E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Upute Istraživanja
  • Prijavi se
  • Registriraj se

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


NACRT PRIJEDLOGA ZAKONA O UPRAVNOJ INSPEKCIJI

 

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:
1
Komentiraj

I. OPĆE ODREDBE

0
Komentiraj

Predmet Zakona

0
Komentiraj

Članak 1.

Ovim se Zakonom uređuju ustrojstvo, poslovi, način rada, prava i dužnosti upravne inspekcije.

0
Komentiraj

Nadležnost za obavljanje poslova inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 2.

(1) Upravna inspekcija obavlja poslove inspekcijskog nadzora vezano uz provedbu zakona i drugih propisa utvrđenih ovim Zakonom u tijelima državne uprave, drugim državnim tijelima, tijelima i upravnim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama koje imaju javne ovlasti (u daljnjem tekstu: nadzirano tijelo).

(2) Inspekcijski nadzor provodi upravni inspektor središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije (u daljnjem tekstu: državni upravni inspektor) i upravni inspektor ureda državne uprave u županijama (u daljnjem tekstu: upravni inspektor ureda).

(3) Iznimno od stavka 2. ovoga članka, inspekcijski nadzor mogu provoditi i drugi državni službenici koje za to ovlasti čelnik tijela.

1
Komentiraj

Članak 3.

 

(1) Državni upravni inspektor provodi inspekcijski nadzor nad:

◊ središnjim tijelima državne uprave

◊ drugim državnim tijelima

◊ uredima državne uprave u županijama

◊ Gradom Zagrebom i upravnim tijelima Grada Zagreba

◊ pravnim osobama koje imaju javne ovlasti, a kojima je osnivač Republika Hrvatska ili Grad Zagreb.

 

(2 ) Upravni inspektor ureda provodi inspekcijski nadzor nad:

◊ tijelima i upravnim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i

◊ pravnim osobama koje imaju javne ovlasti, a kojima je osnivač jedinica lokalne ili područne (regionalne) samouprave.

(3) Inspekcijski nadzor iz stavka 2. ovoga članka po potrebi može provoditi i državni upravni inspektor.

1
Komentiraj

Predmet inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 4.

 

(1) U tijelima državne uprave, drugim državnim tijelima, tijelima i upravnim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave državni upravni inspektor i upravni inspektor ureda (u daljnjem tekstu: upravni inspektor), obavlja sljedeće poslove:

◊ nadzire primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuje sustav, ustrojstvo i način rada tih tijela

◊ nadzire primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuju službenički odnosi

◊ nadzire primjenu zakona kojim se uređuje upravni postupak

◊ nadzire primjenu propisa o uredskom poslovanju

◊ nadzire primjenu propisa o sadržaju naziva tijela i uporabi propisanih obilježja i simbola

◊ nadzire primjenu propisa o pečatima i žigovima s grbom Republike Hrvatske

◊ postupa po predstavkama podnesenim radi osiguranja ili zaštite prava građana i pravnih osoba pred nadziranim tijelima koje se odnose na predmet inspekcijskog nadzora

◊ nadzire uvjete i način ostvarivanja javnosti rada

◊ provodi inspekcijski nadzor u slučajevima utvrđenim posebnim zakonom.

 

(2) U pravnim osobama koje imaju javne ovlasti, upravni inspektor obavlja sljedeće poslove:

◊ nadzire primjenu zakona kojim se uređuje upravni postupak

◊ nadzire primjenu propisa o uredskom poslovanju

◊ nadzire primjenu propisa o pečatima i žigovima s grbom Republike Hrvatske

◊ postupa po predstavkama podnesenim radi osiguranja ostvarivanja ili zaštite prava građana i pravnih osoba pred pravnim osobama koje imaju javne ovlasti koje se odnose na predmet inspekcijskog nadzora

◊ nadzire uvjete i način ostvarivanja javnosti rada

◊ provodi inspekcijski nadzor u slučajevima utvrđenim posebnim zakonom.

 

1
Komentiraj

II. USTROJSTVO UPRAVNE INSPEKCIJE

0
Komentiraj

Upravna inspekcija

0
Komentiraj

Članak 5.

(1) Upravna inspekcija obuhvaća upravnu inspekciju središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije (u daljnjem tekstu: državna upravna inspekcija) i upravnu inspekciju ureda državne uprave u županijama (u daljnjem tekstu: upravna inspekcija ureda).

(2) Državna upravna inspekcija ustrojava se kao samostalna unutarnja ustrojstvena jedinica u središnjem tijelu državne uprave nadležnom za poslove upravne inspekcije.

(3) Državnom upravnom inspekcijom upravlja čelnik samostalne unutarnje ustrojstvene jedinice (u daljnjem tekstu: čelnik državne upravne inspekcije).

(4) Poslove upravne inspekcije ureda obavljaju samostalni izvršitelji koji su neposredno odgovorni predstojniku ureda.

2
Komentiraj

Radna mjesta u upravnoj inspekciji

0
Komentiraj

Članak 6.

(1) Inspekcijski nadzor iz djelokruga državne upravne inspekcije obavljaju: viši državni upravni inspektor – specijalist, viši državni upravni inspektor i državni upravni inspektor.

(2) Inspekcijski nadzor iz stavka 1. ovoga članka obavljaju i čelnici unutarnjih ustrojstvenih jedinica državne upravne inspekcije.

(3) Inspekcijski nadzor iz djelokruga ureda državne uprave u županiji obavljaju viši upravni inspektor ureda i upravni inspektor ureda.

0
Komentiraj

Poslovi s posebnim uvjetima rada

0
Komentiraj

Članak 7.

Poslovi upravne inspekcije su poslovi s posebnim uvjetima rada.

0
Komentiraj

Uvjeti za raspored upravnih inspektora

0
Komentiraj

Članak 8.

(1) Poslove čelnika državne upravne inspekcije, višeg državnog upravnog inspektora – specijaliste, višeg državnog upravnog inspektora i višeg upravnog inspektora ureda može obavljati magistar prava koji ima četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i položen državni stručni ispit.

(2) Poslove državnog upravnog inspektora i upravnog inspektora ureda može obavljati magistar prava koji ima tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i položen državni stručni ispit.

1
Komentiraj

Poslovi čelnika državne upravne inspekcije

0
Komentiraj

Članak 9.

(1) Čelnik državne upravne inspekcije upravlja radom državne upravne inspekcije te obavlja druge poslove iz djelokruga državne upravne inspekcije.

(2) Čelnik državne upravne inspekcije ovlašten je davati upute za rad, pratiti izvršenje poslova, nadzirati zakonitost rada i postupanja državnog upravnog inspektora.

 

0
Komentiraj

Izvješća ureda

0
Komentiraj

Članak 10.

 

Uredi državne uprave u županijama dužni su na zahtjev središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije dostaviti izvješća i druge podatke o obavljanju poslova upravne inspekcije ureda.

1
Komentiraj

Suradnja s drugim tijelima

0
Komentiraj

Članak 11.

Upravna inspekcija, u obavljanju poslova iz svog djelokruga, surađuje s tijelima državne uprave, a osobito s inspekcijskim službama, radi usklađivanja planova rada, razmjene podataka i iskustava, s ciljem osiguranja provedbe sveobuhvatnih i učinkovitih inspekcijskih nadzora.

 

0
Komentiraj

III. OVLASTI I OBVEZE UPRAVNOG INSPEKTORA TE OBVEZE TIJELA

0
Komentiraj

Samostalnost upravnog inspektora

0
Komentiraj

Članak 12.

(1) Upravni inspektor je u provedbi inspekcijskog nadzora samostalan u radu.

(2) Nitko ne smije korištenjem službenog položaja ili na drugi način onemogućavati ili ometati upravnog inspektora u obavljanju inspekcijskog nadzora i poduzimanju mjera i radnji za koje je ovlašten.

0
Komentiraj

Službena iskaznica upravnog inspektora

0
Komentiraj

Članak 13.

(1) Upravni inspektor ima službenu iskaznicu kojom dokazuje svoje službeno svojstvo, identitet i ovlasti.

(2) Podaci o izdanim službenim iskaznicama upravnog inspektora upisuju se u upisnik koji vodi središnje tijelo državne uprave nadležno za poslove upravne inspekcije.

(3) Obrazac i sadržaj službene iskaznice i upisnika o izdanim službenim iskaznicama propisuje pravilnikom čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije.

0
Komentiraj

Dužnost davanja podataka

0
Komentiraj

Članak 14.

(1) Upravni inspektor ovlašten je u provedbi inspekcijskog nadzora zatražiti dostavu izvješća, akata i druge potrebne dokumentacije te za to odrediti primjereni rok.

(2) Upravni inspektor može u okviru provedbe inspekcijskog nadzora uzimati izjave.

(3) Upravni inspektor može prikupljati osobne i druge podatke i obavijesti u provođenju inspekcijskog nadzora iz već postojećih izvora podataka i neposredno od osobe na koju se ti podaci odnose, u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka.

(4) Nadzirana tijela i druge fizičke i pravne osobe dužni su na zahtjev upravnog inspektora dostaviti tražene podatke i obavijesti u primjerenom roku koji odredi upravni inspektor.

0
Komentiraj

Dužnost čuvanja tajne

0
Komentiraj

Članak 15.

(1) Upravni inspektor dužan je kao službenu tajnu čuvati svu dokumentaciju (zabilješku, zapisnik, nacrt rješenja, rješenje, zaključak, optužni prijedlog, uputu za rad, izjavu stranke, predstavku, pritužbu i sl.) te sve druge podatke i dokaze utvrđene, odnosno nastale u vezi s postupkom inspekcijskog nadzora.

(2) Upravni inspektor dužan je čuvati podatak o identitetu podnositelja predstavke ako to podnositelj zatraži, osim kad je zbog potrebe vođenja postupka identitet podnositelja predstavke bitan ili kad čuvanje podatka o identitetu podnositelja predstavke po prirodi stvari nije moguće.

(3) Dokumentaciju i podatke iz stavka 1. ovoga članka te podatak o identitetu podnositelja predstavke u skladu sa stavkom 2. ovoga članka, upravni inspektor može dati samo sudovima, tijelima državne uprave i drugim državnim tijelima, na njihov obrazloženi pisani zahtjev, u postupcima iz njihove nadležnosti.

1
Komentiraj

Obveze nadziranog tijela

0
Komentiraj

Članak 16.

(1) Čelnik nadziranog tijela dužan je omogućiti nesmetanu provedbu inspekcijskog nadzora, što osobito uključuje osiguranje radnog prostora za provedbu nadzora, pristup prostorijama i opremi, korištenje tehničkih pomagala, spisa, evidencija i akata koji su predmet nadzora te pružanje uvida u uvjete rada nadziranog tijela.

(2) Čelnik nadziranog tijela dužan je postupiti po traženju upravnog inspektora u primjerenom roku koji odredi upravni inspektor, osigurati dostavu potpunih i točnih podataka te bez odgađanja pisanim putem dostaviti očitovanje o razlozima nemogućnosti postupanja.

0
Komentiraj

IV. PLANIRANJE INSPEKCIJSKOG NADZORA

0
Komentiraj

Članak 17.

(1) Poslovi upravne inspekcije planiraju se godišnjim planom rada državne upravne inspekcije i godišnjim planom rada upravne inspekcije ureda, koji se donose do kraja kalendarske godine za narednu godinu.

(2) Godišnji plan rada državne upravne inspekcije donosi čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije, na prijedlog čelnika državne upravne inspekcije.

(3) Godišnji plan rada upravne inspekcije ureda donosi predstojnik ureda uz prethodnu suglasnost čelnika središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije.

0
Komentiraj

Članak 18.

(1) Godišnji plan rada državne upravne inspekcije objavljuje se na mrežnoj stranici središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije.

(2) Godišnji plan rada upravne inspekcije ureda objavljuje se na mrežnoj stranici ureda i na mrežnoj stranici središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije.

 

0
Komentiraj

V. POSTUPAK INSPEKCIJSKOG NADZORA

0
Komentiraj

Pokretanje postupka inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 19.

Postupak inspekcijskog nadzora pokreće se po službenoj dužnosti.

0
Komentiraj

Redovni inspekcijski nadzor

0
Komentiraj

Članak 20.

Redovni inspekcijski nadzor provodi se u skladu s godišnjim planom rada državne upravne inspekcije i godišnjim planom rada upravne inspekcije ureda.

 

0
Komentiraj

Izvanredni inspekcijski nadzor

0
Komentiraj

Članak 21.

(1) Izvanredni inspekcijski nadzor provodi se izvan godišnjeg plana rada državne upravne inspekcije i godišnjeg plana rada upravne inspekcije ureda na inicijativu drugih tijela, podnositelja predstavke ili u slučaju učestalog nepostupanja nadziranog tijela po traženjima upravnog inspektora te iz drugih opravdanih razloga.

(2) Odluku o provedbi izvanrednog inspekcijskog nadzora državne upravne inspekcije donosi čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije.

(3) Odluku o provedbi izvanrednog inspekcijskog nadzora upravne inspekcije ureda donosi predstojnik ureda.

0
Komentiraj

Način provedbe inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 22.

 

Inspekcijski nadzor provodi se kao:

◊ neposredni inspekcijski nadzor, uvidom u opće i pojedinačne akte, elektroničke baze podataka u nadziranom tijelu kao i uvjete i način rada nadziranog tijela

◊ posredni inspekcijski nadzor, uvidom u zatražene i dostavljene podatke i dokumentaciju nadziranog tijela.

0
Komentiraj

Obavijest o provedbi neposrednog inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 23.

(1) Upravni inspektor dužan je o provedbi neposrednog inspekcijskog nadzora obavijestiti čelnika nadziranog tijela u kojem će se provesti neposredni inspekcijski nadzor, najkasnije tri dana prije početka nadzora.

(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, upravni inspektor može provesti neposredni inspekcijski nadzor bez prethodne obavijesti u slučaju postojanja opravdanih razloga za hitno postupanje.

0
Komentiraj

Zapisnik o inspekcijskom nadzoru

0
Komentiraj

Članak 24.

(1) Nakon provedenoga inspekcijskog nadzora, upravni inspektor sastavlja zapisnik o inspekcijskom nadzoru (u daljnjem tekstu: zapisnik).

(2) Zapisnik obvezno sadrži:

◊ naznaku predmeta nadzora

◊ utvrđeno činjenično stanje te povrede zakona ili drugog propisa, nepravilnosti i nedostataka u radu nadziranog tijela

◊ mjere inspekcijskog nadzora

◊ uputu o pravu na primjedbe na zapisnik

◊ obvezu izvješćivanja upravnog inspektora o poduzetim mjerama.

 

(3) Ako u inspekcijskom nadzoru nisu utvrđene nepravilnosti, nezakonitosti i nedostaci u radu nadziranog tijela, zapisnik obvezno sadrži:

◊ naznaku predmeta nadzora

◊ utvrđeno činjenično stanje

◊ uputu o pravu na primjedbe na zapisnik.

0
Komentiraj

Dostava zapisnika

0
Komentiraj

Članak 25.

 

(1) Zapisnik se dostavlja čelniku nadziranog tijela.

 

(2) Zapisnik o provedbi nadzora nad radom tijela i upravnih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave dostavlja se općinskom načelniku, gradonačelniku odnosno županu.

 

(3) Zapisnik se može dostaviti i tijelu kojem, na temelju propisa o ustrojstvu državne uprave, odnosno lokalne i područne (regionalne) samouprave, nadzirano tijelo neposredno odgovara za rad i tijelu nadležnom za provedbu upravnog nadzora.

 

 

0
Komentiraj

Primjedbe na zapisnik

0
Komentiraj

Članak 26.

 

(1) Čelnik nadziranog tijela može izjaviti primjedbe na zapisnik u roku od 8 dana od dana dostave zapisnika.

 

(2) Ako upravni inspektor utvrdi da su primjedbe na zapisnik osnovane sastavit će zapisnik o ispravku, izmjeni ili dopuni zapisnika i zapisnik dostaviti čelniku nadziranog tijela.

 

(3) Ako upravni inspektor utvrdi da su primjedbe na zapisnik u cijelosti ili djelomično neosnovane obvezan je o tome dostaviti pisanu obavijest podnositelju primjedbi.

 

(4) Zapisnik iz stavka 2. odnosno obavijest iz stavka 3. ovoga članka dostavlja se čelniku nadziranog tijela u roku od 30 dana od dana primitka primjedbi.

 

 

1
Komentiraj

Sudska zaštita

0
Komentiraj

Članak 27.

 

Čelnik nadziranog tijela može tužbom pred nadležnim upravnim sudom zatražiti ocjenu zakonitosti postupanja upravne inspekcije.

 

1
Komentiraj

Mjere inspekcijskog nadzora

0
Komentiraj

Članak 28.

 

Upravni inspektor može izreći sljedeće mjere:

◊ narediti poduzimanje mjera radi otklanjanja utvrđenih povreda zakona ili drugog propisa, nepravilnosti i nedostataka u radu nadziranog tijela

◊ zabraniti obavljanje radnji koje su poduzimane protivno zakonu ili drugom propisu

◊ predložiti poduzimanje mjera u cilju otklanjanja nepravilnosti, nedostataka u radu ili unapređenja rada nadziranog tijela

◊ druge mjere sukladno posebnom zakonu.

0
Komentiraj

Članak 29.

 

(1) Upravni inspektor može narediti:

◊ usklađivanje organizacije i načina rada nadziranog tijela s propisima

◊ donošenje i javnu objavu akata kojima se određuju radno vrijeme i uredovni dani

◊ postupanje u zakonom propisanom roku u slučaju podnošenja prigovora ili pritužbe na rad nadziranog tijela

◊ poduzimanje radnji u svrhu osiguranja javnosti rada nadziranog tijela prema posebnim propisima

◊ ukidanje, poništavanje ili oglašivanje ništavim nezakonitoga upravnog akta kojim se odlučuje o pravima i obvezama iz službe te donošenje zakonitog akta

◊ donošenje akta o prestanku službe po sili zakona ako su ispunjene zakonom propisane pretpostavke

◊ postupanje po odlukama nadležnih sudova i tijela nadležnog za postupanje po žalbama državnih i lokalnih službenika iz područja službeničkih odnosa

◊ otklanjanje nezakonitosti u provedbi upravnog postupka

◊ provedbu postupka izvršenja upravnog akta

◊ otklanjanje nepravilnosti ili nedostataka u primjeni propisa o uredskom poslovanju i drugih propisa kojima se uređuje javnost i način rada nadziranog tijela

◊ druge mjere sukladno posebnom zakonu.

(2) Upravni inspektor može zabraniti:

◊ rad službeniku na radnom mjestu za koje ne ispunjava uvjete propisane zakonom ili drugim propisom

◊ rad osobi zatečenoj u obavljanju službeničkih poslova iz djelokruga državnog tijela na temelju ugovora o djelu

◊ rad osobi zatečenoj u obavljanju službeničkih poslova bez zakonitog akta o prijmu u službu, odnosno rasporedu na radno mjesto

◊ rad službeniku po nalogu koji je izdan protivno zakonu

◊ drugo postupanje sukladno posebnom zakonu.

(3) Upravni inspektor može predložiti:

◊ pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti i postupka udaljenja iz službe

◊ preispitivanje organizacije rada u cilju osiguranja upravnog rješavanja u zakonom predviđenim rokovima

◊ poduzimanje drugih mjera sa ciljem otklanjanja nepravilnosti, nedostataka u radu ili

unapređenja rada nadziranog tijela.

 

0
Komentiraj

Rokovi za izvršenje mjera

0
Komentiraj

Članak 30.

(1) Upravni inspektor obvezan je odrediti primjereni rok za izvršenje mjera.

(2) Ako su izrečene mjere zabrane i naredbe iz članka 29. stavaka 1. i 2. ovoga Zakona, čelnik nadziranog tijela obvezan je mjeru izvršiti u roku određenom u zapisniku.

(3) Ako su zapisnikom izrečene mjere u obliku prijedloga, čelnik tijela obvezan je u roku utvrđenom u zapisniku dostaviti izvješće o postupanju ili razlozima ne postupanja sukladno prijedlogu upravnog inspektora.

(4) Na obrazloženi pisani zahtjev čelnika nadziranog tijela rok za izvršenje mjera iz zapisnika može se produžiti. O produženju roka upravni inspektor obvezan je pisano obavijestiti čelnika nadziranog tijela.

(5) Rok za izvršenje mjera počinje teći danom dostave zapisnika nadziranom tijelu.

(6) Ako čelnik nadziranog tijela izjavi primjedbe na zapisnik rok za izvršenje mjera počinje teći danom dostave pisane obavijesti ili zapisnika iz članka 26. stavaka 2. i 3. ovoga Zakona.

2
Komentiraj

Nadzor izvršenja mjera

0
Komentiraj

Članak 31.

 

(1) Čelnik tijela kojemu je dostavljen zapisnik u skladu s člankom 25. ovoga Zakona dužan je izvršiti izrečene mjere u roku koji je određen zapisnikom.

 

(2) Čelnik tijela iz stavka 1. ovoga članka dužan je u roku od 15 dana od isteka roka za poduzimanje zapisnikom izrečenih mjera dostaviti upravnom inspektoru izvješće i dokaze o izvršenju mjera.

(3) Nadzor izvršenja izrečenih mjera upravni inspektor obavlja u pravilu posredno, pribavljanjem izvješća i dokaza o provedbi mjera.

(4) Nadzor izvršenja izrečenih mjera može se provesti i neposredno u nadziranom tijelu.  

0
Komentiraj

Neizvršenje mjera iz zapisnika

0
Komentiraj

Članak 32.

Upravni inspektor obvezan je, u slučaju neizvršenja mjere radi uklanjanja nezakonitosti od strane nadziranog tijela, izvijestiti:

◊ Vladu Republike Hrvatske, ako mjere nisu izvršene od strane tijela državne uprave ili drugih državnih tijela, čiji čelnik neposredno odgovara Vladi

◊ središnje tijelo državne uprave koje provodi nadzor nad radom nadziranog tijela, u skladu sa zakonom i

◊ središnje tijelo državne uprave nadležno za sustav i ustrojstvo državne uprave, lokalne i područne (regionalne) samouprave, ako mjere nisu izvršene od strane ureda državne uprave u županiji, tijela ili upravnog tijela jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave.

0
Komentiraj

Postupanje po predstavkama

0
Komentiraj

Članak 33.

(1) Upravni inspektor je dužan razmotriti predstavku na rad nadziranog tijela te ocijeniti potrebu za provedbom inspekcijskog nadzora.

(2) Upravni inspektor dužan je obavijestiti podnositelja predstavke o postupanju povodom predstavke.

(3) Ako podnositelj predstavke ponovno podnese predstavku koja u odnosu na prethodno podnesenu ne sadrži nove činjenice, okolnosti ili dokaze, smatra se da je po predstavci postupljeno.

2
Komentiraj

Očevidnik inspekcijskih nadzora

0
Komentiraj

Članak 34.

(1) O obavljenim inspekcijskim nadzorima i poduzetim mjerama upravni inspektor vodi očevidnik u elektroničkom obliku.

(2) Čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije pravilnikom propisuje sadržaj, oblik, način vođenja te objavu podataka iz elektroničkog očevidnika iz stavka 1. ovoga članka.

0
Komentiraj

Prekid postupanja

0
Komentiraj

Članak 35.

Upravni inspektor prekinut će postupanje u odnosu na akt koji je predmet nadzora do donošenja odluke nadležnog tijela po pravnim lijekovima ili do okončanja sudskog postupka, ako posebnim zakonom nije drukčije propisano.

0
Komentiraj

Inicijativa za postupanje drugih tijela

0
Komentiraj

Članak 36.

Ako upravni inspektor ocijeni postojanje osnovane sumnje u počinjenje kaznenog djela ili počinjenje prekršaja, dužan je bez odgode obavijestiti nadležno državno odvjetništvo, odnosno podnijeti optužni prijedlog radi pokretanja prekršajnog postupka.

 

0
Komentiraj

VI. PREKRŠAJNE ODREDBE

0
Komentiraj

Članak 37.

 

Novčanom kaznom za prekršaj u iznosu od 5.000,00 do 10.000,00 kuna kaznit će se čelnik nadziranog tijela ako:

1. upravnom inspektoru onemogući nesmetano obavljanje nadzora, odnosno ako u određenom roku ne dostavi tražene podatke ili dostavi nepotpune, odnosno netočne podatke (članak 16. stavak 1.i 2.)

2. u roku određenom zapisnikom ne izvrši mjeru naredbe ili zabrane (članak 30. stavak 2.)

3. u roku utvrđenom u zapisniku ne dostavi izvješće o postupanju ili razlozima ne postupanja sukladno prijedlogu upravnog inspektora (članak 30. stavak 3.).

 

1
Komentiraj

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

0
Komentiraj

Članak 38.

Postupci inspekcijskog nadzora i postupanja po predstavkama, započeti prije stupanja na snagu ovoga Zakona, dovršit će se po odredbama Zakona o upravnoj inspekciji („Narodne novine“, broj 63/08).

0
Komentiraj

Članak 39.

Upravni inspektori zatečeni na poslovima upravne inspekcije na dan stupanja na snagu ovoga Zakona, nastavljaju raditi na svojim dotadašnjim radnim mjestima te zadržavaju prava iz službe do donošenja rješenja o rasporedu na radna mjesta u skladu s odredbama ovoga Zakona.

0
Komentiraj

Članak 40.

(1) Vlada Republike Hrvatske će u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona uskladiti Uredbu o unutarnjem ustrojstvu ureda državne uprave u županijama („Narodne novine“, broj 40/12 i 51/12 i 90/13) i Uredbu o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva uprave („Narodne novine“, broj 20/17) s odredbama ovoga Zakona.

(2) Čelnici tijela državne uprave iz stavka 1. ovoga članka dužni su uskladiti pravilnike o unutarnjem redu prema odredbama ovoga Zakona u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu uredbi iz stavka 1. ovoga članka.

(3) Čelnici tijela državne uprave iz stavka 1. ovoga članka donijet će rješenja o rasporedu državnih službenika za obavljanje poslova upravnog inspektora u roku od 30 dana od stupanja na snagu pravilnika iz stavka 2. ovoga članka.

0
Komentiraj

Članak 41.

(1) Pravilnike iz članka 13. stavka 3. i članka 34. stavka 2. ovoga Zakona čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za poslove upravne inspekcije donijet će u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.

(2) Do stupanja na snagu Pravilnika iz članka 13. stavka 3. ovoga Zakona ostaje na snazi Pravilnik o službenoj iskaznici upravnog inspektora („Narodne novine“, broj 30/13).

0
Komentiraj

Članak 42.

(1) Do početka rada upravne inspekcije ureda, poslove upravne inspekcije iz članka 3. stavka 2. ovoga Zakona, obavljat će državna upravna inspekcija.

(2) Započete postupke inspekcijskog nadzora, do početka rada upravne inspekcije ureda, dovršit će državna upravna inspekcija.

(3) Godišnji plan rada upravne inspekcije ureda za 2018. godinu donijet će predstojnik ureda u roku od 30 dana od dana početka rada upravne inspekcije ureda.

0
Komentiraj

Članak 43.

Stupanjem na snagu ovoga Zakona prestaje važiti Zakon o upravnoj inspekciji („Narodne novine“, broj 63/08).

0
Komentiraj

Članak 44.

Ovaj Zakon stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Narodnim novinama“.

0
Komentiraj

Komentari

Odustani
qwe rtz
Odustani
Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor
Copyright © 2023 Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.