Ovim Pravilnikom propisuju se program izobrazbe, planiranje, način provedbe izobrazbe, način izdavanja i obnavljanja certifikata te druga bitna pitanja u vezi s izobrazbom u području javne nabave.
Temeljni pojmovi
Članak 2.
(1) Pojmovi u smislu ovoga Pravilnika imaju sljedeća značenja:
1. Certifikat je potvrda koja se izdaje temeljem uspješno položenog ispita, a kojim se potvrđuje posjedovanje znanja i vještina u području javne nabave. Certifikat se izdaje i obnavlja temeljem stjecanja i dopunjavanja znanja, vještina i sposobnosti kroz programe izobrazbe i redovito usavršavanje propisano ovim Pravilnikom.
2. Izobrazba je stjecanje znanja i vještina te sposobnosti u području javne nabave, radi učinkovite provedbe postupaka javne nabave na svim razinama, a sastoji se od Specijalističkog programa izobrazbe i Programa usavršavanja.
3. Nositelj certifikata je fizička osoba koja posjeduje važeći certifikat.
4. Ovlaštenik izobrazbe je pravna ili fizička osoba koja posjeduje važeće ovlaštenje za provođenje Izobrazbe.
5. Plan predavanja je definirani broj nastavnih jedinica, sati predavanja i vježbi u okviru Izobrazbe.
6. Polaznik izobrazbe je fizička osoba koja pohađa Izobrazbu.
7. Potvrda o pohađanju izobrazbe je potvrda koja se izdaje polazniku nakon uspješno završene Izobrazbe;
8. Registar certifikata je popis nositelja certifikata.
9. Registar nositelja programa je popis tijela i ovlaštenika za provođenje Programa izobrazbe u području javne nabave.
Tijelo nadležno za izobrazbu
Članak 3.
(1) Za pripremu i provedbu izobrazbe u području javne nabave kroz programe izobrazbe propisane ovim Pravilnikom nadležno je središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave (dalje u tekstu: središnje tijelo za javnu nabavu).
(2) Središnje tijelo za javnu nabavu može za pripremu i provedbu određenih programa izobrazbe u području javne nabave ili dijelova tih programa ovlastiti i druge pravne ili fizičke osobe sukladno odredbama ovoga Pravilnika.
DIO DRUGI
CERTIFIKATI
Izdavanje certifikata
Članak 4.
(1) Certifikat se izdaje temeljem završenog Specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave.
(2) Certifikat se izdaje na rok od tri godine, pri čemu se kao datum početka važenja certifikata određuje datum uspješnog polaganja pisanog ispita u sklopu Specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave.
Obnavljanje certifikata
Članak 5.
(1) Certifikati se obnavljaju temeljem redovitog usavršavanja.
(2) Certifikat mogu obnoviti oni nositelji certifikata koji su tijekom važenja certifikata ostvarili 32 sata redovitog usavršavanja.
(3) Ako nositelj certifikata iz razloga dugotrajnog bolovanja, rodiljnog ili roditeljskog dopusta ili prekida radnog odnosa nije mogao ostvariti uvjete iz stavka 2. ovoga članka, razdoblje za redovito usavršavanja može mu se produljiti za period trajanja dugotrajnog bolovanja, rodiljnog ili roditeljskog dopusta ili prekida radnog odnosa, a najdulje za godinu dana od dana isteka važenja certifikata.
Zahtjev za obnavljanje certifikata
Članak 6.
(1) Certifikat se obnavlja temeljem zahtjeva.
(2) Zahtjev za obnavljanje certifikata dostavlja se središnjem tijelu za javnu nabavu elektroničkim sredstvima komunikacije.
(3) Pravodobno zaprimljenim zahtjevima smatraju se zahtjevi zaprimljeni najranije šest mjeseci prije isteka važenja certifikata, a najkasnije do roka isteka važećeg certifikata.
(4) Zahtjev za obnavljanje certifikata sadrži slijedeće:
1. ime i prezime, OIB i datum rođenja nositelja certifikata
2. mjesto zaposlenja nositelja certifikata, ako je primjenjivo
3. klasu i urudžbeni broj važećeg certifikata
5. datum isteka valjanosti certifikata
4. podatke o pohađanju programa usavršavanja
5. ukupan broj nastavnih sati ostvarenih kroz programe usavršavanja
6. podatke o izvođenju nastave, ako je primjenjivo
7. adresu za dostavu certifikata, kontakt broj i adresu elektroničke pošte nositelja certifikata.
(3) Uz zahtjev za obnavljanje certifikata obvezno se prilažu i preslike potvrda o pohađanju programa usavršavanja pohađanih za vrijeme trajanja važećeg certifikata i dokaze o postojanju razloga iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika, ako je primjenjivo.
(4) Certifikat se neće obnoviti ako osoba ne ispuni uvjete iz članka 5. stavka 2. ovoga Pravilnika ili ne dostavi dokaze o postojanju razloga iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika.
(5) U slučaju zahtjeva s nepotpunim podacima i dokumentima, središnje tijelo za javnu nabavu zatražit će dopunu podataka u roku ne dužem od 5 radnih dana.
Rok na koji se certifikat obnavlja
Članak 7.
(1) Temeljem pravodobno zaprimljenog zahtjeva certifikat se obnavlja na rok od tri godine.
(2) Kao datum početka važenja obnovljenog certifikata određuje se datum isteka valjanosti certifikata koji se obnavlja, osim u slučaju iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika.
(3) U slučaju iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika certifikat se izdaje na rok od tri godine, a kao datum početka važenja obnovljenog certifikata određuje se datum izdavanja obnovljenog certifikata.
(4) U slučaju da zahtjev za obnavljanje certifikata nije zaprimljen pravodobno, a ispunjeni su uvjeti iz članka 5. stavka 2. ovoga Pravilnika, certifikat se izdaje na rok kraći od tri godine.
(5) U slučaju iz stavka 4. ovoga članka kao datum važenja obnovljenog certifikata određuje se datum izdavanja obnovljenog certifikata, dok se kao rok važenja certifikata računaju tri godine od isteka certifikata koji se obnavlja.
Rok za izdavanje i obnavljanje certifikata
Članak 8.
(1) Certifikat izdaje središnje tijelo za javnu nabavu u roku 30 dana od dana položenog pisanog ispita.
(2) Certifikat obnavlja središnje tijelo za javnu nabavu u roku 30 dana od dana zaprimanja potpunog zahtjeva za obnavljanje certifikata.
Sadržaj certifikata i duplikat certifikata
Članak 9.
(1) Certifikat sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. naziv tijela koje izdaje certifikat
2. klasu i urudžbeni broj
3. mjesto i datum izdavanja certifikata
4. ime i prezime nositelja certifikata
5. datum rođenja nositelja certifikat
6. OIB nositelja certifikata
7. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata.
(2) U slučaju gubitka ili oštećenja certifikata, nositelj certifikata može središnjem tijelu za javnu nabavu dostaviti zahtjev za izdavanje duplikata.
(3) Duplikat certifikata sadrži sve podatke iz stavka 1. ovoga članka, a izdaje se u roku iz članka 8. stavka 2. ovoga Pravilnika.
Registar certifikata
Članak 10.
(1) Registar certifikata za svaki izdani i obnovljeni certifikat sadrži najmanje sljedeće:
1. ime i prezime, OIB, datum rođenja nositelja certifikat
2. klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj i datum izdavanja ili obnavljanja certifikata
3. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata
4. mjesto zaposlenja nositelja certifikata u trenutku njegova izdavanja ili obnavljanja, ako je poznato
5. podatke o završenom Programu izobrazbe u području javne nabave (nositelj, mjesto i vrijeme održavanja), ako je primjenjivo
6. podatke o pisanom ispitu (mjesto i vrijeme održavanja, broj mogućih i ostvarenih bodova), ako je primjenjivo
7. podatke o završenim programima usavršavanja (nositelj, mjesto i datum održavanja, trajanje u nastavnim satima), ako je primjenjivo
(2) Središnje tijelo za javnu nabavu na Portalu javne nabave objavljuje i mjesečno ažurira javni izvadak iz Registra certifikata koji sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. ime i prezime te OIB nositelja certifikata
2. klasifikacijsku oznaku i urudžbeni broj važećeg certifikata
3. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata
4. mjesto zaposlenja nositelja certifikata u trenutku njegova izdavanja ili obnavljanja, ako je poznato.
Izdavanje i obnavljanje certifikata osobama zaposlenima u institucijama sustava javne nabave
Članak 11.
(1) Iznimno od članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika, certifikat se može izdati i osobama koje imaju minimalno dvije godine radnog staža na stručnim poslovima u sustavu javne nabave: u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(2) Osobama iz stavka 1. ovoga članka certifikat se izdaje na zahtjev ako je on središnjem tijelu za javnu nabavu dostavljen najkasnije u roku godine dana nakon prestanka njihova zaposlenja u tijelima iz stavka 1. ovoga članka, pod uvjetom da ne posjeduju važeći certifikat.
(3) Iznimno od članka 5. ovoga Pravilnika, certifikat se može obnoviti i osobama koje imaju minimalno dvije godine radnog staža na stručnim poslovima u sustavu javne nabave u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(4) Osobama iz stavka 3. ovoga članka certifikat se obnavlja na zahtjev ako je on središnjem tijelu za javnu nabavu dostavljen u roku propisanom u članku 6. stavku 3. ovoga Pravilnika, a najkasnije u roku godine dana nakon prestanka njihova zaposlenja u tijelima iz stavka 3. ovoga članka.
(5) Zahtjev za izdavanje i obnavljanje certifikata temeljem ovoga članka sadrži sljedeće:
1. ime i prezime, OIB i datum rođenja
2. navod radi li se o izdavanju ili obnavljanju certifikata
3. klasu i urudžbeni broj važećeg certifikata, ako je primjenjivo
4. naziv institucije u kojoj su ostvareni uvjeti za izdavanje ili obnavljanje certifikata
5. trenutno mjesto zaposlenja, ako je primjenjivo
6. radni staž na stručnim poslovima u sustavu javne nabave
7. adresa za dostavu certifikata, broj telefona za kontakt i adresa elektroničke pošte.
DIO TREĆI
SPECIJALISTIČKI PROGRAM IZOBRAZBE U PODRUČJU JAVNE NABAVE
Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave
Članak 12.
Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave (dalje u tekstu: Specijalistički program) propisani je program koji se sastoji od dva dijela:
1. Programa izobrazbe u području javne nabave (dalje u tekstu: Program izobrazbe);
2. pisanog ispita.
POGLAVLJE 1.
Program izobrazbe u području javne nabave
Članak 13.
(1) Program izobrazbe provodi se prema nastavnom programu propisanom u Prilogu 1. ovoga Pravilnika.
(2) Program izobrazbe provodi se u trajanju od 50 nastavnih sati.
(3) Program izobrazbe mogu provoditi sljedeći nositelji programa (dalje u tekstu: nositelji programa):
1. središnje tijelo za javnu nabavu
2. Državna škola za javnu upravu
3. ovlaštenik izobrazbe.
Provedba programa Programa izobrazbe
Članak 14.
(1) Program izobrazbe mogu izvoditi stručne osobe iz članka 16. ovoga Pravilnika.
(2) Maksimalan broj polaznika pojedinačnog Programa izobrazbe je 50.
(3) Nositelji programa vode evidenciju prisutnosti polaznika Programa izobrazbe.
(4) Nositelji programa izdaju potvrdu o pohađanju izobrazbe polazniku izobrazbe koji je bio prisutan na najmanje 75% njegova propisanog trajanja.
(5) Potvrda o pohađanju izobrazbe važeća je tri godine u kojem roku polaznik mora pristupiti pisanom ispitu.
(4) Potvrda o pohađanju izobrazbe sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. naziv nositelja programa, OIB, i njegov evidencijski broj iz Registra nositelja programa
2. ime i prezime, OIB, datum rođenja osobe koja je pohađala Program izobrazbe
3. datum početka i završetka Programa izobrazbe
4. datum izdavanja potvrde
5. datum važenja potvrde
6. ime, prezime i potpis odgovorne osobe nositelja programa.
Uvjeti za provođenje Programa izobrazbe
Članak 15.
Središnje tijelo za javnu nabavu daje ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe podnositelju zahtjeva koji:
1.zapošljava ili na drugi način angažira stručne osobe koje će izvoditi Program izobrazbe
2.raspolaže ili ima mogućnost raspolaganja odgovarajućim prostorom za izvođenje Programa izobrazbe
3.raspolaže potrebnim nastavnim pomagalima za izvođenje Programa izobrazbe.
Stručne osobe
Članak 16.
(1) Stručne osobe su:
1. treneri u području javne nabave
2. osobe koje posjeduju važeći certifikat iz područja javne nabave i najmanje tri godine iskustva u pripremi i provedbi postupaka javne nabave
3. osobe zaposlene na stručnim poslovima u sustavu javne nabave: u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(2) Stručne osobe mogu biti i stručnjaci iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom sa završenim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijem ili integriranim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijem ili specijalističkim diplomskim stručnim studijem, te:
1. imaju objavljena najmanje dva članka iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom, ili
2. su kao predavači sudjelovali na najmanje dva stručna savjetovanja, konferencije, seminara, radionica i sl. iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom.
(3) Stručne osobe iz stavka 2. ovoga članka mogu biti angažirane za predavanja iz područja obuhvaćenog nastavnim programom za koji su dokazali svoju stručnost.
Zahtjev za izdavanje ovlaštenja za provedbu Programa izobrazbe
Članak 17.
(1) Zainteresirana pravna ili fizička osoba podnosi zahtjev za izdavanje ovlaštenja za provedbu Programa izobrazbe središnjem tijelu za javnu nabavu.
(2) Zahtjev za izdavanje ovlaštenja sadrži:
1.podatke o podnositelju zahtjeva – naziv ili ime i prezime, OIB, adresa, telefon, adresa elektroničke pošte, ime i prezime odgovorne osobe, internetska stranica, podaci o osobama za kontakt
2.životopise stručnih osoba koje će izvoditi Program izobrazbe iz kojih mora biti razvidno da ispunjavaju uvjete iz članka 16. ovoga Pravilnika
3.Plan predavanja i njegovu detaljnu razradu sukladno Nastavnom programu iz Priloga 1. ovoga Pravilnika, a koja uključuje satnicu pojedinačnih predavanja te imena i OIB stručnih osoba koje će izvoditi pojedina predavanja
4.izjavu o vlasništvu, planiranom zakupu ili pravu korištenja potrebnog prostora za provođenje Programa izobrazbe.
Ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe
Članak 18.
(1) Ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe izdaje se na tri godine.
(2) Ovlaštenik izobrazbe obvezan je u roku 15 dana središnjem tijelu za javnu nabavu dostaviti sve promjene podataka temeljem kojih mu je izdano ovlaštenje.
(3) U slučaju iz stavka 2. ovoga članka središnje tijelo za javnu nabavu utvrđuje utjecaj promjene podataka na izdano ovlaštenje te po potrebi izdaje novo ovlaštenje.
(4) Ovlaštenik izobrazbe može dostaviti zahtjev za izdavanjem novog ovlaštenja najranije šest mjeseci prije isteka valjanosti važećeg ovlaštenja.
(5) U slučaju iz stavka 4. ovoga članka, kao datum početka valjanosti novog ovlaštenja određuje datum isteka valjanosti važećeg ovlaštenja, pod uvjetom da je zahtjev dostavljen prije isteka važećeg ovlaštenja.
(6) Središnje tijelo za javnu nabavu ukinut će ovlaštenje za provođenje programa izobrazbe ako utvrdi da ovlaštenik izobrazbe više ne ispunjava uvjete na temelju kojih mu je ovlaštenje izdano.
(7) Središnje tijelo za javnu nabavu o ovlaštenju iz stavka 1. i ukidanju ovlaštenja iz stavka 6. ovoga članka donosi rješenje.
(8) Protiv rješenja iz ovoga članka žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor.
Registar nositelja programa
Članak 19.
(1) Središnje tijelo za javnu nabavu vodi Registar nositelja programa koji sadržava podatke o svim nositeljima programa.
(2) Registar nositelja programa sadrži najmanje sljedeće podatke za pojedinačnog nositelja:
1. evidencijski broj nositelja programa
2. klasifikacijsku oznaku i urudžbeni broj ovlaštenja
3. datum izdavanja ovlaštenja i datum isteka valjanosti ovlaštenja
4. naziv nositelja programa
5. OIB nositelja programa
6. adresu, telefon i adresu elektroničke pošte
7. internetsku stranicu nositelja programa
8. ime i prezime i dužnost odgovorne osobe nositelja programa.
(3) Podaci iz stavka 2. točaka 2., 3., 4., 5., 6., 7. i 8. ovoga članka vode se samo za ovlaštenika izobrazbe.
(4) Središnje tijelo za javnu nabavu na Portalu javne nabave objavljuje izvadak iz Registra nositelja programa.
POGLAVLJE 2.
Pisani ispit
Članak 20.
(1) Pisani ispit provodi središnje tijelo za javnu nabavu.
(2) Pisanom ispitu može pristupiti osoba s važećom Potvrdom o pohađanju izobrazbe.
(3) Pisani ispit je besplatan za pristupnike.
(4) Informacije o provedbi ispita (način prijave, obrazac prijave, mjesto i vrijeme održavanja, relevantni propisi i literatura) središnje tijelo za javnu nabavu objavljuje na Portalu javne nabave.
(5) Ako se na zahtjev nositelja programa pisani ispit provodi izvan sjedišta središnjeg tijela za javnu nabavu, troškove organizacije snosi nositelj programa, uključujući i sve troškove za osobe koje provode ispit.
Spis predmeta za pristupnika
Članak 21.
Za svakog pristupnika vodi se spis predmeta koji sadrži:
1. obrazac prijave pristupnika
2. presliku potvrde o pohađanju Programa izobrazbe
3. pisani ispit
4. arhivski primjerak izdanog certifikata
5. ostale dokumente.
Prijava za pristupanje pisanom ispitu
Članak 22.
(1) Termini polaganja pisanog ispita objavljuju se na Portalu javne nabave.
(2) Broj osiguranih mjesta po pojedinom terminu polaganja pisanog ispita je ograničen.
(3) Prijava za pristupanje pisanom ispitu u odabranom terminu podnose se elektroničkim sredstvima komunikacije i sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. ime i prezime, OIB, datum rođenja osobe koja se prijavljuje
2. mjesto zaposlenja osobe koja se prijavljuje, ako je primjenjivo
3. podatke za kontakt (broj telefona, adresa elektroničke pošte)
4. naziv nositelja programa koji je izdao potvrdu o pohađanju Programa izobrazbe
5. adresu za dostavu certifikata.
(4) Ako su u odabranom terminu sva osigurana mjesta za pristupanje ispitu popunjena pristupniku će se ponuditi mjesto u prvom sljedećem slobodnom terminu.
(5) U roku od osam dana od dana njegove prijave pristupnika se obavještava o terminu i mjestu polaganja ispita.
(6) Pristupnik može, prije termina ispita, pisanim putem odjaviti polaganje ispita.
Provedba pisanog ispita
Članak 23.
(1) Pitanja za pisani ispit određuje središnje tijelo za javnu nabavu.
(2) Ispit se sastoji od 50 pitanja.
(3) Ispit traje 135 minuta.
(4) Za vrijeme ispita pristupnik smije kao dopuštena pomagala koristiti važeće propise iz područja javne nabave.
(5) Na ispitu nije dozvoljeno korištenje pomagala, kao što su priručnici, prezentacije, autorski članci, komunikacijski uređaji i slično.
(6) Pristupnicima koji koriste nedopuštena pomagala ili bez dopuštenja napuste prostoriju u kojoj se održava ispit neće se dozvoliti nastavak pisanja ispita.
Ocjenjivanje pisanog ispita
Članak 24.
(1) Uspjeh pristupnika na pisanom ispitu ocjenjuje se ocjenom »položio« ili »nije položio«.
(2) Pristupnik je uspješno položio pisani ispit ako je ostvario najmanje 70% od mogućeg broja bodova.
Zapisnik o provedbi pisanog ispita i objava rezultata
Članak 25.
(1) Središnje tijelo za javnu nabavu vodi zapisnik o provedbi pisanog ispita koji obvezno sadrži:
1. podatke o pristupnicima (ime i prezime, OIB, datum rođenja)
2. datum provođenja ispita
3. mogući broj bodova
4. ostvareni broj bodova svakog pristupnika
5. ime i prezime i potpis službenika središnjeg tijela za javnu nabavu koji su proveli ispit.
(2) Rezultate provedenog pisanog ispita središnje tijelo za javnu nabavu objavljuje na Portalu javne nabave u roku 15 dana od provedbe ispita.
Uvid u ispit
Članak 26.
(1) Pristupniku će se na njegov zahtjev omogućiti uvid u njegov pisani ispit i postignuti broj bodova.
(2) Zahtjev se podnosi središnjem tijelu za javnu nabavu u roku od 15 dana od dana objave rezultata ispita na Portalu javne nabave.
DIO ČETVRTI
REDOVITO USAVRŠAVANJE
Redovito usavršavanje
Članak 27.
(1) Redovito usavršavanje je dopunjavanje i usavršavanje znanja iz područja javne nabave kroz pohađanje programa usavršavanja.
(2) Redovitim usavršavanjem smatra se pohađanje programa usavršavanja u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka važenja certifikata.
(3) Programe usavršavanja pohađaju osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave.
Redovito usavršavanje za osobe koje izvode nastavu
Članak 28.
(1) Iznimno od članka 27. stavka 2. ovoga Pravilnika, redovitim usavršavanjem smatra se i izvođenje nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja.
(2) Stručne osobe mogu temeljem izvođenja nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja ostvariti maksimalno 24 nastavna sata redovitog usavršavanja.
(3) Osobe koje su se redovito usavršavale i sukladno stavku 1. ovoga članka, u zahtjevu iz članka 6. ovoga Pravilnika, moraju navesti i podatke o izvođenju nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja (evidencijski broj programa, naziv i OIB nositelja programa, datum i mjesto održavanja, broj održanih nastavnih sati i tema predavanja/vježbi).
(4) Središnje tijelo za javnu nabavu pri obradi zaprimljenih zahtjeva dostavljene podatke uspoređuje s podacima koje su nositelji programa dostavili u izvješćima sukladno članku 36. stavku 4. ovoga Pravilnika te se u slučaju razlika između tih podataka, kao vjerodostojni uzimaju podaci iz izvješća nositelja programa.
Programi usavršavanja
Članak 29.
(1) Programi usavršavanja provode se u obliku poludnevnih (4 nastavna sata), jednodnevnih (8 nastavnih sati) ili dvodnevnih (16 nastavnih sati) programa u obliku predavanja i/ili radionica.
(2) Programi usavršavanja mogu se organizirati kao programi otvoreni za prijavu zainteresiranim polaznicima ili kao programi za poznatog korisnika (tzv. in-house programi).
(3) Sadržaj programa usavršavanja odnosi se na razne aspekte iz područja javne nabave, ali uz obaveznu poveznicu s nekom od tema navedenih u Programu izobrazbe iz Priloga 1. ovoga Pravilnika.
(4) Nositelji programa iz članka 13. stavka 3. 2. i 3. ovoga Pravilnika moraju za održavanje pojedinačnih programa usavršavanja dobiti odobrenje središnjeg tijela za javnu nabavu.
(5) Središnje tijelo za javnu nabavu programe usavršavanja provodi sukladno potrebama sustava javne nabave samostalno ili u suradnji sa drugim tijelima.
(6) Središnje tijelo za javnu nabavu programe usavršavanja može provoditi u suradnji sa strukovnim udruženjima i drugim pravnim i fizičkim osobama s kojima sklopi sporazum o suradnji, a u skladu s uvjetima utvrđenima sporazumom.
PRAVILNIK O IZOBRAZBI U PODRUČJU JAVNE NABAVE
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
DIO PRVI
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
OPĆE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Predmet Pravilnika
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuju se program izobrazbe, planiranje, način provedbe izobrazbe, način izdavanja i obnavljanja certifikata te druga bitna pitanja u vezi s izobrazbom u području javne nabave.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Temeljni pojmovi
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 2.
(1) Pojmovi u smislu ovoga Pravilnika imaju sljedeća značenja:
1. Certifikat je potvrda koja se izdaje temeljem uspješno položenog ispita, a kojim se potvrđuje posjedovanje znanja i vještina u području javne nabave. Certifikat se izdaje i obnavlja temeljem stjecanja i dopunjavanja znanja, vještina i sposobnosti kroz programe izobrazbe i redovito usavršavanje propisano ovim Pravilnikom.
2. Izobrazba je stjecanje znanja i vještina te sposobnosti u području javne nabave, radi učinkovite provedbe postupaka javne nabave na svim razinama, a sastoji se od Specijalističkog programa izobrazbe i Programa usavršavanja.
3. Nositelj certifikata je fizička osoba koja posjeduje važeći certifikat.
4. Ovlaštenik izobrazbe je pravna ili fizička osoba koja posjeduje važeće ovlaštenje za provođenje Izobrazbe.
5. Plan predavanja je definirani broj nastavnih jedinica, sati predavanja i vježbi u okviru Izobrazbe.
6. Polaznik izobrazbe je fizička osoba koja pohađa Izobrazbu.
7. Potvrda o pohađanju izobrazbe je potvrda koja se izdaje polazniku nakon uspješno završene Izobrazbe;
8. Registar certifikata je popis nositelja certifikata.
9. Registar nositelja programa je popis tijela i ovlaštenika za provođenje Programa izobrazbe u području javne nabave.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Tijelo nadležno za izobrazbu
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 3.
(1) Za pripremu i provedbu izobrazbe u području javne nabave kroz programe izobrazbe propisane ovim Pravilnikom nadležno je središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave (dalje u tekstu: središnje tijelo za javnu nabavu).
(2) Središnje tijelo za javnu nabavu može za pripremu i provedbu određenih programa izobrazbe u području javne nabave ili dijelova tih programa ovlastiti i druge pravne ili fizičke osobe sukladno odredbama ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
DIO DRUGI
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
CERTIFIKATI
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Izdavanje certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 4.
(1) Certifikat se izdaje temeljem završenog Specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave.
(2) Certifikat se izdaje na rok od tri godine, pri čemu se kao datum početka važenja certifikata određuje datum uspješnog polaganja pisanog ispita u sklopu Specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Obnavljanje certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 5.
(1) Certifikati se obnavljaju temeljem redovitog usavršavanja.
(2) Certifikat mogu obnoviti oni nositelji certifikata koji su tijekom važenja certifikata ostvarili 32 sata redovitog usavršavanja.
(3) Ako nositelj certifikata iz razloga dugotrajnog bolovanja, rodiljnog ili roditeljskog dopusta ili prekida radnog odnosa nije mogao ostvariti uvjete iz stavka 2. ovoga članka, razdoblje za redovito usavršavanja može mu se produljiti za period trajanja dugotrajnog bolovanja, rodiljnog ili roditeljskog dopusta ili prekida radnog odnosa, a najdulje za godinu dana od dana isteka važenja certifikata.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Zahtjev za obnavljanje certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 6.
(1) Certifikat se obnavlja temeljem zahtjeva.
(2) Zahtjev za obnavljanje certifikata dostavlja se središnjem tijelu za javnu nabavu elektroničkim sredstvima komunikacije.
(3) Pravodobno zaprimljenim zahtjevima smatraju se zahtjevi zaprimljeni najranije šest mjeseci prije isteka važenja certifikata, a najkasnije do roka isteka važećeg certifikata.
(4) Zahtjev za obnavljanje certifikata sadrži slijedeće:
1. ime i prezime, OIB i datum rođenja nositelja certifikata
2. mjesto zaposlenja nositelja certifikata, ako je primjenjivo
3. klasu i urudžbeni broj važećeg certifikata
5. datum isteka valjanosti certifikata
4. podatke o pohađanju programa usavršavanja
5. ukupan broj nastavnih sati ostvarenih kroz programe usavršavanja
6. podatke o izvođenju nastave, ako je primjenjivo
7. adresu za dostavu certifikata, kontakt broj i adresu elektroničke pošte nositelja certifikata.
(3) Uz zahtjev za obnavljanje certifikata obvezno se prilažu i preslike potvrda o pohađanju programa usavršavanja pohađanih za vrijeme trajanja važećeg certifikata i dokaze o postojanju razloga iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika, ako je primjenjivo.
(4) Certifikat se neće obnoviti ako osoba ne ispuni uvjete iz članka 5. stavka 2. ovoga Pravilnika ili ne dostavi dokaze o postojanju razloga iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika.
(5) U slučaju zahtjeva s nepotpunim podacima i dokumentima, središnje tijelo za javnu nabavu zatražit će dopunu podataka u roku ne dužem od 5 radnih dana.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Rok na koji se certifikat obnavlja
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 7.
(1) Temeljem pravodobno zaprimljenog zahtjeva certifikat se obnavlja na rok od tri godine.
(2) Kao datum početka važenja obnovljenog certifikata određuje se datum isteka valjanosti certifikata koji se obnavlja, osim u slučaju iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika.
(3) U slučaju iz članka 5. stavka 3. ovoga Pravilnika certifikat se izdaje na rok od tri godine, a kao datum početka važenja obnovljenog certifikata određuje se datum izdavanja obnovljenog certifikata.
(4) U slučaju da zahtjev za obnavljanje certifikata nije zaprimljen pravodobno, a ispunjeni su uvjeti iz članka 5. stavka 2. ovoga Pravilnika, certifikat se izdaje na rok kraći od tri godine.
(5) U slučaju iz stavka 4. ovoga članka kao datum važenja obnovljenog certifikata određuje se datum izdavanja obnovljenog certifikata, dok se kao rok važenja certifikata računaju tri godine od isteka certifikata koji se obnavlja.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Rok za izdavanje i obnavljanje certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 8.
(1) Certifikat izdaje središnje tijelo za javnu nabavu u roku 30 dana od dana položenog pisanog ispita.
(2) Certifikat obnavlja središnje tijelo za javnu nabavu u roku 30 dana od dana zaprimanja potpunog zahtjeva za obnavljanje certifikata.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Sadržaj certifikata i duplikat certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 9.
(1) Certifikat sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. naziv tijela koje izdaje certifikat
2. klasu i urudžbeni broj
3. mjesto i datum izdavanja certifikata
4. ime i prezime nositelja certifikata
5. datum rođenja nositelja certifikat
6. OIB nositelja certifikata
7. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata.
(2) U slučaju gubitka ili oštećenja certifikata, nositelj certifikata može središnjem tijelu za javnu nabavu dostaviti zahtjev za izdavanje duplikata.
(3) Duplikat certifikata sadrži sve podatke iz stavka 1. ovoga članka, a izdaje se u roku iz članka 8. stavka 2. ovoga Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Registar certifikata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 10.
(1) Registar certifikata za svaki izdani i obnovljeni certifikat sadrži najmanje sljedeće:
1. ime i prezime, OIB, datum rođenja nositelja certifikat
2. klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj i datum izdavanja ili obnavljanja certifikata
3. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata
4. mjesto zaposlenja nositelja certifikata u trenutku njegova izdavanja ili obnavljanja, ako je poznato
5. podatke o završenom Programu izobrazbe u području javne nabave (nositelj, mjesto i vrijeme održavanja), ako je primjenjivo
6. podatke o pisanom ispitu (mjesto i vrijeme održavanja, broj mogućih i ostvarenih bodova), ako je primjenjivo
7. podatke o završenim programima usavršavanja (nositelj, mjesto i datum održavanja, trajanje u nastavnim satima), ako je primjenjivo
(2) Središnje tijelo za javnu nabavu na Portalu javne nabave objavljuje i mjesečno ažurira javni izvadak iz Registra certifikata koji sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. ime i prezime te OIB nositelja certifikata
2. klasifikacijsku oznaku i urudžbeni broj važećeg certifikata
3. datum početka i datum isteka valjanosti certifikata
4. mjesto zaposlenja nositelja certifikata u trenutku njegova izdavanja ili obnavljanja, ako je poznato.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Izdavanje i obnavljanje certifikata osobama zaposlenima u institucijama sustava javne nabave
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 11.
(1) Iznimno od članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika, certifikat se može izdati i osobama koje imaju minimalno dvije godine radnog staža na stručnim poslovima u sustavu javne nabave: u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(2) Osobama iz stavka 1. ovoga članka certifikat se izdaje na zahtjev ako je on središnjem tijelu za javnu nabavu dostavljen najkasnije u roku godine dana nakon prestanka njihova zaposlenja u tijelima iz stavka 1. ovoga članka, pod uvjetom da ne posjeduju važeći certifikat.
(3) Iznimno od članka 5. ovoga Pravilnika, certifikat se može obnoviti i osobama koje imaju minimalno dvije godine radnog staža na stručnim poslovima u sustavu javne nabave u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(4) Osobama iz stavka 3. ovoga članka certifikat se obnavlja na zahtjev ako je on središnjem tijelu za javnu nabavu dostavljen u roku propisanom u članku 6. stavku 3. ovoga Pravilnika, a najkasnije u roku godine dana nakon prestanka njihova zaposlenja u tijelima iz stavka 3. ovoga članka.
(5) Zahtjev za izdavanje i obnavljanje certifikata temeljem ovoga članka sadrži sljedeće:
1. ime i prezime, OIB i datum rođenja
2. navod radi li se o izdavanju ili obnavljanju certifikata
3. klasu i urudžbeni broj važećeg certifikata, ako je primjenjivo
4. naziv institucije u kojoj su ostvareni uvjeti za izdavanje ili obnavljanje certifikata
5. trenutno mjesto zaposlenja, ako je primjenjivo
6. radni staž na stručnim poslovima u sustavu javne nabave
7. adresa za dostavu certifikata, broj telefona za kontakt i adresa elektroničke pošte.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
DIO TREĆI
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
SPECIJALISTIČKI PROGRAM IZOBRAZBE U PODRUČJU JAVNE NABAVE
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 12.
Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave (dalje u tekstu: Specijalistički program) propisani je program koji se sastoji od dva dijela:
1. Programa izobrazbe u području javne nabave (dalje u tekstu: Program izobrazbe);
2. pisanog ispita.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
POGLAVLJE 1.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Program izobrazbe u području javne nabave
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 13.
(1) Program izobrazbe provodi se prema nastavnom programu propisanom u Prilogu 1. ovoga Pravilnika.
(2) Program izobrazbe provodi se u trajanju od 50 nastavnih sati.
(3) Program izobrazbe mogu provoditi sljedeći nositelji programa (dalje u tekstu: nositelji programa):
1. središnje tijelo za javnu nabavu
2. Državna škola za javnu upravu
3. ovlaštenik izobrazbe.
Provedba programa Programa izobrazbe
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 14.
(1) Program izobrazbe mogu izvoditi stručne osobe iz članka 16. ovoga Pravilnika.
(2) Maksimalan broj polaznika pojedinačnog Programa izobrazbe je 50.
(3) Nositelji programa vode evidenciju prisutnosti polaznika Programa izobrazbe.
(4) Nositelji programa izdaju potvrdu o pohađanju izobrazbe polazniku izobrazbe koji je bio prisutan na najmanje 75% njegova propisanog trajanja.
(5) Potvrda o pohađanju izobrazbe važeća je tri godine u kojem roku polaznik mora pristupiti pisanom ispitu.
(4) Potvrda o pohađanju izobrazbe sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. naziv nositelja programa, OIB, i njegov evidencijski broj iz Registra nositelja programa
2. ime i prezime, OIB, datum rođenja osobe koja je pohađala Program izobrazbe
3. datum početka i završetka Programa izobrazbe
4. datum izdavanja potvrde
5. datum važenja potvrde
6. ime, prezime i potpis odgovorne osobe nositelja programa.
Uvjeti za provođenje Programa izobrazbe
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 15.
Središnje tijelo za javnu nabavu daje ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe podnositelju zahtjeva koji:
1.zapošljava ili na drugi način angažira stručne osobe koje će izvoditi Program izobrazbe
2.raspolaže ili ima mogućnost raspolaganja odgovarajućim prostorom za izvođenje Programa izobrazbe
3.raspolaže potrebnim nastavnim pomagalima za izvođenje Programa izobrazbe.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Stručne osobe
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 16.
(1) Stručne osobe su:
1. treneri u području javne nabave
2. osobe koje posjeduju važeći certifikat iz područja javne nabave i najmanje tri godine iskustva u pripremi i provedbi postupaka javne nabave
3. osobe zaposlene na stručnim poslovima u sustavu javne nabave: u središnjem tijelu za javnu nabavu – upravnoj organizaciji nadležnoj za politiku javne nabave ili Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
(2) Stručne osobe mogu biti i stručnjaci iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom sa završenim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijem ili integriranim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijem ili specijalističkim diplomskim stručnim studijem, te:
1. imaju objavljena najmanje dva članka iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom, ili
2. su kao predavači sudjelovali na najmanje dva stručna savjetovanja, konferencije, seminara, radionica i sl. iz određenog područja obuhvaćenog nastavnim programom.
(3) Stručne osobe iz stavka 2. ovoga članka mogu biti angažirane za predavanja iz područja obuhvaćenog nastavnim programom za koji su dokazali svoju stručnost.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Zahtjev za izdavanje ovlaštenja za provedbu Programa izobrazbe
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 17.
(1) Zainteresirana pravna ili fizička osoba podnosi zahtjev za izdavanje ovlaštenja za provedbu Programa izobrazbe središnjem tijelu za javnu nabavu.
(2) Zahtjev za izdavanje ovlaštenja sadrži:
1.podatke o podnositelju zahtjeva – naziv ili ime i prezime, OIB, adresa, telefon, adresa elektroničke pošte, ime i prezime odgovorne osobe, internetska stranica, podaci o osobama za kontakt
2.životopise stručnih osoba koje će izvoditi Program izobrazbe iz kojih mora biti razvidno da ispunjavaju uvjete iz članka 16. ovoga Pravilnika
3.Plan predavanja i njegovu detaljnu razradu sukladno Nastavnom programu iz Priloga 1. ovoga Pravilnika, a koja uključuje satnicu pojedinačnih predavanja te imena i OIB stručnih osoba koje će izvoditi pojedina predavanja
4.izjavu o vlasništvu, planiranom zakupu ili pravu korištenja potrebnog prostora za provođenje Programa izobrazbe.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe
Članak 18 .
(1) Ovlaštenje za provođenje Programa izobrazbe izdaje se na tri godine.
(2) Ovlaštenik izobrazbe obvezan je u roku 15 dana središnjem tijelu za javnu nabavu dostaviti sve promjene podataka temeljem kojih mu je izdano ovlaštenje.
(3) U slučaju iz stavka 2. ovoga članka središnje tijelo za javnu nabavu utvrđuje utjecaj promjene podataka na izdano ovlaštenje te po potrebi izdaje novo ovlaštenje.
(4) Ovlaštenik izobrazbe može dostaviti zahtjev za izdavanjem novog ovlaštenja najranije šest mjeseci prije isteka valjanosti važećeg ovlaštenja.
(5) U slučaju iz stavka 4. ovoga članka, kao datum početka valjanosti novog ovlaštenja određuje datum isteka valjanosti važećeg ovlaštenja, pod uvjetom da je zahtjev dostavljen prije isteka važećeg ovlaštenja.
(6) Središnje tijelo za javnu nabavu ukinut će ovlaštenje za provođenje programa izobrazbe ako utvrdi da ovlaštenik izobrazbe više ne ispunjava uvjete na temelju kojih mu je ovlaštenje izdano.
(7) Središnje tijelo za javnu nabavu o ovlaštenju iz stavka 1. i ukidanju ovlaštenja iz stavka 6. ovoga članka donosi rješenje.
(8) Protiv rješenja iz ovoga članka žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Registar nositelja programa
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 19.
(1) Središnje tijelo za javnu nabavu vodi Registar nositelja programa koji sadržava podatke o svim nositeljima programa.
(2) Registar nositelja programa sadrži najmanje sljedeće podatke za pojedinačnog nositelja:
1. evidencijski broj nositelja programa
2. klasifikacijsku oznaku i urudžbeni broj ovlaštenja
3. datum izdavanja ovlaštenja i datum isteka valjanosti ovlaštenja
4. naziv nositelja programa
5. OIB nositelja programa
6. adresu, telefon i adresu elektroničke pošte
7. internetsku stranicu nositelja programa
8. ime i prezime i dužnost odgovorne osobe nositelja programa.
(3) Podaci iz stavka 2. točaka 2., 3., 4., 5., 6., 7. i 8. ovoga članka vode se samo za ovlaštenika izobrazbe.
(4) Središnje tijelo za javnu nabavu na Portalu javne nabave objavljuje izvadak iz Registra nositelja programa.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
POGLAVLJE 2.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Pisani ispit
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 20.
(1) Pisani ispit provodi središnje tijelo za javnu nabavu.
(2) Pisanom ispitu može pristupiti osoba s važećom Potvrdom o pohađanju izobrazbe.
(3) Pisani ispit je besplatan za pristupnike.
(4) Informacije o provedbi ispita (način prijave, obrazac prijave, mjesto i vrijeme održavanja, relevantni propisi i literatura) središnje tijelo za javnu nabavu objavljuje na Portalu javne nabave.
(5) Ako se na zahtjev nositelja programa pisani ispit provodi izvan sjedišta središnjeg tijela za javnu nabavu, troškove organizacije snosi nositelj programa, uključujući i sve troškove za osobe koje provode ispit.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Spis predmeta za pristupnika
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 21.
Za svakog pristupnika vodi se spis predmeta koji sadrži:
1. obrazac prijave pristupnika
2. presliku potvrde o pohađanju Programa izobrazbe
3. pisani ispit
4. arhivski primjerak izdanog certifikata
5. ostale dokumente.
Prijava za pristupanje pisanom ispitu
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 22.
(1) Termini polaganja pisanog ispita objavljuju se na Portalu javne nabave.
(2) Broj osiguranih mjesta po pojedinom terminu polaganja pisanog ispita je ograničen.
(3) Prijava za pristupanje pisanom ispitu u odabranom terminu podnose se elektroničkim sredstvima komunikacije i sadrži najmanje sljedeće podatke:
1. ime i prezime, OIB, datum rođenja osobe koja se prijavljuje
2. mjesto zaposlenja osobe koja se prijavljuje, ako je primjenjivo
3. podatke za kontakt (broj telefona, adresa elektroničke pošte)
4. naziv nositelja programa koji je izdao potvrdu o pohađanju Programa izobrazbe
5. adresu za dostavu certifikata.
(4) Ako su u odabranom terminu sva osigurana mjesta za pristupanje ispitu popunjena pristupniku će se ponuditi mjesto u prvom sljedećem slobodnom terminu.
(5) U roku od osam dana od dana njegove prijave pristupnika se obavještava o terminu i mjestu polaganja ispita.
(6) Pristupnik može, prije termina ispita, pisanim putem odjaviti polaganje ispita.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Provedba pisanog ispita
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 23.
(1) Pitanja za pisani ispit određuje središnje tijelo za javnu nabavu.
(2) Ispit se sastoji od 50 pitanja.
(3) Ispit traje 135 minuta.
(4) Za vrijeme ispita pristupnik smije kao dopuštena pomagala koristiti važeće propise iz područja javne nabave.
(5) Na ispitu nije dozvoljeno korištenje pomagala, kao što su priručnici, prezentacije, autorski članci, komunikacijski uređaji i slično.
(6) Pristupnicima koji koriste nedopuštena pomagala ili bez dopuštenja napuste prostoriju u kojoj se održava ispit neće se dozvoliti nastavak pisanja ispita.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Ocjenjivanje pisanog ispita
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 24.
(1) Uspjeh pristupnika na pisanom ispitu ocjenjuje se ocjenom »položio« ili »nije položio«.
(2) Pristupnik je uspješno položio pisani ispit ako je ostvario najmanje 70% od mogućeg broja bodova.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Zapisnik o provedbi pisanog ispita i objava rezultata
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 25.
(1) Središnje tijelo za javnu nabavu vodi zapisnik o provedbi pisanog ispita koji obvezno sadrži:
1. podatke o pristupnicima (ime i prezime, OIB, datum rođenja)
2. datum provođenja ispita
3. mogući broj bodova
4. ostvareni broj bodova svakog pristupnika
5. ime i prezime i potpis službenika središnjeg tijela za javnu nabavu koji su proveli ispit.
(2) Rezultate provedenog pisanog ispita središnje tijelo za javnu nabavu objavljuje na Portalu javne nabave u roku 15 dana od provedbe ispita.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Uvid u ispit
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 26.
(1) Pristupniku će se na njegov zahtjev omogućiti uvid u njegov pisani ispit i postignuti broj bodova.
(2) Zahtjev se podnosi središnjem tijelu za javnu nabavu u roku od 15 dana od dana objave rezultata ispita na Portalu javne nabave.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
DIO ČETVRTI
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
REDOVITO USAVRŠAVANJE
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Redovito usavršavanje
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 27.
(1) Redovito usavršavanje je dopunjavanje i usavršavanje znanja iz područja javne nabave kroz pohađanje programa usavršavanja.
(2) Redovitim usavršavanjem smatra se pohađanje programa usavršavanja u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka važenja certifikata.
(3) Programe usavršavanja pohađaju osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave.
(4) Programe usavršavanja provode nositelji programa.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Redovito usavršavanje za osobe koje izvode nastavu
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 28.
(1) Iznimno od članka 27. stavka 2. ovoga Pravilnika, redovitim usavršavanjem smatra se i izvođenje nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja.
(2) Stručne osobe mogu temeljem izvođenja nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja ostvariti maksimalno 24 nastavna sata redovitog usavršavanja.
(3) Osobe koje su se redovito usavršavale i sukladno stavku 1. ovoga članka, u zahtjevu iz članka 6. ovoga Pravilnika, moraju navesti i podatke o izvođenju nastave u sklopu Programa izobrazbe ili programa usavršavanja (evidencijski broj programa, naziv i OIB nositelja programa, datum i mjesto održavanja, broj održanih nastavnih sati i tema predavanja/vježbi).
(4) Središnje tijelo za javnu nabavu pri obradi zaprimljenih zahtjeva dostavljene podatke uspoređuje s podacima koje su nositelji programa dostavili u izvješćima sukladno članku 36. stavku 4. ovoga Pravilnika te se u slučaju razlika između tih podataka, kao vjerodostojni uzimaju podaci iz izvješća nositelja programa.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Programi usavršavanja
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Članak 29.
(1) Programi usavršavanja provode se u obliku poludnevnih (4 nastavna sata), jednodnevnih (8 nastavnih sati) ili dvodnevnih (16 nastavnih sati) programa u obliku predavanja i/ili radionica.
(2) Programi usavršavanja mogu se organizirati kao programi otvoreni za prijavu zainteresiranim polaznicima ili kao programi za poznatog korisnika (tzv. in-house programi).
(3) Sadržaj programa usavršavanja odnosi se na razne aspekte iz područja javne nabave, ali uz obaveznu poveznicu s nekom od tema navedenih u Programu izobrazbe iz Priloga 1. ovoga Pravilnika.
(4) Nositelji programa iz članka 13. stavka 3. 2. i 3. ovoga Pravilnika moraju za održavanje pojedinačnih programa usavršavanja dobiti odobrenje središnjeg tijela za javnu nabavu.
(5) Središnje tijelo za javnu nabavu programe usavršavanja provodi sukladno potrebama sustava javne nabave samostalno ili u suradnji sa drugim tijelima.
(6) Središnje tijelo za javnu nabavu programe usavršavanja može provoditi u suradnji sa strukovnim udruženjima i drugim pravnim i fizičkim osobama s kojima sklopi sporazum o suradnji, a u skladu s uvjetima utvrđenima sporazumom.
Komentirate u ime: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta
Provedba programa usavršavanja