |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
300 put. |
|
300 put. |
300 put. |
|
|
|
|
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
9309 |
NOVALJA - RAB - RIJEKA i obratno |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
300 put. |
|
300 put. |
300 put. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
405 |
RAVA - (MALA RAVA - VELI IŽ - MALI IŽ) - |
8 |
8 |
8 |
Brodska |
200 put. |
|
200 put. |
200 put. |
|
|
ZADAR i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
406 |
ZADAR - SALI - ZAGLAV i obratno |
6 |
6 |
6 |
Brodska |
200 put. |
|
200 put. |
200 put. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
409 |
PREKO - (OŠLJAK) - ZADAR |
56 |
63 |
70 |
Brodska |
250 put. |
|
250 put. |
250 put. |
|
|
i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
|||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
VOZILA / PUTNIKA |
|
|||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
||
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
|
||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
415 |
VRGADA - PAKOŠTANE - (BIOGRAD) |
26 |
33 |
46 |
Brodska |
40 put. |
40 put. |
40 put. |
|
|
i obratno |
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZADAR/GAŽENICA - (IST/KOSIRAČA) - |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
401 |
OLIB - SILBA - PREMUDA - (MALI LOŠINJ) |
3 |
6 |
7 |
Trajektna |
30/250 |
30/250 |
40/300 |
|
|
|
|
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
431 |
PREKO - (OŠLJAK) - ZADAR/GAŽENICA |
65 |
79 |
112 |
Trajektna |
160/800 |
160/800 |
160/800 |
|
|
i obratno |
* 2 |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
432 |
TKON - BIOGRAD i obratno |
61 |
77 |
91 |
Trajektna |
30/ 150 |
30/ 150 |
55/ 300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZADAR/GAŽENICA - (RIVANJ - SESTRUNJ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
433 |
- ZVERINAC) - MOLAT - (ZAPUNTEL) - |
3 |
7 |
7 |
Trajektna |
30/ 250 |
30/ 250 |
30/ 250 |
|
|
|
|
(IST/KOSIRAČA) |
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
434 |
BRBINJ - ZADAR/GAŽENICA i obratno |
15 |
21 |
22 |
Trajektna |
60/ 240 |
100/500 |
100/500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
435 |
ZADAR/GAŽENICA - IŽ MALI/BRŠANJ - |
5 |
7 |
14 |
Trajektna |
30/ 300 |
30/ 300 |
30/ 300 |
|
|
(RAVA - MALA RAVA) i obratno |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
9401 |
OLIB - SILBA - PREMUDA - ZADAR i |
7 |
7 |
8 |
Brzobrodska |
300 put. |
300 put. |
300 put. |
|
|
obratno |
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
|||||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
|
VOZILA / PUTNIKA |
|
|
||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
|
|
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
|
NISKA |
|
VISOKA |
|
|||
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
|
SEZONA |
|
SEZONA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
9403 |
IST/ŠIROKA - (ZAPUNTEL - BRGULJE - |
8 |
8 |
8 |
Brzobrodska |
250 put. |
|
250 put. |
|
250 put. |
|
MOLAT) - ZADAR i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BRBINJ - (BOŽAVA - ZVERINAC - |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
9404 |
SESTRUNJ - RIVANJ) - ZADAR |
8 |
8 |
8 |
Brzobrodska |
200 put. |
|
200 put. |
|
200 put. |
|
|
|
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
9405 |
ZADAR - (MALI IŽ) - VELI IŽ - (MALA |
6 |
6 |
6 |
Brzobrodska |
200 put. |
|
200 put. |
|
200 put. |
|
RAVA - RAVA) i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
9406 |
ZADAR - SALI - ZAGLAV - |
21 |
21 |
21 |
Brzobrodska |
150 put. |
|
150 put. |
|
150 put. |
|
(IŽ MALI/BRŠANJ) i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
501 |
KRAPANJ - BRODARICA i obratno |
88 |
106 |
106 |
Brodska |
40 put. |
|
40 put. |
|
40 put. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(VODICE - PRVIĆ ŠEPURINE - PRVIĆ LUKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
505 |
- ZLARIN) - ŠIBENIK |
32 |
33 |
33 |
Brodska |
100 put. |
|
300 put. |
|
300 put. |
|
|
|
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
532 |
ŠIBENIK - (ZLARIN - OBONJAN - KAPRIJE) |
7 |
14 |
14 |
Trajektna |
25/200 |
|
25/200 |
|
25/200 |
|
- ŽIRJE i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
9502 |
ŽIRJE - KAPRIJE - ŠIBENIK i obratno |
9 |
14 |
14 |
Brzobrodska |
100 put. |
|
100 put. |
|
100 put. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
|
MINIMALNI KAPACITET |
|
|
||||||
|
BROJ |
RELACIJA |
|
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
|
VOZILA / PUTNIKA |
|
|
||||||
|
LINIJE |
|
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
612 |
KOMIŽA - BIŠEVO |
i obratno |
|
4 |
7 |
8 |
Brodska |
40 put. |
40 put. |
40 put. |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
614 |
KORČULA - OREBIĆ |
i obratno |
|
39 |
55 |
84 |
Brodska |
100 put. |
100 put. |
100 put. |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
602 |
VIS - SPLIT i obratno |
|
14 |
14 |
20 |
Trajektna |
60 |
/ 400 |
100 / 600 |
100 / 600 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
32 |
604 |
(LASTOVO) - VELA LUKA - (HVAR - SPLIT) |
12 |
28 |
28 |
Trajektna |
160 / 900 |
160 / 900 |
160 / 900 |
|
|||||
i obratno |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
606 |
DRVENIK VELI - DRVENIK MALI - |
* 3 |
21 |
21 |
21 |
Trajektna |
25 |
/200 |
25 |
/200 |
25 |
/200 |
|
|
TROGIR (SEGET) - (SPLIT) i obratno |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
631 |
SUPETAR - SPLIT i obratno |
|
61 |
84 |
98 |
Trajektna |
250 |
/1000 |
250 |
/1000 |
400 |
/2000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
632 |
SUĆURAJ - DRVENIK i obratno |
|
42 |
70 |
77 |
Trajektna |
30 |
/ 150 |
30 |
/ 150 |
60 |
/ 300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
36 |
633 |
PLOČE - TRPANJ i obratno |
|
28 |
42 |
49 |
Trajektna |
50 |
/ 200 |
50 |
/ 400 |
100 / 400 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
|
||||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
VOZILA / PUTNIKA |
|
|
||||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
|
||
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
|
||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
634 |
DOMINČE - OREBIĆ |
i obratno |
98 |
125 |
125 |
Trajektna |
50 /300 |
50 |
/300 |
100 / 400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
635 |
STARI GRAD - SPLIT |
i obratno |
21 |
35 |
49 |
Trajektna |
100/400 |
200 |
/1000 |
270 |
/1600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
636 |
ROGAČ - SPLIT i obratno |
28 |
35 |
42 |
Trajektna |
60/300 |
60 |
/ 300 |
60 |
/ 400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
638 |
SUMARTIN - MAKARSKA i obratno |
21 |
28 |
35 |
Trajektna |
25/150 |
25 |
/ 150 |
25 |
/ 150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
9601 |
ROGAČ - (STOMORSKA) - SPLIT |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
150 put. |
150 put. |
150 put. |
|
|||
i obratno |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
42 |
9602 |
VIS - (HVAR - MILNA) - SPLIT i obratno |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
250 put. |
250 put. |
250 put. |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
43 |
9603 |
JELSA - BOL - SPLIT |
i obratno |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
300 put. |
300 put. |
300 put. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
9604 |
LASTOVO - VELA LUKA - HVAR - SPLIT |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
300 put. |
300 put. |
300 put. |
|
|||
i obratno |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MINIMALNA UČESTALOST |
LINIJA |
MINIMALNI KAPACITET |
|
|||||||
|
BROJ |
RELACIJA |
- povratnih putovanja tjedno |
PREMA |
|
VOZILA / PUTNIKA |
|
|
||||
|
LINIJE |
|
|
|
VRSTI |
|
|
|
|
|
|
|
|
IZVAN |
NISKA |
VISOKA |
IZVAN |
|
NISKA |
|
VISOKA |
|
|||
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
SEZONA |
SEZONA |
SEZONA |
PRIJEVOZA |
SEZONA |
|
SEZONA |
|
SEZONA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
9608 |
KORČULA - (PRIGRADICA) - HVAR - SPLIT |
7 |
7 |
7 |
Brzobrodska |
300 put. |
|
300 put. |
|
300 put. |
|
i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
807 |
SUĐURAĐ - LOPUD - KOLOČEP - |
26 |
26 |
28 |
Brodska |
100 put. |
|
300 put. |
|
300 put. |
|
DUBROVNIK i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
831 |
SUĐURAĐ - (LOPUD) - DUBROVNIK |
7 |
9 |
9 |
Trajektna |
25/200 |
|
25/200 |
|
25/200 |
|
i obratno |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
832 |
SOBRA - PRAPRATNO i obratno |
28 |
35 |
35 |
Trajektna |
50/250 |
|
50/250 |
|
50/250 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(LASTOVO - KORČULA - POLAČE) - |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 |
9807 |
SOBRA - (ŠIPANSKA LUKA) - DUBROVNIK |
7 |
14 |
14 |
Brzobrodska |
200 put. |
|
200 put. |
|
200 put. |
|
|
|
i obratno |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napomene :
*1 Luke u zagradama su opcionalne luke u koje brod ne pristaje u svakom putovanju. U opcionalne luke pristaje se sukladno prometnim potrebama i sukladno osiguranim sredstvima u proračunu.
*2 U luku Ošljak opcionalno će se pristajati dok se ne osiguraju uvjeti za pristajanje brodske linije br. 409 Gaženica – (Ošljak) – Preko
*3 Nakon izgradnje luke Trogir Soline trajekt će umjesto u Gradskoj luci Trogir pristajati u luci Trogir Soline i više neće pristajati u luci Seget. U luku Split opcionalno će se pristajati do završetka projekta Hrvatskih cesta "Rekonstrukcija državne ceste D8, dionica Kaštel Sućurac - Plano, poddionica Kaštel Gomilica - Kaštel Stari".
II.
Sredstva za subvencioniranje redovitog javnog obalnog linijskog prometa osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske. U 2016 . godini planirana sredstva za ove namjene iznose 270 mln kuna, u cilju redovite prometne povezanosti otoka s kopnom i otoka međusobno.
III.
Linije utvrđene ovom Odlukom održavaju brodari čija su prava i obveze utvrđene Zakonom.
IV.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu klase: 342-01/08-01/05, ur. broja: 5030116-08-1 od 5. prosinca 2008. godine, klase: 342-01/10-01/01, ur. broja 5030116-10-1 od 4. ožujka 2010. godine, klase: 342-01/10-01/01, ur. broja: 5030116-11-1 od 20. listopada 2011. godine i klase: 022-03/13-04/47, ur. broja: 50301-05/20-13-4 od 11. travnja 2013. godine.
V.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Klasa:
Ur.broj:
Zagreb,
P R E D S J E D N I K V L A D E
Komentari