Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj: 120/16) te članka 2. i članka 5. stavka 1. Uredbe o Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj: 43/2012 i 121/12), ovlaštena za obavljanje poslova ravnatelja Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske, donosi
NAPUTAK O NAČINU PROVEDBE POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE
OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovaj Naputak o načinu provedbe postupaka jednostavne nabave (dalje u tekstu: Naputak) uređuje postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna (dalje u tekstu: jednostavna nabava) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave, a sve u svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava.
U provedbi postupaka jednostavne nabave obvezno se (osim Naputka) primjenjuju i drugi važeći zakonski i podzakonski akti, ovisno o pojedinom predmetu nabave.
Članak 2.
Prilikom provođenja postupaka iz ovoga Naputka, sve ustrojstvene jedinice Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (dalje u tekstu: UZOP) kao i svi proračunski korisnici za koje UZOP obavlja poslove nabave (dalje u tekstu: korisnici), dužni su u odnosu na sve gospodarske subjekte poštovati načelo slobode kretanja robe, načelo slobode poslovnog nastana i načelo slobode pružanja usluga te načela koja iz toga proizlaze, kao što su načelo tržišnog natjecanja, načelo jednakog tretmana, načelo zabrane diskriminacije, načelo uzajamnog priznavanja, načelo razmjernosti i načelo transparentnosti.
Članak 3.
O sukobu interesa na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
POKRETANJE POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE
Članak 4.
Postupci jednostavne nabave moraju biti usklađeni s Planom nabave.
Postupke jednostavne nabave robe i usluga procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna, odnosno nabave radova manje od 500.000,00 kuna provodi Služba za nabavu UZOP-a.
Ustrojstvena jedinica UZOP-a, odnosno korisnik, dužan je pravovremeno dostaviti Službi za nabavu zahtjev za nabavu roba, usluga ili radova kako bi Služba za nabavu bila u mogućnosti na vrijeme nabaviti zatraženo.
Postupak jednostavne nabave započinje zaprimanjem uredno ispunjenog Zahtjeva za jednostavnu nabavu od ustrojstvene jedinice UZOP-a ili korisnika.
Uredno ispunjen Zahtjev za jednostavnu nabavu, Služba za nabavu UZOP-a prosljeđuje Službi za proračun UZOP-a koja je dužna očitovati se jesu li osigurana sredstva za nabavu u proračunu UZOP-a ili korisnika, na za to predviđenim pozicijama.
RAZINE JEDNOSTAVNE NABAVE
Članak 5.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti do 50.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti do 100.000,00 kuna.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti od 50.000,00 kuna do 100.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 250.000,00 kuna.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 250.000,00 kuna do 500.000,00 kuna.
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 50.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 100.000,00 KUNA
Članak 6.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 50.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti do 100.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatražene ponude od najmanje 1 (jednog) gospodarskog subjekta.
Ponuda se može tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 50.000,00 KUNA DO 100.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 100.000,00 KUNA DO 250.000,00 KUNA
Članak 7.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti od 50.000,00 kuna do 100.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 250.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatraženih ponuda od najmanje 2 (dva) gospodarska subjekta.
Ponude se mogu tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
1. kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih zakona i drugih propisa,
2. kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, usluga vještaka,
3. kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina,
4. u slučaju provedbe nabave koja zahtjeva žurnost,
5. izuzeća sukladno Zakonu o javnoj nabavi,
6. u ostalim slučajevima po Odluci UZOP-a/korisnika uz obrazloženje.
Pismeni poziv za dostavu ponuda (ukoliko se isti upućuje) dostavlja se na način koji omogućava dokazivanje da je isti dostavljen gospodarskom subjektu (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda elektroničkom poštom i sl.).
Pismeni poziv na dostavu ponuda može se, osim slanja na adrese odgovarajućeg broja gospodarskih subjekata (ukoliko se isti upućuje), objaviti na internetskim stranicama UZOP-a odnosno korisnika.
Članak 8.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 2 (dva) dana od dana upućivanja/objavljivanja pismenog poziva (ukoliko je isti upućen/objavljen).
U slučaju žurnosti, rok naveden u ovom članku može se skratiti.
Ponude se dostavljaju neposrednom dostavom, poštom u zatvorenoj omotnici, telefaksom ili elektroničkom poštom.
Ponude dostavljene na temelju Poziva objavljenog na internetskim stranicama uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru (ukoliko je poziv upućen/objavljen).
Za postupak odabira ponude dovoljna je 1 (jedna) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima i zahtjevima.
Otvaranje ponuda nije javno.
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 100.000,00 KUNA DO 200.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 250.000,00 KUNA DO 500.000,00 KUNA
Članak 9.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 250.000,00 kuna do 500.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatraženih ponuda od najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta ili objavom poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama UZOP-a odnosno korisnika.
Ponude se mogu tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
1. kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih zakona i drugih propisa,
2. kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, usluga vještaka,
3. kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina,
4. u slučaju provedbe nabave koja zahtjeva žurnost,
5. izuzeća sukladno Zakonu o javnoj nabavi,
6. u ostalim slučajevima po Odluci UZOP-a/korisnika uz obrazloženje.
Pismeni poziv za dostavu ponuda (ukoliko se isti upućuje) dostavlja se na način koji omogućava dokazivanje da je isti dostavljen gospodarskom subjektu (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda elektroničkom poštom i sl.).
Članak 10.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 2 (dva) dana od dana upućivanja/ objavljivanja poziva (ukoliko je isti upućen/objavljen).
U slučaju iznimne žurnosti, rok naveden u ovom članku može se skratiti.
Ponude se dostavljaju neposrednom dostavom, poštom u zatvorenoj omotnici, telefaksom, ili elektroničkom poštom.
Ponude dostavljene na temelju poziva objavljenog na internetskim stranicama uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.
Za postupak odabira ponude dovoljna je 1 (jedna) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima i zahtjevima.
Otvaranje ponuda nije javno.
SADRŽAJ NARUDŽBENICE/UGOVORA O NABAVI
Članak 11.
Narudžbenica/ugovor o nabavi obvezno sadrži podatke o:
1.naručitelju (korisniku)
2.gospodarskom subjektu
3.datumu izdavanja
4.rednom broju
5.vrsti roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz specifikaciju jedinica mjere, količina, jediničnih cijena te ukupnih cijena,
6.mjestu isporuke.
Ukoliko je troškovnik ili ponuda dobavljača sastavni dio narudžbenice, nije potrebno navoditi
količinu i vrstu robe, ali je obvezno troškovnik ili ponudu priložiti uz narudžbenicu.
Narudžbenicu svojim potpisom odobrava odgovorna osoba UZOP-a.
Narudžbenica se izdaje temeljem uredno ispunjenog Zahtjeva (uz koji može biti priložena prethodno pribavljena ponuda za izvođenje radova, isporuku robe ili pružanje usluga).
Ukoliko se izrađuje ugovor o nabavi, isti svojim potpisom ovjerava odgovorna osoba UZOP-a odnosno korisnika.
SADRŽAJ PISMENOG POZIVA NA DOSTAVU PONUDA
Članak 12.
Pismeni poziv za dostavu ponuda sadržava:
1. naziv javnog naručitelja,
2. uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti, ako se traži,
3. rok za dostavu ponude (datum i vrijeme), ako se traži,
4. adresu na koju se ponuda dostavlja (ako se ponuda dostavlja poštom),
5. adresu elektroničke pošte na koju se dostavlja ponuda,
6. kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte,
7. ostale potrebne podatke.
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Članak 13.
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, a relativni ponder cijene je 100%.
Naručitelj može odrediti relativni ponder koji će se dodijeliti nekom drugom kriteriju koji je odabran u svrhu određivanja ekonomski najpovoljnije ponude, ovisno o specifičnosti predmeta nabave i potrebama.
UVJETI SPOSOBNOSTI I JAMSTVA
Članak 14.
U pozivu za dostavu ponuda mogu se odrediti osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti ponuditelja, uvjeti pravne, poslovne i financijske sposobnosti, te tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja.
Članak 15.
U pozivu za dostavu ponuda mogu se od gospodarskih subjekata tražiti sljedeće vrste jamstava:
1. jamstvo za ozbiljnost ponude
2. jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
3. jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
4. jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti.
Traženi uvjeti vezani za jamstva ne smiju biti u suprotnosti sa odredbama Zakona o javnoj nabavi.
ŽURNA NABAVA
Članak 16.
U slučaju više sile, događaja izvan kontrole i neovisne od volje UZOP-a ili korisnika, a koji se nisu mogli predvidjeti ili izbjeći, jednostavna nabava bez obzira na procijenjenu vrijednost nabave provodi se izdavanjem narudžbenice temeljem zatražene ponude od najmanje 1 (jednog) gospodarskog subjekta.
.
ŽALBA
Članak 17.
Na postupak provedbe jednostavne nabave žalba nije dopuštena.
ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 18.
Postupci jednostavne nabave pokrenuti do stupanja na snagu ovoga Naputka dovršit će se prema odredbama Naputka kojim se regulira bagatelna nabava, a koji je bio na snazi u vrijeme započinjanja postupka nabave.
Članak 19.
Danom stupanja na snagu ovog Naputka prestaje važiti Naputak o načinu provedbe postupaka bagatelne nabave, KLASA: 330-01/14-04/02, URBROJ: 50403-06-14-01 od 24. veljače 2014. godine.
Članak 20.
Ovaj Naputak stupa na snagu danom donošenja.
Sukladno odredbi članka 15. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi, ovaj Naputak će se objaviti na internetskim stranicama UZOP-a.
REPUBLIKA HRVATSKA
Ured za opće poslove Hrvatskoga
sabora i Vlade Republike Hrvatske
Zagreb, Opatička 8
Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj: 120/16) te članka 2. i članka 5. stavka 1. Uredbe o Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj: 43/2012 i 121/12), ovlaštena za obavljanje poslova ravnatelja Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske, donosi
NAPUTAK O NAČINU PROVEDBE POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
OPĆE ODREDBE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 1.
Ovaj Naputak o načinu provedbe postupaka jednostavne nabave (dalje u tekstu: Naputak) uređuje postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna i radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna (dalje u tekstu: jednostavna nabava) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave, a sve u svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava.
U provedbi postupaka jednostavne nabave obvezno se (osim Naputka) primjenjuju i drugi važeći zakonski i podzakonski akti, ovisno o pojedinom predmetu nabave.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 2.
Prilikom provođenja postupaka iz ovoga Naputka, sve ustrojstvene jedinice Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (dalje u tekstu: UZOP) kao i svi proračunski korisnici za koje UZOP obavlja poslove nabave (dalje u tekstu: korisnici), dužni su u odnosu na sve gospodarske subjekte poštovati načelo slobode kretanja robe, načelo slobode poslovnog nastana i načelo slobode pružanja usluga te načela koja iz toga proizlaze, kao što su načelo tržišnog natjecanja, načelo jednakog tretmana, načelo zabrane diskriminacije, načelo uzajamnog priznavanja, načelo razmjernosti i načelo transparentnosti.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 3.
O sukobu interesa na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
POKRETANJE POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 4.
Postupci jednostavne nabave moraju biti usklađeni s Planom nabave.
Postupke jednostavne nabave robe i usluga procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna, odnosno nabave radova manje od 500.000,00 kuna provodi Služba za nabavu UZOP-a.
Ustrojstvena jedinica UZOP-a, odnosno korisnik, dužan je pravovremeno dostaviti Službi za nabavu zahtjev za nabavu roba, usluga ili radova kako bi Služba za nabavu bila u mogućnosti na vrijeme nabaviti zatraženo.
Postupak jednostavne nabave započinje zaprimanjem uredno ispunjenog Zahtjeva za jednostavnu nabavu od ustrojstvene jedinice UZOP-a ili korisnika.
Uredno ispunjen Zahtjev za jednostavnu nabavu, Služba za nabavu UZOP-a prosljeđuje Službi za proračun UZOP-a koja je dužna očitovati se jesu li osigurana sredstva za nabavu u proračunu UZOP-a ili korisnika, na za to predviđenim pozicijama.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
RAZINE JEDNOSTAVNE NABAVE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 5.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti do 50.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti do 100.000,00 kuna.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti od 50.000,00 kuna do 100.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 250.000,00 kuna.
Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 250.000,00 kuna do 500.000,00 kuna.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 50.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI DO 100.000,00 KUNA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 6.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 50.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti do 100.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatražene ponude od najmanje 1 (jednog) gospodarskog subjekta.
Ponuda se može tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 50.000,00 KUNA DO 100.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 100.000,00 KUNA DO 250.000,00 KUNA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 7.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti od 50.000,00 kuna do 100.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 250.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatraženih ponuda od najmanje 2 (dva) gospodarska subjekta.
Ponude se mogu tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
1. kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih zakona i drugih propisa,
2. kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, usluga vještaka,
3. kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina,
4. u slučaju provedbe nabave koja zahtjeva žurnost,
5. izuzeća sukladno Zakonu o javnoj nabavi,
6. u ostalim slučajevima po Odluci UZOP-a/korisnika uz obrazloženje.
Pismeni poziv za dostavu ponuda (ukoliko se isti upućuje) dostavlja se na način koji omogućava dokazivanje da je isti dostavljen gospodarskom subjektu (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda elektroničkom poštom i sl.).
Pismeni poziv na dostavu ponuda može se, osim slanja na adrese odgovarajućeg broja gospodarskih subjekata (ukoliko se isti upućuje), objaviti na internetskim stranicama UZOP-a odnosno korisnika.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 8.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 2 (dva) dana od dana upućivanja/objavljivanja pismenog poziva (ukoliko je isti upućen/objavljen).
U slučaju žurnosti, rok naveden u ovom članku može se skratiti.
Ponude se dostavljaju neposrednom dostavom, poštom u zatvorenoj omotnici, telefaksom ili elektroničkom poštom.
Ponude dostavljene na temelju Poziva objavljenog na internetskim stranicama uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru (ukoliko je poziv upućen/objavljen).
Za postupak odabira ponude dovoljna je 1 (jedna) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima i zahtjevima.
Otvaranje ponuda nije javno.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
PROVEDBA POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE ROBA I USLUGA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 100.000,00 KUNA DO 200.000,00 KUNA TE RADOVA PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI OD 250.000,00 KUNA DO 500.000,00 KUNA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 9.
Nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 200.000,00 kuna te radova procijenjene vrijednosti od 250.000,00 kuna do 500.000,00 kuna, Služba za nabavu UZOP-a provodi temeljem zatraženih ponuda od najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta ili objavom poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama UZOP-a odnosno korisnika.
Ponude se mogu tražiti:
1. elektroničkim putem,
2. putem telefaksa,
3. redovne pošte te
4. telefonski.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
1. kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih zakona i drugih propisa,
2. kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, usluga vještaka,
3. kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina,
4. u slučaju provedbe nabave koja zahtjeva žurnost,
5. izuzeća sukladno Zakonu o javnoj nabavi,
6. u ostalim slučajevima po Odluci UZOP-a/korisnika uz obrazloženje.
Pismeni poziv za dostavu ponuda (ukoliko se isti upućuje) dostavlja se na način koji omogućava dokazivanje da je isti dostavljen gospodarskom subjektu (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda elektroničkom poštom i sl.).
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 10.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 2 (dva) dana od dana upućivanja/ objavljivanja poziva (ukoliko je isti upućen/objavljen).
U slučaju iznimne žurnosti, rok naveden u ovom članku može se skratiti.
Ponude se dostavljaju neposrednom dostavom, poštom u zatvorenoj omotnici, telefaksom, ili elektroničkom poštom.
Ponude dostavljene na temelju poziva objavljenog na internetskim stranicama uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru.
Za postupak odabira ponude dovoljna je 1 (jedna) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima i zahtjevima.
Otvaranje ponuda nije javno.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
SADRŽAJ NARUDŽBENICE/UGOVORA O NABAVI
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 11.
Narudžbenica/ugovor o nabavi obvezno sadrži podatke o:
1. naručitelju (korisniku)
2. gospodarskom subjektu
3. datumu izdavanja
4. rednom broju
5. vrsti roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz specifikaciju jedinica mjere, količina, jediničnih cijena te ukupnih cijena,
6. mjestu isporuke.
Ukoliko je troškovnik ili ponuda dobavljača sastavni dio narudžbenice, nije potrebno navoditi
količinu i vrstu robe, ali je obvezno troškovnik ili ponudu priložiti uz narudžbenicu.
Narudžbenicu svojim potpisom odobrava odgovorna osoba UZOP-a.
Narudžbenica se izdaje temeljem uredno ispunjenog Zahtjeva (uz koji može biti priložena prethodno pribavljena ponuda za izvođenje radova, isporuku robe ili pružanje usluga).
Ukoliko se izrađuje ugovor o nabavi, isti svojim potpisom ovjerava odgovorna osoba UZOP-a odnosno korisnika.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
SADRŽAJ PISMENOG POZIVA NA DOSTAVU PONUDA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 12.
Pismeni poziv za dostavu ponuda sadržava:
1. naziv javnog naručitelja,
2. uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti, ako se traži,
3. rok za dostavu ponude (datum i vrijeme), ako se traži,
4. adresu na koju se ponuda dostavlja (ako se ponuda dostavlja poštom),
5. adresu elektroničke pošte na koju se dostavlja ponuda,
6. kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte,
7. ostale potrebne podatke.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 13.
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, a relativni ponder cijene je 100%.
Naručitelj može odrediti relativni ponder koji će se dodijeliti nekom drugom kriteriju koji je odabran u svrhu određivanja ekonomski najpovoljnije ponude, ovisno o specifičnosti predmeta nabave i potrebama.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
UVJETI SPOSOBNOSTI I JAMSTVA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 14.
U pozivu za dostavu ponuda mogu se odrediti osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti ponuditelja, uvjeti pravne, poslovne i financijske sposobnosti, te tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 15.
U pozivu za dostavu ponuda mogu se od gospodarskih subjekata tražiti sljedeće vrste jamstava:
1. jamstvo za ozbiljnost ponude
2. jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
3. jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
4. jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti.
Traženi uvjeti vezani za jamstva ne smiju biti u suprotnosti sa odredbama Zakona o javnoj nabavi.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
ŽURNA NABAVA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 16.
U slučaju više sile, događaja izvan kontrole i neovisne od volje UZOP-a ili korisnika, a koji se nisu mogli predvidjeti ili izbjeći, jednostavna nabava bez obzira na procijenjenu vrijednost nabave provodi se izdavanjem narudžbenice temeljem zatražene ponude od najmanje 1 (jednog) gospodarskog subjekta.
.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
ŽALBA
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 17.
Na postupak provedbe jednostavne nabave žalba nije dopuštena.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
ZAVRŠNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 18.
Postupci jednostavne nabave pokrenuti do stupanja na snagu ovoga Naputka dovršit će se prema odredbama Naputka kojim se regulira bagatelna nabava, a koji je bio na snazi u vrijeme započinjanja postupka nabave.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 19.
Danom stupanja na snagu ovog Naputka prestaje važiti Naputak o načinu provedbe postupaka bagatelne nabave, KLASA: 330-01/14-04/02, URBROJ: 50403-06-14-01 od 24. veljače 2014. godine.
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Članak 20.
Ovaj Naputak stupa na snagu danom donošenja.
Sukladno odredbi članka 15. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi, ovaj Naputak će se objaviti na internetskim stranicama UZOP-a.
KLASA:
URBROJ:
Zagreb, _____________
OVLAŠTENA ZA OBAVLJANJE
POSLOVA RAVNATELJA
Terezija Gras
Komentirate u ime: Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske